Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν νομιζω να βρεις λάστιχα καινουρια σε διάσταση 175/70/14 με κάτω απο 200 ευρώ.Με 250- 300 ευρώ ναι βρίσκεις επώνυμα ελαστικά. Επένδυσε τα χρήματα σε καλά ελαστικά.Με 100-150 ευρώ επιπλέον να δώσεις δεν θα πεινασεις.

Και μην ξεχνάς,όσο παλιό και να είναι το αμάξι, αν εχεις καλά λάστιχα,φρένα,αναρτήσεις και γενικά καλοσυντηρημενο έχεις το κεφάλι σου πολύ πιο ήσυχο.

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι τιμες των ελαστικων παιζουν με τις εποχες αναλογα την διαθεσημοτητα. Πριν μια δεκαετια για να βαλεις καλα λαστοιχα σε 17-18αρες ηθελες για πλακα πανω απο 500ευρω και για 16αρες τα καλα ξεκινουσαν απο 350 και ανεβαιναν, αντιστοιχα 14-15αρες ηταν αισθητα πιο φθηνα. Πλεον οι οροι εχουν αντισταφει, πετυχαινεις καλυτερες τιμες σε μεγαλες διαστασεις απο οτι σε μικροτερες για το ιδιο λαστοιχο γιατι τα μεγαλα φευγουν ενω τα μικρα μενουν και ειτε επιστρεφονται ειτε πετιουνται οποτε ανεβαινουν οι τιμες.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/4/2019 στις 5:14 ΜΜ, jmmys είπε

Δεν νομιζω να βρεις λάστιχα καινουρια σε διάσταση 175/70/14 με κάτω απο 200 ευρώ.Με 250- 300 ευρώ ναι βρίσκεις επώνυμα ελαστικά. Επένδυσε τα χρήματα σε καλά ελαστικά.Με 100-150 ευρώ επιπλέον να δώσεις δεν θα πεινασεις.

Και μην ξεχνάς,όσο παλιό και να είναι το αμάξι, αν εχεις καλά λάστιχα,φρένα,αναρτήσεις και γενικά καλοσυντηρημενο έχεις το κεφάλι σου πολύ πιο ήσυχο.

Βρήκα κάτω από 200€, έστω και λίγο.

Στις 10/4/2019 στις 5:18 ΜΜ, primeragt είπε

Οι τιμες των ελαστικων παιζουν με τις εποχες αναλογα την διαθεσημοτητα. Πριν μια δεκαετια για να βαλεις καλα λαστοιχα σε 17-18αρες ηθελες για πλακα πανω απο 500ευρω και για 16αρες τα καλα ξεκινουσαν απο 350 και ανεβαιναν, αντιστοιχα 14-15αρες ηταν αισθητα πιο φθηνα. Πλεον οι οροι εχουν αντισταφει, πετυχαινεις καλυτερες τιμες σε μεγαλες διαστασεις απο οτι σε μικροτερες για το ιδιο λαστοιχο γιατι τα μεγαλα φευγουν ενω τα μικρα μενουν και ειτε επιστρεφονται ειτε πετιουνται οποτε ανεβαινουν οι τιμες.

Δυστυχώς ισχύει, η διάσταση 175/70 είναι η πιο ακριβή, για τα ίδια λάστιχα, από 10 έως 40-50€...

Το καλό είναι - όπως με πληροφόρησαν και αρκετοί μάστοροι που ρώτησα σήμερα - πως μπορώ αν βάλω και 185/65/14 όπου έχω και περισσότερες επιλογές και καλύτερες τιμές.

Οι λαστιχάδες της ευρύτερης γειτονιάς, ως πιο οικονομική λύση μου πρότειναν:

- Kormoran Road = 190€ (175/70)
- Dayton Touring 2 = 190€ (175/70)
- Gislaved Urban Speed = 200~220€ **
- Matador MP47 = 210~220€ (175/70) **
- Firestone (δυστυχώς χωρίς ακριβές μοντέλο) = 210-220€

- Sumimoto BC100 = 220€

Σε ένα κλικ πιο ακριβά στη γειτονιά (μάλλον πιο συμφέρουσες λύσεις) βρήκα τα εξής:

- Bridgestone B280 = 230€  (κι ένταξη σε πρόγραμμα εγγύησης/δωρεάν αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης εντός 1 έτους)
- Vredestein T Trac 2 = 230€ (185/65) **
- Hankook K415 = 230€ (185/65/14)
- Toyo NanoEnergy 3 = 230€ (185/60) - 240€ (175/70)
- Uniroyal RainExpert 3 = 230€ (185/65)
- Kleber Dynaxer = 250€ (175/70)

(οι τιμες περιλαμβάνουν τοποθέτηση / ζυγοστάθμιση / νέες βαλβίδες)

Σε καταστήματα της Θεσσαλονίκης (στην ευρύτερη περιφέρεια) μέσω διαδικτύου βρήκα τα ακόλουθα που μού κίνησαν το ενδιαφέρον:

- Falken Sincera SN832 Ecorun = 235€ (175/70) **
- Kumho ES31 Ecowing = 237€ (185/65)
- Dunlop StreetResponse 2 = 245€ (185/65) ** 
/ 270€ (175/70)
- Goodyear EfficientGrip Compact = 251€ (185/65) / 270€ (175/70)

- Toyo Proxes CF2 = 265€ (185/65)

Εξετάστηκαν και κάποιες άλλες λύσεις, πχ της Continental EcoContact 6, Michelin Energy Saver + κτλ αλλά απορρίφθηκαν για δύο λόγους: α) υψηλότερη τιμή (280€+), β) πιο μαλακών ελαστικών.

Συγκεκριμένα, επειδή το αυτοκίνητο οδηγείται
- 6 μήνες Κρήτη, με καθημερινές διαδρομές σε μέτριους έως κακούς δρόμους, κοντινές και μακρύτερες αποστάσεις
- 6 μήνες Θεσσαλονίκη, με λιγότερες διαδρομές, περισσότερο για εκδρομές

- με ενδιάμεσα ταξίδια, Αθήνα / Θεσσαλονίκη / Γιάννενα
είπαμε να αφήσουμε εκτός τα πιο μαλακά, αλλά και τα πολύ σκληρά λάστιχα και να επιλέξουμε κάτι στο ενδιάμεσο, με μικρο-αποκλίσεις

Ποιά θα προκρίνατε εσείς;

Εγώ βάσει συγκριτικών (κι εδώ να πω βάρυνε ιδιαίτερα το συγκεκριμένο) προκρίνω αυτά με τον διπλό αστερίσκο ** 

- Falken Sincera SN832 Ecorun = 235€ (175/70) ** για τη μάλλον καλύτερη λύση, δεν χρειάζεται να αλλάξω και την εργοστασιακή διάσταση ελαστικών του αυτοκινήτου

κι εναλλακτικά της παραπάνω

- Vredestein T Trac 2 = 230€ ** (γι αυτό υπάρχει κοντινό σχετικά κατάστημα)

- Dunlop StreetResponse 2 = 245€ (185/65) ** (γι αυτό θα πρέπει να τρέξω στη περιφέρεια της πόλης)

αν είναι να πάω στο πιο φθηνό

- Matador MP47 = 210€ **

- Gislaved Urban Speed = 200 **


 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Πρωσοπικα εικονα για πολλα χιλιομετρα εχω απο Toyo, Bridgestone, Vredestein. Ολα τους ηταν εξαιρετικα τοσο σε στεγνο οσο και σε βρεγμενο, με ενα τσικ πιο μαλακα τα toyo, αλλα και παλι ειναι απο λαστοιχα για πιο σπορ καταστασεις οποτε δεν ξερω πως θα συμπεριφορονται τα μοντελα που ψαχνεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, primeragt είπε

Πρωσοπικα εικονα για πολλα χιλιομετρα εχω απο Toyo, Bridgestone, Vredestein. Ολα τους ηταν εξαιρετικα τοσο σε στεγνο οσο και σε βρεγμενο, με ενα τσικ πιο μαλακα τα toyo, αλλα και παλι ειναι απο λαστοιχα για πιο σπορ καταστασεις οποτε δεν ξερω πως θα συμπεριφορονται τα μοντελα που ψαχνεις.

Εξαρτάται πολύ από το επιμέρους μοντέλο, πιστεύω...δύσκολο να γίνουν γενικεύσεις για τη μάρκα συνολικά.

...όπως είπα, λόγω κακών δρόμων στη Κρήτη - όπου και κάνει και τις περισσότερες διαδρομές του - σε συνδυασμό με τη βαριά ζέστη, φοβάμαι τα πολύ μαλακά (EfficientGrip Performance, Dunlop BluResponse καθώς και Energy Saver+, EcoContact 5-6 κτλ...

...εξαρτάται και από το αυτοκίνητο στο οποίο θα τα βάλεις, μπορεί να σου δώσουν διαφορετική αίσθηση...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Τα toyo παντως ειναι πιο μαλακα σαν φιλοσοφια απο τα vredestein και τα bridgestone. Τα bridgestone εχουν αρκετα σκληρα πλαινα, αν σε ενδιθαφερει κατι τετοιο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Τα toyo παντως ειναι πιο μαλακα σαν φιλοσοφια απο τα vredestein και τα bridgestone. Τα bridgestone εχουν αρκετα σκληρα πλαινα, αν σε ενδιθαφερει κατι τετοιο.

Ναι σε καποιο βαθμό...είχαμε σκληρά ελαστικά τα οποία (και πιο "νέα" ακόμη) μας κούρασαν με τα σπινιαρίσματα μέχρι να ζεσταθούν στη πόλη, αν υπάρχει κάποια κλίση ή αν είναι βρεμένο το οδόστρωμα)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, definitio είπε

Ναι σε καποιο βαθμό...είχαμε σκληρά ελαστικά τα οποία (και πιο "νέα" ακόμη) μας κούρασαν με τα σπινιαρίσματα μέχρι να ζεσταθούν στη πόλη, αν υπάρχει κάποια κλίση ή αν είναι βρεμένο το οδόστρωμα)

Δε λεω για σκληρο πελμα αλλα πλαινα. Δεν μπαλονιαζουν ευκολα αλλα δινουν ενα τσικ πιο σκληρη αισθηση στις αναρτησεις.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δε λεω για σκληρο πελμα αλλα πλαινα. Δεν μπαλονιαζουν ευκολα αλλα δινουν ενα τσικ πιο σκληρη αισθηση στις αναρτησεις.

Οπότε εσύ προτείνεις τα ακόλουθα;

- BridgeStone B280

- Vredestein T-Trac 2

Βρήκα και τα Bridgestone Turanza T005 στα 280€, αλλά δεν θέλω να ανέβω τόσο ψηλά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά αν είχα να επιλέξω,  την πρώτη ομάδα που αναφέρεις θα την απεριπτα , θα κοιτουσα τα toyo, falken, uniroyal , vredestein.

Tα 2 bridgestone και το dunlop που προτείνεις τα θεωρώ πολύ budget ελαστικά τα οποία τα βγάζουν για έχουν ευρεια γκάμα και με φτηνά ελαστικά, από επιδόσεις είναι κατώτερα από την 4αδα παραπάνω. Ειδικά για το efficientgrip compact και το streetresponse τα σχόλια που έχω διαβάσει δεν είναι και τόσο κολακευτικα.

Επίσης θα κοιτούσα και τα vredestein sportrac 5 θερινό και quarttrac 5 4εποχων καλές κριτικές και καλές θέσεις σε συγκριτικά.

Δες το tyrerevies.co.uk για συγκριτικά και γνώμες. Επίσης πολλοί λαστιχαδες προτείνουν κάτι matador cormoran κτλπ ότι επειδή ντε και καλα είναι θυγατρικες μεγαλων εταιριων είναι και εξίσου καλά , μπούρδες, γτπκ είναι. Με 20-30 € παραπανω από αυτά , όπως είδες και εσύ, παίρνεις έστω και από midrange εταιριες που είναι ανωτερα ποιοτικά και σε ορισμένες περιπτώσεις ανταγωνιζονται στα ίσα premium εταιριες

Επεξ/σία από teddy71
Δημοσ.

Tα sportrac 5 δεν τα εχω δοκιμασει αλλα απο 2 4αδες 3αρια και μια 4αρια αυτο που παρατηρησα (αν και σε 205/45/16) ειναι οτι ειναι σκληρα στην αρχη και θελουν λιγο ζεσταμα αρα καλο θα ηταν να εχεις καμια 150αρια αλογακια ή να εισαι λιγο σπιρτοζος ωστε να τα φερεις σε θερμοκρασια λειτουργιας. Σε χαλαρους ρυθμους οχι οτι δεν πιανουν αλλα χαζοσπινιαρισματακια τα εκαναν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, teddy71 είπε

Προσωπικά αν είχα να επιλέξω,  την πρώτη ομάδα που αναφέρεις θα την απεριπτα , θα κοιτουσα τα toyo, falken, uniroyal , vredestein.

Tα 2 bridgestone και το dunlop που προτείνεις τα θεωρώ πολύ budget ελαστικά τα οποία τα βγάζουν για έχουν ευρεια γκάμα και με φτηνά ελαστικά, από επιδόσεις είναι κατώτερα από την 4αδα παραπάνω. Ειδικά για το efficientgrip compact και το streetresponse τα σχόλια που έχω διαβάσει δεν είναι και τόσο κολακευτικα.

Επίσης θα κοιτούσα και τα vredestein sportrac 5 θερινό και quarttrac 5 4εποχων καλές κριτικές και καλές θέσεις σε συγκριτικά.

Δες το tyrerevies.co.uk για συγκριτικά και γνώμες. Επίσης πολλοί λαστιχαδες προτείνουν κάτι matador cormoran κτλπ ότι επειδή ντε και καλα είναι θυγατρικες μεγαλων εταιριων είναι και εξίσου καλά , μπούρδες, γτπκ είναι. Με 20-30 € παραπανω από αυτά , όπως είδες και εσύ, παίρνεις έστω και από midrange εταιριες που είναι ανωτερα ποιοτικά και σε ορισμένες περιπτώσεις ανταγωνιζονται στα ίσα premium εταιριες

Εγώ προέκρινα το Falken Sincera / Vredestein T-Trac 2 / Dunlop Streetresponse 2

...το Falken όμως φαίνεται πως έχει θέμα με τη φθορά, πως είναι αρκετά μαλακό....το Dunlop είναι λίγο πιο σκληρό, μάλλον, αλλά και γι αυτό διαβάζω παρόμοια σχόλια (οι λαστιχάδες μου έλεγαν ότι γενικά τα Dunlop είναι σκληρά και αργούν να ζεσταθούν)
...το Vredestein είναι σαφώς πιο σκληρό, αλλά δεν τα πάει τόσο καλά σε βρεγμένο σύμφωνα με αυτή τη πρόσφατη δοκιμή

https://www.tyretests.co.uk/adac/summer/2018/175-65-r14/

Για τα Kleber Dynaxer τί λες;

Πολλά ελαστικά δεν είναι διαθέσιμα στα καταστήματα/αποθήκες για τις διαστάσεις που ψάχνω (175/70/14), πρέπει να βγω εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών (185/65/14) για να βρω καλύτερες τιμές αλλά και ποικιλία/διαθεσιμότητα.

...

Προτείνουν τα matador / gislaved / kormoran, πέραν του ότι τα δουλεύουν πολύ με τους επαγγελματίες λόγω κόστους (πχ ταξιτζήδες, έτσι μού είπαν δλδ) γιατί βλέπουν και με ποιόν έχουν να κάνουν...
...το έγραψα πριν και άκουσα γκρίνιες, αλλά στον ένα που πήγα με το αυτοκίνητο, όταν το είδε μού πρότεινε να βάλω μεταχειρισμένα...γιατί είναι παλιό (και εξωτερικά μη συντηρημένο) αμάξι που δεν θα έπιανε πάνω από 200-300€ για ανταλλακτικά εδώ που τα λέμε.

Το αμάξι θα βάλει τα τελευταία ελαστικά που πρόκειται να χρησιμοποιήσει, για το γαμώτο ψάχνομαι για καινούρια και για 4άδα (κι όχι 2άδα)

...

...αυτό που έχω να πω είναι ότι πράγματι με 30-40€ παραπάνω μπορείς να βάλεις κάτι επώνυμο και καλύτερο σε επιδόσεις, αλλά αυτό έχει δύο συμβιβασμούς (όσο μπορώ να κρίνω μέχρι στιγμής)

α) Θέλει περισσότερο κυνήγι για να βρεις αυτούς που θα δουλεύουν σε ανταγωνιστικές τιμές τα πιο καλά (να φας καμια ωρα στη κίνηση)
β) Η εξυπηρέτηση σ' αυτούς τους "ανταγωνιστικούς" είναι αρκετά κατώτερη...

...πήγα σε 6-7 της γειτονιάς και σκίστηκαν να με εξυπηρετήσουν: κάθισαν να με ακούσουν - και με ρώτησαν -  για τη χρήση του αυτοκινήτου, πήραν τηλέφωνο για να μάθουν για κάθε μοντέλο που αναφέραμε/σχολιάσαμε διαθεσιμότητα (υπάρχει θέμα με τα 170/75/14), μού σχολίασαν μάρκες κ μοντέλα, μού έγραψαν σε χαρτί ή περίμεναν να γράψω εγώ ακριβές μοντέλο και τιμή κτλ...
...αντίθετα στα δύο καταστήματα που βρήκα τις άλλες μάρκες και γενικά τη μεγαλύτερη ποικιλία, πχ Vredestein, Hankook, Kleber κτλ βαριόντουσαν να σηκώσουν το βλέμα να με κοιτάξουν, βαριόντουσαν να μου πουν τα ακριβή μοντέλα, δεν το συζητώ καν να προσπαθήσουν να δώσουν πιο εξατομικευμένες πληροφορίες.

...μπορεί να πάω σ' αυτούς να πάρω αυτά τα πιο ψαγμένα λάστιχα, αλλά πρακτικά δεν πρόκειται να με ξαναδούν αν χρειαστώ κάτι επιτόπου/έκτακτο...γι αυτό σκέφτομαι να τιμήσω τους πιο κοντινούς που τους βλέπω σχεδόν κάθε μέρα κι ας πάρω κατώτερο λάστιχο, παρά κάποιον που θα τον δω και θα με δει μια και μοναδική φορά..

Δύο ιστοσελίδες με βοήθησαν μέχρι στιγμής

https://www.tyretests.co.uk/

http://www.tyrereviews.co.uk/

πρακτικά τις ίδιες δοκιμές παρουσιάζουν/ευρετηριάζουν, αλλά το πρώτο τις έχει σε πολύ πιο χρήσιμη μορφή, με περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ το δεύτερο παραθέτει και γνώμες χρηστών

Αρκετή ώρα πέρασα διαβάζοντας και ελληνικά φόρα αυτοκινήτων αλλά αυτό που κατάλαβα είναι πόσο υποκειμενική είναι η εμπειρία γύρω από τα λάστιχα.

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Tα sportrac 5 δεν τα εχω δοκιμασει αλλα απο 2 4αδες 3αρια και μια 4αρια αυτο που παρατηρησα (αν και σε 205/45/16) ειναι οτι ειναι σκληρα στην αρχη και θελουν λιγο ζεσταμα αρα καλο θα ηταν να εχεις καμια 150αρια αλογακια ή να εισαι λιγο σπιρτοζος ωστε να τα φερεις σε θερμοκρασια λειτουργιας. Σε χαλαρους ρυθμους οχι οτι δεν πιανουν αλλα χαζοσπινιαρισματακια τα εκαναν.

Τέτοια, που αργούν να ζεσταθούν πολύ, θέλω να τα αποφύγω...75 ταπεινά άλογα μας σέρνουν, αυτό είναι το αμάξι

https://www.automobile-catalog.com/car/1991/2472050/opel_vectra_gls_4d_1_6i_cat.html

 

Επεξ/σία από definitio
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, teddy71 είπε

Προσωπικά αν είχα να επιλέξω,  την πρώτη ομάδα που αναφέρεις θα την απεριπτα , θα κοιτουσα τα toyo, falken, uniroyal , vredestein.

Tα 2 bridgestone και το dunlop που προτείνεις τα θεωρώ πολύ budget ελαστικά τα οποία τα βγάζουν για έχουν ευρεια γκάμα και με φτηνά ελαστικά, από επιδόσεις είναι κατώτερα από την 4αδα παραπάνω. Ειδικά για το efficientgrip compact και το streetresponse τα σχόλια που έχω διαβάσει δεν είναι και τόσο κολακευτικα.

Επίσης θα κοιτούσα και τα vredestein sportrac 5 θερινό και quarttrac 5 4εποχων καλές κριτικές και καλές θέσεις σε συγκριτικά.

Δες το tyrerevies.co.uk για συγκριτικά και γνώμες. Επίσης πολλοί λαστιχαδες προτείνουν κάτι matador cormoran κτλπ ότι επειδή ντε και καλα είναι θυγατρικες μεγαλων εταιριων είναι και εξίσου καλά , μπούρδες, γτπκ είναι. Με 20-30 € παραπανω από αυτά , όπως είδες και εσύ, παίρνεις έστω και από midrange εταιριες που είναι ανωτερα ποιοτικά και σε ορισμένες περιπτώσεις ανταγωνιζονται στα ίσα premium εταιριες

Επίσης, μάλλον οι επιδόσεις μεταβάλλονται σε σχέση με τις διαστάσεις του ελαστικού...

πχ το Bridgestone Turanza T005 σε διάσταση πιο κοντά στη δική μου βγαίνει πρώτο, αφήνοντας πίσω αρκετά πιο δημοφιλή λάστιχα

https://www.tyretests.co.uk/adac/summer/2019/185-65-r15/

Δημοσ.

 

4 ώρες πριν, definitio είπε

Επίσης, μάλλον οι επιδόσεις μεταβάλλονται σε σχέση με τις διαστάσεις του ελαστικού...

πχ το Bridgestone Turanza T005 σε διάσταση πιο κοντά στη δική μου βγαίνει πρώτο, αφήνοντας πίσω αρκετά πιο δημοφιλή λάστιχα

https://www.tyretests.co.uk/adac/summer/2019/185-65-r15/

Είναι μαλακό ελαστικό για αυτό δεν στο πρότεινα. Υπάρχει τάση πάντως για τα θερινά να χρησιμοποιούν πιο μαλακές γόμες. Δεν ισχύει πλέον η γενικότητα που πλασάρουν οι λαστιχαδες ότι η τάδε μάρκες ειναι σκληρες και οι άλλες είναι μαλακές. Επίσης θα απέφευγα τους λαστιχαδες που μου προτείνουν τα Χ λάστιχα επειδή το αυτοκίνητο είναι παλιό και δεν αξίζει να βάλεις ακριβό λάστιχο ( και μιλάμε τώρα για ένα εύρος τιμών από 210-280 δεν μιλάμε για λάστιχα 400-500€ για αυτή τη διάσταση) , ακόμη περισσότερο αυτό που με ξεπερνάει είναι το βάλε μεταχειρισμένο γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο , είτε παλιό είτε καινούριο το αυτοκίνητο την ζωή την δική σου και της οικογένειάς σου κουβαλάς. Έχει λιγότερη αξία όταν το αυτοκίνητο είναι παλιό; Δεν αξίζει να δώσεις 50-100€ παραπάνω για να την προφυλαξεις? Μια τέτοια επιχειρηματολογία θα με έκανε ούτε από έξω από το μαγαζί να περνάω όχι και να αγοράσω ακόμη έστω και "ακριβό" λαστιχο.

Ένα ελαστικό που κυκλοφορεί στους δρόμους 3-4χρόνια αντέχει,  μετά όσο και καλό να ήταν χάνει τις ιδιότητες του και αρχίζει σταδιακά γλιστράει. Οπότε πηγαίνοντας σε μεταχειρισμένο ελαστικό ήδη τα ωφέλιμα χρόνια του ελαστικού τα έχει καταναλωσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (για αυτό και μάλλον τα αλλάζει).Τα φτηνά ελαστικά είναι φτηνα γιατί δεν ρίχνουν οι εταιρίες χρήματα όπως άλλες χρήμα για την έρευνα και ανάπτυξη για την βελτίωση των χαρακτηριστικών τους και του σχεδιασμου τους καθώς και γιατι χρησιμοποιουν υποδεέστερα υλικά που χάνουν τις ιδιότητές τους πιο γρήγορα.

Τέλος όταν επιλέγουμε ελαστικό δεν το επιλέγουμε βάση της αξίας του αυτοκίνητου . Το ελαστικό είναι το πιο σημαντικό εξάρτημα του αυτοκινήτου αυτό μας κρατάει πάνω στο δρόμο και δεν μας βγάζει εκτός δρόμου και να  μας ρίξει πάνω στο προπορευόμενο αυτοκίνητο η σε κανένα χαντάκι στη καλύτερη.

Θα ήταν ενδιαφέρον κάποτε να έβγαινε ένα στασιστικο που να αναφέρει το τι ελαστικά φορούσαν και τι παλαιότητα ειχαν τα αυτοκίνητα που ενεπλάκησαν σε τροχαίο.

Η ζωής μας στηρίζεται πάνω 4 μαύρα στρογγυλά πράγματα και δεν είμαστε εφταψυχοι.

ΥΓ το συγκεκριμένο τεστ το ξέρω και με προβλημάτισε,  πολύ περίεργο που φαίνεται να βγαίνει πρώτο σε τόσες κατηγορίες. Επίσης σε άλλα τεστ έβγαινε παρακάτω , όχι σε αυτη τη διάσταση αλλά σε παραπλήσια. Πολλά πράγματα και βρώμικα μπορεί να παίζονται. Πριν κάνα δυο χρόνια βγήκε η βρώμα ότι κάποια εταιρία , δεν θυμάμαι ποια, τα λάστιχα που έδινε για τεστ ήταν διαφορετικής συνθεσης από αυτά που κανονικά κυκλοφορούσε ώστε να ανέβει θέσεις στην κατάταξη των τεστ. Τα τεστ καλά είναι για να αποκτούμε μια αίσθηση αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτά λόγω του αντικρουωμενων αποτελεσμάτων που βγάζουν συγκρινόμενα μεταξύ τους.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...