Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε ακριβώς αυτή την δάσταση φοράω τα Goodyear F1 Assymetric 2 και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

Επειδή είναι να αλλάξω σύντομα, είτε θα πάω στο Goodyear F1 Assymetric 3, είστε στα Dunlop SprotMax RT2. Και τα δύο θεωρούνται κορυφαία λάστιχα.

  • Like 1
  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Sorath είπε

Σε ακριβώς αυτή την δάσταση φοράω τα Goodyear F1 Assymetric 2 και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

Επειδή είναι να αλλάξω σύντομα, είτε θα πάω στο Goodyear F1 Assymetric 3, είστε στα Dunlop SprotMax RT2. Και τα δύο θεωρούνται κορυφαία λάστιχα.

Τα Dunlop 215/40/R17 που λες έχω και όντως είναι κορυφαία. 

Δημοσ.

TS όταν βάλεις να μας πεις εντυπώσεις μετά από μερικά χλμ να έχουν άποψη και όσοι ψάχνονται για το μέλλον!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, alkis13 είπε

TS όταν βάλεις να μας πεις εντυπώσεις μετά από μερικά χλμ να έχουν άποψη και όσοι ψάχνονται για το μέλλον!

Εννοείται αυτό, απλά μετά από έξτρα ψάξιμο μάλλον κατέληξα στο Bridgestone Turanza T005, πιο "συμβατό" με το αυτοκίνητό μου, πολύ φρέσκιας κατασκευής (DOT 0419) ετοιμοπαράδοτα, και σε τιμή ίντερνετ από ντόπιο λαστιχά. Στα συν έναντι του Michelin PS4, η εξαιρετική εγγύηση της Bridgestone που για έναν χρόνο αντικαθιστά με καινούριο ελαστικό το παλιό, οποιαδήποτε κι αν είναι η αιτία καταστροφής του, εκούσια ή ακούσια, και η μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο λόγω πιο σκληρής γόμας. Όποιο και να βάλω τελικά, θα ανεβάσω φώτο και θα πω εντυπώσεις

Επεξ/σία από Volgin
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Volgin είπε

η εξαιρετική εγγύηση της Bridgestone που για έναν χρόνο αντικαθιστά με καινούριο ελαστικό το παλιό, οποιαδήποτε κι αν είναι η αιτία καταστροφής του, εκούσια ή ακούσια,

Αυτη την εγγυηση την εχει και η goodyear και την εκανα χρηση, αλλα καλο ειναι που μας πληροφορεις οτι την εχει και η bridgestone.Να το εχω υποψην για το μελλον...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, τελικά σήμερα έβαλα τα Bridgestone Turanza T005 με πάνφρεσκο DOT (0819). 'Έκανα ελάχιστα χλμ όμως φαίνονται να έχουν πολύ καλό grip, σκεφτείτε ότι το αμάξι φρενάρει τόσο καλά που δίνει την εντύπωση πως έχουν αλλαχτεί τα τακάκια, τα οποία θέλουν όντως αλλαγή. Απόψε θα κάνω και το πρώτο ταξίδι τους, οπότε θα πω κι από εκεί τις εντυπώσεις μου

UvmDlb0.jpg

Επεξ/σία από Volgin
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Volgin είπε

Καλησπέρα παιδιά, τελικά σήμερα έβαλα τα Bridgestone Turanza T005 με πάνφρεσκο DOT (0819).

Βγαίνουν ελαστικά με ημερομηνία παραγωγής 4 μηνες μετα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Βγαίνουν ελαστικά με ημερομηνία παραγωγής 4 μηνες μετα;

Εβδομάδα είναι όχι μήνας 

Δημοσ.

Τώρα μιλάτε για επιδόσεις και δοκιμές σε πιο οριακές καταστάσεις και μάλλον θα σας ξενερώσω λίγο.

Ο πατέρας μου έχει ένα Opel Vectra A - 1991 με λάστιχα ούτε κι εγώ ξέρω (ούτε αυτός θυμάται) από πότε...

 

....το οδήγησα σήμερα στη ψιχάλα το αμάξι και ανεβαίνοντας μόνο τη Κατσιμίδη (θεσσαλονίκη) το αυτοκίνητο σπινάριζε σαν τρελό στο ξεκίνημα όσο κι αν προσπαθούσα να ξεκινήσω ομαλά, κατέληξα να τρέμω μην με πιάσει φανάρι υπό κλίση.

Χρειάζονται οπωσδήποτε καινούρια ελαστικά αλλά λόγω ηλικίας και γενικής κατάστασης του αυτοκινήτου διστάζω να βάλω και λάστιχα που θα υπερβαίνουν την αξία του αυτοκινήτου πλέον....

...για λάστιχα παντός καιρού, με καλή συμπεριφορά σε βρεμένο δρόμο, τί θα προτείνατε ως αξιόπιστα κι όσο πιο οικονομικα γίνεται;

https://www.automobile-catalog.com/tire/1991/2472740/opel_vectra_gls_4d_1_6i_cat.html

Δημοσ.

Όταν λες οικονομικό? 

Πόσο κοστολογείς ένα λάστιχο που μπορεί να σε γλιτώσει από το να σε μαζεύουν με σακούλα? 

 

Μετά απορούμε γιατί σκοτώνεται ο κόσμος. 

Και καλα να σκοτωθούν μόνοι τους, το πρόβλημα είναι πως παίρνουν και άλλους μαζί. 

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όταν λες οικονομικό? 

Πόσο κοστολογείς ένα λάστιχο που μπορεί να σε γλιτώσει από το να σε μαζεύουν με σακούλα? 

Μετά απορούμε γιατί σκοτώνεται ο κόσμος. 

Και καλα να σκοτωθούν μόνοι τους, το πρόβλημα είναι πως παίρνουν και άλλους μαζί. 

Κοίτα, αυτό το παιχνίδι μπορείς να το παίξεις με οτιδήποτε για να δικαιολογήσεις μια υψηλότερη (ή πολύ υψηλότερη) τιμή.

Δεν χρειάζεται να δώσω 80€ / ελαστικό για βελτιώσω τη τρέχουσα οδηγική ασφάλεια του αυτοκινήτου...αν σκέφτεται κανείς μόνο με τις πιο ακραίες περιπτώσεις, αγνοεί τη μέση περιοχή όπου ζουν οι περισσότεροι (κι επικεντρωνόμενοι μόνο στα ελαστικά αγνοούμε τις άλλες παραμέτρους που μπορεί να επηρεάσουν την οδηγική ασφάλεια, προτού καθιστούν σχετικές -στα όρια/περιπτώσεις όπου καθίστανται σημαντικές - οι διαφορές των ελαστικών)

Γι αυτό το αυτοκίνητο, τον τρόπο που οδηγείται κτλ, είναι σαφές πως δεν με ενδιαφέρουν λύσεις που θα σκεφθεί κάποιος που εξερευνεί συστηματικά τα όρια του αυτοκινήτου του.

Μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις ελαστικών όπου μια διαφορά +/- 10€ ανά ελαστικό να είναι σημαίνουσα κι άλλες που δεν κερδίζεις κάτι.

..σ΄αυτό ζητάω βοήθεια, να πάρω VFM ελαστικά, να δώσω δλδ χρήματα μόνο γι αυτό που αξίζει εκεί όπου αξίζει, δεδομένων των παραμέτρων που ανέφερα.

Δημοσ.

Από την στιγμή που δεν θέλεις να βάλεις ελαστικά που θα ξεπερνούν την αξία του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο λύσεις. Πουλάς το αυτοκίνητο και αγοράζεις μηνιαίες κάρτες λεωφορείου ή αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο έτσι ώστε να βγαίνουν πιο φτηνά τα λαστιχα οταν τα αλλάζεις.

14αρα ζάντα φοράει πόσο νομιζεις ότι θα σου στοιχισουν? Με 250€ καθαρίζεις καίμε επώνυμο ελαστικό. Βασικά γιατί θες 4εποχων αν δεν μένεις κανένα Ασβεστοχώρι ή Νεάπολη μετέωρα που το χειμώνα ειχαμε θέμα με τα χιονια, μια χαρά είναι να μας σε κανονικό θερινό ελαστικό. Τα 4εποχων είναι πολύ μεσοβεζικη λύση όπου ούτε τις επιδοσεις του χειμερινού ούτε του θερινού πιάνουν.

11 ώρες πριν, definitio είπε

Κοίτα, αυτό το παιχνίδι μπορείς να το παίξεις με οτιδήποτε για να δικαιολογήσεις μια υψηλότερη (ή πολύ υψηλότερη) τιμή.

Δεν χρειάζεται να δώσω 80€ / ελαστικό για βελτιώσω τη τρέχουσα οδηγική ασφάλεια του αυτοκινήτου...αν σκέφτεται κανείς μόνο με τις πιο ακραίες περιπτώσεις, αγνοεί τη μέση περιοχή όπου ζουν οι περισσότεροι (κι επικεντρωνόμενοι μόνο στα ελαστικά αγνοούμε τις άλλες παραμέτρους που μπορεί να επηρεάσουν την οδηγική ασφάλεια, προτού καθιστούν σχετικές -στα όρια/περιπτώσεις όπου καθίστανται σημαντικές - οι διαφορές των ελαστικών)

Γι αυτό το αυτοκίνητο, τον τρόπο που οδηγείται κτλ, είναι σαφές πως δεν με ενδιαφέρουν λύσεις που θα σκεφθεί κάποιος που εξερευνεί συστηματικά τα όρια του αυτοκινήτου του.

Μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις ελαστικών όπου μια διαφορά +/- 10€ ανά ελαστικό να είναι σημαίνουσα κι άλλες που δεν κερδίζεις κάτι.

..σ΄αυτό ζητάω βοήθεια, να πάρω VFM ελαστικά, να δώσω δλδ χρήματα μόνο γι αυτό που αξίζει εκεί όπου αξίζει, δεδομένων των παραμέτρων που ανέφερα.

Για σου δώσει κάποιος καμμία πρόταση θα πρέπει να πεις για που το θες πως οδηγείς τι διαδρομές κάνεις πόσα χλμ κάνεις κτλπ...με αυτά που λες δεν λες τίποτα για τις ανάγκες οπότε τι να σου προτείνει κάποιος? 

Για τα ελαστικά να ξέρεις ό,τι πληρώσεις παίρνεις μην έχεις την εντύπωση και να περιμενεις ότι θα πάρεις λάστιχα με 180€ και θα έχουν την ίδια απόδοση με αυτά των 250 300€. Και στα λάστιχα κοιτάμε να σταματάει το αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα γίνεται ακόμη και 1-2-3 μέτρα μικρότερο φρενάρισμα  μεταφράζεται στο αν θα το πάς για ολική καταστροφή ή όχι. Στο ίντερνετ υπάρχουν δεκάδες ηλεκτρονικά μαγαζιά με ελαστικά μπες και δες τους ενεργειακούς πίνακες να δεις τι διαφορά έχουν τα φτηνά με τα ακριβά. Υπόψη όμως σε κάτι που δεν αναγράφεται , η πτώση της απόδοσης των φτηνων ελαστικών έρχεται πιο γρήγορα από ότι στα ακριβα λογω των πιο φτηνών υλικών που χρησιμοποιούν οπότε μην φοβάσε ότι θα μπορουσες να πάρεις το ίδιο  με λιγότερα χρήματα. Το λάστιχο δεν καταβάλει αν το αυτοκίνητο κοστίζει 1000 ή 300000€ "καταλαβαίνει" μόνο ότι θα πρέπει να ακινητοποιήσει 1,5 τόνο λαμαρίνα σε χ μετρα με Χ ταχύτητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, definitio είπε

διστάζω να βάλω και λάστιχα που θα υπερβαίνουν την αξία του αυτοκινήτου πλέον

Θυμίζει ανάλογα την "παγίδα" στην οποία πέφτουν κάποιοι μηχανόβιοι (φτηνό μοτόρι-φτηνό κράνος) αδυνατώντας να αντιληφθούν ότι το κράνος δεν προστατεύει τη μηχανή αλλά το κεφάλι τους.

13 ώρες πριν, definitio είπε

Γι αυτό το αυτοκίνητο, τον τρόπο που οδηγείται κτλ, είναι σαφές πως δεν με ενδιαφέρουν λύσεις που θα σκεφθεί κάποιος που εξερευνεί συστηματικά τα όρια του αυτοκινήτου του.

Ο τρόπος που οδηγείται κτλ, δεν καθορίζεται μόνο από τον δικό του οδηγό αλλά επίσης από τους υπόλοιπους οδηγούς, τις επικρατούσες οδικές συνθήκες καθώς και από απρόβλεπτους παράγοντες. Αν θα φρενάρει απότομα ο μπροστινός ή αν θα πεταχτεί παιδί πίσω από ένα παρκαρισμένο, τότε ο καθένας θα ήθελε φαντάζομαι να φοράει το καλύτερο δυνατό λάστιχο-τακάκι-αμορτισέρ, ανεξαρτήτως εμπορικής αξίας του οχήματος που οδηγεί.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, teddy71 είπε

Από την στιγμή που δεν θέλεις να βάλεις ελαστικά που θα ξεπερνούν την αξία του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο λύσεις. Πουλάς το αυτοκίνητο και αγοράζεις μηνιαίες κάρτες λεωφορείου ή αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο έτσι ώστε να βγαίνουν πιο φτηνά τα λαστιχα οταν τα αλλάζεις.

14αρα ζάντα φοράει πόσο νομιζεις ότι θα σου στοιχισουν? Με 250€ καθαρίζεις καίμε επώνυμο ελαστικό. Βασικά γιατί θες 4εποχων αν δεν μένεις κανένα Ασβεστοχώρι ή Νεάπολη μετέωρα που το χειμώνα ειχαμε θέμα με τα χιονια, μια χαρά είναι να μας σε κανονικό θερινό ελαστικό. Τα 4εποχων είναι πολύ μεσοβεζικη λύση όπου ούτε τις επιδοσεις του χειμερινού ούτε του θερινού πιάνουν.

Για σου δώσει κάποιος καμμία πρόταση θα πρέπει να πεις για που το θες πως οδηγείς τι διαδρομές κάνεις πόσα χλμ κάνεις κτλπ...με αυτά που λες δεν λες τίποτα για τις ανάγκες οπότε τι να σου προτείνει κάποιος? 

Για τα ελαστικά να ξέρεις ό,τι πληρώσεις παίρνεις μην έχεις την εντύπωση και να περιμενεις ότι θα πάρεις λάστιχα με 180€ και θα έχουν την ίδια απόδοση με αυτά των 250 300€. Και στα λάστιχα κοιτάμε να σταματάει το αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα γίνεται ακόμη και 1-2-3 μέτρα μικρότερο φρενάρισμα  μεταφράζεται στο αν θα το πάς για ολική καταστροφή ή όχι. Στο ίντερνετ υπάρχουν δεκάδες ηλεκτρονικά μαγαζιά με ελαστικά μπες και δες τους ενεργειακούς πίνακες να δεις τι διαφορά έχουν τα φτηνά με τα ακριβά. Υπόψη όμως σε κάτι που δεν αναγράφεται , η πτώση της απόδοσης των φτηνων ελαστικών έρχεται πιο γρήγορα από ότι στα ακριβα λογω των πιο φτηνών υλικών που χρησιμοποιούν οπότε μην φοβάσε ότι θα μπορουσες να πάρεις το ίδιο  με λιγότερα χρήματα. Το λάστιχο δεν καταβάλει αν το αυτοκίνητο κοστίζει 1000 ή 300000€ "καταλαβαίνει" μόνο ότι θα πρέπει να ακινητοποιήσει 1,5 τόνο λαμαρίνα σε χ μετρα με Χ ταχύτητα.

Γιατί απαντάτε σαν να είπα πως θέλω να τη βγάλω με 50€ για τους 4 τροχους;

Σαφώς όμως θα ήθελα να ξέρω αν θα αξίζει να πάει κανείς από τα 160 στα 200€ ή στα 250€ ή στα 250€ ή στα 300€....ρωτάω ποιό είναι το "sweetspot" επιδόσεων/τιμής για αυτοκίνητο που ο οδηγός του δεν εξερευνά τα όρια του αυτοκινήτου ή τα δικά του (δεν είναι σαφές αυτό; )
...κι αν έχω όριο τα 250€ ποιό είναι το καλύτερο που μπορώ να πάρω σε αυτή τη τιμή ή αν υπάρχει κάποιο εφάμιλλο με παραπλήσεις επιδόσεις, πχ από κάποια θυγατρική μεγαλύτερης μάρκας...οπωσδήποτε δεν είμαι πρόθυμος να δώσω 400€ πχ αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται κι όλας.

...εγώ ζητάω συμβουλές για εκείνες τις χρήσιμες μικρές διαφοροποιήσεις και μου απαντάτε με μια λογική άσπρο-μαύρο...αυτοκίνητο ή ΜΜΜ...

Έγραψα ήδη ποιό ακριβώς είναι το αμάξι, ότι είναι του πατέρα μου, πως δεν το ζορίζει (γκάζια σε ανηφόρες δια΄βαζα σε άλλες σελίδες)...πρακτικά κινείται μέχρι 90/100χλμ/ώρα, σπάνια παραπάνω, σε καμιά προσπέραση, οι διαδρομές είναι μέσα στη πόλη και στις γιορτές/διακοπές κάνει μεγαλύτερες διαδρομές πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα , Αθήνα - Γιάννενα κοκ

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Θυμίζει ανάλογα την "παγίδα" στην οποία πέφτουν κάποιοι μηχανόβιοι (φτηνό μοτόρι-φτηνό κράνος) αδυνατώντας να αντιληφθούν ότι το κράνος δεν προστατεύει τη μηχανή αλλά το κεφάλι τους.

Ο τρόπος που οδηγείται κτλ, δεν καθορίζεται μόνο από τον δικό του οδηγό αλλά επίσης από τους υπόλοιπους οδηγούς, τις επικρατούσες οδικές συνθήκες καθώς και από απρόβλεπτους παράγοντες. Αν θα φρενάρει απότομα ο μπροστινός ή αν θα πεταχτεί παιδί πίσω από ένα παρκαρισμένο, τότε ο καθένας θα ήθελε φαντάζομαι να φοράει το καλύτερο δυνατό λάστιχο-τακάκι-αμορτισέρ, ανεξαρτήτως εμπορικής αξίας του οχήματος που οδηγεί.

Δηλαδή θεωρείς πως αυτός που θα δώσει 50€ ανά ελαστικό διαπράττει τέτοιο σφάλμα, αφού δεν παίρνει το καλύτερο δυνατό;

Στα 50χλμ/ώρα μέσα στη πόλη το ελαστικό των 50€ θα έχει τόση μεγάλη διαφορά από εκείνο των 140€ ώστε να κρίνει τη ζωή από το θάνατο, προτού υπεισέλθουν από τα αντανακλαστικά του οδηγού μέχρι όλους τους άλλους παράγοντες;

Κι αν είναι έτσι, ίσως θα έπρεπε να ζητήσω δάνειο και να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που να ακινητοποιείται σε όσο το δυνατόν μικρότερη απόσταση, που θα κοκκαλώνει με το φρενάρισμα......ή να ξοδέψω κάμποσα μηνιάτικα για να φτιάξω το παρόν αμάξι με τα καλύτερα ελαστικά, αμορστισέρ κτλ της αγοράς...
...γιατί να γίνουν υποχωρήσεις σε θέματα ζωής/θανάτου; Δεν χωράει φτήνια σ' αυτά τα θέματα...

Αυτό είναι ακριβώς που εννοώ όταν λέω πως χάνεται το νόημα όταν σκέφτεται κανείς μόνο τις ακραίες περιπτώσεις, γιατί εκεί είναι ευκολότερο - φαινομενικά - να χαράξεις διαχωριστικές γραμμές...καταλήγει να μην σκεφτόμαστε πρακτικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...