Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν από 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα 7 κιλο πλυντήριο LG.Απο τον πρώτο καιρό είχε θέμα κραδασμων, μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, τους τους το λεω και μου στέλνουν κατι ποδαράκια απο καουτσούκ και όντως το πρόβλημα βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Το τελευτά εξάμηνο εχω πάλι το ίδιο πρόβλημα έχει έρθει το servis 3 φορές το ποιο δεν έκανε τίποτα εκτός απο ένα και καλά ρυθμισμα των ποδιών και το πρόβλημα μου συνεχίζετε σε βαθμό που το πλυντήριο πάει βόλτα....   Σε επικοινωνία με την LG τους είπα οτι θέλω ή αντικαταστασή ή τα λεφτα μου πίσω και η απαντηση τους ηταν ότι δεν γίνετε ούτε το ενα ούτε το άλλο. Αν θέλω το μόνο που μπορούν αν κανουν είναι να στειλεούν ξανά το service ( υποψιν το service δεν έχει διαβάσει ουτε το manual γιατί ο τύπος άρχισε να μου λέει κατι για τα προγράμματα και τον όγκο των ρούχων και όταν του εφερα το manual που αναιρούσε αυτά που έλεγε έκανε τον κινεζο)

 

Εσείς τι λέτε έχει κανένας παρόμοια εμπειρία > τι να κάνω ειμαι σε αδιέξοδο λέω για συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη από εκεί? ή καμία άλλη λύση? όλους 6 μηνες θα είναι εντός εγγύησης το πλυντήριο. Πάντως ειμαι εντελώς απογοητευμένος απο την αγορά μου

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, niktac είπε

Πριν από 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα 7 κιλο πλυντήριο LG.Απο τον πρώτο καιρό είχε θέμα κραδασμων, μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, τους τους το λεω και μου στέλνουν κατι ποδαράκια απο καουτσούκ και όντως το πρόβλημα βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Το τελευτά εξάμηνο εχω πάλι το ίδιο πρόβλημα έχει έρθει το servis 3 φορές το ποιο δεν έκανε τίποτα εκτός απο ένα και καλά ρυθμισμα των ποδιών και το πρόβλημα μου συνεχίζετε σε βαθμό που το πλυντήριο πάει βόλτα....   Σε επικοινωνία με την LG τους είπα οτι θέλω ή αντικαταστασή ή τα λεφτα μου πίσω και η απαντηση τους ηταν ότι δεν γίνετε ούτε το ενα ούτε το άλλο. Αν θέλω το μόνο που μπορούν αν κανουν είναι να στειλεούν ξανά το service ( υποψιν το service δεν έχει διαβάσει ουτε το manual γιατί ο τύπος άρχισε να μου λέει κατι για τα προγράμματα και τον όγκο των ρούχων και όταν του εφερα το manual που αναιρούσε αυτά που έλεγε έκανε τον κινεζο)

Εσείς τι λέτε έχει κανένας παρόμοια εμπειρία > τι να κάνω ειμαι σε αδιέξοδο λέω για συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη από εκεί? ή καμία άλλη λύση? όλους 6 μηνες θα είναι εντός εγγύησης το πλυντήριο. Πάντως ειμαι εντελώς απογοητευμένος απο την αγορά μου

φιλε μπορεις να γραψεις πιο μοντελο ειναι?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, niktac είπε

είναι το LG F4J5QN3W  γιατί?

εχω το ιδιο γιαυτο, εχει τις καλυτερες αξιολογησεις στο σκρουτζ

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, niktac είπε

ναι ρε φίλε αυτά είδα και εγώ και έκανα την αγορά.... 

συνήγορο του καταναλωτή και βλεπεις αν θα γινει κατι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως είχαν θέμα τα αμορτισέρ; Σε δικό μου της Bosche μετά από 8ετία έκανε τρελά κουνήματα και πιο μεγάλες μετατοπίσεις. Πήρα τον τεχνικό να άλλαξε τα αμορτισέρ (τα αγόρασα εγώ από μαγαζί με ανταλλακτικά) και όλα μια χαρά από τότε, εδώ και 2 έτη.

 

Επεξ/σία από HamerZ
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HamerZ είπε

Μήπως είχαν θέμα τα αμορτισέρ;

τι να σε πω το εξουσιοδοτημενο  service  της LG δεν βρίσκει κάποιο πρόβλημα με τα αμορτισέρ....

Δημοσ.

Ξέχασα να αναφέρω ότι έκανε και κάποια κολλήματα στο 6 ή στο 7 λεπτό και η απάντηση του τεχνικού ήταν Ότι το χρονόμετρο είναι οικονικο και όχι πραγματικό και όταν το πλυντήριο χρειάζεται χρόνο μένει στο ίδιο λεπτό πιο πολύ ώρα.... Τι λέτε? Ισχύει? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2019 στις 12:26 ΜΜ, niktac είπε

Πριν από 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα 7 κιλο πλυντήριο LG.Απο τον πρώτο καιρό είχε θέμα κραδασμων, μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, τους τους το λεω και μου στέλνουν κατι ποδαράκια απο καουτσούκ και όντως το πρόβλημα βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Το τελευτά εξάμηνο εχω πάλι το ίδιο πρόβλημα έχει έρθει το servis 3 φορές το ποιο δεν έκανε τίποτα εκτός απο ένα και καλά ρυθμισμα των ποδιών και το πρόβλημα μου συνεχίζετε σε βαθμό που το πλυντήριο πάει βόλτα....   Σε επικοινωνία με την LG τους είπα οτι θέλω ή αντικαταστασή ή τα λεφτα μου πίσω και η απαντηση τους ηταν ότι δεν γίνετε ούτε το ενα ούτε το άλλο. Αν θέλω το μόνο που μπορούν αν κανουν είναι να στειλεούν ξανά το service ( υποψιν το service δεν έχει διαβάσει ουτε το manual γιατί ο τύπος άρχισε να μου λέει κατι για τα προγράμματα και τον όγκο των ρούχων και όταν του εφερα το manual που αναιρούσε αυτά που έλεγε έκανε τον κινεζο)

Εσείς τι λέτε έχει κανένας παρόμοια εμπειρία > τι να κάνω ειμαι σε αδιέξοδο λέω για συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη από εκεί? ή καμία άλλη λύση? όλους 6 μηνες θα είναι εντός εγγύησης το πλυντήριο. Πάντως ειμαι εντελώς απογοητευμένος απο την αγορά μου

Συνήγορο του καταναλωτή και όλα θα στρώσουν !
Έχω και εγώ LG πλυντήριο και ποτέ δεν είχα παράπονο . Η LG  στα πλυντήρια είναι εξαιρετική εταιρία . Το να βγάζει ένα ποσοστό των πλυντηρίων που πουλήθηκαν βλάβη εντός εγγύησης είναι φυσιολογικό και συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες  σε όλα τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά . 0 % ποσοστό βλαβών καμία δεν έχει . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, niktac είπε

Ξέχασα να αναφέρω ότι έκανε και κάποια κολλήματα στο 6 ή στο 7 λεπτό και η απάντηση του τεχνικού ήταν Ότι το χρονόμετρο είναι οικονικο και όχι πραγματικό και όταν το πλυντήριο χρειάζεται χρόνο μένει στο ίδιο λεπτό πιο πολύ ώρα.... Τι λέτε? Ισχύει? 

Για το χρονόμετρο ισχύει τα λεπτά που δείχνει είναι ενδεικτικά και στο δικό μου LG 9kg. 

Δημοσ.

ΠΟΤΕ μην βαζετε λιγα ή παρα πολλα ρουχα στο καδο. Απο αυτα που γραφεις, αν καθεται καλα το πλυντηριο στο πατωμα, ειναι, για μενα, 99% θεμα αμορτισερ. Μιλα παλι με την αντιπροσωπεια κ τονισε τους να φερει να τα αλλαξουν για να δειτε αν αυτό ειναι το προβλημα. Σε περιπτωση που δεν βγαλεις ακρη και πιανουν τα χερια σου, αλλαξε τα μονος σου. ειναι αρκετα ευκολο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...