Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Είμαι άσχετος από αυτά και ήθελα να ρωτήσω,

Είμαι 21 χρόνων και αγορασα μια μηχανή Yamaha virago xv530.

Έχω διπλωμα για 125 θα βγάλω όμως για 400 ήθελα να ρωτήσω αν με σταματήσει η τροχαία στον δρόμο με δίπλωμα για 125 η και 400 που θα βγάλω θα με πουν τίποτα;Μπορουν να με γράψουν ακόμα και αν έχω δίπλωμα για 400;

Δημοσ.

Όλο και κάτι θα σε πουν αλλά δεν είναι αυτό το θέμα, το θέμα είναι τι θα σε κάνουν... μέχρι και αυτόφωρο μπορούν να σε πάνε.

Δημοσ.

Είναι σαν να μην έχεις δίπλωμα...με ένα googlαρισμα βρίσκεις τον κοκ και τις ποινές. Το άρθρο 94 προσεγγίζει αρκετά την δικιά σου περίπτωση, εδώ. Έκτος από πρόστιμο νομίζω σε γράφουν και σε λίγο καιρό έρχεται σπίτι σου χαρτάκι με ημερομηνία για το δικαστήριο :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GiannisSkroutz είπε

Καλησπέρα σας,

Είμαι άσχετος από αυτά και ήθελα να ρωτήσω,

Είμαι 21 χρόνων και αγορασα μια μηχανή Yamaha virago xv530.

Έχω διπλωμα για 125 θα βγάλω όμως για 400 ήθελα να ρωτήσω αν με σταματήσει η τροχαία στον δρόμο με δίπλωμα για 125 η και 400 που θα βγάλω θα με πουν τίποτα;Μπορουν να με γράψουν ακόμα και αν έχω δίπλωμα για 400; 

το ποιο πιθανό να σε πάνε αυτοφόρω για οδήγηση χωρίς δίπλωμα στην καλύτερη απλά δικαστήριο χωρίς αυτοφορο (αν είναι καλος αυτός που σε σταματήσει )

κοινός δικαστήριο και πρόστιμο είναι σίγουρο από εκεί και πέρα ανάλογα με τον τροχονόμο και αν έκανες κάτι (πέρα από το δίπλωμα)

κοινός είναι σαν να οδηγάς χωρίς δίπλωμα

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

μα ρε παιδια πατε και βγαζετε διπλωμα και δεν ξερετε ουτε τι βγαζετε... το διπλωμα που θα βγαλεις δεν ειναι για 400 κυβικα δεν υπαρχει τετοιο διπλωμα. το διπλωμα που θα βγαλεις εχει περιορισμο με βαση την ιπποδύναμη. αρα μπορει να ειναι και 1000 κυβικα αλλα μεχρι  47 αλογα.

• Like 1
Δημοσ.