Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Έχει αρκετές τέτοιες ευκαιρίες, απ' ότι έμαθα, οι οποίες δεν βγαίνουν ποτέ σε αγγελίες. Και προφανώς φεύγουν αμέσως, αρκεί να έχει κανείς το ποσό άμεσα διαθέσιμο. Το δεύτερο μου φαίνεται ότι θα το χρησιμοποιώ εγώ. Μου άρεσε πολύ, για να είμαι ειλικρινής, ενώ τα 1.1 δεν τα ήθελα καθόλου. 

Στα πάντα υπάρχουν ευκαιρίες τελικά, δουλειές, ακίνητα, αυτοκίνητα. Το θέμα είναι να τις πετύχεις!

  • Like 1
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, zio10 είπε

Στα πάντα υπάρχουν ευκαιρίες τελικά, δουλειές, ακίνητα, αυτοκίνητα. Το θέμα είναι να τις πετύχεις!

Αυτό ισχύει. Απλά τέτοιες ευκαιρίες δεν προλαβαίνουν να μπουν σε αγγελία. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Περιμένουμε φώτο με τα κολλητά νουμερα (σωστά κρυμμένα στο ανάλογο thread) 

Σπάνια γιατί ποτε δεν εχει τυχει εδώ , θα είναι ωραία προσθήκη 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, amagawd είπε

Περιμένουμε φώτο με τα κολλητά νουμερα (σωστά κρυμμένα στο ανάλογο thread) 

Σπάνια γιατί ποτε δεν εχει τυχει εδώ , θα είναι ωραία προσθήκη 

Δεν νομίζω φίλε μου. Με τίποτα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Δεν νομίζω φίλε μου. Με τίποτα.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BritGreek είπε

Έχει αρκετές τέτοιες ευκαιρίες, απ' ότι έμαθα, οι οποίες δεν βγαίνουν ποτέ σε αγγελίες. Και προφανώς φεύγουν αμέσως, αρκεί να έχει κανείς το ποσό άμεσα διαθέσιμο. Το δεύτερο μου φαίνεται ότι θα το χρησιμοποιώ εγώ. Μου άρεσε πολύ, για να είμαι ειλικρινής, ενώ τα 1.1 δεν τα ήθελα καθόλου. 

Κι εγώ το σκέφτηκα, αλλά έχουν βιβλίο αντιπροσωπείας με πολύ πρόσφατη ημερομηνία, το οποίο προς το παρόν μου αρκεί. Άλλωστε, μιλάμε για πετρέλαιο που θεωρητικά βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα. Μου φαίνεται δύσκολο να είναι εντελώς καινούργια στο εσωτερικό και να έχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ούτε το τιμόνι έχει φθορές, ούτε τα λάστιχα στα πεντάλ, ούτε ο λεβιές ταχυτήτων. Όλα είναι εντελώς μα εντελώς καινούργια. Αν δεν δεις την άδεια, νομίζεις ότι αγοράστηκαν χτες. 

Μακαρι να σου βγουν διαμαντια.Απλως δεν μπορω να καταλαβω τι σοι μεταχειρηση εκανε καποιος για να καψει δισκο σε τοσα χιλιομετρα.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Μακαρι να σου βγουν διαμαντια.Απλως δεν μπορω να καταλαβω τι σοι μεταχειρηση εκανε καποιος για να καψει δισκο σε τοσα χιλιομετρα.

Αλήθεια, πόσο νομίζεις ότι αντέχουν οι δίσκοι στα αυτοκίνητα?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, πόσο νομίζεις ότι αντέχουν οι δίσκοι στα αυτοκίνητα?

Αυτό είπα κι εγώ. Σε όσα αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου έχω αλλάξει τουλάχιστον μια φορά δίσκο. Και κάποιες φορές, έτυχε ο καινούργιος να μην αντέξει καθόλου. Ίσως επειδή βάζω πάντα aftermarket, άλλα επώνυμο. Valeo, Zachs, Aisin. Πάντως το πόδι μου στον συμπλέκτη δεν το έχω. Παίζει να είναι οι συνθήκες πόλης, η πολλή κίνηση, κλπ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 26/3/2019 στις 2:10 ΜΜ, BritGreek είπε

Λοιπόν, ενημερωτικά, βρήκαμε σήμερα από συνεργάτη δικό μου δύο λευκά  i20 1.4 crdi του 2013 από εταιρεία που σταματά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα και πηγαίνει εξωτερικό, με συνεχόμενες πινακίδες κυκλοφορίας. Οπτικά φαίνονται καινούργια και έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα (το ένα έχει 86.000 χιλιόμετρα και το άλλο 63.000). Επειδή η τιμή είναι πάρα πολύ καλή για αγορά μετρητοίς, 4800 ευρώ, έχουν πάει ήδη τεχνικοί να τα ελέγξουν. Αν είναι εντάξει το ένα τουλάχιστον από αυτά, θα το αγοράσουμε αύριο και ίσως πάρω ως εταιρεία και το άλλο για να αντικαταστήσει ένα Getz. Νομίζω ότι πέσαμε σε αρκετά καλή περίπτωση αν τα πράγματα είναι όπως δείχνουν.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και για την προσπάθειά σας να βοηθήσετε.

Καλή συνέχεια.

Καλοταξιδα! Έκανες την καλύτερη επιλογή τελικά με το ντίζελ τα χιλιόμετρα που έχουν είναι του κουτιού για ντίζελ!  Ριχνε κάνα καθαριστικό πετρελαίου που και που να έχεις το κεφάλι υσηχο για πάντα ;)

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, πόσο νομίζεις ότι αντέχουν οι δίσκοι στα αυτοκίνητα?

Ο δικος μου ο δευτερος στο avensis εχει 235.000 και κανω τρελα χιλιομετρα πολη.Και οχι Αθηνα, αλλα Καρδιτσα σταματα -ξεκινα 1-2.Τον μαμα τον "εκαψα" σε μια ημερα  στα 120.000. απο βλακεια δικια μου.Νομιζα οτι ειχα κρειντερ. O aftermarket  ισως να ειναι καλυτερος.Νομιζω εβαλα Valeo.

Το Yaris εχει τον μαμα με 95.000.

Γενικα ομως ειναι πολυ  "μαλακος" smooth οδηγος.Oυτε τακακια και δισκους φρενων "τρωω".Παντως τα 60-80.000 χιλιομετρα μου φαινονται λιγα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ο δικος μου ο δευτερος στο avensis εχει 235.000 και κανω τρελα χιλιομετρα πολη.Και οχι Αθηνα, αλλα Καρδιτσα σταματα -ξεκινα 1-2.Τον μαμα τον "εκαψα" σε μια ημερα  στα 120.000. απο βλακεια δικια μου.Νομιζα οτι ειχα κρειντερ. O aftermarket  ισως να ειναι καλυτερος.Νομιζω εβαλα Valeo.

Το Yaris εχει τον μαμα με 95.000.

Γενικα ομως ειναι πολυ  "μαλακος" smooth οδηγος.Oυτε τακακια και δισκους φρενων "τρωω".Παντως τα 60-80.000 χιλιομετρα μου φαινονται λιγα.

Ξέρω πολλούς οδηγούς, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, που αλλάζουν δίσκο-πλατό επειδή βαραίνει πολύ ο συμπλέκτης (όταν δεν είναι υδραυλικός) με αποτέλεσμα να γίνεται κουραστικός. Δεν είναι δηλαδή αναγκαστικά φαγωμένος / πατινάρει όταν αλλάζεται γιατί πλέον τα αναλώσιμα είναι πολύ φτηνά. Πιο ακριβά κοστίζει η αμοιβή του μηχανικού. Δεν μπορώ καθόλου τον βαρύ συμπλέκτη, προσωπικά και μόλις αρχίζει να σκληραίνει ψάχνομαι να τον αλλάξω.

Επεξ/σία από BritGreek
Δημοσ.
Μόλις τώρα, toyo73 είπε

Ο δικος μου ο δευτερος στο avensis εχει 235.000 και κανω τρελα χιλιομετρα πολη.Και οχι Αθηνα, αλλα Καρδιτσα σταματα -ξεκινα 1-2.Τον μαμα τον "εκαψα" σε μια ημερα  στα 120.000. απο βλακεια δικια μου.Νομιζα οτι ειχα κρειντερ. O aftermarket  ισως να ειναι καλυτερος.Νομιζω εβαλα Valeo.

Το Yaris εχει τον μαμα με 95.000.

Γενικα ομως ειναι πολυ  "μαλακος" smooth οδηγος.Oυτε τακακια και δισκους φρενων "τρωω".Παντως τα 60-80.000 χιλιομετρα μου φαινονται λιγα.

Γενικά στα αυτοκίνητα από το 2000 (κάπου τότε απαγορεύτηκε ο αμίαντος στα υλικά τριβής) και μετά ο δίσκος, σε κανονικές συνθήκες, αντέχει κατά μέσο όρο 100-120.000 χλμ.

Επίσης το πόσο θα αντέξει ο δίσκος είναι θέμα κυρίως χρήσης.

Με βάση τα παραπάνω, δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που ένα εταιρικό αυτοκίνητο έχει ήδη αλλάξει δίσκο στις 86.000 χλμ.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Γενικά στα αυτοκίνητα από το 2000 (κάπου τότε απαγορεύτηκε ο αμίαντος στα υλικά τριβής) και μετά ο δίσκος, σε κανονικές συνθήκες, αντέχει κατά μέσο όρο 100-120.000 χλμ.

Επίσης το πόσο θα αντέξει ο δίσκος είναι θέμα κυρίως χρήσης.

Με βάση τα παραπάνω, δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που ένα εταιρικό αυτοκίνητο έχει ήδη αλλάξει δίσκο στις 86.000 χλμ.

Σωστό. Από την άλλη εταιρικό δεν σημαίνει ότι το οδηγούν 100 διαφορετικά άτομα. Πολλά εταιρικά, πχ τα δικά μας, τα οδηγεί και τα έχει "χρεωμένα" ένας το καθένα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, BritGreek είπε

Σωστό. Από την άλλη εταιρικό δεν σημαίνει ότι το οδηγούν 100 διαφορετικά άτομα. Πολλά εταιρικά, πχ τα δικά μας, τα οδηγεί και τα έχει "χρεωμένα" ένας το καθένα.

Γράφοντας εταιρικό εννοούσα πως ο οδηγός δύσκολα θα το προσέξει σαν να είναι δικό του, και όχι πως το οδηγούν πολλά διαφορετικά άτομα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...