Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Arkos είπε

Φίλε μου, δεν μου αρέσει που θα σε αντικρούσω σε τόσα σημεία, αλλά here we go. Δεν ξέρω αν έχεις VR headset αλλά παίρνω την αίσθηση ότι ίσως δεν έχεις (ίσως εσφαλμένα). Όσοι μιλάνε για ναυτία, άλλοι τόσοι βρίζουν τους developers όταν βάζουν υποχρεωτική κίνηση με teleportation αντί για ελεύθερη κίνηση. Προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με ζαλάδες, ούτε σε συνεδρίες ωρών. Προτιμώ την ελεύθερη κίνηση σε τέτοιο βαθμό που αρνούμαι να αγοράσω τίτλους που δεν έχουν τέτοια επιλογή (έστω με mod). Επίσης αυτό με τα 90hz ήταν μια μαρκετίστικη μπουρδίτσα που πέταξε η ομάδα του oculus την οποία παπαγάλισαν πολλοί, αλλά αναιρείται αυτή τη στιγμή με το μοντέλο S, από τους ίδιους. Προσωπικά πάλι, κανένα πρόβλημα ναυτίας με μικρότερους ρυθμούς ανανέωσης. Και τέλος, τα καλύτερα VR παιχνίδια που έχω παίξει ήταν μετατροπές μη VR τίτλων (Skyrim, Fallout 4, Doom) πλην εξαιρέσεων. Το σημείο στο οποίο θα συμφωνήσω είναι ότι χρειάζονται περισσότεροι κάτοχοι VR. Και αυτό για τον μόνο λόγο ότι όλοι οι τίτλοι VR πλην ελαχιστοτατότατότατων εξαιρέσεων έχουν τόσο τραγικά μικρό μήκος που σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν αντίτιμο που αξιώνουν. Η αιτιολόγηση των developers (ίσως δικαίως) είναι ότι δεν τους παίρνει να σηκώσουν το ρίσκο της ανάπτυξης μεγαλύτερων project σε μία τόσο μικρή αγορά.

Ούτε εγώ ζαλίζομαι σε τέτοια παιχνίδια και ας παίζω ώρες. Μόνο σε racing. Καλά δεν μιλάμε να παίξω wipeout. Εκεί έχω κάνει εμετό με την μία. Γενικά όπου υπάρχει μεγάλη επιτάχυνση και ειδικά με αλλαγή κατεύθυνσης, εκεί είναι το ζόρι. 

Επεξ/σία από Retromaniac
Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ούτε εγώ ζαλίζομαι σε τέτοια παιχνίδια και ας παίζω ώρες. Μόνο σε racing. Καλά δεν μιλάμε να παίξω wipeout. Εκεί έχω κάνει εμετό με την μία. Γενικά όπου υπάρχει μεγάλη επιτάχυνση και ειδικά με αλλαγή κατεύθυνσης, εκεί είναι το ζόρι. 

Μέχρι τώρα δεν μου έχει συμβεί ούτε σε racing. Αλλά όπως λες, είναι θέμα βιολογίας και μάλιστα του εγκεφάλου. Ευτυχώς, ο εγκέφαλος μας είναι αρκετά ελαστικός, ευπροσάρμοστος, ώστε τέτοια θέματα βελτιώνονται όταν υπάρχει καλή διάθεση και επιμονή.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkos είπε

Φίλε μου, δεν μου αρέσει που θα σε αντικρούσω σε τόσα σημεία, αλλά here we go. Δεν ξέρω αν έχεις VR headset αλλά παίρνω την αίσθηση ότι ίσως δεν έχεις (ίσως εσφαλμένα). Όσοι μιλάνε για ναυτία, άλλοι τόσοι βρίζουν τους developers όταν βάζουν υποχρεωτική κίνηση με teleportation αντί για ελεύθερη κίνηση. Προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με ζαλάδες, ούτε σε συνεδρίες ωρών. Προτιμώ την ελεύθερη κίνηση σε τέτοιο βαθμό που αρνούμαι να αγοράσω τίτλους που δεν έχουν τέτοια επιλογή (έστω με mod). Επίσης αυτό με τα 90hz ήταν μια μαρκετίστικη μπουρδίτσα που πέταξε η ομάδα του oculus την οποία παπαγάλισαν πολλοί, αλλά αναιρείται αυτή τη στιγμή με το μοντέλο S, από τους ίδιους. Προσωπικά πάλι, κανένα πρόβλημα ναυτίας με μικρότερους ρυθμούς ανανέωσης. Και τέλος, τα καλύτερα VR παιχνίδια που έχω παίξει ήταν μετατροπές μη VR τίτλων (Skyrim, Fallout 4, Doom) πλην εξαιρέσεων. Το σημείο στο οποίο θα συμφωνήσω είναι ότι χρειάζονται περισσότεροι κάτοχοι VR. Και αυτό για τον μόνο λόγο ότι όλοι οι τίτλοι VR πλην ελαχιστοτατότατότατων εξαιρέσεων έχουν τόσο τραγικά μικρό μήκος που σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν αντίτιμο που αξιώνουν. Η αιτιολόγηση των developers (ίσως δικαίως) είναι ότι δεν τους παίρνει να σηκώσουν το ρίσκο της ανάπτυξης μεγαλύτερων project σε μία τόσο μικρή αγορά.

Το οτι η ναυτια προκαλειται απο αποσυντονισμο αυτιων και ματιων ισχυει. Σε καποιο βαθμο συνηθιζεται, και εννοειται πως καποιοι ειναι πιο ευαισθητοι απο άλλους. Το οτι εσυ δεν εχεις προβλημα δεν σημαινει οτι ολοι οι αλλοι θα ναι ΟΚ να παιζουν Project Cars VR.

Για το θέμα 90 fps δεν θα επιμείνω, μπορει να εχω λάθος, αλλα τα σταθερα fps σιγουρα έχουν σημασια

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Karpouzac είπε

...Το οτι εσυ δεν εχεις προβλημα δεν σημαινει οτι ολοι οι αλλοι θα ναι ΟΚ να παιζουν Project Cars VR...

Δεν υποστήριξα το αντίθετο. Το point ήταν ότι υπάρχει και η άλλη πλευρά, επομένως δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτό είναι το μέγα πρόβλημα του VR. Ο κόσμος είναι μοιρασμένος όσον αφορά την ευαισθησία. Όσον αφορά τα σταθερά fps, όντως, ξαφνικά κολλήματα (αρκετών ms) σε ζαλίζουν στιγμιαία.. Αν τα fps απλά ανεβοκατεβαίνουν από 90 σε 50, προσωπικά ποτέ δεν με ενόχλησε.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το VR είναι κάτι που αναπτύσσεται πολλά χρόνια πριν και όχι 5 αλλά 50 και 70 χρόνια πριν μόλις συνέλαβαν την ιδέα, επίσης ασχολήθηκε και η Nintendo  με αυτό πριν 24 χρόνια (Virtual Boy) και απέτυχε γιατί δεν υπήρχε η τεχνολογία τότε που χρειαζόταν, με την ανάπτυξη των κινητών των οθονών, των επεξεργαστών και των αισθητήρων σε αυτά, υπάρχει πλέον η τεχνολογία για να γίνει το VR όπως πρέπει και να αναπτυχθεί, δεν είναι τυχαίο που ασχολούνται μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας παιχνιδιών και προγραμματισμού με αυτό (Βλέπε John Carmack), ούτε το Facebook είναι τυχαίο ούτε η Valve.

Επεξ/σία από jk

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...