Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα Toyo NanoEnergy 3 τί γνώμη έχετε;

Τα έχω βρει από επίσημο αντιπρόσωπο κοντά στη γειτονιά στα 240€ (175/7014).

Ό,τι πληροφορία βρήκα ήταν γενικά θετική, όχι όμως πολύ αναλυτική...για το θέμα σκληρότητας πέλματος / πλαϊνών γνωρίζουμε τί ισχύει για το συγκεκριμένο; Πάλι διάβασα γενικό σχόλιο (για τα TOYO) ότι είναι μέτρια προς σκληρά.

Ερώτημα: σε αυτή τη διάσταση βγαίνουν σε 88Τ XL (τα εργοστασιακά είναι 84Τ)...παίζει αυτό ρόλο; Σε μεγαλύτερα ταξίδια 3-4 φορές το χρόνο (Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Αθήνα - Γιάννενα) μπορέι να φορτωθεί όσο πάει το αμάξι, με 3-4 επιβάτες.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:

Πιο αναλυτικά σχόλια βρήκα εδώ, όπου επαινείται ο ισορροπημένος χαρακτήρας τους σε όλες τις συνθήκες (πουθενά άριστο, πουθενά κακό) και η σταθερότητα των επιδόσεων κατά τη διάρκεια της ζωής των ελαστικών, σε συνδυασμό με την ανθεκτικότητα

http://autoworld.com.my/forum/index.php?/topic/107954-toyo-nanoenergy-3/?p=1873734

ΥΓ

Επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των Falken είναι η STS http://sts-sa.gr/sts2/index.php/el/portfolio-2/falken-tyres

Βρήκα και μια παράδοξη προσφορά/συνεργασία με την Minoan Lines προ διετίας (κρίμα, θα μας βόλευε να ίσχυε τώρα)

https://www.minoan.gr/prosfores/4910/elastika-falken-tyre-eyropis

Επεξ/σία από definitio
  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Μηπως   το  ψαξεις   εσυ  καλυτερα? 

Ο  μεγαλυτερος   δεικτης   ταχυτητας   εχει   να  κανει   με  την  θερμοκρασια   σωστης   λειτουργιας   του   ελαστικου.

Οι   ψηλοι   δεικτες   αργουν   να   φτασουν  την   σωστη   θερμοκρασια    με   αποτελεσμα   την    μη   σωστη   λειτουργια   του  ελαστικου.

Λογικα  λοιπον   λαστιχα   225  16-17-18ιντσα   θα   επρεπε   να   απαγορευονται   σε   καγκουρες   με   1,4 η  1,6   λιτ  και   αποδοσεις   100ΗΡ.

 

Ψαξε το καλύτερα γιατι κάποιοι μπορεί να γελάνε με αυτα που γράφεις την ώρα που εσυ γελάς με αυτα που βλέπεις !

Ο μεγαλύτερος δεικτης ταχύτητας εχει να κάνει με τις αντοχές του ελαστικού στις τελικές ταχύτητες που πιάνει ενα αυτοκίνητο,ουδεμία σχέση με την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας,αλλιως θα  λεγόταν δεικτης θερμοκρασίας όχι δεικτης ταχύτητας.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Για τα Toyo NanoEnergy 3 τί γνώμη έχετε;

Τα έχω βρει από επίσημο αντιπρόσωπο κοντά στη γειτονιά στα 240€ (175/7014).

Ό,τι πληροφορία βρήκα ήταν γενικά θετική, όχι όμως πολύ αναλυτική...για το θέμα σκληρότητας πέλματος / πλαϊνών γνωρίζουμε τί ισχύει για το συγκεκριμένο; Πάλι διάβασα γενικό σχόλιο (για τα TOYO) ότι είναι μέτρια προς σκληρά.

Ερώτημα: σε αυτή τη διάσταση βγαίνουν σε 88Τ XL (τα εργοστασιακά είναι 84Τ)...παίζει αυτό ρόλο; Σε μεγαλύτερα ταξίδια 3-4 φορές το χρόνο (Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Αθήνα - Γιάννενα) μπορέι να φορτωθεί όσο πάει το αμάξι, με 3-4 επιβάτες.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:

Πιο αναλυτικά σχόλια βρήκα εδώ, όπου επαινείται ο ισορροπημένος χαρακτήρας τους σε όλες τις συνθήκες (πουθενά άριστο, πουθενά κακό) και η σταθερότητα των επιδόσεων κατά τη διάρκεια της ζωής των ελαστικών, σε συνδυασμό με την ανθεκτικότητα

http://autoworld.com.my/forum/index.php?/topic/107954-toyo-nanoenergy-3/?p=1873734

ΥΓ

Επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των Falken είναι η STS http://sts-sa.gr/sts2/index.php/el/portfolio-2/falken-tyres

Βρήκα και μια παράδοξη προσφορά/συνεργασία με την Minoan Lines προ διετίας (κρίμα, θα μας βόλευε να ίσχυε τώρα)

https://www.minoan.gr/prosfores/4910/elastika-falken-tyre-eyropis

Όσο πιο πολύ ψαχνεις σε διάφορα sites, τόσο πιο πολύ θα χάνεσαι με τα εκατοντάδες μοντέλα ελαστικών.

Έχεις ενα Vectra του 1991,οποτε δεν πας για τέρμα γκαζια,ούτε για απότομα στροφιλικια ουτε χρειάζεσαι κάποιο ελαστικό υψηλοτατων επιδόσεων,σε 14αρα ζάντα κιόλας για να καταλάβεις σημαντικές διαφορές.

Γνώμη μου βάλε ενα επώνυμο ελαστικό,Michelin, Conti,Pirelli,Dunlop,Good Year,Bridgestone κλπ, και θα είσαι μια χαρά.Με 250-300 ευρώ βάζεις πολύ καλά λάστιχα στις διαστάσεις που σου προτείνει ο κατασκευαστης και έχεις το κεφαλι σου ήσυχο.

Αυτά τώρα περί πλαϊνών πελμάτων,μαλακών πελματων κλπ,είναι για αλλά αυτοκίνητα,και για συζητησεις αμπελοφιλοσοφιας και τζάμπα ασχολεισαι.Γνώμη μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Ψαξε το καλύτερα γιατι κάποιοι μπορεί να γελάνε με αυτα που γράφεις την ώρα που εσυ γελάς με αυτα που βλέπεις !

Ο μεγαλύτερος δεικτης ταχύτητας εχει να κάνει με τις αντοχές του ελαστικού στις τελικές ταχύτητες που πιάνει ενα αυτοκίνητο,ουδεμία σχέση με την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας,αλλιως θα  λεγόταν δεικτης θερμοκρασίας όχι δεικτης ταχύτητας.

Καλα!

Πες  μου  τοτε   αν  το  αυγο   εκανε  την  κοτα  η  η  κοτα  το  αυγο.

Μαθε   λοιπον   οτι  οι  αντοχες   του   ελαστικου   στις   ψηλες  ταχυτητες   εχουν  να   κανουν     με   την  τεραστια   αναπτυξη   θερμοτητας   στο  ελαστικο   σε   αυτες.

Οι  γομες   λοιπον   στις   ψηλες   ταχυτητες   σε  ενα   ελαστικο   μεγαλης   σειρας   ειναι  πιο   ανθεκτικες   στην  θερμοτητα   σε   αντιθεση   με   τις   αλλες.

Αυτες   οι   γομες   λοιπον  αν  δεν  φτασουν   στην  σωστη   θερμοκρασια   αποδιδουν   χαμηλοτερο  συντελεστη   τριβης   κυλισης   με   αποτελεσμα   να   μην   αποδιδει

το  ελαστικο   το  σωστο   κρατημα.

Αν   δεν   υπηρχε   ο  παραγοντας   θερμοτητα   στα   ελαστικα   τοτε   δεν   θα   υπηρχε   και  η  αναλογη   κλιμακωση  σε   δεικτες.

Ειναι   και  ο   βασικος   λογος   που  τα   αγωνιστικα   αυτοκινητα   ζεσταινουν   τα   ελαστικα   τους.

Στον  αντιποδα  αν   βαλεις   ενα   ελαστικο   χαμηλου   δεικτη   σε   ψηλη  ταχυτητα   θα   υπερθερμανθει   και   θα   αποκοληθει  το  πελμα  η  θα   κλαταρει   με  τα   γνωστα   αποτελεσματα.

Γι   αυτο   ανεφερα   τα    πιρελι   που   εχουν  φτιαξει   οι  ιταλοι   για   τα   σμαρτ   που   παρολο   που  ειναι   χαμηλου   προφιλ   ειναι  σειρας   Τ.

Γελανε   ως   επι  το  πλειστον   μονο  οι  ανοητοι   επειδη  δεν  γνωριζουν   και  πιστευουν  οτι  μονο   αυτοι   γνωριζουν.

Κλασικη   περιπτωση   δηλαδη....

Οσον   αφορα   το  θεμα   αναπτυξη   θερμοτητας   στις   ψηλες   ταχυτητες   να   θυμισω   την   καταστροφη   της   μισελεν   στην   φ1   το   2005   στην   οβαλ   πιστα   της

ινδιαναπολης   οπου   οι   συνεχως   ψηλες   ταχυτητες  στην  συγκεκριμενη   πιστα   υποχρεωσε   ολες   τις   εταιρειες   που  χρησιμοποιουσαν   μισελεν   να  αποσυρουν   τα

μονοθεσια   τους   και  τελικα   να   ξεκινησουν   τρεις   εταιρειες   (φερραρι, μιναρντι  και  αλλη  μια) που   χρησιμοποιουσαν  μπριτζεστον.

Ειχαν   απαιτησει   μαλιστα   οι  γαλλοι   δυο  μερες   νωριτερα   να   μπουν   δυο   "διακλαδωσεις"   στις   δυο  μεγαλες   ευθειες   για  να   μετριαζονται   οι  ταχυτητες

πραγμα   που  φυσικα   δεν  εγινε   δεκτο.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όσο πιο πολύ ψαχνεις σε διάφορα sites, τόσο πιο πολύ θα χάνεσαι με τα εκατοντάδες μοντέλα ελαστικών.

Έχεις ενα Vectra του 1991,οποτε δεν πας για τέρμα γκαζια,ούτε για απότομα στροφιλικια ουτε χρειάζεσαι κάποιο ελαστικό υψηλοτατων επιδόσεων,σε 14αρα ζάντα κιόλας για να καταλάβεις σημαντικές διαφορές.

Γνώμη μου βάλε ενα επώνυμο ελαστικό,Michelin, Conti,Pirelli,Dunlop,Good Year,Bridgestone κλπ, και θα είσαι μια χαρά.Με 250-300 ευρώ βάζεις πολύ καλά λάστιχα στις διαστάσεις που σου προτείνει ο κατασκευαστης και έχεις το κεφαλι σου ήσυχο.

Αυτά τώρα περί πλαϊνών πελμάτων,μαλακών πελματων κλπ,είναι για αλλά αυτοκίνητα,και για συζητησεις αμπελοφιλοσοφιας και τζάμπα ασχολεισαι.Γνώμη μου.

Το αντίθετο συμβαίνει, έχω μειώσει τις υποψηφιότητες σε 2-3: 1) Falken SN832 = 235€  /  2) Toyo Ne3 = 240€   /   3) Kleber Dynazer HP3 = 250€ (θα ήθελα το Vredestein εδώ, αλλά ο λαστιχάς μού έκανε τόσο κακή εντύπωση, δεν θέλω να του τα δώσω)...όλα σε διαστάσεις 175/70/14
(το πρώτο λόγω επιδόσεων, θα συμβουλευτώ τον λαστιχά εν τέλει, αν εκτιμά πως δεν έχει θέμα ανθεκτικότητας/μακροβιότητας....το δεύτερο λόγω τιμής και ισορροπημένης απόδοσης και διάθεσής του από κατάστημα της γειτονιάς, το 3ο για τους ίδιους λόγους)

Συμφωνώ πως δεν χρειάζεται να στοχεύσω τη κορυφή ή να ψειρίσω εκεί τις διαφορές...μ' αυτή τη προκείμενη ξεκίνησα άλλωστε, πως δεν χρειάζεται να τα χώσω για το "καλύτερο"...θα ήταν υπερβολή

Δεν συμφωνώ ως προς τη διερεύνηση της σκληρότητας πέλματος/πλαϊνών σε σχέση με τις συνθήκες οδήγησης...γιατί εκεί υπάρχει ανταπόκριση σε ανάγκες.

...γιατί δεν θα ήθελα να βάλω ένα ακατάλληλο (ακριβό ή φθηνό) λάστιχο - είτε πολύ σκληρό, που θα ζεσταίνεται δύσκολα, επειδή μας κούρασε αυτό τα τελευταία χρόνια, είτε πολύ μαλακό, γιατί ακριβώς δεν θέλω να αλλάξω λάστιχα ξανά σε 2 χρόνια, αφού ο πατέρας μου δεν προσέχει αρκούντως και σχεδόν εκτελεί καθημερινά αποστάσεις/δρομολόγια αρμόζοντα σε ταξί σε μέτριους/κακούς δρόμους τους καλοκαιρινούς/φθινοπωρινούς μήνες...

...αν ισχύουν οι δοκιμές και οι σχετικές μαρτυρίες χρηστών, υπάρχει μεγάλη απόκλιση σε μικρό περιθώριο τιμών...

Δεν θα ήθελα να ανέβω πάνω από 250€, εφόσον υπάρχουν καλές επιλογές.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, όταν αρχίζει η έρευνα αγοράς, σε κάποιο βαθμό θα καταπιαστείς με τις λεπτομέρειες...όταν τίθεται θέμα τσέπης, αλλά δεν θέλεις να χαραμίσεις και τα λεφτά σου, εκεί θα προσπαθήσεις να ψαχθείς.

...

Πάντως προσωπικά θεωρώ τις πληροφορίες περί ποιών ελαστικών έχουν μαλακό πλαϊνό (είτε έχουν σκληρό είτε μαλακό πέλμα) το πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο κομμάτι της συζήτησης...εφόσον υπάρχει σχετική ενημέρωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, definitio είπε

, είτε πολύ μαλακό, γιατί ακριβώς δεν θέλω να αλλάξω λάστιχα ξανά σε 2 χρόνια, αφού ο πατέρας μου δεν προσέχει αρκούντως και σχεδόν εκτελεί καθημερινά αποστάσεις/δρομολόγια αρμόζοντα σε ταξί σε μέτριους/κακούς δρόμους τους καλοκαιρινούς/φθινοπωρινούς μήνες...

Σε   αυτην  την  περιπτωση   μπορεις   να  βαλεις   και   φτηνοτερα   αλλα   αποδεκτα   ελαστικα  οπως ρικεν, κορμοραν, γκουντριτς  που   ειναι  πλεον  της   μισελεν  η  σαβα,νεξεν   κλπ.

Δηλ   να   γλυτωσεις   60-70   ευρω  συνολικα   λιγοτερα  απο  τα   φαλκεν   που  θεωρω   κορυφη.

Επεξ/σία από tigergreg
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Καλα!

Πες  μου  τοτε   αν  το  αυγο   εκανε  την  κοτα  η  η  κοτα  το  αυγο.

Μαθε   λοιπον   οτι  οι  αντοχες   του   ελαστικου   στις   ψηλες  ταχυτητες   εχουν  να   κανουν     με   την  τεραστια   αναπτυξη   θερμοτητας   στο  ελαστικο   σε   αυτες.

Οι  γομες   λοιπον   στις   ψηλες   ταχυτητες   σε  ενα   ελαστικο   μεγαλης   σειρας   ειναι  πιο   ανθεκτικες   στην  θερμοτητα   σε   αντιθεση   με   τις   αλλες.

Αυτες   οι   γομες   λοιπον  αν  δεν  φτασουν   στην  σωστη   θερμοκρασια   αποδιδουν   χαμηλοτερο  συντελεστη   τριβης   κυλισης   με   αποτελεσμα   να   μην   αποδιδει

το  ελαστικο   το  σωστο   κρατημα.

Αν   δεν   υπηρχε   ο  παραγοντας   θερμοτητα   στα   ελαστικα   τοτε   δεν   θα   υπηρχε   και  η  αναλογη   κλιμακωση  σε   δεικτες.

Ειναι   και  ο   βασικος   λογος   που  τα   αγωνιστικα   αυτοκινητα   ζεσταινουν   τα   ελαστικα   τους.

Στον  αντιποδα  αν   βαλεις   ενα   ελαστικο   χαμηλου   δεικτη   σε   ψηλη  ταχυτητα   θα   υπερθερμανθει   και   θα   αποκοληθει  το  πελμα  η  θα   κλαταρει   με  τα   γνωστα   αποτελεσματα.

Γι   αυτο   ανεφερα   τα    πιρελι   που   εχουν  φτιαξει   οι  ιταλοι   για   τα   σμαρτ   που   παρολο   που  ειναι   χαμηλου   προφιλ   ειναι  σειρας   Τ.

Γελανε   ως   επι  το  πλειστον   μονο  οι  ανοητοι   επειδη  δεν  γνωριζουν   και  πιστευουν  οτι  μονο   αυτοι   γνωριζουν.

Κλασικη   περιπτωση   δηλαδη....

Οσον   αφορα   το  θεμα   αναπτυξη   θερμοτητας   στις   ψηλες   ταχυτητες   να   θυμισω   την   καταστροφη   της   μισελεν   στην   φ1   το   2005   στην   οβαλ   πιστα   της

ινδιαναπολης   οπου   οι   συνεχως   ψηλες   ταχυτητες  στην  συγκεκριμενη   πιστα   υποχρεωσε   ολες   τις   εταιρειες   που  χρησιμοποιουσαν   μισελεν   να  αποσυρουν   τα

μονοθεσια   τους   και  τελικα   να   ξεκινησουν   τρεις   εταιρειες   (φερραρι, μιναρντι  και  αλλη  μια) που   χρησιμοποιουσαν  μπριτζεστον.

Ειχαν   απαιτησει   μαλιστα   οι  γαλλοι   δυο  μερες   νωριτερα   να   μπουν   δυο   "διακλαδωσεις"   στις   δυο  μεγαλες   ευθειες   για  να   μετριαζονται   οι  ταχυτητες

πραγμα   που  φυσικα   δεν  εγινε   δεκτο.

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πήγες λαϊκή τα πήρες όλα και έκανες μια σαλάτα για πέταμα. 

Γέλα εσύ βλέποντας τα ελαστικά στα ξένα αυτοκίνητα. Μπες μετά στο ινσομνια και πέταξε την ημιμάθεια. 

Μάθε πρώτα για ποιόν λόγο ζεσταίνουν τα ελαστικά όχι μόνο στην φόρμουλα 1 αλλά σε όλο τον μηχανοκίνητο εκτός off road και μετά την φέρνεις σαν παράδειγμα. 

Άιντε γεια! 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Σε   αυτην  την  περιπτωση   μπορεις   να  βαλεις   και   φτηνοτερα   αλλα   αποδεκτα   ελαστικα  οπως ρικεν, κορμοραν, γκουντριτς  που   ειναι  πλεον  της   μισελεν  η  σαβα,νεξεν   κλπ.

Δηλ   να   γλυτωσεις   60-70   ευρω  συνολικα   λιγοτερα  απο  τα   φαλκεν   που  θεωρω   κορυφη.

Μακάρι να γλίτωνα 60-70, αλλά γλιτώνω 30-40€...

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, definitio είπε

Μακάρι να γλίτωνα 60-70, αλλά γλιτώνω 30-40€...

Ε  τοτε  δεν   αξιζει  να   ασχοληθεις  με  τα   φτηνοτερα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, panoskatos είπε

Ψαξε το καλύτερα γιατι κάποιοι μπορεί να γελάνε με αυτα που γράφεις την ώρα που εσυ γελάς με αυτα που βλέπεις !

Ο μεγαλύτερος δεικτης ταχύτητας εχει να κάνει με τις αντοχές του ελαστικού στις τελικές ταχύτητες που πιάνει ενα αυτοκίνητο,ουδεμία σχέση με την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας,αλλιως θα  λεγόταν δεικτης θερμοκρασίας όχι δεικτης ταχύτητας.

Υψηλες ταχυτητες σημαινει υψηλοτερη θερμοκρασια οπως σωστα αναφερει ο φιλος.Δεν το λενε γιατι ζαλιζεται το λαστιχο να γυρναει.

Αυτο εχει σαν επακολουθο σκληροτερη γομα με αποτελεσμα να αργει να ζεσταθει σε συνθηκες πολης αρα λιγοτερη προσφυση.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vasilllis είπε

Υψηλες ταχυτητες σημαινει υψηλοτερη θερμοκρασια οπως σωστα αναφερει ο φιλος.Δεν το λενε γιατι ζαλιζεται το λαστιχο να γυρναει.

Αυτο εχει σαν επακολουθο σκληροτερη γομα με αποτελεσμα να αργει να ζεσταθει σε συνθηκες πολης αρα λιγοτερη προσφυση.

Βαζεις   δυσκολα   τετοια   ωρα.....:mrgreen:

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, definitio είπε

Μακάρι να γλίτωνα 60-70, αλλά γλιτώνω 30-40€...

Σκέψου που δίνεις 70-100 ευρω το ΜΗΝΑ,σε ταβέρνες,ποτά,τσιγάρα,ε δωστα σε ελαστικά που θα σε πάνε 2-4 χρόνια.Τι Falken,Toyo και Kleber λες.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υψηλότερος δείκτης= πιο ενισχυμένος σκελετός ελαστικού , ώστε το ελαστικό να αντέξει της φυγόκεντρες δυνάμεις που δημιουργούνται κατά την περιστροφή. Η σύνθεση της γόμας δεν αλλάζει. Οσο μεγαλωνει η ταχύτητα αυξανεται και η θερμοκρασία λόγω της μεγαλύτερης τριβής δηλαδή με  100χλμ/ ώρα έχουμε πχ 10 περιστροφές το δευτερόλεπτο ενώ με 200 20 περιστροφές και συνεπώς αύξηση της θερμοκρασίας και της φυγοκεντρου δύναμης απλή φυσική. Λόγω της αύξησης της φυγοκεντρου δύναμης αυτό που κρατάει την γόμα και δεν διαλύεται το ελαστικό είναι  ο ενισχυμένος σκελετός και όχι η ποιότητα της γόμας.  Στα πλαϊνά του ελαστικού αναγράφεται απο πόσα πλέγματα αποτελειται ο σκελετός δείτε από πόσα αποτελείται ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας Τ και δείτε από πόσα αποτελείται ένα με Υ. Λόγω της ενίσχυσης που έχει έχει ένα ελαστικό πολύ υψηλής ταχύτητας μας δίνει εσφαλμένα ότι είναι και πιο σκληρό αλλά αυτό που που κάνει σκληρό το ελαστικό δεν είναι η σύνθεση της γόμας αλλά ο σκελετός του, φυσικά συγκρίνοντας ελαστικά του ίδιου μοντέλου. Με το σκεπτικό που λέτε κάποιο μια φερραρι ή πορσε κτλπ είδη φοράνε Υ δείκτη οι τανίνες κινούνται μέσα στην πόλη τα λάστιχα τους δεν ζεστενονται και συνεπώς δεν πιάνουν και στο φρενάρισμα. Όταν λάστιχο ξεπεράσει τον δείκτης ταχύτητας που έχει δεν σκαει- διαλύεται γιατί αυξήθηκε η θερμοκρασία αλλά γιατί  ξεπέραστηκαν τα όρια αντοχής του σκελετού. Ο λόγος που η πιρελι έβγαλε δείκτη Τ για τα smart δεν είναι άλλος από το οικονομικό και να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική καθώς το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορεί να πιάσει την ταχύτητα των 190χλμ οπότε ένα ελαστικό για 210 240 χλμ είναι αχρειαστο και επίσης καθώς ελαφρύνει το βάρος στους τροχούς βελτιώνει και την απόδοση του αυτοκινητου. Ο σκελετός του ελαστικού αποτελει ένα σημαντικό μέρος του κοστους του. Επειδή και εγώ κοιτάω για λάστιχα βρίσκω το ιδιο μοντέλο με δείκτη T στα 250 και με Η στα 290. Αυτό που αυξάνει κατά ένα μέρος την τιμή του είναι ο πιο ενισχυμένος σκελετός και όχι ότι έχει γόμα πιο ανθεκτική.

Βρε φίλε με το συμπάθειο αλλά μην το μιζεριαζεις τόσο για 30-40-50€ ειδικά άμα όλα αυτά τα ερωτήματα που έθεσες εδώ τα έθεσες και στους πωλητές κάποιοι θα πήδηξαν από το παράθυρο. Ένα συμβατικό αυτοκίνητο έχεις οπου λόγω παλαιότητας δεν θα το τρέχεις κιόλας ειδικά όταν  θα το πηγαίνεις Κρήτη και ψάχνεις τώρα πράγματα που μόνο μηχανικοί  της φόρμουλα 1 και του nascar ψαxνουν.

ΥΓ ευτυχώς δεν είναι πωλητής ελαστικών.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανε κύκλο το θέμα λοιπόν...από εκεί που μού την έλεγαν που δεν θέλω να τα σκάσω για το καλύτερο, τώρα μού τη λένε επειδή θέλω να μάθω ποιό λάστιχο έχει μαλακά πλαϊνά και ποιό όχι...(κι αντιμετωπίζεται ως λεπτομέρεια που μόνο της Nascar ψάχνουν...κι αυτό το σχόλιο ακολουθεί αντιπαράθεση για τη σημασία των δεικτών ταχύτητας)

...αυτό είναι η μόνη πληροφορία του νήματος που δεν μπορεί να βρει κανείς εύκολα, γι αυτό και η πιο χρήσιμη, γιατί αυτά τα στοιχεία δεν τα λένε στις προδιαγραφές των ελαστικών...και αφορά κάθε οδηγό

...κι είναι η μόνη χρήσιμη πληροφορία που μου έδωσαν κάποιοι λαστιχάδες - χωρίς να τους ρωτήσω - πχ ότι το Matador  MP47 (κι όχι άλλος κωδικός)έχει σκληρό πλαϊνό...οι καλοί λαστιχάδες πρώτα με ρώτησαν πού οδηγώ το αμάξι και πόσο κινείται.

Προφανώς αν οι κατηγορίες επιδόσεων από τη χαμηλή στην ανώτερη, των ελαστικών για επιβατικά χωρίζονταν με σκαλοπάτια των 80€, η έρευνα θα είχε λίγη σημασία...όταν χωρίζονται με 20€ (από το Matador στο Falken), προφανώς έχει περισσότερο νόημα το ξεδιάλεγμα.

...νόημα έχει επίσης για να αποφύγεις να πληρώσεις τα 300€ και καπάκι να χρειαστεί να αντικαταστήσεις το λάστιχο εντός 1 έτους (όπως διάβασα σε φόρουμ για τα Energy Saver + & EcoContact, λόγω φθοράς από παρκαρίσματα).

Επεξ/σία από definitio

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...