Retromaniac Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 34 λεπτά πριν, Agony είπε Ποιο Μοντελο LG OLED εχει 3D ? Του 16. Μετά σταμάτησε.
Agony Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 35 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Του 16. Μετά σταμάτησε. Το εψαξα οντος υπηρχε OLED 3D .
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, yiannis_1 said: Δεν ξέρω τι λέτε πάντως απ'τα στατιστικά που βλέπω φαίνεται πως η Oculus δεν τα πάει άσχημα. 3,3 εκατομμύρια HMDs σε 3 χρόνια και γύρω στο 33% της αγοράς. 10m πουλημένα τεμάχια παγκοσμίως σε τρία χρόνια με δύο εταιρείες να ανταγωνίζονται; Και πιστεύεις ότι αυτό δεν είναι άσχημα; Δηλαδή πόσο χειρότερα θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα -για το VR εν γένει, όχι μόνο για την Oculus- αναρρωτιέμαι... 1 hour ago, velentzas said: Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Όχι μόνο δεν έρχεται το τέλος του VR και των VR Headsets αλλά η τεχνολογία τους εξελίσσεται ακόμα γρηγορότερα απ'όσο περιμένουμε αυτοί από εμάς που την παρακολουθούμε επί μονίμου βάσεως από εξειδικευμένες πηγές. Επειδή δεν παρακολουθώ φανατικά την τεχνολογία των VR headsets, θα ήθελες να με διαφωτίσεις λίγο; Πώς έχει εξελιχθεί η τεχνολογία τους. Μην μου αναφέρεις pixels και FOV's, επί της ουσίας: διαστάσεις, βάρος, ασύρματη σύνδεση, ζαλάδες, τι έχει βελτιωθεί σε σχέση με πριν από τρία χρόνια; Ειλικρινά το ρωτάω, δεν ειρωνεύομαι. 1 hour ago, velentzas said: 3D σε μικρή οθόνη δεν νοείται. Μερικές δεκάδες εκατομμύρια κάτοχοι 3DS σε διαψεύδουν. Ας ήταν glass-free το 3D στις τηλεοράσεις και θα βλέπαμε αν θα είχε πέραση. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από Malthador
yiannis_1 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε 10m πουλημένα τεμάχια παγκοσμίως σε τρία χρόνια με δύο εταιρείες να ανταγωνίζονται; Και πιστεύεις ότι αυτό δεν είναι άσχημα; Δηλαδή πόσο χειρότερα θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα -για το VR εν γένει, όχι μόνο για την Oculus- αναρρωτιέμαι... Τι ακριβώς ήθελες να πετύχουν? Να πετύχουν τις πωλήσεις του playstation??? Που και αυτό στην 3ετία ήταν κάτω από τα 20 million Ένα εξειδικευμένο gadjet για techfreaks με high end απαιτήσεις σε hardware για να λειτουργήσει και κόστος ανάλογα του hdm, απο 1x εως και 3x το κόστος μιας κονσόλας... Πόσοι μπορούν να διαθέσουν τα ποσά αυτά plus το ποσό για την αγορά ενός high end pc στην περίπτωση (rift - vive)... Early adopters είμαστε όσοι το πήραμε και προσωπικά δεν το μετανιώνω καθόλου που αγόρασα το rift αντί μιας gaming 144hz οθόνης. Απλά καμία σχέση σε απόλαυση και ας έχουν ένα σωρό ζαράλια* οι υλοποιήσεις αυτής της γενιάς. * Ζαράλια = ελαττώματα στα ηπειρώτικα. 😁 Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από yiannis_1
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 minutes ago, yiannis_1 said: Τι ακριβώς ήθελες να πετύχουν? Να πετύχουν τις πωλήσεις του playstation??? Που και αυτό στην 3ετία ήταν κάτω απο τα 20 million Ενα εξειδικευμένο gadjet για techfreaks με extreme high end απαιτήσεις σε hardware για να λειτουργήσει και κόστος ανάλογα του hdm, απο 1x εως και 3x το κόστος μιας κονσόλας... Πόσοι μπορούν να διαθέσουν τα ποσά αυτά plus το ποσό για την αγορά ενός high end pc στην περίπτωση (rift vive)... Είτε μιλάμε για ένα προϊόν που απευθύνεται σε niche κοινό, είτε μιλάμε για ένα προϊόν που ευελπιστούμε να γίνει mainstream κάποια στιγμή πριν πεθάνουμε. Και τα δύο αυτά δεν γίνονται παράλληλα. Αν μιλάμε πάντως για niche προϊόν, το αφεντικό διαφωνεί, μιας και μιλάει για 1 δις VR headsets παγκοσμίως... 12 minutes ago, yiannis_1 said: Early adopters είμαστε όσοι το πήραμε και προσωπικά δεν το μετανιώνω καθόλου που αγόρασα το rift αντί μιας gaming 144hz οθόνης. Απλά καμία σχέση σε απόλαυση και ας έχουν ένα σωρό ζαράλια* οι υλοποιήσεις αυτής της γενιάς. * Ζαράλια = ελαττώματα στα ηπειρώτικα. 😁 Early adopter είσαι τον πρώτο χρόνο, άντε και τον δεύτερο. Πόσα χρόνια μετά θα θεωρείται early adapter κάποιος; Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από Malthador
yiannis_1 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Malthador είπε Είτε μιλάμε για ένα προϊόν που απευθύνεται σε niche κοινό, είτε μιλάμε για ένα προϊόν που ευελπιστούμε να γίνει mainstream κάποια στιγμή πριν πεθάνουμε. Και τα δύο αυτά δεν γίνονται παράλληλα. Αν μιλάμε πάντως για niche προϊόν, το αφεντικό διαφωνεί, μιας μιλάει για 1 δις VR headsets παγκοσμίως... Δε πα να διαφωνεί, προς το παρόν niche καραniche προϊόν είναι. Και προσωπικά νιώθω χαρούμενος που στα 10 εκατομμύρια αυτών των περίεργων είμαι και εγώ. Όταν θα γίνει συσκευή να φιγουράρεις το avatar σου μέσω instagram (που παίζει να έχει γίνει και καλύτερο ως προϊόν) πάρ'το τότε εσύ να μπορείς να τρολάρεις vr... Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από yiannis_1
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 6 minutes ago, yiannis_1 said: Δε πα να διαφωνεί, προς το παρόν niche καραniche προϊόν είναι. Και προσωπικά νιώθω χαρούμενος που στα 10 εκατομμύρια αυτών των περίεργων είμαι και εγώ. Όταν θα γίνει συσκευή να φιγουράρεις το avatar σου μέσω instagram (που παίζει να έχει γίνει και καλύτερο ως προϊόν) πάρ'το τότε εσύ να μπορείς να τρολάρεις vr... Δεν κατανοώ το ύφος σου, αλλά οκ κάτι θα ξέρεις καλύτερα.
giorgosmcmc Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 399 δολλαρια εξω και 800 ευρω στο Ελαδισταν, αγαπαμε Ελαντα! Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2019 από giorgosmcmc
georgetsl Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 AR ή VR είναι το μέλλον σύντομα στην ψηφιακή απεικόνιση ....πενήντα χρόνια έκανε η τεχνολογία στις τηλεοράσεις με λυχνίες και καθοδικους σωλήνες για να πάμε σε LCD ....όταν πήγαμε στις πανάκριβες lcd πέρασε μια δεκαετία για να υιοθετηθεί από τον μέσο καταναλωτή ,και πλέον αγοράζεις πια tv 4k 55αρα με 500 ευρώ μέσες άκρες σήμερα ....προσιτή σχεδον από το μεγαλύτερο μέρος καταναλωτών παγκοσμίως ....άπαξ και βρεθεί ο τρόπος που συμφέρει οικονομικά για να γίνει προσιτή ως τεχνολογία ευρείας κατανάλωσης πλέον οι εξελίξεις θα τρέξουν γρηγορότερα για συσκευές με καλύτερα χαρακτηριστικά ....όπως έγινε με τις πανάκριβες κάποτε LCD που σήμερα όταν χαλάνε αντί να πάνε στο σέρβις ,πάνε ανακύκλωση και αγορά νέας ....
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 9 hours ago, georgetsl said: AR ή VR είναι το μέλλον σύντομα στην ψηφιακή απεικόνιση ....πενήντα χρόνια έκανε η τεχνολογία στις τηλεοράσεις με λυχνίες και καθοδικους σωλήνες για να πάμε σε LCD ....όταν πήγαμε στις πανάκριβες lcd πέρασε μια δεκαετία για να υιοθετηθεί από τον μέσο καταναλωτή ,και πλέον αγοράζεις πια tv 4k 55αρα με 500 ευρώ μέσες άκρες σήμερα ....προσιτή σχεδον από το μεγαλύτερο μέρος καταναλωτών παγκοσμίως ....άπαξ και βρεθεί ο τρόπος που συμφέρει οικονομικά για να γίνει προσιτή ως τεχνολογία ευρείας κατανάλωσης πλέον οι εξελίξεις θα τρέξουν γρηγορότερα για συσκευές με καλύτερα χαρακτηριστικά ....όπως έγινε με τις πανάκριβες κάποτε LCD που σήμερα όταν χαλάνε αντί να πάνε στο σέρβις ,πάνε ανακύκλωση και αγορά νέας .... Όταν λες ότι το VR είναι «σύντομα» το μέλλον, εννοείς μετά από 60 χρόνια, όπως στις τηλεόρασεις; Οκ, είχα κάτι πιο βραχυχρόνιο στο μυαλό μου για να είμαι ειλικρινής. Το οικονομικό δεν παίζει κανένα ρόλο, οι συσκευές είναι ήδη πολύ φθηνές. Υπάρχει κόσμος που δίνει τα διπλάσια κάθε τόσο για κινητό. $400 συσκευή απεικόνισης μόνο ακριβή δεν την λες. Αλλού είναι το πρόβλημα και δεν αγγίζουν το maistream κοινό τα VR headsets, σίγουρα όχι στην τιμή.
georgetsl Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, Malthador είπε Όταν λες ότι το VR είναι «σύντομα» το μέλλον, εννοείς μετά από 60 χρόνια, όπως στις τηλεόρασεις; Οκ, είχα κάτι πιο βραχυχρόνιο στο μυαλό μου για να είμαι ειλικρινής. Το οικονομικό δεν παίζει κανένα ρόλο, οι συσκευές είναι ήδη πολύ φθηνές. Υπάρχει κόσμος που δίνει τα διπλάσια κάθε τόσο για κινητό. $400 συσκευή απεικόνισης μόνο ακριβή δεν την λες. Αλλού είναι το πρόβλημα και δεν αγγίζουν το maistream κοινό τα VR headsets, σίγουρα όχι στην τιμή. Εννοώ ότι ενώ άργησαν οι lcd τηλεοράσεις να εμφανιστούν ,πήρε καμία δεκαετία να υιοθετηθεί από το καταναλωτικό κοινό ευρέως από όταν βγηκαν στην αγορά πρώτη μέρα ....τα ίδια με τα vr τα οποία μετρούν καμία πενταετία, δειλά δειλά, εξέλιξης και ορισμένοι βγάζουν συμπεράσματα γιατί ακόμα δεν τους έχουν βγάλει goggles vr με 4Κ ανάλυση στα εκατό ευρώ που να παίζουν σε λάπτοπ των 50 ευρώ ....
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Η μεγαλυτερη αναβαθμιση για μενα ειναι οι tracking sensors. Επειδη βλεπω πολλα σχολια για motion sickness: 1) ειναι προβλημα γενικοτερα με games που εχουν κινηση. Τα αυτια μας (που λειτουργουν σαν accelerometer) αντιλαμβανονται οτι ειμαστε στατικοι, αλλα τα ματια μας βλεπουν κινηση. Παρομοιο με την ζαλαδα οταν εισαι σε αυτοκινητο και διαβαζεις. 2) Για να μην εχεις ζαλαδα, χρειαζεσαι σταθερα 90 fps, και οι GPU συχνα δεν το σηκωνουν Μην περιμενετε σωστα αποτελεσματα με games που δημιουργηθηκαν για nonVR και απλα υποστηριζουν VR. Για να δουμε σωστα VR games, χρειαζομαστε games φτιαγμενα εξαρχης για VR, που σημαινει διαφορετικο gameplay και controls και game mechanics. Π.χ συγκρινετε Doom VR με το DOOM 2016. Αλλα για να δουμε τετοια games, χρειαζεται να αυξηθουν και οι κατοχοι VR. Κατι το οποιο δεν θα γινει συντομα λογω απαγορευτικου κοστους, αν σκεφτεις ποσα πρεπει να σκασει καποιος για να παρει ενα VR headset και high end GPU.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Ναι, με τα @#%!%$^#@! godrays θα κάνουν τίποτα ή πολύ απλά δεν θα ξανααγοράσουμε oculus; Χίλιες φορές SDE παρά godrays.
Retromaniac Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Παιδιά η ζαλάδα οφείλεται κυρίως στην επιτάχυνση που προσμένει ο εγκέφαλος αλλά τελικά δεν νιώθει. Πχ. Όταν στρίβετε σε ένα racing ο εγκέφαλος περιμένει πλευρική επιτάχυνση να αντισταθμίσει αλλά τελικά δεν νιώθει τίποτα. Και αυτό προξενεί φοβερή ζάλη. Αυτό ή ξεπερνιέται μετά από πολύ εξάσκηση (αλλά μετά μάλλον θα σε ζαλίζει το πραγματικό αυτοκίνητο) ή αν είσαι σε πλατφόρμα που σε γερνει στα πλάγια ώστε η επιτάχυνση της βαρύτητας να δίνει την αίσθηση που θέλει ο εγκέφαλος. Δεν είναι θέμα τεχνολογίας η ζαλάδα, αλλά θέμα βιολογίας. Και δεν θα ξεπεραστεί εύκολα. Ίσως στο μέλλον βάζεις ηλεκτρόδια στο κεφάλι και αυτά στέλνουν ηλεκτρικά σήματα ότι επιταγχύνεις. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από Retromaniac
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Karpouzac είπε Η μεγαλυτερη αναβαθμιση για μενα ειναι οι tracking sensors. Επειδη βλεπω πολλα σχολια για motion sickness: 1) ειναι προβλημα γενικοτερα με games που εχουν κινηση. Τα αυτια μας (που λειτουργουν σαν accelerometer) αντιλαμβανονται οτι ειμαστε στατικοι, αλλα τα ματια μας βλεπουν κινηση. Παρομοιο με την ζαλαδα οταν εισαι σε αυτοκινητο και διαβαζεις. 2) Για να μην εχεις ζαλαδα, χρειαζεσαι σταθερα 90 fps, και οι GPU συχνα δεν το σηκωνουν Μην περιμενετε σωστα αποτελεσματα με games που δημιουργηθηκαν για nonVR και απλα υποστηριζουν VR. Για να δουμε σωστα VR games, χρειαζομαστε games φτιαγμενα εξαρχης για VR, που σημαινει διαφορετικο gameplay και controls και game mechanics. Π.χ συγκρινετε Doom VR με το DOOM 2016. Αλλα για να δουμε τετοια games, χρειαζεται να αυξηθουν και οι κατοχοι VR. Κατι το οποιο δεν θα γινει συντομα λογω απαγορευτικου κοστους, αν σκεφτεις ποσα πρεπει να σκασει καποιος για να παρει ενα VR headset και high end GPU. Φίλε μου, δεν μου αρέσει που θα σε αντικρούσω σε τόσα σημεία, αλλά here we go. Δεν ξέρω αν έχεις VR headset αλλά παίρνω την αίσθηση ότι ίσως δεν έχεις (ίσως εσφαλμένα). Όσοι μιλάνε για ναυτία, άλλοι τόσοι βρίζουν τους developers όταν βάζουν υποχρεωτική κίνηση με teleportation αντί για ελεύθερη κίνηση. Προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με ζαλάδες, ούτε σε συνεδρίες ωρών. Προτιμώ την ελεύθερη κίνηση σε τέτοιο βαθμό που αρνούμαι να αγοράσω τίτλους που δεν έχουν τέτοια επιλογή (έστω με mod). Επίσης αυτό με τα 90hz ήταν μια μαρκετίστικη μπουρδίτσα που πέταξε η ομάδα του oculus την οποία παπαγάλισαν πολλοί, αλλά αναιρείται αυτή τη στιγμή με το μοντέλο S, από τους ίδιους. Προσωπικά πάλι, κανένα πρόβλημα ναυτίας με μικρότερους ρυθμούς ανανέωσης. Και τέλος, τα καλύτερα VR παιχνίδια που έχω παίξει ήταν μετατροπές μη VR τίτλων (Skyrim, Fallout 4, Doom) πλην εξαιρέσεων. Το σημείο στο οποίο θα συμφωνήσω είναι ότι χρειάζονται περισσότεροι κάτοχοι VR. Και αυτό για τον μόνο λόγο ότι όλοι οι τίτλοι VR πλην ελαχιστοτατότατότατων εξαιρέσεων έχουν τόσο τραγικά μικρό μήκος που σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν αντίτιμο που αξιώνουν. Η αιτιολόγηση των developers (ίσως δικαίως) είναι ότι δεν τους παίρνει να σηκώσουν το ρίσκο της ανάπτυξης μεγαλύτερων project σε μία τόσο μικρή αγορά. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα