Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα, ειμαι σε αναζητηση, καινουριου μαλλον, αυτοκινητου 4χ4 τζιποειδες ή suv.

το καινουριο το λεω, γιατι γλυκοκοιταζω και το q3 quattro μεταχειρισμενο του 15 περιπου που παιζει γυρω στα 25 000. τα χρηματα ομως ειναι πολλα κατα τη γνωμη μου για μεταχζειρισμενο, γιατυτοπ μπηκα στο τρυπακι για καινουριο.

χρηματα ταβανι τα 25.000 (μισα cash,τα υπολοιπα με χρηματοδοτηση)  υποχρεωτικα 4χ4, μαλλον σε πετρελαιο (euro 6), 130+ αλογα, εως 2000cc μαξ.

θελω να βγαινω σε off road διαδρομες, σχετικα απλες, οχι τρελά πραγματα, αλλα χιονια στο full. Κατι τετοιο που βλεπω στα βιντεο, μου ειναι αρκετο δηλαδη. ακουω προτασεις!

 

Επεξ/σία από emperor4her
Δημοσ.

To Tiguan σε τετρακίνητο το είδες; Ισως ξεπερνά ελαφρως το budget σου αλλά το θεωρώ τίμια επιλογή και για σιγουριά (μιας και πολλά ακούγονται για εκ νέου κατάργηση του πετρελαίου) μπορείς να πας σε βενζίνη 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

To Tiguan σε τετρακίνητο το είδες; Ισως ξεπερνά ελαφρως το budget σου αλλά το θεωρώ τίμια επιλογή και για σιγουριά (μιας και πολλά ακούγονται για εκ νέου κατάργηση του πετρελαίου) μπορείς να πας σε βενζίνη 

31.100 η βενζινη

35.400 το πετρελαιο.

δεν το λες ξεπερναει ελαφρως το budget! :P

Επισης, συμφωνα με τις επισημες καταναλωσεις εχουμε στη βενζινη:

Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εντός πόλης 8.3 λ./100 χλμ Επεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εκτός πόλης 6.0 λ./100 χλμ Επεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος 6.9 λ./100 χλμ

 

που αν βαλεις και 1-2 λιτρα πανω, παμε στα 10 + εντος πολης, τελειως ασυμφορο για 1400

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα πάρει προσφορά πριν 1-1.5 χρόνο στα 27.800 για το τετρακίνητο 1.4!! Για βενζίνη μιλάω πάντα. 

 

Οι τιμές που λες είναι από το Ίντερνετ ή από αντιπροσωπεία;

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

απο internet, σιγουρα απο αντιπροσωπια θα ειναι πιο κατω, αλλα δεν ξερω ποσο πιο κατω! περα ομως απο αυτο, νομιζω οτι 16Ε/100 χιλ. στην πολη ειναι παρα πολλα..

οσο για το πετρελαιο, μενω πατρα, οποτε θεωρω οτι με euro 6, θα εχω μπροστα μου μια 10 ετια σιγουρα χωρις καποιο προβλημα.

εχω δει, προς το παρον, Kodiak (28000), vitara (27000 full extra, 24000 η μεσαια εκδοση)

Δημοσ.

Οι απλές εκδόσεις σε νισσαν και suzuki ξεκινάνε οριακά πάνω από τα 25,000. Αν δεν θέλεις τόσο πλούσιο εξοπλισμό πας και σε Duster.

To quasqai το έχω οδηγήσει, είναι δυνατό αλλά με τις 18 αρες ζάντες είναι αρκετά θορυβώδες στην ποιότητα κύλισης. Μεταφέρει βουητό και κοπανήματα στην καμπίνα.

 Οικονομικό στο ταξίδι με 4-5 ατομα, αποσκευές και εντός ορίων ταχύτητες με καταναλώσεις περίπου μέγιστη τα 6,5lt/100. Με τα ίδια άτομα αποσκευές και τρέιλερ φορτωμένο με μηχανή κατανάλωση περίπου 8- 8,5 lt/100 σε αντίστοιχες ταχύτητες.

Οι χώροι του είναι μια χαρά και η τετρακίνησή του μπορώ να πω ότι με εξέπληξε με την αμεσότητά της.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, emperor4her είπε

εχω δει, προς το παρον, Kodiak (28000), vitara (27000 full extra, 24000 η μεσαια εκδοση)

Έχω το Kodiaq 1 χρόνο και 10.000 χλμ.

Πριν το πάρω δεν ήθελα με τίποτα SUV. Είμαι άρρωστος καγκουρας που η αγάπη του είναι τα γρήγορα hatch. Στο δρόμο ήταν και μια μεταχειρισμένη ML όποτε το Kodiaq το είδα από σπόντα.

Μου άρεσε σαν εμφάνιση, αλλά περισσότερο μου άρεσε το ότι στο άρθρο έλεγε ότι το αυτοκίνητο είναι πραγματικά τεράστιο.

Το πόσο τεράστιο ήταν το κατάλαβα όταν επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία και το είδα από κοντά. Όταν μπήκα στο κάθισμα του οδηγού, καθότι 2.01 και αρκετά κιλά

ένοιωσα αμέσως τη διαφορά με τα άλλα αυτοκίνητα που είχα δοκιμάσει. Με τέρμα το κάθισμα πίσω, αρκετά ξαπλωμένο και κάτω, μπήκα στο σαλόνι των επιβατών και μόλις κάθησα, για πρώτη φορά στη ζωή μου τα πόδια μου δεν ακουμπούσαν την καρέκλα του οδηγού.

 

Μεγάλος προβληματισμός ήταν η οδική του συμπεριφορά, ένα τόσο μεγάλο όχημα με τόσο λίγη δύναμη, θα είναι αρκετό για να είμαστε πράγματι άνετα; Θα μας δημιουργήσει προβλήματα;

Έχουμε ταξιδέψει Αθήνα Θεσσαλονίκη και Πάτρα , full loaded και δεν μας προβλημάτισε ποτέ με την έλλειψη δύναμης του. Οι μόνες φορές που διαπιστώνω ότι θα ήθελα περισσότερη δύναμη, είναι οι φορές που θέλω να οδηγήσω παράνομα. Να κινηθώ απότομα στην εθνική, να προσπεράσω αστραπή, να κάνω αλητείες. Ναι, δε μπορείς να τα κάνεις αυτά τα πράγματα με αυτή την έκδοση του Skoda Kodiaq. Θα ήθελα πολύ να μπορώ να επιταχύνω σαν Ferrari, αλλά επίσης μου αρέσει πολύ που πληρώνω 168 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και έχω 1.4cc κινητήρα σε σκάφος από υπερωκεάνιο.

Μπορείς όμως να ταξιδεύεις ξεκούραστα για ώρες μαζί με όλη σου την οικογένεια και να κατεβείτε από το αυτοκίνητο σα να πετούσατε Business Class (μάλλον καλύτερα).
Να βάλεις αυτόματο στα 130 Εθνική και πάει χαλί.

Μπορείς να πηγαίνεις supermarket, να αγοράζεις όλο το supermarket και να υπάρχει ακόμα χώρος για κάτι άλλο, πχ σε περίπτωση που θέλεις να αγορασεις μια βιβλιοθήκη ή ένα πόνυ ή και τα 2.

Τρίζει βέβαια σε ένα σημείο αλλά με τα 22 δεν περίμενα να αγοράσω Merc 5 μέτρων.

Δημοσ.

Πρόσφατα βρέθηκα στην παρουσίαση του C5 aircross και θα έλεγα ότι εντυπωσιάστηκα τρελά. Σε αυτό το Price range νομίζω πως θα πρέπει να του ρίξεις τουλάχιστον μια ματιά! 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, plasTOST είπε

Οι απλές εκδόσεις σε νισσαν και suzuki ξεκινάνε οριακά πάνω από τα 25,000. Αν δεν θέλεις τόσο πλούσιο εξοπλισμό πας και σε Duster.

To quasqai το έχω οδηγήσει, είναι δυνατό αλλά με τις 18 αρες ζάντες είναι αρκετά θορυβώδες στην ποιότητα κύλισης. Μεταφέρει βουητό και κοπανήματα στην καμπίνα.

 Οικονομικό στο ταξίδι με 4-5 ατομα, αποσκευές και εντός ορίων ταχύτητες με καταναλώσεις περίπου μέγιστη τα 6,5lt/100. Με τα ίδια άτομα αποσκευές και τρέιλερ φορτωμένο με μηχανή κατανάλωση περίπου 8- 8,5 lt/100 σε αντίστοιχες ταχύτητες.

Οι χώροι του είναι μια χαρά και η τετρακίνησή του μπορώ να πω ότι με εξέπληξε με την αμεσότητά της.

Το Vitara 1.4 βενζίνη 4κινητο, πάει στα 24 η μεσαια έκδοση (δεν θυμάμαι πως την λενε).

To qq, έχω διαβάσει τα απειρα σχόλια για τους τριγμούς και με έχει αποτρέψει η αγορα του.. Αλλά επισης διαβάζω ότι είναι και λαχείο !?! Το τι θα σου τύχει! 

4 ώρες πριν, amagawd είπε

Έχω το Kodiaq 1 χρόνο και 10.000 χλμ.

Πριν το πάρω δεν ήθελα με τίποτα SUV. Είμαι άρρωστος καγκουρας που η αγάπη του είναι τα γρήγορα hatch. Στο δρόμο ήταν και μια μεταχειρισμένη ML όποτε το Kodiaq το είδα από σπόντα.

Μου άρεσε σαν εμφάνιση, αλλά περισσότερο μου άρεσε το ότι στο άρθρο έλεγε ότι το αυτοκίνητο είναι πραγματικά τεράστιο.

Το πόσο τεράστιο ήταν το κατάλαβα όταν επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία και το είδα από κοντά. Όταν μπήκα στο κάθισμα του οδηγού, καθότι 2.01 και αρκετά κιλά

ένοιωσα αμέσως τη διαφορά με τα άλλα αυτοκίνητα που είχα δοκιμάσει. Με τέρμα το κάθισμα πίσω, αρκετά ξαπλωμένο και κάτω, μπήκα στο σαλόνι των επιβατών και μόλις κάθησα, για πρώτη φορά στη ζωή μου τα πόδια μου δεν ακουμπούσαν την καρέκλα του οδηγού.

Μεγάλος προβληματισμός ήταν η οδική του συμπεριφορά, ένα τόσο μεγάλο όχημα με τόσο λίγη δύναμη, θα είναι αρκετό για να είμαστε πράγματι άνετα; Θα μας δημιουργήσει προβλήματα;

Έχουμε ταξιδέψει Αθήνα Θεσσαλονίκη και Πάτρα , full loaded και δεν μας προβλημάτισε ποτέ με την έλλειψη δύναμης του. Οι μόνες φορές που διαπιστώνω ότι θα ήθελα περισσότερη δύναμη, είναι οι φορές που θέλω να οδηγήσω παράνομα. Να κινηθώ απότομα στην εθνική, να προσπεράσω αστραπή, να κάνω αλητείες. Ναι, δε μπορείς να τα κάνεις αυτά τα πράγματα με αυτή την έκδοση του Skoda Kodiaq. Θα ήθελα πολύ να μπορώ να επιταχύνω σαν Ferrari, αλλά επίσης μου αρέσει πολύ που πληρώνω 168 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και έχω 1.4cc κινητήρα σε σκάφος από υπερωκεάνιο.

Μπορείς όμως να ταξιδεύεις ξεκούραστα για ώρες μαζί με όλη σου την οικογένεια και να κατεβείτε από το αυτοκίνητο σα να πετούσατε Business Class (μάλλον καλύτερα).
Να βάλεις αυτόματο στα 130 Εθνική και πάει χαλί.

Μπορείς να πηγαίνεις supermarket, να αγοράζεις όλο το supermarket και να υπάρχει ακόμα χώρος για κάτι άλλο, πχ σε περίπτωση που θέλεις να αγορασεις μια βιβλιοθήκη ή ένα πόνυ ή και τα 2.

Τρίζει βέβαια σε ένα σημείο αλλά με τα 22 δεν περίμενα να αγοράσω Merc 5 μέτρων.

Το κοντιακ, φαίνεται φανταστικό, δεν ξέρω τι λέει από ποιότητα βεβαια αλλά η έκδοση που σκέφτομαι είναι το 2lt diesel :) Θέλω να πάω να το δω από κοντά και να κλείσω και τεστ ντραιβ :)

4 ώρες πριν, chill είπε

Πρόσφατα βρέθηκα στην παρουσίαση του C5 aircross και θα έλεγα ότι εντυπωσιάστηκα τρελά. Σε αυτό το Price range νομίζω πως θα πρέπει να του ρίξεις τουλάχιστον μια ματιά! 

 

Δυστυχώς δεν βγαίνει 4κινητο..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, emperor4her είπε

Το κοντιακ, φαίνεται φανταστικό, δεν ξέρω τι λέει από ποιότητα βεβαια αλλά η έκδοση που σκέφτομαι είναι το 2lt diesel :) Θέλω να πάω να το δω από κοντά και να κλείσω και τεστ ντραιβ :)

Για τα λεφτά του απλά οκ κατά τη γνώμη μου, όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες.
Βασικά δε μου άρεσε που δεν είχε μαλακά πλαστικά, κατά τα άλλα εκ πρώτης όψεως φαίνονται εντάξει και πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο στη κατηγορία του.

Επεξ/σία από ulb
Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ulb είπε

Για τα λεφτά του απλά οκ κατά τη γνώμη μου, όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες.
 Βασικά δε μου άρεσε που δεν είχε μαλακά πλαστικά, κατά τα άλλα εκ πρώτης όψεως φαίνονται εντάξει και πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο στη κατηγορία του.

Μήπως έχεις δει κάποιο άλλο γιατί όλα σχεδόν τα πλαστικά είναι μαλακά. Μόνο στα χερούλια στις πόρτες δεν είναι.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, emperor4her είπε
Στις 21/3/2019 στις 3:16 ΜΜ, chill είπε

Πρόσφατα βρέθηκα στην παρουσίαση του C5 aircross και θα έλεγα ότι εντυπωσιάστηκα τρελά. Σε αυτό το Price range νομίζω πως θα πρέπει να του ρίξεις τουλάχιστον μια ματιά! 

Δυστυχώς δεν βγαίνει 4κινητο..

Με το C3 aircross πάντως (επίσης δικίνητο) ο Clarkson σκαρφάλωσε τις Άλπεις και δάμασε στην Αγγλία το Beast from the East :p 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Με το C3 aircross πάντως (επίσης δικίνητο) ο Clarkson σκαρφάλωσε τις Άλπεις και δάμασε στην Αγγλία το Beast from the East 😛

Ισχύει, αλλά όχι με το 90% των C3 Aircross που έχουν πουληθεί στην ελληνική αγορά. Το συγκεκριμένο C3 είχε το Σύστημα Grip Control με Hill Descent Assist, το οποίο μπαίνει μόνο στην Shine έκδοση με αρχική τιμούλα 19.920Ε.  :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...