Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

NΆι καλά. Οποσδηποτα! Φυσικά και θα βγάλει αργά ή γρήγορα τρόμπα πετρελαίου. Δε ξέρω ούτε έναν με πετρέλαιο που να μη του βγήκε τρόμπα μετά την εγγύηση 

@ts ένα panda???

Ξέρεις πολλούς δηλαδή που έβγαλαν τρόμπα πετρελαίου μετά από την εγγύηση μάλιστα.. από που τούς ξέρεις εάν επιτρέπεται;;

Επειδή και εγώ ξέρω πολλούς που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα με ντίζελ και πότε δεν είχανε προβλήματα μόνο με το dpf... Και ξέρω και από τον εαυτό μου που έχω οδηγήσει ντίζελ  οχήματα κάνοντας χιλιόμετρα ποτέ δεν είχα πρόβλημα...

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

NΆι καλά. Οποσδηποτα! Φυσικά και θα βγάλει αργά ή γρήγορα τρόμπα πετρελαίου. Δε ξέρω ούτε έναν με πετρέλαιο που να μη του βγήκε τρόμπα μετά την εγγύηση 

@ts ένα panda???

 

Τώρα ξέρεις εμένα. :)  Q3 diesel, 155.000 χιλιόμετρα, ποτέ αντλία, δεν το έχω πάει ούτε μια φορά αντιπροσωπεία. Πάντα έξω, στους συνεργάτες μας, αλλά πετρέλαιο πάντα σε εταιρικό πρατήριο, εκτός αν είμαι εκτός Αττικής που αναγκαστικά θα βάλω όπου βρω. Το θέμα είναι με το κόστος σέρβις, γιατί διαπιστώνω ότι στη συντήρηση μόλις βλέπουν ότι είναι πετρέλαιο, πάντα είναι ένα 30% πιο ακριβά τα πάντα. Το έχουμε και σε βενζίνη στην οικογένεια.   

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, BritGreek είπε

Οι μικροί κινητήρες, σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, 120-130, δεν είναι και τόσο οικονομικοί. Πχ, τα Getz, i20, Polo και Fiesta που χρησιμοποιούμε κυρίως ως εταιρεία, στα ταξίδια έχουν αρκετή πραγματική κατανάλωση, αν μιλάμε για τα βενζινοκίνητα.  

 

 

Αυτο επρεπε να το προσθεσεις στο αρχικο σου post.. 

Ενταξει δεν ειναι κακο.. ψαχνεις τη κοτα με το χρυσο αυγο!!!

Οχι δεν υπαρχει και αν υπηρχε θα στα ετρωγε αργοτερα απο αυτα που θα ζητουσε..

Η λογικη λεει πετρελαιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το μονο που μου έρχεται στο μυαλό με όσα διάβασα μέχρι τώρα είναι κάτι τέτοιο (η αγγελία άπλα είναι παράδειγμα το τι θέλω να δείξω)

 

https://www.car.gr/14456718-honda-jazz-automatic-7

 

1. αξιόπιστο

2. ασφαλές

3. το κιβωτίο του είναι 7 σχέσεων αυτόματο το οποίο σε ταχύτητες 120 130 διατηρεί σχετικά χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα χαμηλή κατανάλωση και εκεί (καλά αν θέλει να πάει με 150 δεν υπάρχει κατι στην αγορα μετά πας σε μεγαλύτερα κυβικά κατα πολύ)

 

αν και με 7 χιλιάρικα παίρνεις ακριβός το ίδιο πράγμα στην επόμενη του έκδοση η οποία είναι βελτιωμένη σε όλα... αν μπορεί να μπει βεβαία αυτό το extra 1000

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

το μονο που μου έρχεται στο μυαλό με όσα διάβασα μέχρι τώρα είναι κάτι τέτοιο (η αγγελία άπλα είναι παράδειγμα το τι θέλω να δείξω)

https://www.car.gr/14456718-honda-jazz-automatic-7

1. αξιόπιστο

2. ασφαλές

3. το κιβωτίο του είναι 7 σχέσεων αυτόματο το οποίο σε ταχύτητες 120 130 διατηρεί σχετικά χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα χαμηλή κατανάλωση και εκεί (καλά αν θέλει να πάει με 150 δεν υπάρχει κατι στην αγορα μετά πας σε μεγαλύτερα κυβικά κατα πολύ)

αν και με 7 χιλιάρικα παίρνεις ακριβός το ίδιο πράγμα στην επόμενη του έκδοση η οποία είναι βελτιωμένη σε όλα... αν μπορεί να μπει βεβαία αυτό το extra 1000

εχω αυτη την εκδοση με ταχυτητες, πραγματι ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο.

 

Στα συν του: αξιοπιστια μηχανης και οχηματος γενικοτερα, μεγαλοι χωροι και ανεσης (βαζεις μεχρι και πλυντηριο μεσα),.

στα μειον:  Καιει 6 με 7 λιτρα στα 100 χλμ στη πολη, δεν το λες και οικονομικο δεδομενου οτι εχω την μικρη εκδοση, συν τις επιδοσεις που δεν τρελενεσαι εκτος αν παρεις καπιια εκδοση (αν βγαινει) με εκατο ιππους, αλλα τοτε θα καιει τον αμπακο φανταζομαι.

Παντως ειναι αμαξι εγγυηση και να ξερεται οτι δεν υπαρχουν πολλα σε αγγελιες και αυτο γιατι οι κατοχοι τους δεν τα πουλανε.

Ενας απο αυτους που δεν το πουλαει προφανως ειμαι και εγω 😎 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tornado είπε

εχω αυτη την εκδοση με ταχυτητες, πραγματι ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο. 

Στα συν του: αξιοπιστια μηχανης και οχηματος γενικοτερα, μεγαλοι χωροι και ανεσης (βαζεις μεχρι και πλυντηριο μεσα),. 

στα μειον:  Καιει 6 με 7 λιτρα στα 100 χλμ στη πολη, δεν το λες και οικονομικο δεδομενου οτι εχω την μικρη εκδοση, συν τις επιδοσεις που δεν τρελενεσαι εκτος αν παρεις καπιια εκδοση (αν βγαινει) με εκατο ιππους, αλλα τοτε θα καιει τον αμπακο φανταζομαι. 

Παντως ειναι αμαξι εγγυηση και να ξερεται οτι δεν υπαρχουν πολλα σε αγγελιες και αυτο γιατι οι κατοχοι τους δεν τα πουλανε.

Ενας απο αυτους που δεν το πουλαει προφανως ειμαι και εγω 😎 

το εχει ο φίλος μου το αμάξι (το επόμενο με 100 άλογα το οποίο περίεργος είναι ποιο οικονομικό από το προηγούμενο ) είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει σε μικρο (πέρα απο colt το οποίο όμως στα ψιλά τρώει ποιο πολύ και απο 3L αυτοκίνητα)

και άλλο απλα δεν παιζει σε αυτο που ζηταει μετα παμε σε ηλεκτρικα χιχιχι οπου προφανος το κόστος ειναι αλλουυυυυυυυ

Δημοσ.

ΟΚ. Εστω λοιπόν ότι πάμε σε diesel. Μπορώ να βρω αρκετά i20 facelift diesel 1.4 εισαγωγής στα 5800-6000 ευρώ, τελική με πινακίδες. Εμείς έχουμε τα 1.1 diesel στη δουλειά, η κατανάλωση παίζει στα 6-7, αλλά είναι απελπιστικά αργά, σε βαθμό να φοβάσαι να προσπεράσεις. Στο 1.4 diesel η κατανάλωση αυξάνεται σημαντικά; Δεν βρίσκω πολλές πληροφορίες και τα περισσότερα στην Ελλάδα είναι τα 1.1. 

Δημοσ.

Θα πρότεινα ένα ford focus mk2 2005-2012 1400cc καλοσυντηρημένο αυτό που λέμε ''απο χέρι'' ιδιώτη δηλαδή.

Είναι μέσα στον προυπολογισμό σου,έχει πουλήσει πάρα πολύ άρα θα βρείς πολύ εύκολα κάποιο,το σέρβις και τα όποια ανταλλακτικά χρειαστείς είναι σε πάρα πολύ λογικές τιμές σύν του ότι δεν είναι ιδιαίτερα παθιάρικο σε ζημιές,βγήκε αρκετά αξιόπιστο.

Πολύ στιβαρό στον δρόμο,80 άλογα κινείται πολύ καλά με 120 χλμ/ώρα,θα του καίει κάπου στα 7 λίτρα στα 100 χλμ.

Καλές εκδόσεις με κλιματισμό κλπ χρήσιμα καλούδια και άριστοι χώροι για συνεπιβάτες και αποσκευές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, blackraven είπε

Θα πρότεινα ένα ford focus mk2 2005-2012 1400cc καλοσυντηρημένο αυτό που λέμε ''απο χέρι'' ιδιώτη δηλαδή.

Είναι μέσα στον προυπολογισμό σου,έχει πουλήσει πάρα πολύ άρα θα βρείς πολύ εύκολα κάποιο,το σέρβις και τα όποια ανταλλακτικά χρειαστείς είναι σε πάρα πολύ λογικές τιμές σύν του ότι δεν είναι ιδιαίτερα παθιάρικο σε ζημιές,βγήκε αρκετά αξιόπιστο.

Πολύ στιβαρό στον δρόμο,80 άλογα κινείται πολύ καλά με 120 χλμ/ώρα,θα του καίει κάπου στα 7 λίτρα στα 100 χλμ.

Καλές εκδόσεις με κλιματισμό κλπ χρήσιμα καλούδια και άριστοι χώροι για συνεπιβάτες και αποσκευές.

Aυτο το αυτοκινητο παιζει να ειναι και πιο αργο απο το 1.1 ι20 diesel.Tι παιζει, σιγουρα.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, blackraven είπε

Θα πρότεινα ένα ford focus mk2 2005-2012 1400cc καλοσυντηρημένο αυτό που λέμε ''απο χέρι'' ιδιώτη δηλαδή.

Είναι μέσα στον προυπολογισμό σου,έχει πουλήσει πάρα πολύ άρα θα βρείς πολύ εύκολα κάποιο,το σέρβις και τα όποια ανταλλακτικά χρειαστείς είναι σε πάρα πολύ λογικές τιμές σύν του ότι δεν είναι ιδιαίτερα παθιάρικο σε ζημιές,βγήκε αρκετά αξιόπιστο.

Πολύ στιβαρό στον δρόμο,80 άλογα κινείται πολύ καλά με 120 χλμ/ώρα,θα του καίει κάπου στα 7 λίτρα στα 100 χλμ.

Καλές εκδόσεις με κλιματισμό κλπ χρήσιμα καλούδια και άριστοι χώροι για συνεπιβάτες και αποσκευές.

Είχα προσωπικά Focus mk2 1.4 και το έδωσα με 60000 χιλιόμετρα καθαρά λόγω υπερβολικής κατανάλωσης. Πολύ βαρύ αυτοκίνητο για τον συγκεκριμένο κινητήρα και ασύμφορο σε βενζίνη. Στην πόλη μου έκαιγε εύκολα 9+ λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Προβλήματα, δεν μου είχε βγάλει ποτέ, για να είμαι ειλικρινής και το θεωρώ όμορφο αυτοκίνητο.

19 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Aυτο το αυτοκινητο παιζει να ειναι και πιο αργο απο το 1.1 ι20 diesel.Tι παιζει, σιγουρα.

Το i20 στα 1.1 το αγοράζουν θεωρητικά για να καίει λίγο. Όταν βλέπεις 0-100 16.3, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για επιδόσεις Matiz. Γι' αυτό ρώτησα πριν για το 1.4 crdi. 

Επεξ/σία από BritGreek
Δημοσ.
21 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Ξέρεις πολλούς δηλαδή που έβγαλαν τρόμπα πετρελαίου μετά από την εγγύηση μάλιστα.. από που τούς ξέρεις εάν επιτρέπεται;;

Επειδή και εγώ ξέρω πολλούς που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα με ντίζελ και πότε δεν είχανε προβλήματα μόνο με το dpf... Και ξέρω και από τον εαυτό μου που έχω οδηγήσει ντίζελ  οχήματα κάνοντας χιλιόμετρα ποτέ δεν είχα πρόβλημα...

Φίλους συναδελφους και συγγενείς που δε με άκουσαν και πήραν πετρέλαια... όλοι τους έχουν πληρώσει τα μαλιοκεφαλα τους είτε πήραν καινουργιο είτε μεταχειρισμένο. Οι πιο πολλοί είχαν θέμα τρόμπα πετρελαίου, 2-3 dpf, ένας τουρμπίνα και άλλοι δυο μπεκ (ο ένας είχε επίσης τρόμπα). Πραγματικά δε ξέρω ούτε έναν που να μη του έβγαλε κάποιο βαρύ πρόβλημα 

Επισκέπτης
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, DOR1K1N είπε

Yaris Hybrid

Μάθε να διαβάζεις άλλη φορά, ο άνθρωπος ρωτάει για αμάξι 5 με 6000.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, BritGreek είπε

Εμείς έχουμε τα 1.1 diesel στη δουλειά, η κατανάλωση παίζει στα 6-7, αλλά είναι απελπιστικά αργά, σε βαθμό να φοβάσαι να προσπεράσεις.

Ετσι οπως το γραφεις δεν το αδικεις? Αφου εχει πολυ καλη ροπη απο τα χαμηλα..  Για μεσα στην πολη ειναι φοβερο!!! Απλα δεν μπορει να κινηθει το ιδιο ανετα σε ταξιδια...

Επειδη θελεις γκαζι στην εθνικη-οπου το χρειαστει.. και οικονομια η καλυτερη λυση ειναι ο 1.2 tsi σε fabia-ibiza  Θελει μονο λιγο ψαξιμο με την καδενα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...