ennatos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Το Tipo είναι μια καλή επιλογή καθώς έχει και χώρους και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Δεν είναι το κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής αλλά με προσεκτική χρήση θα κρατήσει πολλά χρόνια. Το Σαντερο είναι καλό αλλά υποτονικό, οπότε μάλλον δεν συστήνεται σε αυτό τον κυβισμό. Το Σουζούκι επίσης ένα πλήρες αυτοκινήτο, ίσως το καλύτερο ποιοτικά από όσα αναφέρεις. Το hill holder είναι ένα χρήσιμο αξεσουαρ (λειτουργία πιο σωστά) αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο αποκλεισμού αγοράς ενός αυτοκινήτου, ειδικά αν ο οδηγός έχει εμπειρία. 1
T. Jefferson Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Πάρε το Baleno που θα χρειαστείς τους χώρους του, ως supermini είναι καλοί, ο κινητήρας είναι ραπτομηχανή και μια χαρά τα 90PS για ατμόσφαιρα. Έχει κάπως μακριές σχέσεις, έως κάμποσο μακριές αλλά επί της ουσίας θα σε βολέψει που θα το οδηγείς παντού με 3η... . Τώρα για το hill holder, τι να πω; Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή. Εξασκίσου να κρατάς το αυτοκίνητο σε ανηφόρα σταθερό πατινάροντας το συμπλέκτη. Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται αυτό. Εναλλακτικά κάνε hill holder το χειρόφρενο αν βαριέσαι να πατινάρεις. Δες και αυτό το βίντεο για να καταλάβεις ποιο πατάει καλύτερα στο δρόμο. Είναι λίγο παλιό και τα μοντέλα δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στα ευρωπαικά μοντέλα, αλλά παίρνεις μια καλή ιδέα του τι παίζει.
BEZYR Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Αδελφε σορρυ αλλα ξεκινας λαθος ρωτωντας τους αλλους.Η επιλογη αυτοκινητου ειναι πιο δυσκολη κι απο επιλογη γυναικας. Βαλε σε σειρα προτεραιοτητας,οποιο νομιζεις απο ομορφια μοντελου, οικονομια χρησης, ευχαριστηση οδηγησης, χωρους, αξιοπιστια, αξια μεταπωλησης και κατεληξε σε 3-4 μοντελα ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.. Μετα, οδηγησε τα. Η επιλογη θα σου φανει ευκολακι 1
magnam Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Χρόνια πολλά σε όλους! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όσον αφορά τις προτάσεις που μου κάνατε για Crossland X και Tipo, τα είχα σκεφτεί, αλλά οι εκδόσεις τους με τον εξοπλισμό που θέλω βγαίνουν αρκετά πάνω από το budget των 14.000€. Θα μου πείτε να κάνω μια μικρή υπέρβαση για κάτι καλύτερο, αλλά τα 14.000€ που διαθέτω είναι ήδη με υπέρβαση. Το ίδιο ισχύει και για το VW Polo (το οποίο είναι παράλληλα και από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα δεδομένου ότι ζούμε στο 2019 😂😂). Σχετικά με το ντίζελ, η αλήθεια είναι πως το έχει φοβηθεί το μάτι μου. Θέλω να δύναμαι να κυκλοφορήσω μέσα σε πόλη (Αθήνα) και δυστυχώς με ντιζελοκινητήρα δεν μπορώ να είμαι καθόλου σίγουρος πως θα έχω την δυνατότητα να κάνω κάτι τέτοιο σε 5 π.χ. χρόνια. Επίσης, για τα κυβικά και τους κινητήρες που κυρίως κοιτάζω, καθώς και για την χρήση που πρόκειται να του κάνω, δεν νομίζω να μπορέσω να αξιοποιήσω την οικονομία που προσφέρουν. Το Ford Focus που οδηγάω ντίζελ είναι και το βλέπω. Στην χρήση που του κάνω εγώ, πιο πολύ θα με συνέφερε η βενζίνη. Ξέχασα να πω πως είχα δει και το Opel Corsa, αλλά πραγματικά, κάθε φορά που το ανέφερα άκουγα τα χειρότερα από θέμα προβλημάτων. Συνεπώς, εάν το περιορίσουμε σε KIA Rio και Suzuki Baleno που τείνει η πλειονότητα, ποιο θα προτιμούσατε; Το Baleno έχω ακούσει πως είναι σκυλί, αλλά η ΚΙΑ/Hyundai πιστεύω πως έχει φτάσει την κορυφή σε θέματα αξιοπιστίας και τεχνολογίας.
alkis13 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Εαν κανεις χιλιομετρα (που απο οτι καταλαβα θα κανεις αρκετα), το Opel Corsa diesel (καινουργιο εχει 15k, μεταχειρισμενο εντος budget σου) θα βγαλει τα λεφτα του + τα λεφτα πιθανων ζημιων. Σε 150k χλμ, που ο βενζινοκινητηρας θα ειναι ψοφιος, τοτε θα μετανιωσεις που δεν πηρες diesel. Γενικα ενας κινητηρας diesel, παραγει "καλυτερο" εργο στην καθημερινη μετακινηση ΙΧ. Εαν διαλεξεις Euro 6b diesel, δεν εχεις κατι να φοβασαι περι απαγορευσεις (ΤΟ euro 6b, ειναι αυτο με το ad-blue, υγρο που ψεκαζεται). Για να μην πουμε το απλο, οτι με 100χλμ/ω ενας diesel κινητηρας εχει χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου απο εναν βενζινης. Για σκεψου να εισαι με diesel 4lt μεση στα 100χλμ/ω και να εισαι 6-7-8 με βενζινη. Και πες ενταξει η βενζινη οταν ειναι καινουργιο το αυτοκινητο, μετα που θα ανεβει η καταναλωση και θα αναρωτιεσαι τι φταιει; Επισης πολυ καλη περιπτωση ειναι τα εργοστασιακα αυτοκινητα με cng lpg υβριδικα, οπου υπαρχουν και αυτα σε οικονομικες τιμες, (πχ βενζινη-lpg Corsa, καινουργιο εχει καπου στα 13k). Εαν πιστευει σημερα, για σημερινα αυτοκινητα καποιος οτι το Baleno, θα βγαλει λιγοτερες και φτηνοτερες ζημιες απο ενα Corsa, μαλλον εχει μεινει στις δεκαετιες του ασχημου Yaris '00. Θα σου προτεινα να βαλεις με χαρτι και μολυβι το ποσο θα σου καιει ανα ετος ενα αυτοκινητο με βενζινη, με πετρελαιο, lpg, και αν υαπρχει στα λεφτα που ζητας με cng. Τις καταναλωσεις μπορεις να τις βρεις απο το sprint monitor de καθως, αυτες των εργοστασιων απεχουν λιγο πολυ απο την πραγματικοτητα(βεβαια εχει αλλαξει λεει και ο τροπος μετρησης καταναλωσης). Παραδοσιακα, το diesel ειναι +1 και η βενζινη +2-3 σε μικτο κυκλο απο τις αναγραφομενες. Στα πρωτα 40k, εχει βγει η διαφορα στην τιμη αγορας βενζινης πετρέλαιο (εαν πουμε οτι ειναι περιπου 1,5k-2k πιο ακριβο). 3
The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Από αυτά το Baleno μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή. Εγώ βέβαια θα προτιμούσα το ford fiesta. 1
magnam Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, alkis13 είπε Εαν κανεις χιλιομετρα (που απο οτι καταλαβα θα κανεις αρκετα), το Opel Corsa diesel (καινουργιο εχει 15k, μεταχειρισμενο εντος budget σου) θα βγαλει τα λεφτα του + τα λεφτα πιθανων ζημιων. Σε 150k χλμ, που ο βενζινοκινητηρας θα ειναι ψοφιος, τοτε θα μετανιωσεις που δεν πηρες diesel. Γενικα ενας κινητηρας diesel, παραγει "καλυτερο" εργο στην καθημερινη μετακινηση ΙΧ. Εαν διαλεξεις Euro 6b diesel, δεν εχεις κατι να φοβασαι περι απαγορευσεις (ΤΟ euro 6b, ειναι αυτο με το ad-blue, υγρο που ψεκαζεται). Για να μην πουμε το απλο, οτι με 100χλμ/ω ενας diesel κινητηρας εχει χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου απο εναν βενζινης. Για σκεψου να εισαι με diesel 4lt μεση στα 100χλμ/ω και να εισαι 6-7-8 με βενζινη. Και πες ενταξει η βενζινη οταν ειναι καινουργιο το αυτοκινητο, μετα που θα ανεβει η καταναλωση και θα αναρωτιεσαι τι φταιει; Επισης πολυ καλη περιπτωση ειναι τα εργοστασιακα αυτοκινητα με cng lpg υβριδικα, οπου υπαρχουν και αυτα σε οικονομικες τιμες, (πχ βενζινη-lpg Corsa, καινουργιο εχει καπου στα 13k). Εαν πιστευει σημερα, για σημερινα αυτοκινητα καποιος οτι το Baleno, θα βγαλει λιγοτερες και φτηνοτερες ζημιες απο ενα Corsa, μαλλον εχει μεινει στις δεκαετιες του ασχημου Yaris '00. Θα σου προτεινα να βαλεις με χαρτι και μολυβι το ποσο θα σου καιει ανα ετος ενα αυτοκινητο με βενζινη, με πετρελαιο, lpg, και αν υαπρχει στα λεφτα που ζητας με cng. Τις καταναλωσεις μπορεις να τις βρεις απο το sprint monitor de καθως, αυτες των εργοστασιων απεχουν λιγο πολυ απο την πραγματικοτητα(βεβαια εχει αλλαξει λεει και ο τροπος μετρησης καταναλωσης). Παραδοσιακα, το diesel ειναι +1 και η βενζινη +2-3 σε μικτο κυκλο απο τις αναγραφομενες. Στα πρωτα 40k, εχει βγει η διαφορα στην τιμη αγορας βενζινης πετρέλαιο (εαν πουμε οτι ειναι περιπου 1,5k-2k πιο ακριβο). Σωστά τα όσα λες, αλλά το σκέφτομαι κάπως πιο πρακτικά. Εάν μετατεθώ Χίο, πού θα αξιοποιήσω την οικονομία του ντιζελοκινητήρα; Στο δρομολόγιο σπίτι-Μόνάδα, Μονάδα-σπίτι, ή σε κάποια βόλτα εκεί τοπικά; Ή θα περιμένω κάνα τετραήμερο που θα κατεβαίνω Αθήνα ή τις μετακομίσεις ανά δύο χρόνια ώστε να νιώσω το ντίζελ; Εν ολίγοις, δεν αντιλέγω πως όντως είναι η πιο οικονομική λύση, απλώς δεδομένου ότι δεν θα μπορέσω να υευχαριστηθώ όλα τα πλεονεκτήματα ενός ντιζελοκινητήρα, με νοιάζει κυρίως το κόστος απόκτησής του τώρα, παρά η μετέπειτα οικονομία. Γενικότερα, δεν θα έλεγα πως με νοιάζει τόσο ο παράγοντας οικονομία καυσίμου, αρκεί να κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια. 19 λεπτά πριν, The_Judas είπε Από αυτά το Baleno μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή. Εγώ βέβαια θα προτιμούσα το ford fiesta. Το Ford Fiesta βγαίνει κάπου στα 14.800€, σχεδόν χιλιάρικο πάνω από το μπάτζετ μου, οπότε δεν το βλέπω ιδιαίτερα ως πιθανή επιλογή. Αλλά σίγουρα αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από magnam
alkis13 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η χρυση τομη πιστευω πως ειναι βενζινη με εργοστασιακο υγραεριο τοτε. Και οικονομια και χαμηλο κοστος κτησης. Πανεμορφο το fiesta, αλλα τα ανταλλακτικά του λίγο τσιμπημένα. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από alkis13
gia_nnis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 19 ώρες πριν, magnam είπε Καλησπέρα στην παρέα! Ψάχνομαι τον τελευταίο καιρό για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο, και πραγματικά έχω πελαγώσει. Δεν ξέρω ποιο να επιλέξω, και ανά τρεις μέρες όλο και κάτι μου λένε για το καθένα με αποτέλεσμα να έχω αλλάξει 5-6 φορές επιλογή. Πραγματικά θα το εκτιμούσα εάν μπορείτε να με βοηθήσετε! Το budget μου φτάνει μέχρι τα 14.000€. Πιο πάνω δεν πάω, διότι παίζουν και άλλα έξοδα. Θα ήθελα να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση μεταχειρισμένο. Δεν το λέω διότι έχω κάποια προκατάληψη με τα μεταχειρισμένα, το αντίθετο, απλά θα το κρατήσω σίγουρα δεκαετία, μη πω και παραπάνω, οπότε θα ήθελα να είναι νέο και να έχω εγγύηση για κάποια χρόνια. Ναι, το γνωρίζω πως με αυτά τα χρήματα σε μεταχειρισμένο θα έβρισκα διαμάντια, αλλά δεν είμαι για τέτοια αγορά εκτός κι εάν βρέθει κάτι το πολύ ενός έτους με ελάχιστα χιλιόμετρα. Τώρα όσον αφορά το αυτοκίνητο: Θα ήθελα να είναι με βενζίνη και όχι ντίζελ . Είμαι στρατιωτικός, πράγμα που σημαίνει πως αποκλειστικά χρήση εντός πόλης δεν θα γίνει. Θα κάνει τόσο μικρά, όσο και μεγάλα δρομολόγια (π.χ. μετακομίσεις, συνεπώς χρειάζομαι και κάποιον χώρο), αλλά δυσανάλογα (περισσότερο μικρά), καθώς επίσης θα υπάρχουν και κάποια χρονικά διαστήματα κατά τα οποία δεν θα κινείται καθόλου (π.χ. όταν θα βρίσκομαι σε ασκήσεις ή σε κάποιο μεμακρυσμένο σχολείο), συνεπώς δεν έχει να μου προσφέρει κάτι παραπάνω από άποψη οικονομίας ο ντιζελοκινητήρας δεδομένης της χρήσης που θα του κάνω. Δεν έχω θέμα να έχει μικρό κινητήρα, απλά θα προτιμούσα να μην φτάσουμε και σε επίπεδα 900cc όπου θα το σπρώχνω στις ανηφόρες. Με κινητήρες 1.0-1.2 θαρρώ πως θα είμαι εντάξει, ήρεμη οδήγηση κάνω και θα είναι και οικονομικό. Το πρόβλημα τώρα είναι πως είμαι κατά κάποιον τρόπο tech-φρικιό. Πείτε το κόμπλεξ ή κάτι αντίστοιχο, αλλά 14.000€ για αυτοκίνητο χωρίς bluetooth ώστε να μιλάω στο τηλέφωνο, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ή κάμερα οπισθοπορείας δεν θα δώσω εύκολα. Προτίστως, όμως, αυτό που με ενδιαφέρει είναι όλα τα συστήματα και οι υποβοηθήσεις ασφαλείας. Δεδομένων των παραπάνω, είμαι ανάμεσα στα εξής: 1. Suzuki Baleno GLX 1.2 Dualjet (θα ήταν σίγουρη αγορά, αλλά δεν έχει υποβοήθηση ανηφόρας, κάτι το οποίο έχω ακούσει από πολλούς πως είναι τεράστια απώλεια) 2. Dacia Sandero Stepway (είναι με μικρό σχετικά κινητήρα, 0.9 νομίζω αλλά με καλή ροπή) 3. KIA Rio EX Uptown 1.2 (φαντάζει η καλύτερη επιλογή προς το παρόν) 4. Hyundai i20 Exclusive (η πιο φθηνή επιλογή ανάμεσα σε όλα αυτά, αλλά έχει κάπως πιο μικρούς χώρους από τα υπόλοιπα). 5. Seat Ibiza Style (δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα) Είχα δει και για το Ford Fiesta, αλλά είναι πολύ "άδειο" για την τιμή του. Ουσιαστικά ξεκινάει από 14.800 εάν θέλεις να έχει κάποιον αξιοπρεπή εξοπλισμό. Αντίστοιχα σκεφτόμουν και το Suzuki Ignis. Θα ήθελα να σημειώσω κάπου εδώ πως ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο μου αυτοκίνητο το οποίο θα χρησιμοποιώ μόνο εγώ καθημερινά. Τόσα χρόνια χρησιμοποιούσα οικογενιακά, ένα χιλιάρι Kia Picanto του 2007, και ένα Ford Focus 1.6 TDCi, συνεπώς έχω κυκλοφορήσει αρκετά τόσο μικρούς κινητήρες, όσο και μεγαλύτερους. Θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων εάν μπορείτε να με βοηθήσετε στην επιλογή μου αυτή. Ευπρόσδεκτο οτιδήποτε άλλο έχετε να μου προτείνετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Να παρεις το rio.. Μια χαρα παει.. και κανεις ανετα ταξιδι μεχρι τα 120χλμ. Αφου θα το κρατησεις για πολλα χρονια ξεχνα το ντιζελ και οχι πανω απο 1.300cc για καλυτερη μεταπωληση.. 1
Volgin Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Φίλε παραγματικά δεν αξίζει κανένα από αυτά που αναφέρεις στο ποσό που διαθέτεις, μπορείς να βρεις καταπληκτικά αυτοκίνητα 3ετίας με ελάχιστα χλμ, κάτω από 50.000, μην τα φοβάσαι καθόλου, τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μηδενική φθορά σε αυτά τα χλμ. Με χίλια πήγαινε σε μετάχειρο Golf, Astra ή κάτι αυτής της κατηγορίας, τέρμα ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που καλύπτουν κάθε ανάγκη, έχουν υπέρ αρκετή δύναμη, είναι οικονομικά και το κυριότερο, αξιόπιστα μέχρι αηδίας. Έχω προσωπική εμπειρία καθώς δούλευα σε γραφείο ενοικιάσεως, η διαφορά στην ποιότητα, κατασκευή, άνεση κτλ απλά δεν συγκρίνεται με μικρότερης κατηγορίας σαν αυτά που αναφέρεις. Είναι ασυζητητί η πιο λογική κίνηση το 3ετίας ποιοτικότατο μετάχειρο από το μέτριο καινούριο *Edit, ένα πολύ γρήγορο και πρόχειρο searching https://www.car.gr/12516465-volkswagen-golf-active-1000-tsi-115hp Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από Volgin
LIGHT1NG Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, alkis13 είπε Εαν κανεις χιλιομετρα (που απο οτι καταλαβα θα κανεις αρκετα), το Opel Corsa diesel (καινουργιο εχει 15k, μεταχειρισμενο εντος budget σου) θα βγαλει τα λεφτα του + τα λεφτα πιθανων ζημιων. Σε 150k χλμ, που ο βενζινοκινητηρας θα ειναι ψοφιος, τοτε θα μετανιωσεις που δεν πηρες diesel. Γενικα ενας κινητηρας diesel, παραγει "καλυτερο" εργο στην καθημερινη μετακινηση ΙΧ. Εαν διαλεξεις Euro 6b diesel, δεν εχεις κατι να φοβασαι περι απαγορευσεις (ΤΟ euro 6b, ειναι αυτο με το ad-blue, υγρο που ψεκαζεται). Για να μην πουμε το απλο, οτι με 100χλμ/ω ενας diesel κινητηρας εχει χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου απο εναν βενζινης. Για σκεψου να εισαι με diesel 4lt μεση στα 100χλμ/ω και να εισαι 6-7-8 με βενζινη. Και πες ενταξει η βενζινη οταν ειναι καινουργιο το αυτοκινητο, μετα που θα ανεβει η καταναλωση και θα αναρωτιεσαι τι φταιει; Επισης πολυ καλη περιπτωση ειναι τα εργοστασιακα αυτοκινητα με cng lpg υβριδικα, οπου υπαρχουν και αυτα σε οικονομικες τιμες, (πχ βενζινη-lpg Corsa, καινουργιο εχει καπου στα 13k). Εαν πιστευει σημερα, για σημερινα αυτοκινητα καποιος οτι το Baleno, θα βγαλει λιγοτερες και φτηνοτερες ζημιες απο ενα Corsa, μαλλον εχει μεινει στις δεκαετιες του ασχημου Yaris '00. Θα σου προτεινα να βαλεις με χαρτι και μολυβι το ποσο θα σου καιει ανα ετος ενα αυτοκινητο με βενζινη, με πετρελαιο, lpg, και αν υαπρχει στα λεφτα που ζητας με cng. Τις καταναλωσεις μπορεις να τις βρεις απο το sprint monitor de καθως, αυτες των εργοστασιων απεχουν λιγο πολυ απο την πραγματικοτητα(βεβαια εχει αλλαξει λεει και ο τροπος μετρησης καταναλωσης). Παραδοσιακα, το diesel ειναι +1 και η βενζινη +2-3 σε μικτο κυκλο απο τις αναγραφομενες. Στα πρωτα 40k, εχει βγει η διαφορα στην τιμη αγορας βενζινης πετρέλαιο (εαν πουμε οτι ειναι περιπου 1,5k-2k πιο ακριβο). Αυτό ακριβώς. 1 ώρα πριν, magnam είπε Σωστά τα όσα λες, αλλά το σκέφτομαι κάπως πιο πρακτικά. Εάν μετατεθώ Χίο, πού θα αξιοποιήσω την οικονομία του ντιζελοκινητήρα; Στο δρομολόγιο σπίτι-Μόνάδα, Μονάδα-σπίτι, ή σε κάποια βόλτα εκεί τοπικά; Ή θα περιμένω κάνα τετραήμερο που θα κατεβαίνω Αθήνα ή τις μετακομίσεις ανά δύο χρόνια ώστε να νιώσω το ντίζελ; Εν ολίγοις, δεν αντιλέγω πως όντως είναι η πιο οικονομική λύση, απλώς δεδομένου ότι δεν θα μπορέσω να υευχαριστηθώ όλα τα πλεονεκτήματα ενός ντιζελοκινητήρα, με νοιάζει κυρίως το κόστος απόκτησής του τώρα, παρά η μετέπειτα οικονομία. Γενικότερα, δεν θα έλεγα πως με νοιάζει τόσο ο παράγοντας οικονομία καυσίμου, αρκεί να κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια. Το Ford Fiesta βγαίνει κάπου στα 14.800€, σχεδόν χιλιάρικο πάνω από το μπάτζετ μου, οπότε δεν το βλέπω ιδιαίτερα ως πιθανή επιλογή. Αλλά σίγουρα αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. Αν πας σε Χίο πίστεψε με θα παρακαλάς να έχεις πετρέλαιο.. Γιατί εκεί μόνο βενζίνη πουλάνε τουλάχιστον μέχρι πέρσι κανένα πρατήριο δεν έχει αέριο εκεί.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Όπως είπα και ειπώθηκε με ταβάνι τα 14 χιλιάρικα και καινουριο οι επιλογές περιορίζονται παρα πολύ. Αν βαλεις στο car.gr φίλτρα με όριο 14.000 ευρώ, μεχρι 30-40.000χλμ και μοντέλα 2016-2018 σου βγάζει πάρα πολλά αμάξια,οπότε έχεις πιο πολλές επιλογές και σε μάρκες,και σε μοντέλα και σε εξοπλισμό. Εγώ θα πηγαινα ή σε ιαπωνικό ή σε γερμανικο και σε κάτι που κόστιζε καινούριο πανω 17-18 χιλιάρικα.
mp123 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Παρε καινουργιο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.ο καθένας με την κοτσανα του για μεταχειρισμένο.εφοσον μπορείς μόνο κούτα. Επίσεις κοίτα να έχει hill holder.βασικο αυτό.αν είσαι σε κατηφόρα με μεγάλη κλίση και θες να κάνεις όπισθεν είναι μεγάλη βοήθεια.μου έχει τύχει τέτοια φάση σε βουνό οριακά. Βασικότατο το hill holder.το είχε η Alfa Romeo 159 που είχα το 2007. βασικότατο έξτρα που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο. 1
The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) --------------------------- Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από The_Judas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα