panoskatos Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 14 ώρες πριν, vasilllis είπε Υψηλες ταχυτητες σημαινει υψηλοτερη θερμοκρασια οπως σωστα αναφερει ο φιλος.Δεν το λενε γιατι ζαλιζεται το λαστιχο να γυρναει. Αυτο εχει σαν επακολουθο σκληροτερη γομα με αποτελεσμα να αργει να ζεσταθει σε συνθηκες πολης αρα λιγοτερη προσφυση. Ότι ναναι 1
teddy71 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, definitio είπε Έκανε κύκλο το θέμα λοιπόν...από εκεί που μού την έλεγαν που δεν θέλω να τα σκάσω για το καλύτερο, τώρα μού τη λένε επειδή θέλω να μάθω ποιό λάστιχο έχει μαλακά πλαϊνά και ποιό όχι...(κι αντιμετωπίζεται ως λεπτομέρεια που μόνο της Nascar ψάχνουν...κι αυτό το σχόλιο ακολουθεί αντιπαράθεση για τη σημασία των δεικτών ταχύτητας) ...αυτό είναι η μόνη πληροφορία του νήματος που δεν μπορεί να βρει κανείς εύκολα, γι αυτό και η πιο χρήσιμη, γιατί αυτά τα στοιχεία δεν τα λένε στις προδιαγραφές των ελαστικών...και αφορά κάθε οδηγό ...κι είναι η μόνη χρήσιμη πληροφορία που μου έδωσαν κάποιοι λαστιχάδες - χωρίς να τους ρωτήσω - πχ ότι το Matador MP47 (κι όχι άλλος κωδικός)έχει σκληρό πλαϊνό...οι καλοί λαστιχάδες πρώτα με ρώτησαν πού οδηγώ το αμάξι και πόσο κινείται. Προφανώς αν οι κατηγορίες επιδόσεων από τη χαμηλή στην ανώτερη, των ελαστικών για επιβατικά χωρίζονταν με σκαλοπάτια των 80€, η έρευνα θα είχε λίγη σημασία...όταν χωρίζονται με 20€ (από το Matador στο Falken), προφανώς έχει περισσότερο νόημα το ξεδιάλεγμα. ...νόημα έχει επίσης για να αποφύγεις να πληρώσεις τα 300€ και καπάκι να χρειαστεί να αντικαταστήσεις το λάστιχο εντός 1 έτους (όπως διάβασα σε φόρουμ για τα Energy Saver + & EcoContact, λόγω φθοράς από παρκαρίσματα). Δεν στα γύρισε κανεις. Εσύ από την αρχή ξεκίνησες το θέμα και λες ότι δεν θες να δώσεις πολλά χρήματα και θες κάτι φτηνό και λίγο παρακάτω παραθέτεις διάφορα μοντέλα από budget έως premium ελαστικά. Ακόμη , στην αρχή του νήματος λες ότι θες 4εποχων και μετά παραθέτεις θερινά ελαστικα. Ζητάς κάποιος να σου κατατάξει 200 μοντέλα ελαστικών ανάλογα της σκληρότητας του πέλματος και του πλαϊνού. Πιστεύεις ότι αυτό είναι εφικτό και ότι υπάρχει άτομο που μπορεί να το κάνει? Ακόμη και ενα άτομο που είναι χώρο δεν μπορεί να το κάνει. Ξέρεις πραγματικά τι σημαίνει σκληρό πλαϊνό ή πέλμα? Επίσης αυτά τα δύο χαρακτηριστικά δεν είναι τα πιο σημαντικά. Τα σημαντικά είναι η ικανότητα φρεναρίσματος σε στεγνό και υγρό οδόστρωμα , η υδρολισθηση η ο ελέγχος της κατευθυντικοτηρας του αυτοκινήτου στις στροφές. Καθως και ο θόρυβος και η οικονομία καυσίμου δευτερευοντος. Αυτά θα πρέπει να σε απασχολησουν. Το μαλακό πλαϊνό βοηθά να είναι πιο άνετο , το μαλακό πέλμα έχει καλύτερη πρόσφυση στο οδόστρωμα και επιτυγχάνει καλύτερο φρενάρισμα όλα αυτά είναι σχετικά βέβαια και επιρεαζονται από την σύνθεση της γόμας. Ένα premium ελαστικό χρησιμοποιεί καλύτερα υλικά από ένα budget ελαστικό για αυτό και είναι πιο ακριβά, γιατι κοστιζουν κατασκευαστικά περισσότερο, έχουν καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ανθεκτικά. Εσύ αποφασίζεις τι θα πάρεις. Ειτε δίνεις για budget ελαστικά γύρα στα 210€ τα οποία έχουν χειρότερες επιδόσεις και τις οποίες τις χάνουν πιο σύντομα και ίσως φθείρονται και πιο γρήγορα λόγω φτηνών υλικών είτε πας στη μεσαία κατηγορία με 250. Είτε πας σε πρεμιουμ ελαστικά με 280-300 όπου παίρνεις ελαστικα με καλύτερες επιδόσεις και τα οποία θα μπορούν να διατηρήσουν της ιδιότητες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα οπου στη τετραετία η πτώση των χαρακτηριστικών τους να είναι μικρότερη από από ότι στα budget. Εσύ αποφασίζεις. Το σκληρό πλαϊνό - πέλμα έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του σκελετού του ελαστικού αυτό δεν σημαίνει ότι ένα μαλακό πλαϊνό είναι λιγότερο ανθεκτικό εκτός και αν σκοπεύεις να τα κόλλας στα πλαϊνά του πεζοδρομίου και να κινείσαι με το λάστιχο κολλημένο σε αυτά ή να καβαλας πεζοδρόμια και να καταβαινεις σκαλοπάτια. Αν θες offroad καταστασεις αλλάζεις προτίστως αυτοκίνητο. Όπως σε όλα τα πράγματα και εδώ ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις. Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε κανένα από αυτά που προτεινεις. Εγώ όσε λίγους μηνους που θα τα αλλάξω θα πάω ή στα continental ecocontact 6 ή bridgestone T005, και επειδή με ενδιαφέρει και ο χαμηλότερος θόρυβος κλίνω σε goodyear efficient grip performance αλλά κυρίως σε dunlop sport blueresponse λόγω χαμηλότερου θορύβου καθώς ότι βγαίνουν με δείκτη ταχύτητας Η ,( που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου) και ο σκελετος τους είναι πιο ενισχυμένος λόγω υψηλότερου δείκτη ταχύτητας για να μειώσω (πιστεύω) το μαγιουλιασμα στις στροφές λόγω και υψηλού προφίλ 65 (185/65 R15 φοράω). Για τα παρόμοια (στο ονομα μονο) efficient grip compact και dunlop streetresponse δεν έχω ακούσει καθόλου καλά λόγια από χρήστες του και αυτό επιβεβαιώνεται και από την ενεργειακη ταμπέλα τους. Παρόλο που είναι από premium εταιριες, ως ελαστικά θα τα χαρακτήριζα midrange ακόμη και προς budget, πολύ ανώτερα τους είναι τα toyo process cf2 ή τα falken. Για εμένα προέχει η ασφάλεια και η σταθερή οσο το δυνατό απόδοση στο περασμα χρόνου και δεν αναλυσκομαι στο γιατι και αν και πως και γιατί είναι 20-30-50€ πιο ακριβά ή πιο φτηνά από τα άλλα. Ομολογουμένως τις 2 τελευταίες σου παραγράφους δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς και πιο είναι το σκεπτικό τους/σου , το μόνο που μπορώ να συμπαιρανω ότι είσαι πολύ μπερδεμένος στο τι θες και ότι έχεις κολήσει για 20-30-40€. Σε όλα αυτά θα σου απαντούσα με αυτά που γράφω και στη προηγούμενη παράγραφο μου. Για εμένα προέχει η ασφάλεια και αυτο ψάχνω στο ελαστικό και δεν ενδιαφέρει αν ειναι 20-30-40-50€ πιο ακριβό ούτε αν ειναι σκληρό μπας και με βγάλει λίγα χιλιόμετρα παραπάνω. Αν δεν τα έχω τα χρήματα θα κόψω από δω από εκει και θα τα βρω. Τα λάστιχα που θεωρητικά τα κρατά κάποιος 3-4 χρόνια το παραπάνω κόστος επιμερίζεται σε 10-15€ το χρόνο δεν θα μου λείψουν αυτοί 3-4-5 καφέδες αλλά η οικογένεια μου και αυτό κοιτάω παντού όταν έχω να επιλέξω κάτι που εμπλέκεται η σωματική ασφάλεια. Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητες του ,εγώ βάζω την ζωή μου και της οικογένειας μου , άλλος του καφέδες του. ΥΓ παραπάνω κάποιος/οι πρότειναν κάτι κορμοράν κάτι Σάβα κτλπ και λένε ότι είναι καλά επειδή είναι θυγατρικές τις μισελεν, εγώ θα πω καμμία σχέση με την ποιότητα τις μισελεν ... επικίνδυνες τέτοιες προτάσεις άσχετων, εύχομαι να ναι καλά και να ευχαριστιουνται τα καφεδάκια τους. Αναρωτιέμαι αυτοί που κάνουν τέτοιες προτάσεις έχουν αυτοκίνητο , έχουν οδηγήσει, και αν ναι , έχουν οδηγήσει με ποιοτικό ελαστικό να δουν την διαφορά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειδικά σε καταστάσεις πανικού? Μετά αναρωτιόμαστε πως έφυγε και έχασε ο άλλος τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο Χ Ψ σημείο. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2019 από teddy71
definitio Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Πού τα βρήκες τα 200 λάστιχα; Για 3-4 μοντέλα στα οποία κατέληξα ζήτησα πληροφορίες για τη σκληρότητα του πλαϊνού...ζήτησα δε από έναν να μου πει για όλα; Κάποιος πριν έλεγε για τα turanza ότι έχουν μαλακό πλαϊνό (τα Τ005 είναι η λύση που προέκρινα αν ανεβώ στα 280€, αναφέρθηκαν συγκεκριμένα)...χρησιμότητατη πληροφορία, δεδομένου ότι στις κριτικές σταθερά αναφέρεται μεγαλύτερος απαιτούμενος χρόνος για να "ζεσταθούν" και πως τείνουν να σπινιάρουν μετά το ξεκίνημα, που εγώ καταλαβαίνω ότι σημαίνει ότι τα λάστιχα μπορεί να είναι πιο σκληρά στο πέλμα, αλλά παρόλαυτά να είναι ευαίσθητα σε επαφή με το πεζοδρόμιο. ...ωστόσο τα πάνε εξαιρετικά στις περισσότερες μετρήσεις... Οι προβληματισμοί μου πηγάζουν από τις συνθήκες στις οποίες θα χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο...στο μέτριο οδόστρωμα της Κρήτης το καλοκαίρι (και μικρές διαδρομές στη πόλη και στα γύρω χωριά, και μακρύτερες στην εθνική) και στην υγρή/βροχερή Θεσσαλονίκη με τις λειψές θέσεις στάθμευσης το χειμωνα, - προκρίνω τα Falken στα 240€ λόγω επιδόσεων/τιμής, αλλά διαβάζω για μειωμένη ανθεκτικότητα...ΑΛΛΑ δεν ξέρω αν ευθύνεται ότι είναι πολύ μαλακά ή αν η σύνθεση της γόμας είναι τέτοια που μετά τον πρώτο χρόνο πέφτουν οι επιδόσεις τους πολύ - να δώσω 300€ για ένα πιο "επώνυμο" (Michelin, Continental) αλλά να παθαίνω τα ίδια, αν δεν γνωρίζω τί ισχύει επ' αυτού για το συγκεκριμενο μοντέλο; - να πάω σε ένα φθηνό, με κατώτερες επιδόσεις, για 30€ διαφορά; - κι έστω ότι βάζω τα Falken, δεν βρίσκω - μέχρι στιγμής, έχω απευθυνθεί στην εταιρεία-αντιπρόσωπο - κάποιον στα Χανιά που να τα διαθέτει, οπότε αν τύχει κάτι όσο θα είμαι εκεί, δύσκολότερα θα βρεθεί άμεσα ανταλλακτικό... Αναφέρεις δε μοντέλα που ρητώς τα απέκλεισα νωρίτερα στη συζήτηση....τα Dunlop Streetresponse 2 τα απέκλεισα τελικά επειδή στην εργοστασιακή διάσταση 175/70/14 είναι πιο ακριβά (θα πήγαινα στα Τ005 σε αυτή τη περίπτωση)...τα EfficientGrip Compact επίσης...οπότε δεν ξέρω τι διαβάζεις. Αναφέρεις τις τυπικές ταμπέλες....νομίζεις ότι ανταποκρίνονται 100% στη πραγματικότητα; Τα Matador / Dayton κ.α. αναφέρουν πρόσφυση επιπέδου Β σε βρεμένο δρόμο στις ταμπέλες...λες να τηρούνται στη πράξη σε σύγκριση με μοντέλα όπως το Dunlop SR2; Κι αν οι δοκιμές όπως αυτή, δείχνουν διαφορετική εικόνα από τις υποκειμενικές γνώμες (ποιά από αυτά έχεις χρησιμοποιήσει) ; Να φταίει η διαφοροποίηση κατά διάσταση, η διαφορετική χρήση σε διαφορετικά αυτοκίνητα; Ή η χρονολογία δοκιμής τους/ κατασκευής τους (υπάρχουν αποκλίσεις για τα ίδια λάστιχα πχ από το 2014 μέχρι το 2018) Για να μην μπερδεύεσαι πάντως με τα 200 λάστιχα που δεν παρέθεσα για τη διάσταση, επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα εδώ, τα μοντέλα τα οποία έχω ξεχωρίσει 1) Falken SN832 ER = 235€ ( + επιδόσεις, τιμή / - διαθεσιμότητα εκτός Αθηνών, αντοχή στο χρόνο ) 2) Toyo NanoEnergy 3 = 240€ (λειπουν οι δοκιμές, οι γνώμες λένε για καλές ισορροπημένες επιδόσεις και κυρίως διατήρησή τους καθώς προχωρά η φθορά των ελαστικών, σε αντίθεση πχ με κάποιο που στην αρχή είναι καλό, αλλά χάνει τα πλεονεκτήματά μετά από μέση χρήση/διάρκεια ) 3) Kleber Dynaxer 3 = 250€ ( + καλές γενικά επιδόσεις, ανθεκτικότητα / - καλύτερη διαθεσιμότητα από τα Falken, αν και όχι ευρεως διαθέσιμα εκτός Αθηνών, σε περίπτωση ( 4) BridgeStone Turanza T005 = 280€, + πολύ καλές επιδόσεις, ανθεκτικότητα / - αργούν να ζεσταθούν, αναφορές χρήστη περί μαλακών πλαϊνών ) Δεν είμαι μπερδεμένος λοιπόν, έχω καταλήξει ότι προτιμώ ελαστικό με καλύτερη συγκριτικά πρόσφυση (βάσει δοκιμών) που δεν θα αργεί να ζεσταθεί πολύ, όχι όμως κάποιο που θα έχει πολύ μαλακό πλαϊνό και θα με εκθέτει σε δυσάρεστες εκπλήξεις / ξαφνικά περιστατικά... ...και για να αποφασίσω προσπαθώ να κατατάξω αυτά τα 3-4 που αφενός βρίσκω στη Θεσσαλονίκη και θεωρώ τις καλύτερες περιπτώσεις, ζυγίζοντας τα θετικά κι αρνητικά σε κάθε περίπτωση. πχ να υποθέσω (βάσει μετρήσεων/αναφορών) ότι - τα Falken SN832 μπορεί να μου φθαρούν πιο γρήγορα με τα χιλιόμετρα, όντας πιο μαλακά, έχοντας όμως πολύ καλές επιδόσεις μέχρι ένα σημείο; - και πως του Turanza Τ005 οι επιδόσεις θα κρατήσουν παραπάνω, αλλά να φοβάμαι κάποιο ατύχημα με το παρκάρισμα και να αντιμετωπίζω την πιο αργή θέρμανση των ελαστικών / σπινάρισμα πχ κάθε φορά που θα πρέπει να ξεκινώ παρκαρισμένος σε ανηφόρα; ..για μένα ο "νικητής" δεν είναι ξεκάθαρος προτού διευκρινίσω τί ισχύει, όσο μπορώ... ...η αντιφατική, μοιρασμένη χρήση του αυτοκινήτου επίσης δεν βοηθάει στη λήψη μιας "καθαρής" απόφασης - καλοκαίρι/φθινόπωρο στο καυτό, ταλαιπωρημένο οδόστρωμα της Κρήτης (πόλη, χωριό, εθνική οδός) - χειμώνα/άνοιξη στο βρεμένο οδόστρωμα της θεσσαλονίκης με τις πολύ περιορισμένες θέσεις παρκαρίσματος (που μπορεί να σε ωθήσουν σε μη βέλτιστη θέση στάθμευσης) ... To επαναλαμβανόμενο πρόβλημα της συζήτησης είναι ότι ορισμένοι κολλάνε σε "καθαρές" λύσεις, που ΔΕΝ υπάρχουν και μεταπηδούν από το ένα άκρο στο άλλο... ....αν φοβάμαι για την ανθεκτικότητα σε κανά πεζοδρόμιο ή σε κάποιο μέτριο δρόμο σε παραλία της Κρήτης να πάρω offroad... (όταν διαβάζω σε διάφορα φόρα, πχ το moto gr, ότι ο άλλος άλλαξε λάστιχο καινούριο εντός έτους στην Αθήνα, επιλέγοντας ένα κορυφαίο "μαλακό" ελαστικό) ...τα σκάω και (υποτίθεται) ησυχάζω ή προτιμώ τους καφέδες από την ασφάλεια των επιβατών... ...αυτιστική συζήτηση/μονόλογος καταλήγει.. ...η εμπιστοσύνη στο λάστιχο που θα αγοράσω θέλω να πηγάζει από την ενημέρωση κι απο τη συνειδητή επιλογή, όχι από τα λεφτά που θα πληρώσω, αν είναι να αντιμετωπίσω τα ίδια προβλήματα με το λάστιχο των 230€ και το λάστιχο των 300€... 1
Volgin Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Μάγκες μετά από κάποια χλμ με τα καινούρια μου Bridgestone Turanza T005, ένα πράγμα έχω να πω σε όποιον το σκέφτεται να δώσει κάτι παραπάνω για λάστιχα της προκοπής: ΜΗΝ το σκέφτεστε, αξίζουν και το τελευταίο σεντ τα ποιοτικά λάστιχα, σκεφτόμουν κι εγώ φτηνολύσεις δευτερότριτων μαρκών, ευτυχώς τα έσκασα και είμαι όχι απλά ικανοποιημένος αλλά ενθουσιασμένος. Η αίσθηση ασφάλειας, το grip που νιώθω σε οποιαδήποτε στροφή, η άνεση, η ποιότητα κύλισης που πραγματικά εκτοξεύθηκε, δεν συγκρίνεται με τίποτα και σίγουρα δεν αποτιμάται σε 80-100-150 αν θέλετε, ευρώ, τα οποία όλοι μας χαλάμε σε απείρως πιο άχρηστα πράγματα, όπως τσιγάρα για όσους καπνίζουν, καφέδες ή ό,τι άλλο αγοράζει ο καθένας. Καθήστε και σκεφτείτε σοβαρά όπως ευτυχώς έκανα κι εγώ, αξίζει για 150 παραπανίσια ευρώ θα σας πω εγώ, να τσιγκουνευτείτε κάτι το οποίο θα κρατήσετε 4 ή 5 χρόνια και το οποίο σε μια δύσκολη περίσταση πιθανότατα να σας σώσει την ζωή γιατί θα αντιδράσει όπως πρέπει? 1
vasilllis Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Στις 13/4/2019 στις 2:46 ΜΜ, panoskatos είπε Ότι ναναι Ετομαζεσαι για βραβειο...
panoskatos Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, vasilllis είπε Ετομαζεσαι για βραβειο... Εσύ το έχεις πάρει ήδη.
definitio Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 22 ώρες πριν, Volgin είπε Μάγκες μετά από κάποια χλμ με τα καινούρια μου Bridgestone Turanza T005, ένα πράγμα έχω να πω σε όποιον το σκέφτεται να δώσει κάτι παραπάνω για λάστιχα της προκοπής: ΜΗΝ το σκέφτεστε, αξίζουν και το τελευταίο σεντ τα ποιοτικά λάστιχα, σκεφτόμουν κι εγώ φτηνολύσεις δευτερότριτων μαρκών, ευτυχώς τα έσκασα και είμαι όχι απλά ικανοποιημένος αλλά ενθουσιασμένος. Η αίσθηση ασφάλειας, το grip που νιώθω σε οποιαδήποτε στροφή, η άνεση, η ποιότητα κύλισης που πραγματικά εκτοξεύθηκε, δεν συγκρίνεται με τίποτα και σίγουρα δεν αποτιμάται σε 80-100-150 αν θέλετε, ευρώ, τα οποία όλοι μας χαλάμε σε απείρως πιο άχρηστα πράγματα, όπως τσιγάρα για όσους καπνίζουν, καφέδες ή ό,τι άλλο αγοράζει ο καθένας. Καθήστε και σκεφτείτε σοβαρά όπως ευτυχώς έκανα κι εγώ, αξίζει για 150 παραπανίσια ευρώ θα σας πω εγώ, να τσιγκουνευτείτε κάτι το οποίο θα κρατήσετε 4 ή 5 χρόνια και το οποίο σε μια δύσκολη περίσταση πιθανότατα να σας σώσει την ζωή γιατί θα αντιδράσει όπως πρέπει? Δεκτή η θετική ψήφος για τα Turanza....αν θες μάς γράφεις σε τί διάσταση τα έχεις πάρει και ποιά λάστιχα είχες πριν, πόσο τα είχες κρατήσει, σε τί συνθήκες και δρόμους οδηγείς και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου...και τυχόν προτιμήσεις σε άνεση ή νευρικότητα οδηγήσης. ...γιατί αυτά είναι τα κριτήρια τα σχετικά και τα χρήσιμα στην επιλογή ελαστικού... Για να μην μιλάμε στον αέρα όμως, εδώ δεν τίθεται θέμα χρημάτων για 40€ διαφορά... - κρίνεται η καταλληλότητά τους ως προς τις παραμέτρους χρήσης - ζυγίζονται τα όποια αρνητικά. Δεν συγκρίνουμε ελαστικό των 150 με ελαστικό των 300€...συγκρίνουμε τα ακόλουθα Spoiler Για να μην μπερδεύεσαι πάντως με τα 200 λάστιχα που δεν παρέθεσα για τη διάσταση, επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα εδώ, τα μοντέλα τα οποία έχω ξεχωρίσει 1) Falken SN832 ER = 235€ ( + επιδόσεις, τιμή / - διαθεσιμότητα εκτός Αθηνών, αντοχή στο χρόνο ) 2) Toyo NanoEnergy 3 = 240€ (λειπουν οι δοκιμές, οι γνώμες λένε για καλές ισορροπημένες επιδόσεις και κυρίως διατήρησή τους καθώς προχωρά η φθορά των ελαστικών, σε αντίθεση πχ με κάποιο που στην αρχή είναι καλό, αλλά χάνει τα πλεονεκτήματά μετά από μέση χρήση/διάρκεια ) 3) Kleber Dynaxer 3 = 250€ ( + καλές γενικά επιδόσεις, ανθεκτικότητα / - καλύτερη διαθεσιμότητα από τα Falken, αν και όχι ευρεως διαθέσιμα εκτός Αθηνών, σε περίπτωση ( 4) BridgeStone Turanza T005 = 280€, + πολύ καλές επιδόσεις, ανθεκτικότητα / - αργούν να ζεσταθούν, αναφορές χρήστη περί μαλακών πλαϊνών ) Δεν είμαι μπερδεμένος λοιπόν, έχω καταλήξει ότι προτιμώ ελαστικό με καλύτερη συγκριτικά πρόσφυση (βάσει δοκιμών) που δεν θα αργεί να ζεσταθεί πολύ, όχι όμως κάποιο που θα έχει πολύ μαλακό πλαϊνό και θα με εκθέτει σε δυσάρεστες εκπλήξεις / ξαφνικά περιστατικά... ...και για να αποφασίσω προσπαθώ να κατατάξω αυτά τα 3-4 που αφενός βρίσκω στη Θεσσαλονίκη και θεωρώ τις καλύτερες περιπτώσεις, ζυγίζοντας τα θετικά κι αρνητικά σε κάθε περίπτωση. πχ να υποθέσω (βάσει μετρήσεων/αναφορών) ότι - τα Falken SN832 μπορεί να μου φθαρούν πιο γρήγορα με τα χιλιόμετρα, όντας πιο μαλακά, έχοντας όμως πολύ καλές επιδόσεις μέχρι ένα σημείο; - και πως του Turanza Τ005 οι επιδόσεις θα κρατήσουν παραπάνω, αλλά να φοβάμαι κάποιο ατύχημα με το παρκάρισμα και να αντιμετωπίζω την πιο αργή θέρμανση των ελαστικών / σπινάρισμα πχ κάθε φορά που θα πρέπει να ξεκινώ παρκαρισμένος σε ανηφόρα; Στο φόρουμ 4τροχοί αρκετοί έχουν γράψει για τα Τ005 ότι έχουν πολυ μαλακά πλαϊνά και για υψηλό θόρυβο, κι άλλοι τα επαινούν...ενώ οι μετρήσεις κάπου συγκλίνουν κάπου είναι αρκετά αντιφατικές ως προς την υδρολίσθηση, το χειρισμό σε βρεμένο/στεγνό οδόστρωμα, το φρενάρισμα κοκ http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Gute-Fahrt-Summer-18-Inch-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-Sports-Car-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Express-Summer-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ADAC-Summer-Tyre-Test-185-65-R15.htm Σε σχέση με τα φθαρμένα λάστιχα που έχω τώρα, με όλα θα δω βελτίωση και 100% ικανοποίηση δεν θα έχω με κανένα - αν ισχύουν όσα έχω διαβάσει...να προσδιορίσω πιο συγκεκριμένα τις παραμέτρους προσπαθώ.
Sorath Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Πάντως εγώ απο τα Dunlop BlueResponce είχα μείνει ιδιαίτερα ικανοποιήμένος. Και "άνετο" λάστιχο, οικονομικό και η πρόσφυσή του ήταν μια χαρά, ποτέ δεν με προβλημάτισε.
vasilllis Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Επειδη μερικα πραγματα στην ζωη ειναι πραγματικα ανικητα,πααραθετω σχετικα: Are speed ratings just about speed? No. They’re also about ride comfort, traction, tread wear and cornering ability. A higher speed rating generally offers better grip and stopping power, but it may have a lower tread life and reduced performance in cold weather. That’s why V, Z, W and Y-rated tyres are usually better suited to high performance vehicles in warmer climates. αναφερει σχετικα για την αποδοση ενος ελαστικου σε κρυο καιρο(=κρυο ελαστικο) κλπ. η πηγη ειναι κατασκευαστης ελαστικων: https://www.uniroyal-tyres.com/car/tyre-guide/tyre-knowledge/tyre-speed-ratings 1
gmts Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Ο καθένας έχει τα "καλύτερα" ελαστικά στο αυτοκίνητό του.
toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Mαγκες ξεχασατε και το μεγιστο φορτιο.Σημαντικος παραγοντας.Π.χ 195-60-15 88Η. 88=560 κιλα ανα ελαστικο. Η=210 χιλιομετρα ανα ωρα, αλλα με το μεγιστο φορτιο.Τωρα σε τι αναλογιες παιζουν αυτα δεν λενε οι κατασκευστες.Ουτε φυσικα εαν πας με 220 θα εκτοξευθεις στο φεγγαρι.Το βαρος ομως, ειναι σημαντικος παραγοντας αυξησης θερμοκρασιας.Γι αυτο το καλοκαιρι βλεπεις παντου δεξια-αριστερα υπολοιματα απο ελαστικα φορτηγων, που δεν ειναι απαραιτητος αναγομομενα, ουτε εχουν ξεπερασει τα ορια μεγιστης ταχυτητας.Διαφορετικα λοιπον ζεστανεται το ιδιο ελαστικο σε ενα αυτοκινητο 900 κιλων, διαφορετικα σε ενα 1300. 1
Liapisftw Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Βαλε ενα καλο ελαστικο υψηλων επιδοσεων και τελος. Δεν θελει και πολυ σκεψη.΄Εγω κυριως βαζω τα Dunlop Sport Maxx RT 2 ή αν κοιτουσα σε κατι πιο οικονομικο τα Uniroyal Rainsport 3. Ειναι κλαση "Α" για κρατημα στο βρεγμενο και βγαζουν χιλιομετρα.
tigergreg Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 9 ώρες πριν, Liapisftw είπε Βαλε ενα καλο ελαστικο υψηλων επιδοσεων και τελος. Δεν θελει και πολυ σκεψη.΄Εγω κυριως βαζω τα Dunlop Sport Maxx RT 2 ή αν κοιτουσα σε κατι πιο οικονομικο τα Uniroyal Rainsport 3. Ειναι κλαση "Α" για κρατημα στο βρεγμενο και βγαζουν χιλιομετρα. Δεν παραγονται η εισαγονται αυτα τα ελαστικα σε 175/70-14.....
Liapisftw Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, tigergreg είπε Δεν παραγονται η εισαγονται αυτα τα ελαστικα σε 175/70-14..... Δικό μου λάθος τότε. Δεν είχα δει διαστάσεις που ψάχνει ο φίλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα