Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα!

Ψάχνομαι τον τελευταίο καιρό για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο, και πραγματικά έχω πελαγώσει. Δεν ξέρω ποιο να επιλέξω, και ανά τρεις μέρες όλο και κάτι μου λένε για το καθένα με αποτέλεσμα να έχω αλλάξει 5-6 φορές επιλογή. Πραγματικά θα το εκτιμούσα εάν μπορείτε να με βοηθήσετε!

Το budget μου φτάνει μέχρι τα 14.000€. Πιο πάνω δεν πάω, διότι παίζουν και άλλα έξοδα. Θα ήθελα να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση μεταχειρισμένο. Δεν το λέω διότι έχω κάποια προκατάληψη με τα μεταχειρισμένα, το αντίθετο, απλά θα το κρατήσω σίγουρα δεκαετία, μη πω και παραπάνω, οπότε θα ήθελα να είναι νέο και να έχω εγγύηση για κάποια χρόνια. Ναι, το γνωρίζω πως με αυτά τα χρήματα σε μεταχειρισμένο θα έβρισκα διαμάντια, αλλά δεν είμαι για τέτοια αγορά εκτός κι εάν βρέθει κάτι το πολύ ενός έτους με ελάχιστα χιλιόμετρα.

Τώρα όσον αφορά το αυτοκίνητο: Θα ήθελα να είναι με βενζίνη και όχι ντίζελ . Είμαι στρατιωτικός, πράγμα που σημαίνει πως αποκλειστικά χρήση εντός πόλης δεν θα γίνει. Θα κάνει τόσο μικρά, όσο και μεγάλα δρομολόγια (π.χ. μετακομίσεις, συνεπώς χρειάζομαι και κάποιον χώρο), αλλά δυσανάλογα (περισσότερο μικρά), καθώς επίσης θα υπάρχουν και κάποια χρονικά διαστήματα κατά τα οποία δεν θα κινείται καθόλου (π.χ. όταν θα βρίσκομαι σε ασκήσεις ή σε κάποιο μεμακρυσμένο σχολείο), συνεπώς δεν έχει να μου προσφέρει κάτι παραπάνω από άποψη οικονομίας ο ντιζελοκινητήρας δεδομένης της χρήσης που θα του κάνω.

Δεν έχω θέμα να έχει μικρό κινητήρα, απλά θα προτιμούσα να μην φτάσουμε και σε επίπεδα 900cc όπου θα το σπρώχνω στις ανηφόρες. Με κινητήρες 1.0-1.2 θαρρώ πως θα είμαι εντάξει, ήρεμη οδήγηση κάνω και θα είναι και οικονομικό. Το πρόβλημα τώρα είναι πως είμαι κατά κάποιον τρόπο tech-φρικιό. Πείτε το κόμπλεξ ή κάτι αντίστοιχο, αλλά 14.000€ για αυτοκίνητο χωρίς bluetooth ώστε να μιλάω στο τηλέφωνο, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ή κάμερα οπισθοπορείας δεν θα δώσω εύκολα. Προτίστως, όμως, αυτό που με ενδιαφέρει είναι όλα τα συστήματα και οι υποβοηθήσεις ασφαλείας.

Δεδομένων των παραπάνω, είμαι ανάμεσα στα εξής:

1. Suzuki Baleno GLX 1.2 Dualjet (θα ήταν σίγουρη αγορά, αλλά δεν έχει υποβοήθηση ανηφόρας, κάτι το οποίο έχω ακούσει από πολλούς πως είναι τεράστια απώλεια)

2. Dacia Sandero Stepway (είναι με μικρό σχετικά κινητήρα, 0.9 νομίζω αλλά με καλή ροπή)

3. KIA Rio EX Uptown 1.2 (φαντάζει η καλύτερη επιλογή προς το παρόν)

4. Hyundai i20 Exclusive (η πιο φθηνή επιλογή ανάμεσα σε όλα αυτά, αλλά έχει κάπως πιο μικρούς χώρους από τα υπόλοιπα).

5. Seat Ibiza Style (δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα)

 

Είχα δει και για το Ford Fiesta, αλλά είναι πολύ "άδειο" για την τιμή του. Ουσιαστικά ξεκινάει από 14.800 εάν θέλεις να έχει κάποιον αξιοπρεπή εξοπλισμό. Αντίστοιχα σκεφτόμουν και το Suzuki Ignis.

Θα ήθελα να σημειώσω κάπου εδώ πως ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο μου αυτοκίνητο το οποίο θα χρησιμοποιώ μόνο εγώ καθημερινά. Τόσα χρόνια χρησιμοποιούσα οικογενιακά, ένα χιλιάρι Kia Picanto του 2007, και ένα Ford Focus 1.6 TDCi, συνεπώς έχω κυκλοφορήσει αρκετά τόσο μικρούς κινητήρες, όσο και μεγαλύτερους.

 

Θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων εάν μπορείτε να με βοηθήσετε στην επιλογή μου αυτή. Ευπρόσδεκτο οτιδήποτε άλλο έχετε να μου προτείνετε.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Επεξ/σία από magnam
  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Kia Rio από εμένα ή όποιο έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό στα χρήματα που διαθέτεις από τα 3, 4, 5, 1 (κατά δική μου σειρά προτεραιότητας).

Επίσης σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα τεράστια απώλεια το hill assist (υποβοήθηση ανηφόρας) που δεν έχει το Baleno. Αυτοί που στα είπαν αυτά να πάνε να ξανακάνουν μερικά μαθήματα γιατί τα χρειάζονται πες τους. Το ακούσαμε και αυτό. Πως δηλαδή τόσοι άνθρωποι οδηγούσαν και οδηγούν τόσα χρόνια αυτοκίνητα χωρίς υποβοήθηση ανηφόρας;

Σίγουρα είναι ένα χρήσιμο feature που βοηθάει αρκετά (ειδικά νέους οδηγούς) αλλά έως εκεί. Τι θα γίνει αν χρειαστεί να οδηγήσετε αυτοκίνητο που δεν έχει; ...

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ulb είπε

Kia Rio από εμένα ή όποιο έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό στα χρήματα που διαθέτεις από τα 3, 4, 5, 1 (κατά δική μου σειρά προτεραιότητας).

Επίσης σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα τεράστια απώλεια το hill assist (υποβοήθηση ανηφόρας) που δεν έχει το Baleno. Αυτοί που στα είπαν αυτά να πάνε να ξανακάνουν μερικά μαθήματα γιατί τα χρειάζονται πες τους. Το ακούσαμε και αυτό. Πως δηλαδή τόσοι άνθρωποι οδηγούσαν και οδηγούν τόσα χρόνια αυτοκίνητα χωρίς υποβοήθηση ανηφόρας;

Σίγουρα είναι ένα χρήσιμο feature που βοηθάει αρκετά (ειδικά νέους οδηγούς) αλλά έως εκεί. Τι θα γίνει αν χρειαστεί να οδηγήσετε αυτοκίνητο που δεν έχει; ...

Ευχαριστώ για την απάντηση! Η αλήθεια είναι πως ποτέ μου δεν έχω οδηγήσει με υποβοήθηση ανηφόρας, συνεπώς δεν ξέρω εάν αποτελεί καν απώλεια, αλλά υποθέτω πως το είπε με την έννοια της άνεσης κατά την οδήγηση. 

Βλέπω πως δεν έχεις αναφέρει καθόλου το Dacia. Εάν επιτρέπεται, γιατί; Λόγω του κινητήρα; Ή έχεις ακούσει τίποτα περίεργα; Διότι απ' όσο γνωρίζω, ουσιαστικά πρόκειται για ένα renault clio με άλλο σασί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να ξεκαθαρίσουμε ότι το hill assist (υποβοήθηση ανηφόρας) έχει εφαρμογή μόνο να διευκολύνει το ξεκινημα σε μια ανηφορα ...  μετά δεν κάνει απολύτως τίποτα και αφού όπως λες έχεις κάποια οδηγική εμπειρία ... και τα αυτοκίνητα που οδηγούσες δεν νομίζω ότι είχαν hill assist ,,, αλλά παρόλα αυτά τα ξεκινούσες σε ανηφόρα...

Επεξ/σία από teot
Δημοσ.

Επειδή έχω hill hold assist το θεωρώ την μεγαλύτερη χαζομάρα. Είναι μόνο για καμία γυναίκα που έχει πραγματικό πρόβλημα.

  • Like 3
Δημοσ.

Ευχαριστώ! Κι εγώ δεν το θεωρώ κάτι το τρελό, παρ' όλα αυτά δεν είχα άποψη μιας και δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου με τέτοια υποβοήθηση.

 

Ωραία, τότε χωρίς να το λαμβάνουμε επ' όψην μας, ποιο θα προτείνατε από τα παραπάνω; Το Rio όπως είπε και ο συμφορουμίτης παραπάνω, ή κάποιο άλλο;

Δημοσ.

Το Ibiza φαινεται να εχει τις καλυτερες επιδοσεις. Τα Hyundai/Kia μοιαζουν απελπιστικα αργα. Θα σε κουραζουν ειδικα σε εθνικη με τα 84 αδαμαστα αλογα τους. 

Δημοσ.

Το Baleno ξεστοκάρει γιατί έχει βγει facelift έκδοση υπ' όψη αλλά δεν έχει έρθει ακόμα στην Ευρώπη. Άλλη μάσκα, άλλο infotainment στις πιο ακριβές εκδόσεις και μικρή οθόνη αφής στις εισαγωγικές. Επίσης έχουν αλλάξει και το χρωματισμό ελαφρώς στα καθίσματα και τις επενδύσεις των θυρών.

 

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά το hill holder είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Δεν αγχώνεσαι καθόλου να ξεκινάς (ή παρκάρεις/ξεπαρκάρεις) σε οποιαδήποτε είδους ανηφόρα/κατηφόρα. Κι εγώ 7 χρόνια οδηγούσα αυτοκίνητο χωρίς τέτοιο σύστημα (και χωρίς ESP, αερόσακους κλπ) και δεν ακούμπησα κανέναν ούτε έφυγα ποτέ προς τα πίσω, αλλά είναι άλλο αυτό, άλλο να ξέρεις 100% ότι θα ξεκινήσεις σα να ξεκινάς σε ίσιωμα. Είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα. Οδηγείς ήρεμα και δεν σκέφτεσαι ''ωωωωωχ παναγίτσα μου μη σταματήσω εδώ, θα κάψω 32 συμπλέκτες και θα σπινάρω μέχρι μεθαύριο για να ξεκινήσει το ρημάδι" ή ''πω πωωω δες που με φέρανε, πώς στην ευχή θα παρκάρω εδώ χωρίς να το ρημάξω?''

Για εμένα εφ' όσον έχω ανταγωνιστικές επιλογές με επιπλέον αυτό το σύστημα, γιατί να μην τις προτιμήσω αν πληρούν όλα μου τα κριτήρια;

Μήπως το Baleno fl έχει αυτό το σύστημα;

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το θεωρω αστειο να ειναι το hill holder αυτο που κρινει την αγορα αυτοκινητου. 

Κλεισε το μπαλενο ολοι λενε τα καλυτερα

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, magnam είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση! Η αλήθεια είναι πως ποτέ μου δεν έχω οδηγήσει με υποβοήθηση ανηφόρας, συνεπώς δεν ξέρω εάν αποτελεί καν απώλεια, αλλά υποθέτω πως το είπε με την έννοια της άνεσης κατά την οδήγηση. 

Βλέπω πως δεν έχεις αναφέρει καθόλου το Dacia. Εάν επιτρέπεται, γιατί; Λόγω του κινητήρα; Ή έχεις ακούσει τίποτα περίεργα; Διότι απ' όσο γνωρίζω, ουσιαστικά πρόκειται για ένα renault clio με άλλο σασί.

Προσωπικά το απέκλεισα γιατί δεν μου αρέσει και το θεωρώ σαν ένα από τα βασικά κριτήρια στην επιλογή αυτοκινήτου.

Όπως προείπα θα επέλεγα αυτό που μου αρέσει περισσότερο και έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό. Είμαι της άποψης και απ' αυτά που έχω δει ότι αν σου τρέχουν τα προβλήματα θα στα βγάλει και το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο, απλά μικραίνει το ρίσκο.

Απ' αυτά που προτείνεις θα έλεγα Hyundai/Kia για αξιοπιστία και το Ibiza αν ψάχνεις το πιο "σβέλτο".

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγαινε δες το fiat tipo. 

Με αυτά που ζητάς θα σε καλύψει πλήρως. 

Εγώ προτιμώ το χατσμπακ αλλά βγαίνει και σε sedan. 

Αξιόπιστοι κινητήρες και σβέλτο αμάξι. 

Επίσης φθηνά ανταλλακτικά και μεγάλος κύκλος συντήρησης. 

Θα σε καλύψει και στους χώρους. 

Η fiat σε κάποια μοντέλα έχει και ατοκο διακανονισμό. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 5
Επισκέπτης
Δημοσ.

Παίζει και το Opel Crossland X X-Cite 1.2cc 83hp  στα 14.600 με τις ανάλογες εκπτώσεις.

https://www.car.gr/11480319-opel-crossland-x-x-cite-1-2cc-83hp

Με το κατάλληλο παζάρι μπορεί να πάρεις και λίγο καλύτερη τιμή.

 

Εάν τα 83 άλογα σου φτάνουν είναι άλλη κατηγορία αμαξώματος με τα άλλα που κοιτάς.

Δημοσ.

Το Clio που προαναφέρθηκε καλό αλλά μην ξεχνάς ότι έχει ήδη βγει το καινούριο μοντέλο εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό διότι παίρνεις πραγματικά την πιο πλούσια έκδοση σε καλή τιμή θα σου πρότεινα όμως μόνο την έκδοση με τα 90ps γιατί με τα 75 δεν θα πάει βήμα....

https://www.car.gr/6930085-renault-clio-0-9-tce-90ps-dynamic

Επίσης το polo το είδες?

https://www.car.gr/11321399-volkswagen-polo-comfortline

Δημοσ.

Ειναι κριμα να μη δωσεις 1500€ επιπλεον ωστε να παρεις ενα αμαξι με φουλ εξοπλισμο π.χ. swift glx που θα καταευχαριστηθεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...