Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Tompgr είπε

 πόσοι οδηγοί παρακολουθούν κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης αυτοκινήτου ή μηχανής;

Κανονικά θα έπρεπε να υπήρχαν κάποια   υποχρεωτικά μαθήματα ασφαλούς οδήγησης για την απόκτηση διπλώματος.

το σύστημα των εξετάσεων είναι καθαρά πελατειακό . Που το μόνο που πρέπει να μάθεις σάν νέος οδηγός είναι οπισθογωνια πορεία και παρκάρισμα..

δεν τους νοιάζει να βγάλουν σωστούς οδηγούς  με αντίληψη  ικανότητα αποφυγής ατυχήματος και λήψη σωστών αποφάσεων..

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Klausx είπε

Πρέπει να αλλάξει το σύστημα και να γίνονται πιο συχνά κάθε 10 χρόνια π.χ ξανά εξετάσεις.

Υπερβολικό και ανεφάρμοστο.

Δεν ξέρω κανέναν που να γίνεται χειρότερος μετά από 10 χρόνια στο τιμόνι. Αν εννοείς πως κάποιος που πλήρωσε την πρώτη φορά δεν θα πληρώσει τη 2η, καταλαβαίνεις πως το σκεπτικό μπάζει από παντού.

Ήδη η διάρκεια στα νέου τύπου διπλώματα είναι στα 15 χρόνια και μετά χρειάζεται ανανέωση με βεβαιώσεις γιατρών που είναι και το πιο σημαντικό και σοβαρό. Ακόμα και στα 45 του μπορεί κάποιος να έχει τόσα προβλήματα υγείας που να είναι επικίνδυνος σαν οδηγός.

Όλα αυτά βέβαια με την προΰπόθεση πως σε 15 χρόνια θα χρειάζεται ακόμα άνθρωπος στα χειριστήρια, που το βλέπω αμφίβολο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Doubt είπε

 

Ήδη η διάρκεια στα νέου τύπου διπλώματα είναι στα 15 χρόνια και μετά χρειάζεται ανανέωση με βεβαιώσεις γιατρών που είναι και το πιο σημαντικό και σοβαρό. Ακόμα και στα 45 του μπορεί

Διαφοροι μαγκες απο τις σχολες οδηγων πανε στα σπιτια διπλωματα γερων που ειναι σχεδον τυφλοι και ανυμποροι 

Πολυ λαδι πεφτει και στα υποργεια και σε γιατρους κλπ 

Ποιος νοιαζεται 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Υπερβολικό και ανεφάρμοστο.

Δεν ξέρω κανέναν που να γίνεται χειρότερος μετά από 10 χρόνια στο τιμόνι. Αν εννοείς πως κάποιος που πλήρωσε την πρώτη φορά δεν θα πληρώσει τη 2η, καταλαβαίνεις πως το σκεπτικό μπάζει από παντού.

Ήδη η διάρκεια στα νέου τύπου διπλώματα είναι στα 15 χρόνια και μετά χρειάζεται ανανέωση με βεβαιώσεις γιατρών που είναι και το πιο σημαντικό και σοβαρό. Ακόμα και στα 45 του μπορεί κάποιος να έχει τόσα προβλήματα υγείας που να είναι επικίνδυνος σαν οδηγός.

Όλα αυτά βέβαια με την προΰπόθεση πως σε 15 χρόνια θα χρειάζεται ακόμα άνθρωπος στα χειριστήρια, που το βλέπω αμφίβολο.

Το βασικό είναι να υπάρχουν έλεγχοι κάτι που στην Ελλάδα θέλει άλλα 40 χρόνια, πώς να σε σταματήσει για έλεγχο η τροχαία όταν στο ίδιο το περιπολικό δεν δουλεύουν Στοπ  κτλ. τα βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.

Οι γιατροί σε κόβουνε μόνο αν δεν έχεις χέρια ή πόδια και εκεί παίζετε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...