ET4000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Πάρτε φτυάρι... Το RDR2 τρέχει σε 1440p και 30 fps με X1X Settings. https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-stadia-tech-review Latency Tests Xbox One X Stadia Difference Destiny 2 100ms (30fps) 144ms (60fps) +44ms Mortal Kombat 11 78ms 122ms +44ms Shadow of the Tomb Raider 60fps 83ms 139ms +56ms Shadow of the Tomb Raider 30fps 167ms 217ms +50ms Gylt N/A (Stadia Exclusive) 139ms - 10.7 Teraflops λέγανε και δεν αγγίζουν τα 6 του X1X. Αναφορά σε κείμενο Our final game focus is the big one - Red Dead Redemption 2. Stadia is based on a Linux OS running the Vulkan graphics API, and we know from our recent PC testing that Rockstar supports both this and DirectX 12 with the latest iteration of the Rage engine. We also know that invoking the PC game's higher-end features comes at a cost, so the developer's choices here in how to use Stadia's power should be intriguing. Again, the obvious takeaway from Stadia is that despite a 4K output from Chromecast Ultra, the game itself is rendering at a lower resolution. It took a bit of effort to figure out what's going on, but the evidence points to Red Dead Redemption 2 operating with an internal pixel-count of 1440p. Again, we'll be looking at the specific visual feature set of the Stadia port in future, but first impressions suggest a good level of similarity in terms of specific settings with the Xbox One X version. Meanwhile, the Stadia port of RDR2 also seems to be running at the same 30 frames per second frame-rate as well. It's Red Dead Redemption 2 in its entirety, it plays well, and even with the existing, very large latency built into the game, there are no issues whatsoever in progressing through the game via the streaming platform. https://www.theverge.com/2019/11/18/20970297/google-stadia-review-gaming-streaming-cloud-price-specs-features-chrome-pixel Αναφορά σε κείμενο Initially, Google told us that it was using the highest-resolution, highest-fidelity build of Destiny 2 available. But Bungie later confirmed that our eyes weren’t deceiving us. “When streaming at 4K, we render at a native 1080p and then upsample and apply a variety of techniques to increase the overall quality of effect,” a Bungie rep said, adding that D2 runs at the PC equivalent of medium settings. That explains why the Xbox One X build, which runs at a native 4K and with higher-res assets, looks so much better than Stadia. Καληνύχτα... 1 1
ET4000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Να δω που θα βρουν νεκροταφείο να θάψουν τόσες Vega 56...
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Πότε δεν υπήρξε ενδεχόμενο να μπορέσει η Google να σταθεί πλάι στην MS, τη Sony και την Nvidia. Δεν ξέρω γιατί την πήραμε στα σοβαρά, ήταν εξαρχής πασιφανές ότι απλά έκανε τον χαβαλέ της.
KilliK Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, najinblue3 είπε ποιες αποτυχιες, για γραψε αν θελεις. Κ μετα γραψε τις επιτυχιες... Η google ειναι κυριαρχη στο χωρο του software engineering, την παιρνει να κανει οτιδηποτε θελει και να μην της βγει https://killedbygoogle.com/ https://gcemetery.co/ 1
ET4000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ένα πράγμα είχανε να δείξουν οι άχρηστοι: RDR2 σε 4K/60/ULTRA Ναι τεχνολογικά ΘΑ το κάνουν αλλά το πρώτο ραντεβού μετράει. Phil άντε πήγαινε πίσω στην Sony να κερδίσει το xbox, μετά στην MS να κερδίσει η Sony και μια επισκεψούλα στην Nintendo ποτέ δεν βλάπτει. 😂😂😅 Περιμένω το Metacritic και τα user reviews. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από ET4000 2
ilos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Στις 17/11/2019 στις 7:53 ΜΜ, ADHD είπε Εμενα μου αρεσει το concept, τα single player AAA στο stadia που ετσι και αλλιως delayed παιζουν (βλεπε rdr2), χωρις ολο αυτο που περνανε οι pc gamers σε καθε unoptimized προβληματικο release (βλεπε rdr2 παλι :P) και εχεις το pc αποκλειστικα για multiplayer/competitive. Θα ηταν καλη λυση σαν επιλογη αν υλοποιηθεί σωστα. 1440p30 με xb1x settings τρέχει και η κουτσή Μαρία το RDR2.😁 Εδώ η 580 έχει οριακά τα 4k30. Μάλλον λόγω cpu χωλαίνει το μηχάνημα για το 60ρι (χαμηλά χρονισμένοι xeon) ή προσπαθεί με 2xvega56 να τρέξει 3-4 instances ή έχουν συγκεκριμένο power/thermal budget ανά rack, που μάλλον είναι χλωμό. Βάλε και άλλα 50-100 ms latency στη καλύτερη πάνω στα 400-500ms που έχει από μαμά το RDR2 λόγω φιλοσοφίας σχεδίασης για πιο smooth animations και έδεσε το γλυκό. Καλομαθημένοι PCMR θα χαλαστούν πάρα πολύ στη πρώτη επαφή με το latency και τα video compression artifacts. Εμένα πιο πολύ με χαλάει το συνδρομητικό μοντέλο. Προτιμώ κάτι σε στυλ netflix/gamepass με ένα σωρό τίτλους και στάνταρ συνδρομή παρά e-store τύπου steam/egs και συνδρομή αν θες 4K και 2-3 games το μήνα αλά psn+.
Ren_of_Heavens Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Η αλήθεια είναι ότι τον Phil Harrison θα δυσκολεύομουν να τον καλέσω για καφέ αν υπάρξει τέτοια ευκαιρία. Δεν είμαι προληπτικός αλλά θα έριχνα λίγο ΚΑΛΑΣ στην εξώπορτα.😝
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, ilos said: Εμένα πιο πολύ με χαλάει το συνδρομητικό μοντέλο. Προτιμώ κάτι σε στυλ netflix/gamepass με ένα σωρό τίτλους και στάνταρ συνδρομή παρά e-store τύπου steam/egs και συνδρομή αν θες 4K και 2-3 games το μήνα αλά psn+. Η τακτική της Google στο συγκεκριμένο κομμάτι ήταν λίγο «είδα φως και μπήκα». Εάν δεν ήθελε να μπλέξει με copyrights κλπ (έτσι ώστε να αντέγραφε το μοντέλο του xCloud ή του PS Now), θα μπορούσε απλά να παντρέψει την υπηρεσία της με ένα ήδη υπάρχον store, όπως η Nvidia την πάντρεψε με το Steam. Η Google απλά θα μπορούσε να κάνει collaboration με το GoG ή με το EGS ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων. Το να ζητάει να αγοράσουμε games που έχουμε ήδη αγορασμένα είναι αρκετά μάταιο, πόσω δε μάλλον όταν θέλει καπάκι και συνδρομή για το streaming. Δεν πρόκειται να βγάλει πενταετία αν συνεχίσει έτσι, σα να βλέπουμε το Google+ σε επανάληψη. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από Malthador
Mhlogiatros Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Tο φρεσκο Fallen Order που ειχαν διαφημιση το εφαγε η μαρμαγκα ;
ilos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εντάξει πέφτει πολύ άδικο bashing αυτή τη στιγμή στην υπηρεσία από τα social media και τους founders/early adopters, αν και tbh έχει μερίδιο και η ίδια η google για όλα αυτά τα παράπονα. Καταρχάς θεωρεί αυτό το semi-launch σαν finished product/service και όχι σαν early beta. Έπειτα δεν είναι σαφής ή δε θέλει να τρομάξει κόσμο στα prerequisites. Πχ δε θέλει να πει στον average joe αμερικάνο με το iphone του, ξέρεις κάτι χρειάζεσαι 5g αλλιώς το latency θα είναι through the roof ή καλό είναι να βάλεις αυτό το ethernet καλώδιο στο chromecast για να μη buffάρει κάθε τρεις και λίγο με το 2.4Ghz router σου. Αλλά και πιο τεχνικά του τύπου πχ ότι ο isp σας έχει παραπάνω hops από ότι προβλέπεται για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας ή το κοντινότερο datacenter μας είναι πιο μακριά από ότι είναι το minimum. Αυτή τη στιγμή κάνει beta testing δηλαδή μαζί με όλα τα worst case scenarios για να δει πως θα βελτιωθεί και θα είναι έτοιμη με όλα τα features στο "κανονικό" launch. Πάντως σαν concept+τεχνολογία μπορεί να δώσει μοναδικά πλεονεκτήματα στο απώτερο μέλλον. 1) Σε συνδυασμό με 5g το απόλυτο portability σε κονσολό-mobile gaming. Απλά κουβαλάς το κινητό σου, το stadia gamepad και ένα mini usb καλώδιο τα βάζεις στη βαλίτσα και πας διακοπές οπουδήποτε ξένοιαστος, 2) Αν αργότερα αποφασίσει να συνεργαστεί/συγχωνευτεί με τους άλλους xcloud/psnow θα μπορείς να παίξεις exclusives on the go ή οπουδήποτε χωρίς να χρειάζεται να πάρεις κονσόλα. Βέβαια πολύ δύσκολο να γίνει αυτό στο κοντινό μέλλον, αλλά ποτέ δε ξέρεις. 3) Παρόλο το input latency, μπορεί και πάλι να είναι ομαλότερη η εμπειρία σε multplayer games που είτε ήταν p2p hosted ή οι servers ήταν ταλαίπωροι. Αντί δηλαδή ένας να έχει 0 ping και οι άλλοι 100+, πλέον αφού όλοι είναι hosted στο ίδιο ή σε παραδίπλα datacenters θα έχουν πιο ισότιμη μεταχείριση. Επίσης εκτός από το destiny 2 έχει launch title και το samurai shodown που έχει βγει για κονσόλες από τον Ιούνη, αλλά στα PC θα έρθει Q1 2020.😁 Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από ilos
DJTaurus Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα λεγε ο τρισμέγιστος sir_Tera/ET400! DOA Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από DJTaurus 2
Azure_Knight Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) http://stadiacountdown.com/ Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από Azure_Knight
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα