Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, andrapos είπε

Στην Ελλάδα οι ασφαλιστικές σε οχήματα πάνω από 5 ετών δεν καλύπτουν πλήρως τις ζημιές με καινούρια ανταλλακτικά.Δηλαδη αν έχεις αυτοκίνητο 5+ετών και έρθω εγώ και σου σπάσω τον προφυλακτήρα η ασφάλεια θα σου πει ή βάζεις ιμιτασιον ή αν θες γνήσιο πληρώνεις τη διαφορά.

Στην Ελλάδα όπως ειπες.Στη Γερμανία ήταν το συμβάν. Με γερμανικές πινακίδες τότε.Πλεον ελληνικές.

Άλλοι κανόνες, πιο κοντά στη λογική.Κυρίως ότι αφορά το αυτοκίνητο.

 

Επεξ/σία από jmmys
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Νομίζω οτι με πείσατε να εμπιστευτώ την συγκεκριμένη εταιρία. Η αλήθεια είναι οτι με ξίνισε το γεγονός οτι ένας έμπορος με καλές κριτικές και όνομα (ο Ζαχαρόπουλος) δεν τους δεχεται και δεν μου μοιαζει για απατεώνας.

Τελικά νομίζω οτι αν κοιτάξω για αγορα απο ιδιώτη θα καλέσω spotmechanics + ελεγχο σε επισημη αντιπροσωπεια ή απο δικό μου  μηχανικό.
Αν το αγοράσω απο την επίσημη αντιπροσωπεία (Φλαμιατος - δεν ξερω καν αν δεχεται την spotmechanics) θα πω μόνο στον δικό μου μηχανικό να το κοιτάξει. Υποθέτω οτι δεν θα έχουν κάνει χοντράδες.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 23/3/2019 στις 10:05 ΜΜ, andrapos είπε

Αν δεν έχουν κάτι να φοβηθούν ίσα ίσα που καλό θα τους κάνει να ελέγχονται τα αυτοκίνητα με spotmechanics.Γιατι πληρώνει το 60αρι ο πελάτης μια φορά και μετά ο μαντράς(αν δεν πουληθεί τελικά το αμάξι)μπορεί να ζητήσει την αναφορά του ελέγχου(έστω και να πληρώσει ένα μέρος από το 60αρι)και να τη δείχνει σε επόμενους υποψηφίους αγοραστές.Απλα εγώ απ' ότι κατάλαβα από μια βόλτα που πέρασα από πολλές μάντρες είναι ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν είναι ψιλοτρακαρισμενα γύρω γύρω και κακοβαμμένα.Σου λέει ατρακαριστο και όταν του δείξεις το βαμμένο που κάνει μπαμ σου λέει ναι όταν λέμε ατρακαριστο εννοούμε ότι δεν έχει στραβώσει το σασί ή δεν είναι κομμένο στη μέση.Αν πάει εκεί η spotawheel και γράψει ότι είναι στοκαρισμένες δύο πόρτες,δυο προφυλακτήρες,καπο,σκουριά στην εξάτμιση,παλιά λαστιχα,λάδια που έχουν γίνει νερό,μπαταρία πεσμένη,τακάκια με 20% υπόλοιπο και κανας ιμάντας θέλει αλλαγή ποιος θα το πάρει;

Btw ατρακαριστο  = δεν εχει δομικες αλλοιώσεις στο σασι οι οποίες προκαλούν προβληματα είτε στην ενεργητική είτε (ακομα περισσοτερο) στην παθητική ασφάλεια και συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εαν μιλαμε για ένα αυτοκινητο που έχει διανυσει τα περισσοτερα χμ εντός πολης ε τότε θεωρητικά ξέρεις τι πας να αγοράσεις, θα έχει και τις γρατζουνιές του θα έχει και ένα κομμάτι ξαναβαμμένο. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχουν και οι εκθέσεις πας σκας την αξια του καινουριου και του προκαλεις ολες τισ φθορες εσυ απο την αρχη 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

να κανω ενα απντειτ γιατι μου ετυχε σκηνικο το σαββατο. Η εταιρια αυτη (για να μην αναφερω ονομα) θελει 70 ευρ για τα μεγαλα αστικα κεντρα για τον ελεγχο (200 σημειων οπως λενε). Φερνουν κινητα αναβατηρια και τα δικα τους εργαλεια. Δεν ειναι υποχρεωτικο ο αγοραστης να ειναι εκει γιατι στελνουν μεηλ με την αναφορα τους αλλα καλο ειναι γιατι αν εχεις ερωτησεις μπορει να σου απαντησει επιτοπου (π.χ να σου διξει που βρηκε τρακαρισμα ή σκουρια κοκ)

Απο την αλλη ελεγχος σε ιδωτικο ΚΤΕΟ κανει περιπου 40 ευρ. Εκει για να γραψω την αληθεια δε νομιζω να δινουν βαση π.χ στη μπογια ή στις λακουβες του αμαξωματος αλλα βλεπουν περισσοτερο κινητηρα και μηχανικα μερη (π.χ ψαλιδια αναρτησεις) μιας και οπως ειναι λογικο εχουν περισσοτερα μηχανηματα στη διαθεση τους. Επισης μπορουν να σου κανουν ελεγχο για το ιστορικο του οχηματος (και ενδειξη για χιλιομετρα).

Ο καθενας μας με βαση αυτα μπορει να διαλεξει οτι θελει για τον ελεγχο του μτχ.

 

 

Υ.Γ: ΔΕΝ εγραψα για ελεγχο απο επισημο σερβις ή συνεργειο γειτονιας μιας και υπαρχουν οι παραμετροι διαθεσιμοτητα και χρονος που διαθετουν (ενω οι2 παραπανω επιλογες ειναι ανεξαρτητες και η διαθεσιμοτητα δεδομενη για πωλητη αγοραστη

Δημοσ.

για μενα να πας σε συνεργειο της γειτονιας/γνωστο κτλ,τοσο για τους ελεγκτες κτεο οσο και για τα παλικαρια στην εταιρεια εχω γραψει και στο παρελθον την αποψη μου,ειναι ασχετοι σε βαθμο κακουργηματος!!!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2019 στις 7:43 ΜΜ, Born sleepy είπε

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Νομίζω οτι με πείσατε να εμπιστευτώ την συγκεκριμένη εταιρία. Η αλήθεια είναι οτι με ξίνισε το γεγονός οτι ένας έμπορος με καλές κριτικές και όνομα (ο Ζαχαρόπουλος) δεν τους δεχεται και δεν μου μοιαζει για απατεώνας.

Τελικά νομίζω οτι αν κοιτάξω για αγορα απο ιδιώτη θα καλέσω spotmechanics + ελεγχο σε επισημη αντιπροσωπεια ή απο δικό μου  μηχανικό.
Αν το αγοράσω απο την επίσημη αντιπροσωπεία (Φλαμιατος - δεν ξερω καν αν δεχεται την spotmechanics) θα πω μόνο στον δικό μου μηχανικό να το κοιτάξει. Υποθέτω οτι δεν θα έχουν κάνει χοντράδες.

Η εμπειρία μου πριν 4 χρόνια, τότε που η spotmechanics είχε πρωτοξεκινήσει. Είχα δει ένα opel astra από ιδιώτη (πολύ συνεργάσιμος ο άνθρωπος). Το πήγα πρώτα σε μια opel το ανεβάσαν ράμπες το κοιτάξανε, όλα καλά μου λένε. Πλήρωσα 30 και έφυγα. Μετά φώναξα και την spotmechanics (για το ίδιο αμάξι). 50 τότε χρέωναν. Βρήκαν σαπουνάδες λαδιού μέσα στο δοχείο ψυκτικού (έμπαζε από αλλού, αλλά γράψανε πιθανή βλάβη φλάτζα κεφαλής στην αναφορά). Βρήκαν και ένα ξαναβαμμένο φτερό. Που θέλω να καταλήξω.... 1. Η opel το τσέκαρε χειρότερα από την spotmechanics, δεν μιλάω για το φτερό που δεν έδωσα καν σημασία, μιλάμε για το δοχείο ψυκτικού, 2. Εγώ από εκείνη την ημέρα έμαθα ότι έπρεπε και εγώ να είχα τσεκάρει το δοχείο μόνος μου :)

Τελικά δεν το αγόρασα, γιατί φοβήθηκα για περαιτέρω πράγματα που δεν φάνηκαν παρόλο που ο ιδιοκτήτης την έφτιαξε άμεσα αυτή τη ζημιά.
Είναι λίγο και τι μηχανικός θα το κοιτάξει αν δεν έχεις γνωστό σου να εμπιστεύεσαι ή δεν είσαι ο ίδιος γνώστης.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gthe είπε

Η εμπειρία μου πριν 4 χρόνια, τότε που η spotmechanics είχε πρωτοξεκινήσει. Είχα δει ένα opel astra από ιδιώτη (πολύ συνεργάσιμος ο άνθρωπος). Το πήγα πρώτα σε μια opel το ανεβάσαν ράμπες το κοιτάξανε, όλα καλά μου λένε. Πλήρωσα 30 και έφυγα. Μετά φώναξα και την spotmechanics (για το ίδιο αμάξι). 50 τότε χρέωναν. Βρήκαν σαπουνάδες λαδιού μέσα στο δοχείο ψυκτικού (έμπαζε από αλλού, αλλά γράψανε πιθανή βλάβη φλάτζα κεφαλής στην αναφορά). Βρήκαν και ένα ξαναβαμμένο φτερό. Που θέλω να καταλήξω.... 1. Η opel το τσέκαρε χειρότερα από την spotmechanics, δεν μιλάω για το φτερό που δεν έδωσα καν σημασία, μιλάμε για το δοχείο ψυκτικού, 2. Εγώ από εκείνη την ημέρα έμαθα ότι έπρεπε και εγώ να είχα τσεκάρει το δοχείο μόνος μου :)

Τελικά δεν το αγόρασα, γιατί φοβήθηκα για περαιτέρω πράγματα που δεν φάνηκαν παρόλο που ο ιδιοκτήτης την έφτιαξε άμεσα αυτή τη ζημιά.
Είναι λίγο και τι μηχανικός θα το κοιτάξει αν δεν έχεις γνωστό σου να εμπιστεύεσαι ή δεν είσαι ο ίδιος γνώστης.

Ισχύει 

Δημοσ.

Ο έλεγχος από την sport mechanic πόση ώρα διαρκεί; Μπορούν να ελέγξουν και αν τα χιλιόμετρα είναι πειραγμένα; 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Luxx είπε

Ο έλεγχος από την sport mechanic πόση ώρα διαρκεί; Μπορούν να ελέγξουν και αν τα χιλιόμετρα είναι πειραγμένα; 

Χιλιόμετρα από ότι θυμάμαι από φίλο που είχε ρωτήσει δεν λένε γιατί δεν μπορούν να βρουν τα πραγματικά αν αυτός που το γύρισε ξέρει τι κάνει...

Μόνο αν υπάρχουν αναντιστοιχίες σε service, κτεο σε ενημερώνουν που είναι και εξόφθαλμο...

Δημοσ.

περιπου 1 ωρα (αναλογα αν υπαρχουν ερωτησεις και αν πρεπει ο ιδιοκτητης να παρκαρει σωστα το ιχ ωστε να βαλει αναβατηριο (π.χ μην ειναι καβαλημενο σε κανα πεζοδρομιο)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...