chill Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Και το C5 aircross έχει έκδοση shine. Γενικότερα σε όλους τους δείκτες υπερέχει του ανταγωνισμού ακόμα και από τα suv μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι εντυπωσιακό πραγματικά και το λέω έχοντας εμπειρία απο premium suv (xc60, Q5). Προσωπικά περιμένω να το δοκιμάσω μέσα στο μήνα για να μην μένω μόνο στην κριτική του... ματιού και των δεικτών, μιας και σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του. Ίσως να πάω και στο ds cross back 5 αν υπάρξουν οι εργασιακές εξελίξεις που περιμένω.... Η citroen έχει μικρή εμπειρία στα suv αλλά και το c-crosser με βάση το outlander από το οποίο επίσης έχω εμπειρία ήταν σκυλί. Γενικότερα τον Γάλλο λοχαγο τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια γιατί έχω εξαιρετικές εμπειρίες. Ένα από τα κουβαδακια μου είναι το c2... Οκ άλλη κατηγορία αλλά 15 χρόνια τώρα με υπηρετεί όπως κανένα άλλο μέσα στην πόλη.
panoskatos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ θα πω ότι αν είσαι τύπος της δράσης, του off road και της εξοχής δεν θα πρέπει να κοιτάς SUV. Τα SUV τα πλασάρουν για εξορμήσεις στην εξοχή αλλά δεν κάνουν για παιχνίδι στο χώμα, χιόνι κτλ. Ναι έχουν χώρους, ναι ταξιδευεις άνετα, ναι είναι αρχοντικά αλλά για off road δεν είναι και θα το φοβάσαι μην το χτυπήσεις να το ξέρεις. Οπότε διαλέγεις ή το κλασικό τζιπακι 4x4 για off road καταστάσεις ή SUV για αυτά που έγραψα παραπάνω. Το βίντεο με το grand vitara δεν κάνει κάτι παραπάνω απ ότι θα έκανε και ένα ιχ με χιονολαστιχα. Μάλιστα αυτό που κάνει είναι σχετικά εύκολο και όμως το βιταρα δεν το κάνει και πανεύκολα. Για ένα καθαρόαιμο τζιπακι 4x4 αυτό είναι παιχνιδάκι. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2019 από panoskatos
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 28 λεπτά πριν, panoskatos είπε Τα SUV τα πλασάρουν για εξορμήσεις στην εξοχή αλλά δεν κάνουν για παιχνίδι στο χώμα, χιόνι κτλ Με τα κατάλληλα λάστιχα και άμα δεν σε νοιάζει να το έχεις του κουτιού 10 χρόνια , κάτι κάνουν
Papakaliati Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, panoskatos είπε Εγώ θα πω ότι αν είσαι τύπος της δράσης, του off road και της εξοχής δεν θα πρέπει να κοιτάς SUV. Τα SUV τα πλασάρουν για εξορμήσεις στην εξοχή αλλά δεν κάνουν για παιχνίδι στο χώμα, χιόνι κτλ. Ναι έχουν χώρους, ναι ταξιδευεις άνετα, ναι είναι αρχοντικά αλλά για off road δεν είναι και θα το φοβάσαι μην το χτυπήσεις να το ξέρεις. Οπότε διαλέγεις ή το κλασικό τζιπακι 4x4 για off road καταστάσεις ή SUV για αυτά που έγραψα παραπάνω. Το βίντεο με το grand vitara δεν κάνει κάτι παραπάνω απ ότι θα έκανε και ένα ιχ με χιονολαστιχα. Μάλιστα αυτό που κάνει είναι σχετικά εύκολο και όμως το βιταρα δεν το κάνει και πανεύκολα. Για ένα καθαρόαιμο τζιπακι 4x4 αυτό είναι παιχνιδάκι. Μόνος σου αναφέρεις ότι έχουν χώρους, ότι ταξιδεύεις άνετα και είναι αρχοντικά. Γιατί λοιπόν να μην κοιτά κάποιος SUV; Οι λιμουζίνες έχουνε εξαιρετικά περιορισμένο χώρο αποσκευών, και τα station wagon ειναι συνηθως αρκετά άσχημα ( οι Mercedes station wagon πάντα θα μου θυμίζουν νεκροφόρες...). Τα SUV λοιπόν προσφέρουν μεγάλους χώρους με μια παραχώρηση συνήθως στην κατανάλωση και στις επιδόσεις λόγο μεγαλύτερου βάρους. Άρα αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική. Το πόσο καλά είναι off-road εξαρτάται από το εκάστοτε μοντέλο. Αμα έχουν ικανούς κινητήρες, καλό ground clearance και φοράνε σοβαρά λάστιχα, όπου θέλεις τα πας ... Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2019 από Papakaliati
panoskatos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 14 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Μόνος σου αναφέρεις ότι έχουν χώρους, ότι ταξιδεύεις άνετα και είναι αρχοντικά. Γιατί λοιπόν να μην κοιτά κάποιος SUV; Οι λιμουζίνες έχουνε εξαιρετικά περιορισμένο χώρο αποσκευών, και τα station wagon ειναι συνηθως αρκετά άσχημα ( οι Mercedes station wagon πάντα θα μου θυμίζουν νεκροφόρες...). Τα SUV λοιπόν προσφέρουν μεγάλους χώρους με μια παραχώρηση συνήθως στην κατανάλωση και στις επιδόσεις λόγο μεγαλύτερου βάρους. Άρα αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική. Το πόσο καλά είναι off-road εξαρτάται από το εκάστοτε μοντέλο. Αμα έχουν ικανούς κινητήρες, καλό ground clearance και φοράνε σοβαρά λάστιχα, όπου θέλεις τα πας ... Διάβασες τι είναι αυτό που θέλει ο TS?
emperor4her Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 23/3/2019 στις 2:04 ΜΜ, panoskatos είπε Εγώ θα πω ότι αν είσαι τύπος της δράσης, του off road και της εξοχής δεν θα πρέπει να κοιτάς SUV. Τα SUV τα πλασάρουν για εξορμήσεις στην εξοχή αλλά δεν κάνουν για παιχνίδι στο χώμα, χιόνι κτλ. Ναι έχουν χώρους, ναι ταξιδευεις άνετα, ναι είναι αρχοντικά αλλά για off road δεν είναι και θα το φοβάσαι μην το χτυπήσεις να το ξέρεις. Οπότε διαλέγεις ή το κλασικό τζιπακι 4x4 για off road καταστάσεις ή SUV για αυτά που έγραψα παραπάνω. Το βίντεο με το grand vitara δεν κάνει κάτι παραπάνω απ ότι θα έκανε και ένα ιχ με χιονολαστιχα. Μάλιστα αυτό που κάνει είναι σχετικά εύκολο και όμως το βιταρα δεν το κάνει και πανεύκολα. Για ένα καθαρόαιμο τζιπακι 4x4 αυτό είναι παιχνιδάκι. Καλημερα, ποια ειναι τα καθαρα τζιπακια? για πες κανα παραδειγμα. επισης, να πω οτι εκτος απο τις off road διαδρομες, θα κανω και χιλιομετρα εντος δρομου. και θα θελα να τα κανω ανετα στο δρομο. με λιγα λογια, ψαχνω να βρω τη χρυση τομη! πηγα προχτες να δω το kodiaq, η αντιπροσωπια στην πατρα εχει σταματησει να φερνει καινουρια !?! αλλα μονο μεταχ. μονο αθηνα λεει θα μπορω να το δω pff ειδα επισης και το sportage καλυτερα, και θα παω να κανονισω και test drive.. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από emperor4her
panoskatos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Τα καθαρόαιμα 4x4 είναι μικρού όγκου με μικρό μεταξονιο και μετατροχιο όσο είναι δυνατόν. Για παράδειγμα : Suzuki samurai, Suzuki Jimny, Lada Niva, Jeep Wrangler και το Suzuki Vitara το διθυρο όμως το παλιό 1600cc στο οποίο ήμουν συνοδηγός σ έναν τρελαμένο φιλαράκι με αυτά. Είχε τραβήξει την εξάτμιση πάνω, στο ύψος της οροφής και μπαίναμε και σε ποτάμια. Όλα τα παραπάνω για χόμπι και παιχνίδι. Με SUV αν θέλεις παιχνίδι θα το φοβάσαι και θα το λυπάσαι. Άσε που είναι περιορισμένα σε δυνατότητες Αν θέλεις χαλαρη διάβαση σε χώμα ή χιόνι θα τα κάνεις μια χαρά με SUV. Αν θέλεις όμως extreme καταστάσεις δεν παίρνεις SUV. Δες τι αυτοκίνητα έχουν σε τέτοιου είδους λέσχες. 1
pananton Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Στις 23/3/2019 στις 2:04 ΜΜ, panoskatos είπε Εγώ θα πω ότι αν είσαι τύπος της δράσης, του off road και της εξοχής δεν θα πρέπει να κοιτάς SUV. Τα SUV τα πλασάρουν για εξορμήσεις στην εξοχή αλλά δεν κάνουν για παιχνίδι στο χώμα, χιόνι κτλ. Ναι έχουν χώρους, ναι ταξιδευεις άνετα, ναι είναι αρχοντικά αλλά για off road δεν είναι και θα το φοβάσαι μην το χτυπήσεις να το ξέρεις. Οπότε διαλέγεις ή το κλασικό τζιπακι 4x4 για off road καταστάσεις ή SUV για αυτά που έγραψα παραπάνω. Το βίντεο με το grand vitara δεν κάνει κάτι παραπάνω απ ότι θα έκανε και ένα ιχ με χιονολαστιχα. Μάλιστα αυτό που κάνει είναι σχετικά εύκολο και όμως το βιταρα δεν το κάνει και πανεύκολα. Για ένα καθαρόαιμο τζιπακι 4x4 αυτό είναι παιχνιδάκι. γενικά έχεις δίκιο σε αυτά που λες αλλά θα μου επιτρέψεις λόγω εμπειρίας στον χώρο της τετρακίνησης να σου πω πως στο βίντεο με το gv το πέρασμα δεν είναι καθόλου εύκολο. Ι.Χ. κανονικό δεν θα πέρναγε ποτέ... επίσης να πω πως θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσο καλά τα καταφέρνουν τα νέα suv (με ένα αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης και όχι δικίνητα modes (grip control)) με την κατάλληλη τετράδα ελαστικά σε διάφορα terrain...
plasTOST Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, emperor4her είπε Καλημερα, ποια ειναι τα καθαρα τζιπακια? για πες κανα παραδειγμα. επισης, να πω οτι εκτος απο τις off road διαδρομες, θα κανω και χιλιομετρα εντος δρομου. και θα θελα να τα κανω ανετα στο δρομο. με λιγα λογια, ψαχνω να βρω τη χρυση τομη! Όσα αναφέρεις στις επιλογές σου είναι αυτοκίνητα με ενά απλό σύστημα ηλεκτρονικής παραμετροποιήσημης τετρακίνησης. Τίποτα παραπάνω. Καθαρά τζιπάκια είναι λίγα και τα οικογενειακά ακριβότερα ξεκινώντας από την διπλάσια τιμή που έχεις ορίσει σαν ταβάνι. Εγώ θεωρώ ότι όποιο suv και να πάρεις για την εκδρομική χαλαρή χρήση που θέλεις στο βουνό την δουλειά σου θα την κάνεις. Ας δώσεις βάση στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην εντός δρόμου χρήση. Άλλωστε η σύγκριση παλαιοτέρων μοντέλων πχ vitara του 2004 με τα σημερινά είναι άτοπη. Δεν είναι κατασκευασμένα για την χρήση σε βουνό και κακομεταχείρηση, ούτε να φορτώνονται και να κάνουν cross country διαδρομές. Το πιθανότερο είναι να γυρίσεις σε οδική αφού θα έχεις παιδευτεί ψυχικά και σωματικά για να περάσεις τις δυσκολίες που τυχόν συναντήσεις. Τα αναφέρω γιατί πολλοί νομίζουν ότι αγοράζοντας ένα SUV πάνε παντού υπερεκτιμώντας το αυτοκίνητο και τον ευατό τους.
Papakaliati Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, panoskatos είπε Τα καθαρόαιμα 4x4 είναι μικρού όγκου με μικρό μεταξονιο και μετατροχιο όσο είναι δυνατόν. Για παράδειγμα : Suzuki samurai, Suzuki Jimny, Lada Niva, Jeep Wrangler και το Suzuki Vitara το διθυρο όμως το παλιό 1600cc στο οποίο ήμουν συνοδηγός σ έναν τρελαμένο φιλαράκι με αυτά. Είχε τραβήξει την εξάτμιση πάνω, στο ύψος της οροφής και μπαίναμε και σε ποτάμια. Όλα τα παραπάνω για χόμπι και παιχνίδι. Με SUV αν θέλεις παιχνίδι θα το φοβάσαι και θα το λυπάσαι. Άσε που είναι περιορισμένα σε δυνατότητες Αν θέλεις χαλαρη διάβαση σε χώμα ή χιόνι θα τα κάνεις μια χαρά με SUV. Αν θέλεις όμως extreme καταστάσεις δεν παίρνεις SUV. Δες τι αυτοκίνητα έχουν σε τέτοιου είδους λέσχες. Ναι δικαιο εχεις, καθολου δεν τραβανε τα μοντερνα SUV /s. Με μια καλη αεροαναρτηση που προσαρμοζει και το υψος, και στον Αδη πας. Δεν μιλάμε ομως ουτε για Qasqai βασικη εκδοση προφανως. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από Papakaliati
plasTOST Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 34 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Ναι δικαιο εχεις, καθολου δεν τραβανε τα μοντερνα SUV /s. Με μια καλη αεροαναρτηση που προσαρμοζει και το υψος, και στον Αδη πας. Δεν μιλάμε ομως ουτε για Qasqai βασικη εκδοση προφανως. Η αεροανάρτηση προσαρμόζει ύψος αλλά όχι διαδρομή ανάρτησης. Όταν πας στο βουνό θέλεις να έχεις πρόσφυση με όσον το δυνατόν περισσότερους τροχούς στο έδαφος και όχι να κάνουν τραμπάλα και να μένουν στον αέρα επειδή η ανάρτηση είναι "τσιταρισμένη" από τις αερόφουσκες. Επίσης μακροπρόθεσμα την αερανάρτηση θα την πάρεις στο χέρι αν κινήσε στο βουνό συχνά. Πολύ χρησιμη όταν λειτουργεί σαν "pump stop" στα φορτώματα όπου δεν αφήνει το αμάξι να καθίσει. Και ιδίως στα σύγχρονα πολυτελή SUV που εκμηδενίζεται το ground clearence όταν φορτωθούν ελέω ψαλιδιών.
panoskatos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Papakaliati είπε Ναι δικαιο εχεις, καθολου δεν τραβανε τα μοντερνα SUV /s. Με μια καλη αεροαναρτηση που προσαρμοζει και το υψος, και στον Αδη πας. Δεν μιλάμε ομως ουτε για Qasqai βασικη εκδοση προφανως. Διάβασες πουθενά να γράφω ότι δεν τραβάνε λόγο μοτέρ ας πούμε? Βλέπεις ότι θέλεις για να πεις την εξυπνάδα σου. Βίντεο στο YouTube υπάρχουν πολλά, όμως απέχουν χιλιόμετρα μακριά από την πραγματικότητα, όχι στο τι μπορούν να κάνουν αλλά στο που τα πάνε οι κάτοχοι τους. Και φυσικά τα οχήματα θέτουν περιορισμούς. Επίσης δεν έγραψα πουθενά για ανάρτηση, πάλι μόνος σου το ανέφερες. Δείξε μου και βίντεο που κάποιος παίζει σε off road,καταστάσεις με την Ftrace Jaguar στο YouTube που σίγουρα θα υπάρχει, αλλά στην "κανονική" ζωή δεν παίζει να δεις κάτι τέτοιο. Προφανώς δεν ξέρεις από 4x4 Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από panoskatos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα