tsiro7 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 15 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε Εμενα ταξιτζης μου ειπε οτι το καλυτερο λαδι ειναι ορυκτελαιο 50/50 αναμιζη με μαζουτ. Πολυ ανωτερη λιπαντικοτητα, 4πλη διαρκεια ζωης αριστη προστασια και 1/10 της τιμης. Προφανως οι εταιριες και συνεργεια δεν λενε τιποτα για ευνοητους λογους. Μου το επιβεβαιωσε και ο μηχανικος μου. Τσεκαρετε το... Και 10 % ρετσινολαδο, καρατσεκαρισμενο να ουμε από φίλο ταρίφα.
christopher0016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 54 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε Εμενα ταξιτζης μου ειπε οτι το καλυτερο λαδι ειναι ορυκτελαιο 50/50 αναμιζη με μαζουτ. Πολυ ανωτερη λιπαντικοτητα, 4πλη διαρκεια ζωης αριστη προστασια και 1/10 της τιμης. Προφανως οι εταιριες και συνεργεια δεν λενε τιποτα για ευνοητους λογους. Μου το επιβεβαιωσε και ο μηχανικος μου. Τσεκαρετε το... Μετά σου λέει γιατί κοροϊδεύουν τους ταξιτζήδες στους 10 μόνο οι 2 3 είναι σοβαροί κυριως η νεαρής ηλικίας δυστυχώς.. Είμαστε στο 2019 ξέρουμε το κάθε μοτέρ τι τύπου λάδια θέλει με της κατάλληλες προδιαγραφές. Για ψυχολογικούς λόγους κάνω λίγα χιλιόμετρα νωρίτερα αλλαγη λαδιων στα οχήματα μου 2
valantis40 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, teddy71 είπε Έχει λάδια για 5 10 15 χιλιάδες χλμ? Παπαριά των συνεργειαδων ειναι. Αλλαγές ανά 5000 χλμ κάναμε στα αυτοκίνητα πριν 40 χρόνια που βάζαμε απλά ορυκτέλαια τα οποία σήμερα έχουν σχεδόν εξαφανιστεί και τα χρησιμοποιούν τίποτα αρχαιολογιες. Σήμερα σε κανένα αυτοκίνητο δεν προτείνεται τέτοιο λάδι και απαγορεύεται σε σύγχρονους κινητηρες, μόνο ζημιά θα προκαλέσουν καθώς η προστασία τους είναι ελάχιστη σε σχέση με τα σύγχρονα λιπαντικά. Πιο πολύ ζημιά θα προκληθεί από ότι αν βάζεις ακόμη και ημισυνθετικά και τα αλλάζεις κάθε 8-10κ χλμ. Ένα μπουσουλας είναι από αυτά τα χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής να αλλάζεις στα μισα καθώς δεν αναφέρονται σε οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες. Αντίξοες συνθήκες είναι είναι η οδήγηση σε πόλη, μικρές αποστασεις, παρατεταμένη λειτουργία σε ρελαντί, η υγρασία, σκόνη, χαρακτηριστικά του 90+% των συνθηκών που οδηγούμε. Σε πολλά μοντέλα σημερα βλέπω να αναφέρουν ένα ξερό πχ 20.000 χλμ χωρίς αναφορά στις συνθήκες . Στο δικό παρότι 15ετιας μοντέλο προτείνει αλλαγη ανά 15000χλμ και υπό αντίξοες ανά 7500. Ένα αυτοκίνητο που κινείται σε εθνικές οδους μέσα 100ωρες λειτουργίας θα διανύσει 10.000χλμ ένωσαν κινείται σε πόλη το πολύ 3000-4000. Οπότε για τα 10.000 θα ηθελε 250+ ώρες. Όπου σε τοσες ώρες θα είχε χάσει το λιπαντικό μεγάλο μέρος της προστασίας που προσφέρει Το ορθο είναι η αλλαγή να γίνεται βάση ενός χρόνου λειτουργίας και όχι βάση χλμ αλλά επειδή είναι δύσκολη αυτή η καταγραφή προσέφυγαν στην χρήση της απόστασης. Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος λειτουργίας τόσο μεγαλύτερη και καταπόνηση των λιπαντικών και συνεπώς και μείωση της προστασίας που προσφέρουν. καταρχην τη γνωμη μου ειπα μετα απο 35 χρονια στο τιμονι και τιποτε αλλο.εγω φιλε μου δεν τα αλλαζω σε συνεργειο τα αλλαζω μονος μου.βαζω castrol gtx 15-40 semi synthetic τα αλλαζω καθε 4000 η ενα χρονο οποιο ερθει πρωτα και ο κινητηρας μου μετα απο 236000 xlm γυαλιζει και δεν εχω το παραμικρο θεμα.εσυ ακου την αντιπροσωπεια και αλλαζε τα οποτε θελεις και βαλε οτι λαδι θελεις,ο καθενας κανει αυτο που πιστευει οτι ειναι καλυτερο για το αυτοκινητο του.
NT1G Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Έχει τύχει δηλαδή πολλές φορές να φτάσει ο χρόνος χωρίς να έχουν φτάσει τα 4000 km; 🤔 1
valantis40 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 22 ώρες πριν, NT1G είπε Έχει τύχει δηλαδή πολλές φορές να φτάσει ο χρόνος χωρίς να έχουν φτάσει τα 4000 km; 🤔 στα 20 χρονια που εχω το αυτοκινητο μου εχει συμβει 3 φορες γιατι χρησιμοποιω πολυ και τη μοτο που εχω.
Dare-Devil Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 20/3/2019 στις 6:53 ΜΜ, Haldol είπε Το πήγα σε δικό μου συνεργείο. Δεν έχει χρειαστεί να τη χρησιμοποιήσω την εγγύηση, οπότε δε ξέρω. Μπορεί και να την ακύρωσα. Αλλά μεταξύ μας, προτιμάω να χάσω την "γενναιόδωρη" ( ) διετή εγγύηση (που πέρασε ήδη το 1/4 του χρόνου της) παρά να μου αλλάξουν λάδια μετά που θα 'χει ρημάξει το μοτέρ. Δεν χάνεται η εγγύηση αν πας σε δικο σου συνεργείο για τα service αρκεί όλα να γίνονται by the book αντιπροσωπείας . Τόσο οι εργασίες συντήρησης όσο και τα ανταλλακτικά να είναι κατάλληλων προδιαγραφών και να κόβονται τα ανάλογα παραστατικά με περιγραφή ανταλλακτικών που τοποθετήθηκαν και εργασίες που γίνανε. Υπάρχει κανονισμός της Ευρωπαϊκή ένωσης που εφαρμόζεται σε όλα τα κράτη μέλη απο το 1999 αν θυμάμαι καλά . Καμία αντιπροσωπεία δεν μπορεί να ακυρώσει την εγγύηση για συντήρηση σε ανεξάρτητο συνεργείο . Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από Dare-Devil
Nickokin Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/3/2019 στις 7:58 ΜΜ, NT1G είπε Έχει τύχει δηλαδή πολλές φορές να φτάσει ο χρόνος χωρίς να έχουν φτάσει τα 4000 km; 🤔 Με 4000km το χρόνο περίπου, στα 236000 που έχει τώρα πρέπει το αμάξι να είναι 59χρόνων περίπου🤔🤔.... Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από Nickokin
toyo73 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Να σας πω για το δικο μου και βγαλεται συμπερασματα.Avensis 10/98 4A-FE. ΤΟΥΟΤΑ Ελλαδος καθε 5.000, μεσω οδηγιων και εντολων σε ολες τις κατα τοπους Βιβλιο κατασκευστη στα Ελληνικα καθε 10.000 Παγκοσμια toyota και haynes manual, αλλα και ολοι οι κατασκευστες λαδιων μεσω oil finder καθε 15.000
Mesqal Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Τα 100% synthetic λαδια, δεν ειναι απαραιτητο να αλλαζονται καθε χρονο ΕΑΝ το αυτοκινητο κανει ελαχιστα χιλιομετρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα