Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Επειδή έχω hill hold assist το θεωρώ την μεγαλύτερη χαζομάρα. Είναι μόνο για καμία γυναίκα που έχει πραγματικό πρόβλημα.

Και εγώ έτσι έλεγα, μέχρι που πήρα το Auris,και πραγματικά με εξέπληξε ποσο βοηθάει.

Στο θέμα, εγώ θα κοιτούσα και σε μεταχειρισμένο 2016-2018,μέχρι 15.000 ευρώ βρίσκεις πολύ καλά αυτοκίνητα.

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Hill Holder ειναι το πιο αχρηστο "εξτρα" για οσους ξερουν να οδηγουν.   

για νεους και αδαεις οδηγους (δλδ οδηγους που δεν το "εχουν" το τιμονι) βοηθαει...!  γιατι οπως και να το κανουμε, πλεον..... οι περισσοτεροι που εχουν διπλωμα οδηγησης, δεν ξερουν να οδηγουν....δυστυχως..........!!!! 

 

οταν ημουν στρατο και μαθαιναμε τους νεοτερους οδηγηση,  ειχαμε ενα αυτοκινητοδρομιο που πηγαιναμε για εκπαιδευση και μεσα σε αυτο υπηρχε και μια ανηφορα κλισης ανω των 35 μοιρων. πηγαιναμε εκει λοιπον τους σταματουσαμε στη μεση της ανηφορας, για να ξαναξεκινησουν.

  θα ηθελα παρα πολυ -αν ηταν δυνατον-, πολλους απο οσους εχουν διπλωμα σημερα, να το δοκιμαζαν αυτο με ΡΕΟ  μοντ'1940 να το κανουν...!  και μετα θα αποφασιζαν αν ηθελαν Hill Holder ή οχι.....!!!  :D:D   

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ibiza είναι τιμιότατο , σα κάτοχος του  τους τελευταίους 10 μήνες με 29000 χλμ (cng φ.α. έκδοση) δεν έχω παράπονο !

Το tipo που προτάθηκε επίσης τίμιο , με αρκετούς χώρους για το μέλλον (οικογένεια), σκέψου και το μέλλον... Πόρτ μπαγκαζ 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, cabdik είπε

Το Hill Holder ειναι το πιο αχρηστο "εξτρα" για οσους ξερουν να οδηγουν.   

για νεους και αδαεις οδηγους (δλδ οδηγους που δεν το "εχουν" το τιμονι) βοηθαει...!  γιατι οπως και να το κανουμε, πλεον..... οι περισσοτεροι που εχουν διπλωμα οδηγησης, δεν ξερουν να οδηγουν....δυστυχως..........!!!! 

 οταν ημουν στρατο και μαθαιναμε τους νεοτερους οδηγηση,  ειχαμε ενα αυτοκινητοδρομιο που πηγαιναμε για εκπαιδευση και μεσα σε αυτο υπηρχε και μια ανηφορα κλισης ανω των 35 μοιρων. πηγαιναμε εκει λοιπον τους σταματουσαμε στη μεση της ανηφορας, για να ξαναξεκινησουν.

  θα ηθελα παρα πολυ -αν ηταν δυνατον-, πολλους απο οσους εχουν διπλωμα σημερα, να το δοκιμαζαν αυτο με ΡΕΟ  μοντ'1940 να το κανουν...!  και μετα θα αποφασιζαν αν ηθελαν Hill Holder ή οχι.....!!!  :D:D   

Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω σε τι εξυπηρετούν οι γενικεύσεις.

Όχι, δεν είναι άχρηστο έξτρα το hill holder και δεν είναι μόνο για αυτούς που δεν ξέρουν να οδηγούν.

Βοηθάει πραγματικά όλους τους οδηγούς. Ο κόσμος πηγαίνει μπροστά, δε θα έχουμε σαν σημείο αναφοράς το αν μπορεί κάποιος να ξεκινήσει το ΡΕΟ στη ανηφόρα.

Τώρα αν θα πρέπει να είναι κριτήριο αποκλεισμού είναι άλλο θέμα.

 

 

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο το ....."μπροστα" δεν ειναι απαραιτητα και σωστη εξελιξη... ! θα πρεπει να εχουμε και καποιες ικανοτητες.  

 

 

οταν με το καλο γινουν τα αυτοκινητα ΠΛΗΡΩΣ αυτονομα και θα ειμαστε ολοι επιβατες, τοτε θα ειμαι κι εγω πιο σιγουρος απο τωρα, που βλεπω ΝΕΟΥΣ οδηγους να μην μπορουν ουτε καν να ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ σωστα το αυτοκινητο τους. και ΙΣΩΣ σε καποια δυσκολη στιγμη στο δρομο, να θεσουν σε κινδυνο τη ζωη μου/μας.  

 

αν ηταν στο χερι μου, θα εκοβα τις αδειες απο τους περισσοτερους "δασκαλους" οδηγησης, γιατι αυτο που διδασκουν ειναι Κ.Ο.Κ, και οχι οδηγηση...!!   

 

ΥΓ. ζητω συγνωμη απο τον TS, γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα του.  Ον τοπικ, κι εγω δεν θα λαμβανα το Hill Holder σαν βασικη αιτια αγορας αυτοκινητου. ειναι πιο σοβαρο, να εχεις εναν καλο κινητηρα-πλαισιο, απο το να εχεις Hill Hοlder.  αυτο ειναι η γνωμη μου. 

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 2
Δημοσ.

Τι ειναι αυτο το συστημα βρε παιδια εχω μεινει πισω.Νομιζα οτι υπαρχει μονο για τα off-road.Εχουν και τα απλα επιβατικα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Nickokin είπε

Το Clio που προαναφέρθηκε καλό αλλά μην ξεχνάς ότι έχει ήδη βγει το καινούριο μοντέλο εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό διότι παίρνεις πραγματικά την πιο πλούσια έκδοση σε καλή τιμή θα σου πρότεινα όμως μόνο την έκδοση με τα 90ps γιατί με τα 75 δεν θα πάει βήμα....

https://www.car.gr/6930085-renault-clio-0-9-tce-90ps-dynamic

Επίσης το polo το είδες?

https://www.car.gr/11321399-volkswagen-polo-comfortline

Εχει και το Trendline στα 13,850. Σιγουρα καλυτερη επιλογη απ'οσες αναφερθηκαν...

Edit: Το Trendline δε βγαινει με 95 αλογα αλλα για καποιο λογο ετσι το εχει η Marin. Αλλιως αυτο που ποσταρες...

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα πάντως ο αδερφός μου που είναι στρατιωτικός προτιμάει το πετρέλαιο πάρα την βενζίνη γιατί είναι ποιο οικονομικό εκτός και αν μένεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη που έχουν θέμα με τα euro αλλά αφού πας για καινούριο δεν πρέπει να σε ανησυχεί, επίσης χαμηλό κόστος σέρβις, και κρατάνε ποιο πολλά χιλιόμετρα οπότε σκέψου τα υπέρ και τα κατά αυτό στο λέω γιατί λες για οικονομική οδήγηση οπότε δεν σε νοιάζει το 0-400 και θέλεις κάτι να τραβάει και σε ανηφόρες οπότε ένα 1200 με τούρμπο πετρέλαιο είναι καλύτερη λύση, άποψη μου. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α στο crossland X δίνει δώρο εκτός από τα σκαλοπάτια ορίτζιναλ ράγες οροφής και μπαγκαζιερα. Εύκολα το ποιό VFM

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, cabdik said:

αυτο το ....."μπροστα" δεν ειναι απαραιτητα και σωστη εξελιξη... ! θα πρεπει να εχουμε και καποιες ικανοτητες.  

οταν με το καλο γινουν τα αυτοκινητα ΠΛΗΡΩΣ αυτονομα και θα ειμαστε ολοι επιβατες, τοτε θα ειμαι κι εγω πιο σιγουρος απο τωρα, που βλεπω ΝΕΟΥΣ οδηγους να μην μπορουν ουτε καν να ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ σωστα το αυτοκινητο τους. και ΙΣΩΣ σε καποια δυσκολη στιγμη στο δρομο, να θεσουν σε κινδυνο τη ζωη μου/μας.  

αν ηταν στο χερι μου, θα εκοβα τις αδειες απο τους περισσοτερους "δασκαλους" οδηγησης, γιατι αυτο που διδασκουν ειναι Κ.Ο.Κ, και οχι οδηγηση...!!   

ΥΓ. ζητω συγνωμη απο τον TS, γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα του.  Ον τοπικ, κι εγω δεν θα λαμβανα το Hill Holder σαν βασικη αιτια αγορας αυτοκινητου. ειναι πιο σοβαρο, να εχεις εναν καλο κινητηρα-πλαισιο, απο το να εχεις Hill Hοlder.  αυτο ειναι η γνωμη μου. 

Προφανώς και δεν είναι βασικό κριτήριο το hill holder, είναι ένας από τους 500 παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσεις όμως.

Δεν είναι θέμα "ξέρω-δεν ξέρω", αλλά άνεσης οδήγησης, να μη σε νοιάζει αν σε μια ανηφόρα 25% σταματήσεις για οποιονδήποτε λόγο. Θα ξεκινήσεις κύριος χωρίς να ιδρώσει το μικρό σου δαχτυλάκι και με όλη σου την ηρεμία, χωρίς να σκεφτείς καν "ωχ τώρα θέλει παραπάνω γκαζάκι και ίσως χρειαστώ και το χειρόφρενο μπλαμπλαμπλαμπλα".

Προφανώς και αυτό μας ενδιαφέρει, αλλιώς γιατί να έχουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ασφάλειας και άνεσης του σήμερα; Εγώ λέω να βγάλουν ένα κενό αυτοκίνητο με 2-3 χιλιάρικα χαμηλότερη τιμή να δούμε πόσοι θα το αγοράσουν.

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Εμένα πάντως ο αδερφός μου που είναι στρατιωτικός προτιμάει το πετρέλαιο πάρα την βενζίνη γιατί είναι ποιο οικονομικό εκτός και αν μένεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη που έχουν θέμα με τα euro αλλά αφού πας για καινούριο δεν πρέπει να σε ανησυχεί, επίσης χαμηλό κόστος σέρβις, και κρατάνε ποιο πολλά χιλιόμετρα οπότε σκέψου τα υπέρ και τα κατά αυτό στο λέω γιατί λες για οικονομική οδήγηση οπότε δεν σε νοιάζει το 0-400 και θέλεις κάτι να τραβάει και σε ανηφόρες οπότε ένα 1200 με τούρμπο πετρέλαιο είναι καλύτερη λύση, άποψη μου. 

Χαμηλό κόστος σέρβις είναι σίγουρα κάτι που δεν χαρακτηρίζει τα πετρελαιοκίνητα, δεν το συζητάω καν αν σου βγάλει κανένα πρόβλημα.

Επίσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την αντοχή μεγάλων κινητήρων με τους μικρούς.
Δεν έχουν καμία σχέση οι κινητήρες που φοράνε τα ταξί με τους τρικύλινδρους των μικρών diesel.

Ο μοναδικός λόγος για να το διαλέξεις είναι αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης. (20χιλ χιλιόμετρα/χρόνο δεν θεωρούνται πολλά)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Τι ειναι αυτο το συστημα βρε παιδια εχω μεινει πισω.Νομιζα οτι υπαρχει μονο για τα off-road.Εχουν και τα απλα επιβατικα;

Αν το όχημα είναι σταματημένο σε ανηφόρα και πας να ξεκινήσεις μόλις βάλεις πρώτη και αφήσεις τα φρένα το αυτοκίνητο τα κρατάει ενεργά για 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να αρχίσεις να κινήσαι.
Ουσιαστικά το όχημα δεν τσουλάει προς τα πίσω.
Δεν είναι άσχημο αν υπάρχει, το έχω δοκιμάσει σε Astra, Corsa, Polo και όντως βοηθάει στο γεγονώς ότι μόλις το συνηθίσεις ξεκινάς ποιό «άνετα», χωρίς να ο σκέφτεσαι καθόλου, ειδικά αν βρεθείς σε πολύ έντονες κλίσεις ή με το αμάξι πολύ φορτωμένο.

Δεν θα έλεγα όμως ότι η ύπαρξη του αποτελεί και κριτήριο αγοράς.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Axelq είπε

Χαμηλό κόστος σέρβις είναι σίγουρα κάτι που δεν χαρακτηρίζει τα πετρελαιοκίνητα, δεν το συζητάω καν αν σου βγάλει κανένα πρόβλημα.

Επίσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την αντοχή μεγάλων κινητήρων με τους μικρούς.
Δεν έχουν καμία σχέση οι κινητήρες που φοράνε τα ταξί με τους τρικύλινδρους των μικρών diesel.

Ο μοναδικός λόγος για να το διαλέξεις είναι αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης. (20χιλ χιλιόμετρα/χρόνο δεν θεωρούνται πολλά)

Όταν μπεις στον κόπο να διαβάσεις όλο το κείμενο του TS τότε να ξανά απαντήσεις, αν κάποιος έχει οικονομικό θέμα το πετρέλαιο είναι ποιο οικονομικό. 

  • Like 2
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Προφανώς και δεν είναι βασικό κριτήριο το hill holder, είναι ένας από τους 500 παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσεις όμως.

Δεν είναι θέμα "ξέρω-δεν ξέρω", αλλά άνεσης οδήγησης, να μη σε νοιάζει αν σε μια ανηφόρα 25% σταματήσεις για οποιονδήποτε λόγο. Θα ξεκινήσεις κύριος χωρίς να ιδρώσει το μικρό σου δαχτυλάκι και με όλη σου την ηρεμία, χωρίς να σκεφτείς καν "ωχ τώρα θέλει παραπάνω γκαζάκι και ίσως χρειαστώ και το χειρόφρενο μπλαμπλαμπλαμπλα".

Προφανώς και αυτό μας ενδιαφέρει, αλλιώς γιατί να έχουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ασφάλειας και άνεσης του σήμερα; Εγώ λέω να βγάλουν ένα κενό αυτοκίνητο με 2-3 χιλιάρικα χαμηλότερη τιμή να δούμε πόσοι θα το αγοράσουν.

προφανεστατα, εχουμε διαφορετικες οπτικες γωνιες επι του θεματος.  

 

εγω προτιμω εναν οδηγο που ξερει πως να χειριστει το αυτοκινητο του σε δυσκολες καταστασεις, απο εναν αδαη οδηγο μεσα σε ενα αυτοκινητο φορτωμενο τεχνολογικα, που υποτιθεται κανει ολες τις δουλειες, για αυτον..! 

 

και δεν ξαναχαλαω το θεμα.  

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, cabdik είπε

προφανεστατα, εχουμε διαφορετικες οπτικες γωνιες επι του θεματος.  

εγω προτιμω εναν οδηγο που ξερει πως να χειριστει το αυτοκινητο του σε δυσκολες καταστασεις, απο εναν αδαη οδηγο μεσα σε ενα αυτοκινητο φορτωμενο τεχνολογικα, που υποτιθεται κανει ολες τις δουλειες, για αυτον..! 

και δεν ξαναχαλαω το θεμα.  

Και φυσικά όσο ποιο πολύ τεχνολογία σε ένα αυτοκίνητο τόσα περισσότερα προβλήματα (βλέπε ford με το κλειδί-κουμπί) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...