SlickNick Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχω καρτοσυμβόλαιο με τη Vodafone το οποίο λήγει σύντομα. Έχοντας εξετάσει τις προτάσεις της Vodafone, αλλά και της Cosmote, το μόνο που δείχνει να έχει νόημα για εμένα είναι να το γυρίσω σε CU. Απλά προσπαθώ να καταλάβω όμως ποια η διαφορά, και γιατί έχει τόσο καλύτερες προσφορές το CU συγκριτικά με το κλασικό καρτοκινητό Vodafone. Τι μου διαφεύγει; Και επίσης τι θα προτείνατε σε κάποιον που θέλει πολύ χρόνο ομιλίας προς όλους, και το 4G μόνιμα ανοιχτό; Edit: Δεν είμαι φοιτητής... Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2019 από SlickNick 1
Nikolas00 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, SlickNick είπε Έχω καρτοσυμβόλαιο με τη Vodafone το οποίο λήγει σύντομα. Έχοντας εξετάσει τις προτάσεις της Vodafone, αλλά και της Cosmote, το μόνο που δείχνει να έχει νόημα για εμένα είναι να το γυρίσω σε CU. Απλά προσπαθώ να καταλάβω όμως ποια η διαφορά, και γιατί έχει τόσο καλύτερες προσφορές το CU συγκριτικά με το κλασικό καρτοκινητό Vodafone. Τι μου διαφεύγει; Και επίσης τι θα προτείνατε σε κάποιον που θέλει πολύ χρόνο ομιλίας προς όλους, και το 4G μόνιμα ανοιχτό; Edit: Δεν είμαι φοιτητής... Συμφέρει το CU και η What's Up γιατί 1)Δίνει δωράκια,2) έχει λεπτά προς cu/what's up,άρα μειώνεις τα λεπτά προς ολους. Πάνω κάτω το ίδιο είναι,ανάλογα τη κάλυψη και τι έχουν οι φιλοι/συγγενείς. Επίσης αν παρεις frog/Vodafone international έχει πολλά GB για 25 μέρες με 4,44€ και 8,5€. 2 και 5GB αντίστοιχα. Δύο καρτες CU/International με 10 και 5€ το μήνα ανανέωση(10€ για 2 μήνες πλεον το international). Το ίδιο κανείς με what's up και φρογκ. Μπορείς επίσης να έχεις μια κάρτα κόσμοτε για ίντερνετ και μια βονταφον για ομιλία ή το αντιστροφο. Αλλιώς προνομιακο f2g/q και 10-12€ το μήνα αλλά θέλεις νέο νούμερο. Αν τα θέλεις σε μια κάρτα πας στα 20€ κάρτες το μηνα σε cu/what's up. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από Nikolas00
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε