voltmod Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Μέχρι σήμερα, το «ray tracing» αποτελούσε αποκλειστικό χαρακτηριστικό των καρτών γραφικών «Turing RTX», ωστόσο η Nvidia από το συνέδριο GDC (Game Developers Conference) ανακοίνωσε ότι θα ενεργοποιήσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα και σε παλαιότερες κάρτες γραφικών από την GTX 1060 6GB μέχρι την Titan XP. Πιο συγκεκριμένα, η Nvidia ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει μία νέα έκδοση του driver της τον Απρίλιο, που θα ενεργοποιήσει τη δυνατότητα rendering διάφορων εφέ «ray tracing» και στις κάρτες γραφικών «Pascal», από την GTX 1060 6GB μέχρι την Titan XP αλλά και στις νεότερες «Turing», όπως στις GTX 1660 και 1660 Ti, χρησιμοποιώντας DirectX Raytracing (DXR). Οι συγκεκριμένες κάρτες γραφικών θα μπορούν να «τρέξουν» βασικά εφέ ray tracing με «low ray count», δηλαδή με άλλα λόγια με RTX Low ή και Medium settings, ανάλογα το παιχνίδι. H Nvidia υποστηρίζει ότι το Battlefield θα μπορούσε να τρέξει αρκετά καλά σε όλες τις παραπάνω κάρτες γραφικών με RTX Medium ή RTX High settings, κυρίως επειδή γίνονται rendering μόνο ray-traced αντανακλάσεις. Από την άλλη, κάποιες συγκεκριμένες «shadow heavy» σκηνές στο Shadow of the Tomb Raider (για το οποίο ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει το patch για RTX και DLSS) θα μπορούσαν να «γονατίσουν» τις κάρτες γραφικών. Το Metro Exodus φαίνεται να είναι το πιο βαρύ από όλα τα παιχνίδια, καθώς χρησιμοποιεί τη τεχνολογία ray tracing στον πυρήνα της global illumination μηχανής γραφικών του. H Nvidia μάλιστα επεσήμανε ότι για την καλύτερη εμπειρία με το παιχνίδι είναι απαραίτητη μία κάρτα γραφικών GeForce RTX. Σύμφωνα με την Nvidia, η υποστήριξη του ray tracing από τις κάρτες γραφικών GeForce GTX ήταν πάντα στα σχέδια και στο roadmap της (αν και αυτή η δήλωση έρχεται σε αντίθεση με όσα υποστήριζε για τις κάρτες γραφικών της χωρίς dedicated πυρήνες RT πριν λίγο καιρό). Από ότι φαίνεται, η εταιρεία θέλει να είναι προετοιμασμένη για την περίπτωση που οι επόμενης γενιάς κονσόλες –π.χ το PS5 και το Xbox Two- υποστηρίζουν ray tracing. Παράλληλα, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι εκτός από την Unreal Engine, και η μηχανή γραφικών Unity υποστηρίζει πια DXR, και έτσι, θα δούμε πολλά περισσότερα ray-traced παιχνίδια στο μέλλον. TechRadar Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Silverage Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Με 15 fps. RTX master race ρε! Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2019 από Silverage
nikos5800 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Silverage είπε Με 15 fps. RTX master race ρε! Τα 15fps που τα είδες ;μια χαρά θα πιάνεις τα 30fps ,για παραπάνω θα πρέπει να έχεις rtx κάρτες Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2019 από nikos5800 1 1
pikoriko Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Για μας τα φτωχαδακια που έχουμε 8800GTX λίγο RTX? 2
michael92 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 21 λεπτά πριν, pikoriko είπε Για μας τα φτωχαδακια που έχουμε 8800GTX λίγο RTX? Αν η κάρτα σου ήταν άνθρωπος θα τελείωνε την Α' Γυμνασίου σε 3 μήνες. 3
Istros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Ευγε στην Nvidia για την κίνηση αυτή αν και θα κόψει πωλήσεις από τις RTX 4
drakoulis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ε λογικά αφού παίζει στις Pascal θα παίζει ακόμα και σε kepler και maxwell αλλά δεν το δίνει η nvidia, στο τέλος κλασσικά θα βγεί κάποιο ανεπίσημο patch-hack που θα το ενεργοποιεί. Ps. Πρίν 2 μήνες είχαμε δει την παλιότερη titan v με ανεπίσημο patch να σκίζει στο ray tracing να είναι γρηγορότερη από 2080 και χωρίς να έχει τα ανάλογα cores. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2019 από drakoulis 2
Istros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Ήδη η Crytek παρουσίασε ένα demo όπου η Cryengine υποστήριζει ray tracing σε όλες τις GPU ακόμα και σε Radeon 4
Occultist Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 7 λεπτά πριν, drakoulis είπε Ε λογικά αφού παίζει στις Pascal θα παίζει ακόμα και σε kepler και maxwell αλλά δεν το δίνει η nvidia, στο τέλος κλασσικά θα βγεί κάποιο ανεπίσημο patch-hack που θα το ενεργοποιεί. Ή μπορούν να κατεβάσουν απευθείας τα screenshots από το web 😂 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, Istros είπε Ευγε στην Nvidia για την κίνηση αυτή αν και θα κόψει πωλήσεις από τις RTX Για την ακρίβεια θα τις αυξήσει γιατί οι RTX κάρτες προσφέρουν 2-3x μεγαλύτερες επιδόσεις στο RT. Το RT στις Pascal θα μπει απλά για να φανεί η μεγάλη διαφορά επιδόσεων μεταξύ GTX και RTX ώστε να δει ο κόσμος με άλλο μάτι τις RTX κάρτες. 10 1
freegr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Θετικό χαρακτηριστικό αν και ο ανταγωνισμός εντείνεται όσο περνά ο καιρός, να δούμε όμως πραγματικές επιδόσεις και όχι πειραγμένα τέστ...
hondakkias31 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Μαλον τις εμεινε πολυ στοκ απτις παλιες Δηλαδη πχ θα μπορουσε κ η παλια 1080ti να υποστηριζε raytracing? Μας δουλευει κανονικα μηπως η nvidia? Σιγα μην κοψει πωλησεις θα χαμηλωσει λιγο τιμες που ουτως αλλως υπερκοστολογησε
Istros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Για την ακρίβεια θα τις αυξήσει γιατί οι RTX κάρτες προσφέρουν 2-3x μεγαλύτερες επιδόσεις στο RT. Το RT στις Pascal θα μπει απλά για να φανεί η μεγάλη διαφορά επιδόσεων μεταξύ GTX και RTX ώστε να δει ο κόσμος με άλλο μάτι τις RTX κάρτες. Δεν διαφωνούμε ότι θα έχει τεράστια διαφορά και δεν αναφερόμαστε σε high end κάρτες όπου κάποιος θα πάει κατευθείαν στην 2080ti λόγω επιδόσεων,αλλά κάποιος που σκεφτόταν να αγοράσει 1660 η την 2060 (λόγω Ray tracing) ίσως τώρα πάρει την 1660 με κάποιες υποχωρήσεις στην αποδοση 2
tolisrx8 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 18 λεπτά πριν, Istros είπε Ευγε στην Nvidia για την κίνηση αυτή αν και θα κόψει πωλήσεις από τις RTX Μπααα... Δολωμα ειναι η κινηση....Ευγε στο marketing της nvidia... Ξερεις ποσοι θα δουν σε pascal ray tracing επιδοσεων τις ταξης 10-15 frames και θα αναβαθμισουν σε Rtx... 3
Retromaniac Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 22 λεπτά πριν, drakoulis είπε Ε λογικά αφού παίζει στις Pascal θα παίζει ακόμα και σε kepler και maxwell αλλά δεν το δίνει η nvidia, στο τέλος κλασσικά θα βγεί κάποιο ανεπίσημο patch-hack που θα το ενεργοποιεί. Ps. Πρίν 2 μήνες είχαμε δει την παλιότερη titan v με ανεπίσημο patch να σκίζει στο ray tracing να είναι γρηγορότερη από 2080 και χωρίς να έχει τα ανάλογα cores. Βασικά από τι έψαξα είναι λίγο πιο αργή αλλά και πάλι φαίνεται εντυπωσιακό. Αν δεις όμως παραπάνω κάτι bench από starwars θα δεις ότι η διαφορά είναι τραγική. Πως μπορεί να εξηγηθεί όμως; H titan έχει τρομερό FP16 performance (διπλάσιο από την 1080 και παραπάνω από την 2080). Ίσως σε μερικά παιχνίδια που δεν έχουν πολύ βαριά χρήση ray tracing να έρχονται κοντά, αλλά μέχρι εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα