Επισκέπτης Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μην ακούς την παραπληροφόρηση για βενζινοκινητήρες που μετά από 150Κ χλμ παθαίνουν χιλιάδες προβλήματα. Έχουμε εταιρικό του 2014 βενζίνη 1.4 που έχει κάνει πάνω από 240.000 χλμ και δεν έχει πάθει τίποτα. Δεν είναιτο ίδιο οικονομικό με το πετρέλαιο οκ , δεν είναι η απόλυτη οικονομία για τα χλμ που κάνει κάθε χρόνο αλλά δεν θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι.
Volgin Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, mp123 είπε Παρε καινουργιο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.ο καθένας με την κοτσανα του για μεταχειρισμένο.εφοσον μπορείς μόνο κούτα. Επίσεις κοίτα να έχει hill holder.βασικο αυτό.αν είσαι σε κατηφόρα με μεγάλη κλίση και θες να κάνεις όπισθεν είναι μεγάλη βοήθεια.μου έχει τύχει τέτοια φάση σε βουνό οριακά. Βασικότατο το hill holder.το είχε η Alfa Romeo 159 που είχα το 2007. βασικότατο έξτρα που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο. Κοτσάνα είναι να πετάξει τέτοιο ποσό για να πάρει μία μετριότητα αδερφέ, όχι να πάρει ένα ποιοτικότατο αμάξι 3ετίας το οποίο θα έχει μηδενική φθορά... Μην τρελαθούμε δλδ, 3ετίας αμάξι είναι πρακτικά καινούριο. Αλλά ντάξει, ο καθένας με την αντίληψή του
mp123 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, Volgin είπε Κοτσάνα είναι να πετάξει τέτοιο ποσό για να πάρει μία μετριότητα αδερφέ, όχι να πάρει ένα ποιοτικότατο αμάξι 3ετίας το οποίο θα έχει μηδενική φθορά... Μην τρελαθούμε δλδ, 3ετίας αμάξι είναι πρακτικά καινούριο. Αλλά ντάξει, ο καθένας με την αντίληψή του Με 14000 παίρνεις ποιοτικότατο αυτοκίνητο σήμερα.ενα βασικό ξεχνάς.εγγυηση.για πέντε χρόνια έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.στην τελική ξέρεις ότι είναι καινούργιο.θα έλεγα κάτι άλλο αλλά θα πέσει λογοκρισία. 1
The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, mp123 είπε Παρε καινουργιο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.ο καθένας με την κοτσανα του για μεταχειρισμένο.εφοσον μπορείς μόνο κούτα. Επίσεις κοίτα να έχει hill holder.βασικο αυτό.αν είσαι σε κατηφόρα με μεγάλη κλίση και θες να κάνεις όπισθεν είναι μεγάλη βοήθεια.μου έχει τύχει τέτοια φάση σε βουνό οριακά. Βασικότατο το hill holder.το είχε η Alfa Romeo 159 που είχα το 2007. βασικότατο έξτρα που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο. ναι αλλά καλό είναι να κοιτάμε και την ουσία. Τι να το κάνω το hill holder, τις ζάντες και το bluetooth αν το αυτοκίνητο υστερεί σε βασικότερα ζητήματα (οδική συμπεριφορά, ασφάλεια κλπ) ; Προσωπικά δίνω έμφαση στην ουσία και μετά στα full extra (τα οποία δεν αντιλέγω ότι είναι χρήσιμα). Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από The_Judas
mp123 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, The_Judas είπε ναι αλλά καλό είναι να κοιτάμε και την ουσία. Τι να το κάνω το hill holder, τις ζάντες και το bluetooth αν το αυτοκίνητο υστερεί σε βασικότερα ζητήματα; Προσωπικά δίνω έμφαση στην ουσία και μετά στα full extra (τα οποία δεν αντιλέγω ότι είναι χρήσιμα). Ούτε εγώ δίνω βάση στα full extra. .τα τελευταία τρία αυτοκίνητα τα πήρα μεσσία έκδοση.δλδ όχι ζάντες.clima.ολα τα άλλα τα έχουν.σιγα μην δώσω 1500 χιλιάρικο παραπάνω για ζάντες και clima.
zio10 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Για μένα μην πάρεις μικρό αυτοκίνητο, πάρε κάτι όσο το δυνατόν πιο άνετο σε χώρους αφού θες να το κρατήσεις χρόνια και έχεις και συχνές μετακινήσεις - μετακομίσεις. Επίσης, θα έλεγα να μην είναι τρίπορτο. Τώρα για επιλογές δεν ξέρω, όντως είναι πολύ μεγάλο μπέρδεμα να διαλέξει κάποιος αυτοκίνητο, όλα μοιάζουν πολύ καλά πλέον! Προσωπικά επειδή μου αρέσουν τα ιταλικά θα κοιτούσα σίγουρα και το tipo που γράφτηκε σε αυτά τα λεφτά. Όπως και να'χει είναι μια ωραία διαδικασία, να τη χαρείς κι αυτή και το αυτοκίνητο που θα πάρεις! 1 1
magnam Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεδομένου ότι έχω αξιοπρεπείς επιλογές σε καινούριο (π.χ. baleno, rio καμία σχέση με την πιο μικρή/φθηνή κατηγορία τύπου i10), δεν βρίσκω κάποιον λόγο να πάω σε μεταχειρισμένο μεγαλύτερης κατηγορίας (για να είμαι ειλικρινής, ποιοτική διαφορά μεταξύ ford focus που οδηγούσα και fiesta δεν είχα δει κάποια). Αλλά κυρίως με ενδιαφέρει το θέμα "νέο", που σημαίνει μηδενικά χιλιόμετρα και εγγύηση για αρκετά χρόνια. Σκοπεύω να το κρατήσω τουλάχιστον δεκαετία, οπότε τα ήδη 3 χρόνια και 40.000 χλμ στο κεφάλι δεν νομίζω να με βοηθήσουν ιδιαίτερα. Παρ' όλα αυτά συμφωνώ, πως σε μεταχειρισμένο με αυτό το μπάτζετ μπορεί κανείς να βρει πολύ καλά αυτοκίνητα, απλώς δεν είναι για εμένα αυτή η αγορά. 3 λεπτά πριν, zio10 είπε Όπως και να'χει είναι μια ωραία διαδικασία, να τη χαρείς κι αυτή και το αυτοκίνητο που θα πάρεις! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από magnam 2
aggelos 2 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Το Baleno συναρμολογειται στην Ινδια και δεν εχουν ακουστει και τα καλυτερα... Αν θες Suzuki, κοιτα το Swift.Σαφως πιο ομορφο και made in Japan.
Jiakometi Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Εγώ θα κοίταγα και εδώ. Ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, από 2017 και μετά με τα περισσότερα από τα gadgets που θέλεις. (Αν όχι όλα).
toyo73 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η εγγυηση μεταβιβαζεται; Δηλαδη εαν ενα αυτοκινητο εχει 6 χρονια εγγυηση και καποιος το πουλησει στα 2, τα υπολοιπα 4 χανονται, η πανε στον επομενο ιδιοκτητη, η ειναι θεμα και πολιτικη διαφορετικη για καθε εταιρεια; Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από toyo73
Nikolas00 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, magnam είπε Σωστά τα όσα λες, αλλά το σκέφτομαι κάπως πιο πρακτικά. Εάν μετατεθώ Χίο, πού θα αξιοποιήσω την οικονομία του ντιζελοκινητήρα; Στο δρομολόγιο σπίτι-Μόνάδα, Μονάδα-σπίτι, ή σε κάποια βόλτα εκεί τοπικά; Ή θα περιμένω κάνα τετραήμερο που θα κατεβαίνω Αθήνα ή τις μετακομίσεις ανά δύο χρόνια ώστε να νιώσω το ντίζελ; Εν ολίγοις, δεν αντιλέγω πως όντως είναι η πιο οικονομική λύση, απλώς δεδομένου ότι δεν θα μπορέσω να υευχαριστηθώ όλα τα πλεονεκτήματα ενός ντιζελοκινητήρα, με νοιάζει κυρίως το κόστος απόκτησής του τώρα, παρά η μετέπειτα οικονομία. Γενικότερα, δεν θα έλεγα πως με νοιάζει τόσο ο παράγοντας οικονομία καυσίμου, αρκεί να κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια. Το Ford Fiesta βγαίνει κάπου στα 14.800€, σχεδόν χιλιάρικο πάνω από το μπάτζετ μου, οπότε δεν το βλέπω ιδιαίτερα ως πιθανή επιλογή. Αλλά σίγουρα αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. Όσο για το αν μετατεθείς σε νησί,στη Κεφαλλονιά όπου σπουδάζω Βενζίνη και Ντίζελ βρίσκεις στα βενζινάδικα.Το αέριο δυσκολα το βλέπω στα χωριά ειδικά. Αυτή τη στιγμή η Βενζίνη είναι από 1,68 μέχρι 1,75 στο νησί.Το πετρέλαιο 1,43-1,50. 20 λεπτά διάφορα μέσο όρο έχει πετρέλαιο έναντι ντίζελ. Στην ηπειρωτική Ελλάδα,όσο πιο βόρεια τόσο πιο φτηνά.Θεσσαλονικη με 1,50-1,53 βάζεις βενζίνη.Το πετρέλαιο είναι στο 1,30-1,32 περιπου. Ο πατέρας μου πήρε το 2013 Euro 5 πετρέλαιο.Στα 6 χρόνια σχεδόν έχει 150,000 χιλιόμετρα.Μεση κατανάλωση 5,4 εντός πόλης,σε ταξίδι στην Εγνατία πιάνει και 4,3 στη καλύτερη αν κρατάς σταθερή ταχύτητα. Στο νησί έχω δει 4,8 κατανάλωση σε μικρές διαδρομές,χωρίς να κάνεις καμιά 50αρια χιλιομετρα. Τα νησιά έχουν ακριβή βενζίνη ειδικά τα μικρα.Στο Ιόνιο η Ιθάκη και η Κεφαλλονιά είναι από τα ακριβά νησιά σε καυσιμα. 1
BTL Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) @magnam Πάρε ένα https://www.car.gr/21043188-nissan-pulsar-1-2-energy https://www.car.gr/18366790-hyundai-i-30-super https://www.car.gr/19330286-skoda-rapid-1-0-tsi-116ps-ambition Προτιμότερο ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας με περιορισμένο εξοπλισμό (και μεγαλύτερη ασφάλεια!) παρά μικρότερο γεμάτο με Gadget τα οποία όταν αρχίσουν να χαλάνε δε θα ξέρεις τι να πρωτοφτιάξεις. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από BTL 1
T. Jefferson Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, aggelos 2 είπε Το Baleno συναρμολογειται στην Ινδια και δεν εχουν ακουστει και τα καλυτερα... Αν θες Suzuki, κοιτα το Swift.Σαφως πιο ομορφο και made in Japan. https://www.globalsuzuki.com/globalnews/2018/pdf/0208.pdf Επίσης δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά εργοστάσιο της Suzuki έχει και στην Αίγυπτο. https://www.globalsuzuki.com/corporate/productionbase/overseas/europe_africa.html Μια χαρά είναι το Baleno και ακούγονται τα καλύτερα βασικά. To swift είναι μικρό για το φίλο. Θέλει ένα supermini με χώρους, κάτι που δεν είναι το swift. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από T. Jefferson
aggelos 2 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, T. Jefferson είπε https://www.globalsuzuki.com/globalnews/2018/pdf/0208.pdf Επίσης δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά εργοστάσιο της Suzuki έχει και στην Αίγυπτο. https://www.globalsuzuki.com/corporate/productionbase/overseas/europe_africa.html Μια χαρά είναι το Baleno και ακούγονται τα καλύτερα βασικά. Εμένα γιατί να με απογοητεύσεις;Ούτε έχω, ουτε σκοπεύω να πάρω ινδικό αυτοκίνητο.😂😂😂
T. Jefferson Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, aggelos 2 είπε Εμένα γιατί να με απογοητεύσεις;Ούτε έχω, ουτε σκοπεύω να πάρω ινδικό αυτοκίνητο.😂😂😂 Το θέμα δεν είναι που κατασκευάζεται γιατί αυτό έχει να κάνει με τις οικονομικές στρατηγικές της κάθε εταιρίας. Έχει παρέλθει προ πολλού το made in japan ή για τους πιο παλιούς το μέγκλα (made in england) ως κριτήριο επιλογής ποιότητας. Ο φίλος ψάχνει ένα supermini στα 4 μέτρα μέχρι 14 χιλιάρικα για να έχει και έναν εξοπλισμό άνεσης. Διάνα θα κάνει αν πάρει το Baleno. Αλλιώς ας αυξήσει λίγο το budget να πάει σε κάποιο segment C μοντέλο αν θέλει κάτι καλύτερο. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από T. Jefferson
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα