Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, BritGreek είπε

Είχα προσωπικά Focus mk2 1.4 και το έδωσα με 60000 χιλιόμετρα καθαρά λόγω υπερβολικής κατανάλωσης. Πολύ βαρύ αυτοκίνητο για τον συγκεκριμένο κινητήρα και ασύμφορο σε βενζίνη. Στην πόλη μου έκαιγε εύκολα 9+ λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Προβλήματα, δεν μου είχε βγάλει ποτέ, για να είμαι ειλικρινής και το θεωρώ όμορφο αυτοκίνητο.

Το i20 στα 1.1 το αγοράζουν θεωρητικά για να καίει λίγο. Όταν βλέπεις 0-100 16.3, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για επιδόσεις Matiz. Γι' αυτό ρώτησα πριν για το 1.4 crdi. 

Δες Opel Corsa του 13 με τον 1.3 diesel 95hp.

Ο πατέρας μου έχει Chevrolet Aveo Diesel,μηχανικά είναι ίδιο με το corsa.

Euro 5 για να μπαίνει Αθήνα,οικονομικό και αρκετά σβέλτο στην εθνική.Με 130 χιλιόμετρα σε εθνική καίει 4,5 με 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Στην πόλη μέσα παίζει στα 5,5 περίπου και σε μικτό κύκλο.

Απλά το ντίζελ θέλει προθέρμανση...ανάβεις μηχανή,περιμένεις 2 δευτερόλεπτα να σβήσουν τα λαμπάκια όλα και μετά βάζεις μπροστά.

Δεν ξεκινάς κατευθείαν όπως στο βενζινοκίνητο και δεν βάζεις ότι να ναι καύσιμα.

 

Επεξ/σία από Nikolas00
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Nikolas00 είπε

Δες Opel Corsa του 13 με τον 1.3 diesel 95hp.

Ο πατέρας μου έχει Chevrolet Aveo Diesel,μηχανικά είναι ίδιο με το corsa.

Euro 5 για να μπαίνει Αθήνα,οικονομικό και αρκετά σβέλτο στην εθνική.Με 130 χιλιόμετρα σε εθνική καίει 4,5 με 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Στην πόλη μέσα παίζει στα 5,5 περίπου και σε μικτό κύκλο.

Απλά το ντίζελ θέλει προθέρμανση...ανάβεις μηχανή,περιμένεις 2 δευτερόλεπτα να σβήσουν τα λαμπάκια όλα και μετά βάζεις μπροστά.

Δεν ξεκινάς κατευθείαν όπως στο βενζινοκίνητο και δεν βάζεις ότι να ναι καύσιμα.

Το Corsa δεν είναι που έτσι και ανάψει στην κίνηση το λαμπάκι του DPF πρέπει να οδηγείς μέχρι να σβήσει; Αυτό έχω ακούσει από συναδέλφους. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Το Corsa δεν είναι που έτσι και ανάψει στην κίνηση το λαμπάκι του DPF πρέπει να οδηγείς μέχρι να σβήσει; Αυτό έχω ακούσει από συναδέλφους. 

Στο Aveo δεν άναψε ποτέ...έβγαλε κατι αριθμούς και το έλυσε το θέμα ο πατέρας μου.Ηταν για σέρβις κάτι αριθμοί(error codes)

Και τα χιλιόμετρα τα κάνει και επαρχία,όχι όλα εντός πόλης.Το βγάζει και εκτός συχνά. Οποτε με dpf δεν έχω δει λαμπάκι.

Να σημειώσω ότι το Chevrolet Aveo 1.3 του 2013(το πετρέλαιο) δεν έχει after market πολλά ανταλλακτικά.

Αλλα μηχανικά είναι σαν το Corsa Diesel του 2013.Ιδιο κινητήρα έχουν και τα 2.

Επεξ/σία από Nikolas00
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2019 στις 11:14 ΜΜ, BritGreek είπε

 

Το i20 στα 1.1 το αγοράζουν θεωρητικά για να καίει λίγο. Όταν βλέπεις 0-100 16.3, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για επιδόσεις Matiz. Γι' αυτό ρώτησα πριν για το 1.4 crdi. 

Αλλο το 0-100 και αλλο οι ροπες και ρεπριζ..  Το βαζεις στην ιδια μοιρα με matiz? Ειναι η μερα με την νυχτα στην αμεσοτητα του γκαζιου!

Αν και διαβαζω οτι το i20 εχει 0-100 σε 13.7 μοντ 2014

HYUNDAI i20 1.1 CRDi

ΥΠΕΡ: Κατανάλωση εκτός πόλεως, Εσωτερικοί χώροι, Τιμή

ΚΑΤΑ: Τραχιά λειτουργία κινητήρα, Κατανάλωση εντός πόλεως, Θέση οδήγησης

SEAT IBIZA 1.2 TDi

ΥΠΕΡ: Συναρμολόγηση εσωτερικού, Κατανάλωση, Σχέση Ποιότητας-Τιμής

ΚΑΤΑ: Πεντατάχυτο κιβώτιο, Επιδόσεις, Σχεδίαση εσωτερικού

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν, ενημερωτικά, βρήκαμε σήμερα από συνεργάτη δικό μου δύο λευκά  i20 1.4 crdi του 2013 από εταιρεία που σταματά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα και πηγαίνει εξωτερικό, με συνεχόμενες πινακίδες κυκλοφορίας. Οπτικά φαίνονται καινούργια και έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα (το ένα έχει 86.000 χιλιόμετρα και το άλλο 63.000). Επειδή η τιμή είναι πάρα πολύ καλή για αγορά μετρητοίς, 4800 ευρώ, έχουν πάει ήδη τεχνικοί να τα ελέγξουν. Αν είναι εντάξει το ένα τουλάχιστον από αυτά, θα το αγοράσουμε αύριο και ίσως πάρω ως εταιρεία και το άλλο για να αντικαταστήσει ένα Getz. Νομίζω ότι πέσαμε σε αρκετά καλή περίπτωση αν τα πράγματα είναι όπως δείχνουν.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και για την προσπάθειά σας να βοηθήσετε.

Καλή συνέχεια.

  • Like 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, BritGreek είπε

Λοιπόν, ενημερωτικά, βρήκαμε σήμερα από συνεργάτη δικό μου δύο λευκά  i20 1.4 crdi του 2013 από εταιρεία που σταματά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα και πηγαίνει εξωτερικό, με συνεχόμενες πινακίδες κυκλοφορίας. Οπτικά φαίνονται καινούργια και έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα (το ένα έχει 86.000 χιλιόμετρα και το άλλο 63.000). Επειδή η τιμή είναι πάρα πολύ καλή για αγορά μετρητοίς, 4800 ευρώ, έχουν πάει ήδη τεχνικοί να τα ελέγξουν. Αν είναι εντάξει το ένα τουλάχιστον από αυτά, θα το αγοράσουμε αύριο και ίσως πάρω ως εταιρεία και το άλλο για να αντικαταστήσει ένα Getz. Νομίζω ότι πέσαμε σε αρκετά καλή περίπτωση αν τα πράγματα είναι όπως δείχνουν.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και για την προσπάθειά σας να βοηθήσετε.

Καλή συνέχεια.

Αρκετα καλη περιπτωση, αρκει να ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα και τα service στην ωρα τους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Αρκετα καλη περιπτωση, αρκει να ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα και τα service στην ωρα τους.

 

Λοιπόν αγοράστηκαν και τα δύο, και μάλιστα κόστισαν 9000 μαζί. Τα αυτοκίνητα είναι σαν καινούργια, όπως έγραψα, έχουν κάνει όλα τα service στην κεντρική αντιπροσωπεία, ενώ έχουν και καινούργια λάστιχα (φωτοτυπία τιμολογίου μέσα στο βιβλίο, 10/2018), δισκόπλακες, τακάκια. Το ένα έχει και καινούργιο δίσκο-πλατό τοποθετημένο στην αντιπροσωπεία. Είχαν πάει μαζί για service πριν από δύο μήνες και από τότε το ένα έχει κάνει 800 χιλιόμετρα και το άλλο 1200. Μου είπαν να προσέξω να γίνει το service των 100.000 χιλιομέτρων στην ώρα του, λόγω πετρελαίου. Ο τεχνικός που συνεργαζόμαστε που τα είδε, είπε ότι δεν θέλουν ούτε αλλαγή λαδιών. Τα τασάκια τους δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ελπίζω ότι δεν κρύβεται κάτι, αλλά έχω και τα βιβλία συντήρησης τα οποία είναι πλήρως ενημερωμένα.  Πάντως, εξωτερικά και εσωτερικά, ακόμα και στα τάσια, δεν υπάρχει η παραμικρή φθορά. Λες και βγήκαν από σαλόνι αντιπροσωπείας. Πάντως, βαμμένα δεν είναι, ούτε χτυπημένα. Η εταιρεία τα είχε σε ιδιωτικό γκαράζ. Στο ένα λείπει η κεραία του ραδιοφώνου, αλλά την παραγγείλαμε.

Καμία σχέση τα 1.1 με τα 1.4 στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πολύ πιο δυνατά, τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτά που είχαμε, ακόμα και στο θόρυβο του κινητήρα. Άλλα αυτοκίνητα εντελώς. Απορώ πώς δεν έτρεξε να τα αρπάξει κάποιος μαντράς και να τα βάλει στις 6000-6500 στην κατάσταση που είναι.

Τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς όπως αυτό (τυχαία επιλογή παραδείγματος):

https://www.car.gr/19506010-hyundai-i-20-dsl-l-89hp-1-4

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Λοιπόν αγοράστηκαν και τα δύο, και μάλιστα κόστισαν 9000 μαζί. Τα αυτοκίνητα είναι σαν καινούργια, όπως έγραψα, έχουν κάνει όλα τα service στην κεντρική αντιπροσωπεία, ενώ έχουν και καινούργια λάστιχα (φωτοτυπία τιμολογίου μέσα στο βιβλίο, 10/2018), δισκόπλακες, τακάκια. Το ένα έχει και καινούργιο δίσκο-πλατό τοποθετημένο στην αντιπροσωπεία. Είχαν πάει μαζί για service πριν από δύο μήνες και από τότε το ένα έχει κάνει 800 χιλιόμετρα και το άλλο 1200. Μου είπαν να προσέξω να γίνει το service των 100.000 χιλιομέτρων στην ώρα του, λόγω πετρελαίου. Ο τεχνικός που συνεργαζόμαστε που τα είδε, είπε ότι δεν θέλουν ούτε αλλαγή λαδιών. Τα τασάκια τους δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ελπίζω ότι δεν κρύβεται κάτι, αλλά έχω και τα βιβλία συντήρησης τα οποία είναι πλήρως ενημερωμένα.  Πάντως, εξωτερικά και εσωτερικά, ακόμα και στα τάσια, δεν υπάρχει η παραμικρή φθορά. Λες και βγήκαν από σαλόνι αντιπροσωπείας. Πάντως, βαμμένα δεν είναι, ούτε χτυπημένα. Η εταιρεία τα είχε σε ιδιωτικό γκαράζ. Στο ένα λείπει η κεραία του ραδιοφώνου, αλλά την παραγγείλαμε.

Καμία σχέση τα 1.1 με τα 1.4 στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πολύ πιο δυνατά, τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτά που είχαμε, ακόμα και στο θόρυβο του κινητήρα. Άλλα αυτοκίνητα εντελώς. Απορώ πώς δεν έτρεξε να τα αρπάξει κάποιος μαντράς και να τα βάλει στις 6000-6500 στην κατάσταση που είναι.

Τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς όπως αυτό (τυχαία επιλογή παραδείγματος):

https://www.car.gr/19506010-hyundai-i-20-dsl-l-89hp-1-4

Στα ντιζελ τα τελη πως πανε? Το 1.4 ποσο κοστιζει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

Στα ντιζελ τα τελη πως πανε? Το 1.4 ποσο κοστιζει?

Σ' αυτά νομίζω είναι περίπου 105 ευρώ, αν είδα καλά. Πάει βάσει ρύπων. Δεν είναι πολλά πάντως.

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, BritGreek είπε

Λοιπόν αγοράστηκαν και τα δύο, και μάλιστα κόστισαν 9000 μαζί. Τα αυτοκίνητα είναι σαν καινούργια, όπως έγραψα, έχουν κάνει όλα τα service στην κεντρική αντιπροσωπεία, ενώ έχουν και καινούργια λάστιχα (φωτοτυπία τιμολογίου μέσα στο βιβλίο, 10/2018), δισκόπλακες, τακάκια. Το ένα έχει και καινούργιο δίσκο-πλατό τοποθετημένο στην αντιπροσωπεία. Είχαν πάει μαζί για service πριν από δύο μήνες και από τότε το ένα έχει κάνει 800 χιλιόμετρα και το άλλο 1200. Μου είπαν να προσέξω να γίνει το service των 100.000 χιλιομέτρων στην ώρα του, λόγω πετρελαίου. Ο τεχνικός που συνεργαζόμαστε που τα είδε, είπε ότι δεν θέλουν ούτε αλλαγή λαδιών. Τα τασάκια τους δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ελπίζω ότι δεν κρύβεται κάτι, αλλά έχω και τα βιβλία συντήρησης τα οποία είναι πλήρως ενημερωμένα.  Πάντως, εξωτερικά και εσωτερικά, ακόμα και στα τάσια, δεν υπάρχει η παραμικρή φθορά. Λες και βγήκαν από σαλόνι αντιπροσωπείας. Πάντως, βαμμένα δεν είναι, ούτε χτυπημένα. Η εταιρεία τα είχε σε ιδιωτικό γκαράζ. Στο ένα λείπει η κεραία του ραδιοφώνου, αλλά την παραγγείλαμε.

Καμία σχέση τα 1.1 με τα 1.4 στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πολύ πιο δυνατά, τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτά που είχαμε, ακόμα και στο θόρυβο του κινητήρα. Άλλα αυτοκίνητα εντελώς. Απορώ πώς δεν έτρεξε να τα αρπάξει κάποιος μαντράς και να τα βάλει στις 6000-6500 στην κατάσταση που είναι.

Τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς όπως αυτό (τυχαία επιλογή παραδείγματος):

https://www.car.gr/19506010-hyundai-i-20-dsl-l-89hp-1-4

Τσαμπα τα πηρες.Στα 6000-6500 που λες, πουλουν τα χρεπια απο εξω  με γυρισμενα χιλιομετρα.Το δισκο πλατο με ανυσυχει.Γιατι τοσο νωρις.

Επεξ/σία από toyo73
Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Τσαμπα τα πηρες.Στα 6000-6500 που λες, πουλουν τα χρεπια απο εξω  με γυρισμενα χιλιομετρα.Το δισκο πλατο με ανυσυχει.Γιατι τοσο νωρις.

Γιατί στα εταιρικα/leasing όλοι οδηγούν όπως τους καυλωσει. Μετά εκμεταλλευόμενοι την εγγύηση αρχίζουν και ζητάνε.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Τσαμπα τα πηρες.Στα 6000-6500 που λες, πουλουν τα χρεπια απο εξω  με γυρισμενα χιλιομετρα.Το δισκο πλατο με ανυσυχει.Γιατι τοσο νωρις.

Εμένα καθόλου δεν με ανησυχεί. Μου έχει τύχει να αλλάξω δίσκο στις 15000 και ο καινούργιος να αντέξει 1,5 χρόνο. Τυχαίνει. Δεν ξέρω τι ποιότητες βάζουν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, BritGreek είπε

Λοιπόν αγοράστηκαν και τα δύο, και μάλιστα κόστισαν 9000 μαζί. Τα αυτοκίνητα είναι σαν καινούργια, όπως έγραψα, έχουν κάνει όλα τα service στην κεντρική αντιπροσωπεία, ενώ έχουν και καινούργια λάστιχα (φωτοτυπία τιμολογίου μέσα στο βιβλίο, 10/2018), δισκόπλακες, τακάκια. Το ένα έχει και καινούργιο δίσκο-πλατό τοποθετημένο στην αντιπροσωπεία. Είχαν πάει μαζί για service πριν από δύο μήνες και από τότε το ένα έχει κάνει 800 χιλιόμετρα και το άλλο 1200. Μου είπαν να προσέξω να γίνει το service των 100.000 χιλιομέτρων στην ώρα του, λόγω πετρελαίου. Ο τεχνικός που συνεργαζόμαστε που τα είδε, είπε ότι δεν θέλουν ούτε αλλαγή λαδιών. Τα τασάκια τους δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ελπίζω ότι δεν κρύβεται κάτι, αλλά έχω και τα βιβλία συντήρησης τα οποία είναι πλήρως ενημερωμένα.  Πάντως, εξωτερικά και εσωτερικά, ακόμα και στα τάσια, δεν υπάρχει η παραμικρή φθορά. Λες και βγήκαν από σαλόνι αντιπροσωπείας. Πάντως, βαμμένα δεν είναι, ούτε χτυπημένα. Η εταιρεία τα είχε σε ιδιωτικό γκαράζ. Στο ένα λείπει η κεραία του ραδιοφώνου, αλλά την παραγγείλαμε.

Καμία σχέση τα 1.1 με τα 1.4 στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πολύ πιο δυνατά, τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτά που είχαμε, ακόμα και στο θόρυβο του κινητήρα. Άλλα αυτοκίνητα εντελώς. Απορώ πώς δεν έτρεξε να τα αρπάξει κάποιος μαντράς και να τα βάλει στις 6000-6500 στην κατάσταση που είναι.

Τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς όπως αυτό (τυχαία επιλογή παραδείγματος):

https://www.car.gr/19506010-hyundai-i-20-dsl-l-89hp-1-4

Καλορίζικα και καλοτάξιδα! Πολύ καλή περίπτωση φαίνονται, τον έφτιαξες τον μικρό! :D

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Εμένα καθόλου δεν με ανησυχεί. Μου έχει τύχει να αλλάξω δίσκο στις 15000 και ο καινούργιος να αντέξει 1,5 χρόνο. Τυχαίνει. Δεν ξέρω τι ποιότητες βάζουν.

Εννοω μονο και μονο μηπως εχουν παραπανω χιλιομετρα.Κατα τα αλλα οκ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Καλορίζικα και καλοτάξιδα! Πολύ καλή περίπτωση φαίνονται, τον έφτιαξες τον μικρό! :D

Έχει αρκετές τέτοιες ευκαιρίες, απ' ότι έμαθα, οι οποίες δεν βγαίνουν ποτέ σε αγγελίες. Και προφανώς φεύγουν αμέσως, αρκεί να έχει κανείς το ποσό άμεσα διαθέσιμο. Το δεύτερο μου φαίνεται ότι θα το χρησιμοποιώ εγώ. Μου άρεσε πολύ, για να είμαι ειλικρινής, ενώ τα 1.1 δεν τα ήθελα καθόλου. 

Μόλις τώρα, toyo73 είπε

Εννοω μονο και μονο μηπως εχουν παραπανω χιλιομετρα.Κατα τα αλλα οκ.

Κι εγώ το σκέφτηκα, αλλά έχουν βιβλίο αντιπροσωπείας με πολύ πρόσφατη ημερομηνία, το οποίο προς το παρόν μου αρκεί. Άλλωστε, μιλάμε για πετρέλαιο που θεωρητικά βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα. Μου φαίνεται δύσκολο να είναι εντελώς καινούργια στο εσωτερικό και να έχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ούτε το τιμόνι έχει φθορές, ούτε τα λάστιχα στα πεντάλ, ούτε ο λεβιές ταχυτήτων. Όλα είναι εντελώς μα εντελώς καινούργια. Αν δεν δεις την άδεια, νομίζεις ότι αγοράστηκαν χτες. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...