Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλοι. Είμαστε σε αναζήτηση σχετικά μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για  φοιτητή ο οποίος θα πηγαινοέρχεται Αθήνα-Πάτρα τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και θα το χρησιμοποιεί και για τις καθημερινές μετακινήσεις του, άρα μιλάμε για περίπου 2500-3000 χιλιόμετρα το μήνα. Τα δικά μας εταιρικά δεν μπορούν να διατεθούν, λόγω αναγκών, και το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε  2-3 χρόνια, καθώς μετά θα φύγει για συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ένα από τα παλιά μας Hyundai Getz 1.4 του 2007 με 225000 χιλιόμετρα το οποίο δυστυχώς πρέπει να πουληθεί, και μας ενδιαφέρει αποκλειστικά βενζίνη. Ούτε πετρέλαιο, ούτε υγραέριο. Είναι συντηρητικός οδηγός που έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με την ηλικία του (κάνοντας κυρίως το συγκεκριμένο ταξίδι) και δεν είναι ιδιαίτερος φαν των αυτοκινήτων, αρκεί να εξυπηρετείται. Κοινώς, θέλουμε ένα ασφαλές εργαλείο να κάνει τη δουλειά του οικονομικά.

Θα ήθελα τις προτάσεις σας, με τα ταβάνι τα 5000-6000 ευρώ, με βασικό γνώμονα την ασφάλεια φυσικά, και την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση.

Σας ευχαριστώ.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Καλησπέρα φίλοι. Είμαστε σε αναζήτηση σχετικά μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για  φοιτητή ο οποίος θα πηγαινοέρχεται Αθήνα-Πάτρα τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και θα το χρησιμοποιεί και για τις καθημερινές μετακινήσεις του, άρα μιλάμε για περίπου 2500-3000 χιλιόμετρα το μήνα. Τα δικά μας εταιρικά δεν μπορούν να διατεθούν, λόγω αναγκών, και το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε  2-3 χρόνια, καθώς μετά θα φύγει για συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ένα από τα παλιά μας Hyundai Getz 1.4 του 2007 με 225000 χιλιόμετρα το οποίο δυστυχώς πρέπει να πουληθεί, και μας ενδιαφέρει αποκλειστικά βενζίνη. Ούτε πετρέλαιο, ούτε υγραέριο. Είναι συντηρητικός οδηγός που έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με την ηλικία του (κάνοντας κυρίως το συγκεκριμένο ταξίδι) και δεν είναι ιδιαίτερος φαν των αυτοκινήτων, αρκεί να εξυπηρετείται. Κοινώς, θέλουμε ένα ασφαλές εργαλείο να κάνει τη δουλειά του οικονομικά.

Θα ήθελα τις προτάσεις σας, με τα ταβάνι τα 5000-6000 ευρώ, με βασικό γνώμονα την ασφάλεια φυσικά, και την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση.

Σας ευχαριστώ.

Για εκτος με οικονομικη οδηγηση τα περισσοτερα εχουν χαμηλη καταναλωση υπολογιζω κατι λιγοτερο απο 6λ. Μιλαω του στυλ fiesta,i20,yaris

To fiesta ειναι η χρυση τομη αλλα αν του βγαλει καποια ζημια τσιμπαει στα ανταλλακτικα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, BritGreek είπε

Καλησπέρα φίλοι. Είμαστε σε αναζήτηση σχετικά μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για  φοιτητή ο οποίος θα πηγαινοέρχεται Αθήνα-Πάτρα τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και θα το χρησιμοποιεί και για τις καθημερινές μετακινήσεις του, άρα μιλάμε για περίπου 2500-3000 χιλιόμετρα το μήνα. Τα δικά μας εταιρικά δεν μπορούν να διατεθούν, λόγω αναγκών, και το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε  2-3 χρόνια, καθώς μετά θα φύγει για συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ένα από τα παλιά μας Hyundai Getz 1.4 του 2007 με 225000 χιλιόμετρα το οποίο δυστυχώς πρέπει να πουληθεί, και μας ενδιαφέρει αποκλειστικά βενζίνη. Ούτε πετρέλαιο, ούτε υγραέριο. Είναι συντηρητικός οδηγός που έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με την ηλικία του (κάνοντας κυρίως το συγκεκριμένο ταξίδι) και δεν είναι ιδιαίτερος φαν των αυτοκινήτων, αρκεί να εξυπηρετείται. Κοινώς, θέλουμε ένα ασφαλές εργαλείο να κάνει τη δουλειά του οικονομικά.

Θα ήθελα τις προτάσεις σας, με τα ταβάνι τα 5000-6000 ευρώ, με βασικό γνώμονα την ασφάλεια φυσικά, και την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση.

Σας ευχαριστώ.

Ντίζελ δεν το σκέφτεσαι καθόλου;  Θα γλυτώνεις αρκετά λεφτά λόγο χαμηλότερης κατανάλωσης + διαφορά τιμής. Όσο για το φόβο που έχουν όλοι για την τρόμπα πετρελαίου  με καλό καύσιμο και που και που καθαριστικά δεν θα έχεις ποτέ μα ποτέ πρόβλημα.

Είναι η Πιο οικονομική λύση είναι το ντίζελ .

 

Ford Fiesta yaris Renault clio twingo  207 fiat panda η και κάποιο Hyundai αξιόπιστα  αλλά τίποτα το ιδιαίτερο..

 

Επεξ/σία από christopher0016
Επισκέπτης
Δημοσ.

Για κάτι να πας από ιδιώτη 

https://www.car.gr/21611051-hyundai-i-20-5star

Στα ίδια χρήματα θα βρεις 1.1 75hp πετρέλαιο που το θεωρώ πολύ καλύτερο για τα χλμ και την χρήση που θες. 

https://www.car.gr/20860468-hyundai-i-20-1-1d-75hp-6speed

 

Οι αγγελίες είναι ενδεικτικές φυσικά 

Δημοσ.

Για φοιτητή που θέλει να πηγαινοέρχεται το πιο συνετό είναι το ΚΤΕΛ. 

Για πολλούς λόγους. 

Αν υπάρχει ανάγκη μετακίνησης στην περιοχή που βρίσκεται το πανεπιστήμιο υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς.Επισης για κοντινές αποστάσεις μια χαρά είναι και το ποδήλατο. 

Τα λεφτά που θα δίνατε για το αμάξι μπορούν να αξιοποιηθούν με καλύτερο τρόπο για το παιδί ή εσάς. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, BritGreek είπε

Καλησπέρα φίλοι. Είμαστε σε αναζήτηση σχετικά μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για  φοιτητή ο οποίος θα πηγαινοέρχεται Αθήνα-Πάτρα τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και θα το χρησιμοποιεί και για τις καθημερινές μετακινήσεις του, άρα μιλάμε για περίπου 2500-3000 χιλιόμετρα το μήνα. Τα δικά μας εταιρικά δεν μπορούν να διατεθούν, λόγω αναγκών, και το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε  2-3 χρόνια, καθώς μετά θα φύγει για συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ένα από τα παλιά μας Hyundai Getz 1.4 του 2007 με 225000 χιλιόμετρα το οποίο δυστυχώς πρέπει να πουληθεί

μας ενδιαφέρει αποκλειστικά βενζίνη. Ούτε πετρέλαιο, ούτε υγραέριο.

Κοινώς, θέλουμε ένα ασφαλές εργαλείο να κάνει τη δουλειά του οικονομικά.

Θα ήθελα τις προτάσεις σας, με τα ταβάνι τα 5000-6000 ευρώ, με βασικό γνώμονα την ασφάλεια φυσικά, και την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση.

36000km τον χρόνο, μεταχειρισμένο με 5000-6000 ευρώ και αξιόπιστο,  μόνο βενζίνη και μικρή κατανάλωση ;;;;

Τι να πρωτο σχολιάσει κάποιος... 

Από ότι καταλαβαίνω είσαι κάτοχος κάποιου καταστήματος... κάποιας εταιρίας....

Αν ο φοιτητής είναι γιος σου ή κάποιος που ενδιαφέρεσαι πραγματικά γι αυτόν, άσε τις τσιγκουνιές και αγόρασε του ένα καινούργιο αυτοκίνητο για θέμα ασφάλειας και αξιοπιστίας...

Αλλιώς κτελ ή να μένει Αθήνα για να ζήσει και λίγο φοιτητική ζωή και να απογαλακτιστεί μακριά από την μάνα και τον πατέρα...

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Δημοσ.

οφφ τοπικ αλλα!

απορια την εχω εδω μεσα,

γιατι δεν απαντατε σε οτι απορια εχει καποιος, και αντι αυτου θελετε να του κανετε ελεγχο στην εταιρια του, στα οικογενειακα του,

στο πως θα μεγαλωσει το παιδι του και ενα σωρο τετοια ασχετα?

 

Σορρυ φιλε μου για την παρεμβαση, δεν γνωριζω για αυτο που ρωτας, ευχομαι να παρεις τις απαντησεις που ψχνεις και τελικα πραγματικη βοηθεια.

  • Like 9
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Για φοιτητή που θέλει να πηγαινοέρχεται το πιο συνετό είναι το ΚΤΕΛ. 

Για πολλούς λόγους. 

Αν υπάρχει ανάγκη μετακίνησης στην περιοχή που βρίσκεται το πανεπιστήμιο υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς.Επισης για κοντινές αποστάσεις μια χαρά είναι και το ποδήλατο. 

Τα λεφτά που θα δίνατε για το αμάξι μπορούν να αξιοποιηθούν με καλύτερο τρόπο για το παιδί ή εσάς. 

Στην Πατρα το πανεπιστημιο ειναι μακρια απο την πολη και οι συνθηκες για να φτασεις εκει δεν ειναι ιδανικες (συνωστισμος σε ΚΤΕΛ κλπ). Οσοι φιλοι πηγαν Πατρα για σπουδες, στο 2ο ετος πηραν το μικρο αυτοκινητο της οικογενειας να το εχουν εκει γιατι δεν την παλευαν αλλιως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τόσα χλμ μόνο diesel , όσο οικονομικό και αν είναι ένα βενζίνοκινητο με τόσα χλμ ασύμφορο είναι.... 

Ενδεικτικά

https://www.car.gr/21572539-toyota-yaris

https://www.car.gr/11524906-volkswagen-polo

https://www.car.gr/19997688-fiat-grande-punto-multijet-diesel-euro5-crs-moto

https://www.car.gr/8277614-opel-corsa-ecoflex-turbo-diesel-1300cc

https://www.car.gr/17325400-skoda-fabia-diesel-fresh-1-2-tdi-me-esp

Επεξ/σία από Nickokin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Yaris 1.3 με τα 87 αλογα.Σκυλαρος, οικονομικο και οτι πρεπει για την περιπτωση. 5.5-6.0 καταναλωση.Το εχει η κουνιαδα και στο 95.000 τιποτε  εκτος απο βενζινη.Eιναι μεσα στα χρηματα σου και ισως πιο κατω.Σε αυτο τα χρηματα εχει και 1000cc και 1300cc και 1400cc diesel.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που μου προτείνατε τα έχουμε ήδη σε εταιρικά εμείς, αν έχει τύχει να δείτε κι άλλα post μου. Οι μικροί κινητήρες, σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, 120-130, δεν είναι και τόσο οικονομικοί. Πχ, τα Getz, i20, Polo και Fiesta που χρησιμοποιούμε κυρίως ως εταιρεία, στα ταξίδια έχουν αρκετή πραγματική κατανάλωση, αν μιλάμε για τα βενζινοκίνητα.  

Για τον φίλο που είπε για ΚΤΕΛ, ούτε καν. Εκείνος το πληρώνει, δουλεύει, και στις τόσες μετακινήσεις απλά δεν βολεύει κανένα ΚΤΕΛ. Εγώ απλά θα δώσω ένα μικρό ποσό και θα του κάνω ένα καλό σέρβις και λάστιχα ως δώρο. Άρα δεν παίζει πολύ η λογική του απογαλακτισμού που αναφέρθηκε. Δεν μένει καν μαζί μας, ούτε στην Αθήνα. Θέλει βενζίνη γιατί είναι πολύ πιο οικονομική η συντήρηση και φοβάται την αντλία (κόστος). Υγραέριο ποτέ και πουθενά για εμάς, σύμφωνα με την πλειοψηφία των μηχανικών που συνεργαζόμαστε. Ακόμα κι αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, δεν το σκεφτόμαστε καν, έστω και αδικαιολόγητα.

Για το καινούργιο που αναφέρθηκε, με την προοπτική των λίγων χρόνων που θα το κρατήσει δεν νομίζουμε ότι συμφέρει ενώ με τις αλλαγές που πάνε να περάσουν δεν ξέρω τι θα γίνει με τα diesel. Στα εταιρικά μας δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί συνεργαζόμαστε με συγκεκριμένες εταιρείες που τα αγοράζουν πάντα, βάσει συμβάσεων και δεν βγαίνουν καν σε car κλπ. Μετά δεν ξέρω τι τα κάνουν.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που μου προτείνατε τα έχουμε ήδη σε εταιρικά εμείς, αν έχει τύχει να δείτε κι άλλα post μου. Οι μικροί κινητήρες, σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, 120-130, δεν είναι και τόσο οικονομικοί. Πχ, τα Getz, i20, Polo και Fiesta που χρησιμοποιούμε κυρίως ως εταιρεία, στα ταξίδια έχουν αρκετή πραγματική κατανάλωση, αν μιλάμε για τα βενζινοκίνητα.  

όντως αυτό έχω δει κι εγώ.

όλα αυτά τα μικρά (1.0, 1.2) turbo που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, μπορεί να έχουν χαμηλή κατανάλωση αλλά αυτό ισχύει για μικρές ταχύτητες. Ας πούμε μέχρι ~100.

Από εκεί και πέρα αν πατήσεις 140 με αυτά η κατανάλωση ανεβαίνει κατά πολύ. σε σημείο που ένα παλαιότερο 1400αρι να σημειώνει καλύτερη κατανάλωση. Παρόλο που σε χαμηλότερες ταχύτητες το 1400αρι θα είχε αυξημένη κατανάλωση.

Κάθε αυτοκίνητο-κινητήρας σχεδιάζεται και προορίζεται για συγκεκριμένη χρήση.

Άλλο αυτοκίνητο είναι το ιδανικό για πόλη, άλλο για εθνική....

Δοκιμάστε να πατήσετε το polo στην εθνική και θα δείτε κάτι 10λίτρα/100. ένα μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό έχει καλύτερη κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες κι ας είναι και παλαιότερο.

αν πηγαίνουν με 100 όμως, το polo θα καίει λιγότερο

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, _chris_ είπε

όντως αυτό έχω δει κι εγώ.

όλα αυτά τα μικρά (1.0, 1.2) turbo που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, μπορεί να έχουν χαμηλή κατανάλωση αλλά αυτό ισχύει για μικρές ταχύτητες. Ας πούμε μέχρι ~100.

Από εκεί και πέρα αν πατήσεις 140 με αυτά η κατανάλωση ανεβαίνει κατά πολύ. σε σημείο που ένα παλαιότερο 1400αρι να σημειώνει καλύτερη κατανάλωση. Παρόλο που σε χαμηλότερες ταχύτητες το 1400αρι θα είχε αυξημένη κατανάλωση.

Κάθε αυτοκίνητο-κινητήρας σχεδιάζεται και προορίζεται για συγκεκριμένη χρήση.

Άλλο αυτοκίνητο είναι το ιδανικό για πόλη, άλλο για εθνική....

Δοκιμάστε να πατήσετε το polo στην εθνική και θα δείτε κάτι 10λίτρα/100. ένα μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό έχει καλύτερη κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες κι ας είναι και παλαιότερο.

αν πηγαίνουν με 100 όμως, το polo θα καίει λιγότερο

 

Με Polo με τον βασικό ατμοσφαιρικό, θέλω 65 ευρώ βενζίνη για να πάω από Βουλιαγμένη Πύργο Ηλείας και να γυρίσω. Η διαφορά σε καύσιμο σε σχέση με ένα μεγαλύτερο κινητήρα / μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι απειροελάχιστη. Δοκιμασμένο πάνω από 10 φορές, χειμώνα χωρίς κλιματισμό ανοικτό. Δεν γίνεται να πας με 100 στην Ολυμπία οδό, ακόμα και στη δεξιά λωρίδα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Όσο για το φόβο που έχουν όλοι για την τρόμπα πετρελαίου  με καλό καύσιμο και που και που καθαριστικά δεν θα έχεις ποτέ μα ποτέ πρόβλημα.

NΆι καλά. Οποσδηποτα! Φυσικά και θα βγάλει αργά ή γρήγορα τρόμπα πετρελαίου. Δε ξέρω ούτε έναν με πετρέλαιο που να μη του βγήκε τρόμπα μετά την εγγύηση 

 

@ts ένα panda???

Επεξ/σία από paylidis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...