NT1G Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, nickolas είπε ...Επιπλέον σε χώρες χωρίς δική τους αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Φινλανδία τα αυτοκίνητα τα κρατάνε παρόμοιο διάστημα με την Ελλάδα (δλδ συχνά 20ετία ή και περισσότερο) ... Έχεις κάποια πηγή για την αυτοκινητοβιομηχανία της Φινλανδίας; Εκτός και αν λες Σουηδίας...
panoskatos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, Μάκαρος είπε Αν βγαζεις το λαδι στα 14Κ και ειναι πεντακαθαρο δεν ειναι καλο σημαδι. Σημαινει οτι σου βαζουν λαθος τυπο λιπαντικου και το λαδι δεν κανει σωστα τη δουλεια του. Το λαδι πρεπει να μπαινει ξανθο και να βγαινει μαυρο οταν το αλλαζεις. Αν μπαινει ξανθο και στην αλλαγη βγαινει παλι ξανθο να ανησυχησεις. Το λαδι μαυριζει γτ μαζευει καταλοιπα απο τον κινητηρα. Το λαδι ΠΡΕΠΕΙ να μαυριζει. Η προσωπική μου εμπειρία έχοντας αλλάξει αρκετές μοτοσυκλέτες και λιγότερα αυτοκίνητα εννοείται, και ενώ στην μοτοσυκλέτα σχεδόν άλλαζα και αλλάζω ο ίδιος τα λάδια (εκτός στην περίπτωση που ήμουν εντός εγγύησης) θα πω ότι όσο πιο παλιά και ταλαιπωρημένος είναι ένας κινητήρας και πιο πολλά χιλιόμετρα έχει γράψει τόσο πιο γρήγορα βλέπω ότι μαυρίζουν τα λάδια. Να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν μοτοσυκλέτες που στο καρτερ έχουν τζαμενιο ματάκι για τον έλεγχο της στάθμης οπότε είναι εύκολο να δεις πότε μαυρίζουν τα λάδια. Με λίγα λόγια όσο πιο γρήγορα το λάδι γίνεται μαύρο για μένα σημαίνει ότι εσωτερικά το μοτέρ αρχίζει να έχει τα χάλια του από όλο και περισσότερα κατάλοιπα. 1
KAKADI Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 18 λεπτά πριν, panoskatos είπε Mε λίγα λόγια όσο πιο γρήγορα το λάδι γίνεται μαύρο για μένα σημαίνει ότι εσωτερικά το μοτέρ αρχίζει να έχει τα χάλια του από όλο και περισσότερα κατάλοιπα. Ισχυει.. Μπορει να υποδηλωνει και οτι πλεον μερος των καυσαεριων και προιοντων καυσης γενικοτερα περνανε τα ελατηρια λογω φθορας και καταληγουν στην ελαιολεκανη.. 2
Rhamnusia Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Το βιβλίο του κατασκευαστή να ακολουθείς, άνοιξέ το και διάβασέ το. Ενδεικτικά από το δικό μου(ντιζελ). Στα πρώτα χίλια να μην το ζορίζεις, βάρη ή γκάζια τρελά, στις 2500-2700σαλ να αλλάζεις Αντίστοιχα φρεναρίσματα χωρίς λόγο απότομα να τα αποφεύγεις. Αλλαγή λάδια-φίλτρο κάθε χρόνο ή αν πιάσεις τα χλμ που σου λέει. Η αλλαγή λαδιών παίζει ρόλο και που το οδηγείς άλλο Αθήνα με κίνηση φουλ(σε εμένα λέει 10κ) άλλο ταξίδια και επαρχία με λιγότερο κίνηση(λέει 20κ). Φίλτρο αέρα λέει κάθε 2, αντίστοιχα με το λάδι αν οδηγείς σε δρόμους πολύ σκόνη/άμμο ζητάς αλλαγή τον χρόνο ή και λιγότερα χλμ 10κ λχ. Θα δεις το βιβλίο σέρβις τι αλλαγές θέλει και θα τις ζητήσεις όλες, εμένα βαριόντουσαν να κάνουν αλλαγή υγρό φρένων γτ θέλει εξαέρωση μετά, με δύο άτομα ένας να πατάει φρένο μέσα ένας από κάτω. Επίσης το πρωί όταν το βάζεις μπροστά μην κάθεσαι δέκα λεπτά να ζεσταθεί, μέχρι να βάλεις ζώνη κλπ σε τριάντα δεύτερα ξεκινάς συντηρητικά, τις πιο κρύες μέρες στο λεπτό είσαι οκ. Εμένα στο ρελαντί δουλεύει στις 900σαλ, μετά από 30σεκ φεύγω - Τις πολύ κρύες μέρες θα το δεις να δουλεύει πιο ψηλά, πχ σε εμένα στις 1100σαλ, όταν πέφτει μόνο του στο φυσιολογικό 900σαλ τότε ξεκινάω. (Εικασία)Αυτό που θέλουν είναι να μην βγάλει βλάβη στην εγγύηση αλλά όχι και να κρατήσει για "πάντα". Εν κατακλείδι, να μην ακούσεις ούτε εμένα και να ανοίξεις να διαβάσεις και να διασταυρώσεις ότι λέει ο κατασκευαστής για την συντήρηση. Καλοτάξιδο. 1
Μάκαρος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, panoskatos είπε Η προσωπική μου εμπειρία έχοντας αλλάξει αρκετές μοτοσυκλέτες και λιγότερα αυτοκίνητα εννοείται, και ενώ στην μοτοσυκλέτα σχεδόν άλλαζα και αλλάζω ο ίδιος τα λάδια (εκτός στην περίπτωση που ήμουν εντός εγγύησης) θα πω ότι όσο πιο παλιά και ταλαιπωρημένος είναι ένας κινητήρας και πιο πολλά χιλιόμετρα έχει γράψει τόσο πιο γρήγορα βλέπω ότι μαυρίζουν τα λάδια. Να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν μοτοσυκλέτες που στο καρτερ έχουν τζαμενιο ματάκι για τον έλεγχο της στάθμης οπότε είναι εύκολο να δεις πότε μαυρίζουν τα λάδια. Με λίγα λόγια όσο πιο γρήγορα το λάδι γίνεται μαύρο για μένα σημαίνει ότι εσωτερικά το μοτέρ αρχίζει να έχει τα χάλια του από όλο και περισσότερα κατάλοιπα. Προφανως δεν εννοουσα οτι με το που μπει το λαδι στη μηχανη πρεπει να μαυρισει απο τα πρωτα κιολας χιλιομετρα. Ουτε αυτο θα ηταν φυσιολογικο. Οπως δεν ειναι και φυσιολογικο το λαδι να βγαινει ξανθο μετα απο x χιλιομετρα.
valantis40 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 αν θες να μην παθει ποτε τιποτα το αυτοκινητο σου βαζε λαδια για 5000 χλμ και αλλαζε τα μολις κανεις 4000.επειδη οπως λες δεν κανεις πολλα χιλιομετρα οσα χιλιομετρα και να εχεις κανει οταν κλεινεις χρονο πρεπει να τα αλλαζεις αμεσως.ακου με και δεν θα χασεις.
dimitris_st13 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Rhamnusia είπε Αυτό που θέλουν είναι να μην βγάλει βλάβη στην εγγύηση αλλά όχι και να κρατήσει για "πάντα". Ισχύει ξεκάθαρα ότι αυτό που τους νοιάζει είναι να μην βγάλει κάτι στην εγγύηση. Πλέον με τις σύγχρονες μεθόδους υπολογισμού και διαστασιολόγησης τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με βάση αυτό, και να βγάλει ένα μέσο κύκλο ζωής 200-300.000χλμ ή 15-20 χρόνια το πολύ. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2019 από dimitris_st13
nickolas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 9 ώρες πριν, dimitris_st13 είπε Ισχύει ξεκάθαρα ότι αυτό που τους νοιάζει είναι να μην βγάλει κάτι στην εγγύηση. Πλέον με τις σύγχρονες μεθόδους υπολογισμού και διαστασιολόγησης τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με βάση αυτό, και να βγάλει ένα μέσο κύκλο ζωής 200-300.000χλμ ή 15-20 χρόνια το πολύ. Το ελάχιστο θες να πεις. Όταν πρωτοέβγαλε diesel η Honda πριν λίγα χρόνια σε κάποιες αγορές όπως της Γαλλίας έδινε εγγύηση για μέχρι 1.000.000χλμ. Μιλάμε για κανονική εγγύηση με χρονικό όριο τα 10 χρόνια και που δεν περιοριζόταν στον 1ο ιδιοκτήτη (όπως συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις εξαιρετικών εγγυήσεων). Το διάστημα αλλαγών που πρότεινε ή που θα σου έβγαινε από το service computer πρέπει να ήταν ~20.000χλμ. ή έτος.
teddy71 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 19 ώρες πριν, valantis40 είπε αν θες να μην παθει ποτε τιποτα το αυτοκινητο σου βαζε λαδια για 5000 χλμ και αλλαζε τα μολις κανεις 4000.επειδη οπως λες δεν κανεις πολλα χιλιομετρα οσα χιλιομετρα και να εχεις κανει οταν κλεινεις χρονο πρεπει να τα αλλαζεις αμεσως.ακου με και δεν θα χασεις. Έχει λάδια για 5 10 15 χιλιάδες χλμ? Παπαριά των συνεργειαδων ειναι. Αλλαγές ανά 5000 χλμ κάναμε στα αυτοκίνητα πριν 40 χρόνια που βάζαμε απλά ορυκτέλαια τα οποία σήμερα έχουν σχεδόν εξαφανιστεί και τα χρησιμοποιούν τίποτα αρχαιολογιες. Σήμερα σε κανένα αυτοκίνητο δεν προτείνεται τέτοιο λάδι και απαγορεύεται σε σύγχρονους κινητηρες, μόνο ζημιά θα προκαλέσουν καθώς η προστασία τους είναι ελάχιστη σε σχέση με τα σύγχρονα λιπαντικά. Πιο πολύ ζημιά θα προκληθεί από ότι αν βάζεις ακόμη και ημισυνθετικά και τα αλλάζεις κάθε 8-10κ χλμ. Ένα μπουσουλας είναι από αυτά τα χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής να αλλάζεις στα μισα καθώς δεν αναφέρονται σε οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες. Αντίξοες συνθήκες είναι είναι η οδήγηση σε πόλη, μικρές αποστασεις, παρατεταμένη λειτουργία σε ρελαντί, η υγρασία, σκόνη, χαρακτηριστικά του 90+% των συνθηκών που οδηγούμε. Σε πολλά μοντέλα σημερα βλέπω να αναφέρουν ένα ξερό πχ 20.000 χλμ χωρίς αναφορά στις συνθήκες . Στο δικό παρότι 15ετιας μοντέλο προτείνει αλλαγη ανά 15000χλμ και υπό αντίξοες ανά 7500. Ένα αυτοκίνητο που κινείται σε εθνικές οδους μέσα 100ωρες λειτουργίας θα διανύσει 10.000χλμ ένωσαν κινείται σε πόλη το πολύ 3000-4000. Οπότε για τα 10.000 θα ηθελε 250+ ώρες. Όπου σε τοσες ώρες θα είχε χάσει το λιπαντικό μεγάλο μέρος της προστασίας που προσφέρει Το ορθο είναι η αλλαγή να γίνεται βάση ενός χρόνου λειτουργίας και όχι βάση χλμ αλλά επειδή είναι δύσκολη αυτή η καταγραφή προσέφυγαν στην χρήση της απόστασης. Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος λειτουργίας τόσο μεγαλύτερη και καταπόνηση των λιπαντικών και συνεπώς και μείωση της προστασίας που προσφέρουν. 7
Rhamnusia Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 18 λεπτά πριν, teddy71 είπε Ένα μπουσουλας είναι από αυτά τα χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής να αλλάζεις στα μισα καθώς δεν αναφέρονται σε οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες. Αντίξοες συνθήκες είναι είναι η οδήγηση σε πόλη, μικρές αποστασεις, παρατεταμένη λειτουργία σε ρελαντί, η υγρασία, σκόνη, χαρακτηριστικά του 90+% των συνθηκών που οδηγούμε. Σε πολλά μοντέλα σημερα βλέπω να αναφέρουν ένα ξερό πχ 20.000 χλμ χωρίς αναφορά στις συνθήκες . Στο δικό παρότι 15ετιας μοντέλο προτείνει αλλαγη ανά 15000χλμ και υπό αντίξοες ανά 7500. το αναφέρουν σίγουρα, τουλάχιστον το έχει στο δικό μου, λάδια λέει 10κ και αντίστοιχα φίλτρο αέρα σκόνες/χώμα/άμμο
dimitris_st13 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, teddy71 είπε Έχει λάδια για 5 10 15 χιλιάδες χλμ? Παπαριά των συνεργειαδων ειναι. Αλλαγές ανά 5000 χλμ κάναμε στα αυτοκίνητα πριν 40 χρόνια που βάζαμε απλά ορυκτέλαια τα οποία σήμερα έχουν σχεδόν εξαφανιστεί και τα χρησιμοποιούν τίποτα αρχαιολογιες. Σήμερα σε κανένα αυτοκίνητο δεν προτείνεται τέτοιο λάδι και απαγορεύεται σε σύγχρονους κινητηρες, μόνο ζημιά θα προκαλέσουν καθώς η προστασία τους είναι ελάχιστη σε σχέση με τα σύγχρονα λιπαντικά. Πιο πολύ ζημιά θα προκληθεί από ότι αν βάζεις ακόμη και ημισυνθετικά και τα αλλάζεις κάθε 8-10κ χλμ. Ένα μπουσουλας είναι από αυτά τα χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής να αλλάζεις στα μισα καθώς δεν αναφέρονται σε οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες. Αντίξοες συνθήκες είναι είναι η οδήγηση σε πόλη, μικρές αποστασεις, παρατεταμένη λειτουργία σε ρελαντί, η υγρασία, σκόνη, χαρακτηριστικά του 90+% των συνθηκών που οδηγούμε. Σε πολλά μοντέλα σημερα βλέπω να αναφέρουν ένα ξερό πχ 20.000 χλμ χωρίς αναφορά στις συνθήκες . Στο δικό παρότι 15ετιας μοντέλο προτείνει αλλαγη ανά 15000χλμ και υπό αντίξοες ανά 7500. Ένα αυτοκίνητο που κινείται σε εθνικές οδους μέσα 100ωρες λειτουργίας θα διανύσει 10.000χλμ ένωσαν κινείται σε πόλη το πολύ 3000-4000. Οπότε για τα 10.000 θα ηθελε 250+ ώρες. Όπου σε τοσες ώρες θα είχε χάσει το λιπαντικό μεγάλο μέρος της προστασίας που προσφέρει Το ορθο είναι η αλλαγή να γίνεται βάση ενός χρόνου λειτουργίας και όχι βάση χλμ αλλά επειδή είναι δύσκολη αυτή η καταγραφή προσέφυγαν στην χρήση της απόστασης. Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος λειτουργίας τόσο μεγαλύτερη και καταπόνηση των λιπαντικών και συνεπώς και μείωση της προστασίας που προσφέρουν. Πολύ σωστά μιλάς, απλά τα λάδια που είναι για λιγότερα χιλιόμετρα (πχ έως 8-10 οπότε για σιγουριά τα αλλάζεις στα 6-7) είναι αυτά που είναι ημισυνθετικα, και φθηνότερα, αλλά για εμένα δεν αξίζει τον κόπο. Καλύτερα φουλ συνθετικά και αλλαγή ανά 8-12.000 χλμ αναλόγως χρήσης.
valantis40 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) καταρχην τη γνωμη μου ειπα μετα απο 35 χρονια στο τιμονι και τιποτε αλλο.εγω φιλε μου δεν τα αλλαζω σε συνεργειο τα αλλαζω μονος μου.βαζω castrol gtx 15-40 semi synthetic τα αλλαζω καθε 4000 η ενα χρονο οποιο ερθει πρωτα και ο κινητηρας μου μετα απο 236000 xlm γυαλιζει και δεν εχω το παραμικρο θεμα.εσυ αλλαζε τα οποτε θελεις και βαλε οτι λαδι θελεις. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από valantis40
The_Judas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν οι αντιπροσωπείες έλεγαν "αλλαγή κάθε 1000χλμ", θα λέγαμε ότι είναι απατεώνες και θέλουν να τα παίρνουν. Τώρα που μας λένε "κάθε 15.000-30.000" πάλι είναι απατεώνες που θέλουν να καταστρέψουμε τον κινητήρα. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να μας λένε να μην αλλάζουμε ποτέ ιμάντα χρονισμού. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από The_Judas 1
ELTASSOS Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Εμενα ταξιτζης μου ειπε οτι το καλυτερο λαδι ειναι ορυκτελαιο 50/50 αναμιζη με μαζουτ. Πολυ ανωτερη λιπαντικοτητα, 4πλη διαρκεια ζωης αριστη προστασια και 1/10 της τιμης. Προφανως οι εταιριες και συνεργεια δεν λενε τιποτα για ευνοητους λογους. Μου το επιβεβαιωσε και ο μηχανικος μου. Τσεκαρετε το... 1
alkis13 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Σχετικα με τα λιπαντικα. Σε ερευνητικό επίπεδο, χρησιμοποιούσα "σιλικονέλαιο", όπου με λίγα λόγια είχε τεράστιο ιξώδες και άντεχε στους 1200C για κανενα 24ωρο χωρις πολλα προβλήματα. Εκτος το κόστος του όπου ήταν ακριβό, η διάρκεια ζωής του ήταν ενδιαφέρουσα. Μπορούσε να αντέξει 3-4 ημέρες υπο σταθερή θερμοκρασία, πριν μαυρίσει και μυρίσει ο τόπος, αλλά εαν το χρησιμοποιούσες 24ώρες, μετά το άφηνες να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου και ξανα-μανα, αντεχε το πολύ δέκα φορές. Αυτα ηταν για οργανικές συνθέσεις σε υδατόλουτρο. Έλα όμως όπου ήθελε παρακολούθηση ολη η συνθεση και αναγκαστικά έχεις άπλετο χρόνο. Χωρις πολλά πολλά, δοκιμάστηκε το λάδι μου. Καταρχάς σε ~200C μαυρίζει από μόνο του. Επίσης σε μικρά αναψε σβύσε σε ευρος 100C-200C παλι μαυρίζει. Με λίγα λόγια αυτό που λενε ότι τα εντός πόλης πρέπει να αλλάζουν συχνά λάδια ισχύει. Επειδη το αμαξι μου καιει το λαδακι του είχα 2-3 lt απο διαφορετικες μαρκες σε 10-40. Ένα ιαπωνικό μόνο, άργησε με διαφορά να μαυρίσει, όλα τα άλλα κατευθείαν. Τελος να πω πως, με το μαυρισμα, μειωνόταν και η ροή, δεν ηταν πολύ ρευστό δηλαδή. Οσο το χρυσαφι χρωμα γινοταν καφε και το καφε μαυρο, το λαδι δεν ηταν λαδι. Να πω πως το λαδι που δεν μαυρισε, μαυρισε στους 300-400C, οπου και αυτο τοτε αρχισε να χανει σε ροη. Δυστυχως, εκεινη τη στιγμη απογοητευτηκα καθως, παλι οι Ιαπωνες, μας εβαζαν τα γυαλια. Απορει κανεις, απο τηλεορασεις, μεχρι και φαγητα εχουν κατακλείσει τον κόσμο. Επειδη το topic, ειναι μεγάλο, σαν "σουμα" όσον έχουν αναφερθεί, έχω να αναφερω-προσθέσω, ότι η οδήγηση εντος πολης- οι μικρες διαδρομες, τα αναψε σβησε, είναι ακραίες συνθηκες για το λαδι. Ισως η αλλαγη λαδιων νωρις, να μπορεσει να αποκλείσει κάποια μελλοντικά προβλήματα, ή μαλλον πιο σωστά, να αργήσει την εμφάνιση τους. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από alkis13 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα