zazoum Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Μονο το Capture Reality θα τρεχει. Ασταμάτητα.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, zazoum είπε Νόμιζα ο Windows Server αρκει. Αλλα ΟΚ. Linux? Linux. No pro. Windows Server ενδεχομένως να κάνει. Δεν ξέρω, θα πρέπει να ρωτήσεις στην εταιρία που φτιάχνει το πρόγραμμα που σίγουρα ξέρουν καλύτερα.
renaxan Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 11 hours ago, zazoum said: Καλησπέρα/ Στήνουμε HPC αποκλειστικα για το φωτογραμμετρικο Capture Reality. Περιμένουμε zen 2, θα ριξουμε και 2 RTX (έτσι μας συμβούλευσαν στο φορουμ του προγράμματος - Gaming GPU) και Θέλουμε RAM. Πολύ RAM! Βασικα δεν ξερουμε καν αν τα 256 αρκούν. Απο πού αγοράζουμε; Συμβουλές, παρατηρήσεις, σχόλια. Αυτό είναι το πρόγραμμα?? https://support.capturingreality.com/hc/en-us/articles/115001524071-OS-and-hardware-requirements Το παραπάνω δεν αναφέρει κάπου για τόση ram.. Εάν όχι πιο είναι το πρόγραμμα για Capture Reality?? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δεν λέει πουθενά όμως ότι αν του βάλεις 256 GB δεν θα τα αξιοποιήσει. Αυτά που γράφει στο link που παραθέτεις είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές. Είναι γνωστό ότι τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας τρώνε την μνήμη με το κιλό.
zazoum Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 2 λεπτά πριν, renaxan είπε Αυτό είναι το πρόγραμμα?? https://support.capturingreality.com/hc/en-us/articles/115001524071-OS-and-hardware-requirements Το παραπάνω δεν αναφέρει κάπου για τόση ram.. Εάν όχι πιο είναι το πρόγραμμα για Capture Reality?? Εξαρταται τη χρηση που κάνεις. Οταν εμείς θέλουμε να ριχνουμε μέσα uncompressed 1500 με 2000 φωτο + lazer scan point clouds τοτε βράστα.
kostas_anes Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, zazoum είπε Εξαρταται τη χρηση που κάνεις. Οταν εμείς θέλουμε να ριχνουμε μέσα uncompressed 1500 με 2000 φωτο + lazer scan point clouds τοτε βράστα. Aπο περιεργεια, (αν επιτρεπεται κι ολας), τι θα κανετε με αυτο το προγραμμα?
zazoum Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, kostas_anes είπε Aπο περιεργεια, (αν επιτρεπεται κι ολας), τι θα κανετε με αυτο το προγραμμα? Αποτυπωση των οχυροματικών και περιξ αυτων γεωμετρίας και RGB στο Μεσολόγγι. Μια άλλη ομαδα δουλεύει με τη σειρα 2000 ζεν στην Αχαϊα. 1
chrxour Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Οι φωτογραφίες τι ανάλυση έχουν και σε τι settings θα δουλεύετε το reality capture?έχετε σκεφτεί την χρήση του Pix4dmapper?256gb είναι πολλά, νομίζω και με 128gb θα κάνετε δουλειά σας.
pmav99 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 5 hours ago, zazoum said: Αχ και να βγαινε dual socket MB gia Threadripper... αχ,αχ... Κάτι τέτοιο θα κανιβάλιζε τους EPYC. Επιπρόσθετα, οι Threadripper είναι golden chips για αυτό και έχουν καλύτερα ρολόγια. Αποκλείεται να μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση αν αρχίσουν να χρησιμοποιούνται σε datacenters.
kostas_anes Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, zazoum είπε Αποτυπωση των οχυροματικών και περιξ αυτων γεωμετρίας και RGB στο Μεσολόγγι. Μια άλλη ομαδα δουλεύει με τη σειρα 2000 ζεν στην Αχαϊα. Σαν κατοικος Πατρας λεω : Καλη φαση! 50 λεπτά πριν, pmav99 είπε Κάτι τέτοιο θα κανιβάλιζε τους EPYC. Επιπρόσθετα, οι Threadripper είναι golden chips για αυτό και έχουν καλύτερα ρολόγια. Αποκλείεται να μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση αν αρχίσουν να χρησιμοποιούνται σε datacenters. Οι EPYC ειναι οτι πιο μπιναρισμενο υπαρχει FYI.
armagedwnn Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, zazoum είπε Μονο το Capture Reality θα τρεχει. Ασταμάτητα. 16 ώρες πριν, elorant είπε Δεν λέει πουθενά όμως ότι αν του βάλεις 256 GB δεν θα τα αξιοποιήσει. Αυτά που γράφει στο link που παραθέτεις είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές. Είναι γνωστό ότι τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας τρώνε την μνήμη με το κιλό. Είναι τα recommended όχι οι ελάχιστες. Δεν το γνωρίζω το πρόγραμμα προσωπικά και πόση ραμ μπορεί να αξιοποιήσει. Από την σελίδα τους όμως είδα ότι έχουν διαφορετική άδεια για SLI. Αν μιλήσεις με το support της εταιρίας σίγουρα θα σας κατευθύνει ως προς τις απαιτήσεις του συστήματος. Επίσης η άδεια του SLI είναι αρκετά πιο ακριβή. Λύση με threadripper ? Βέβαια έχει 8 slot το cheapset X399 οπότε πρέπει να πάτε σε 32gb ανά slot για να φτάσετε τα 256 gb. Αλλά δεν νομίζω να χρειάζεσται κάτι πιο δυνατό από αυτό. Y.Γ.: κοίταξα λίγο στο φόρουμ του προγράμματος, νομίζω εκεί θα βρεις περισσότερη βοήθεια. https://support.capturingreality.com/hc/en-us/community/topics/115000321869-General-Discussion Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από armagedwnn
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 51 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Είναι τα recommended όχι οι ελάχιστες. Δεν το γνωρίζω το πρόγραμμα προσωπικά και πόση ραμ μπορεί να αξιοποιήσει. Από την σελίδα τους όμως είδα ότι έχουν διαφορετική άδεια για SLI. Αν μιλήσεις με το support της εταιρίας σίγουρα θα σας κατευθύνει ως προς τις απαιτήσεις του συστήματος. Επίσης η άδεια του SLI είναι αρκετά πιο ακριβή. Λύση με threadripper ? Βέβαια έχει 8 slot το cheapset X399 οπότε πρέπει να πάτε σε 32gb ανά slot για να φτάσετε τα 256 gb. Αλλά δεν νομίζω να χρειάζεσται κάτι πιο δυνατό από αυτό. Y.Γ.: κοίταξα λίγο στο φόρουμ του προγράμματος, νομίζω εκεί θα βρεις περισσότερη βοήθεια. https://support.capturingreality.com/hc/en-us/community/topics/115000321869-General-Discussion Δεν έχει νόημα αυτό που γράφεις. Δεν υπάρχει πρόγραμμα τέτοιου βεληνεκούς που δεν μπορεί να αξιοποιήσει περισσότερη μνήμη. Δεν μιλάμε για παιχνίδια εδώ που είτε έχεις 16GB είτε 32 είναι το ίδιο και το αυτό. Προγράμματα που είναι cpu intensive είναι δεδομένο ότι αποδίδουν καλύτερα σε μηχανάκια με πολλή μνήμη. Αυτό που επιμένεις για το τι χρειάζονται με ξεπερνάει. Ο άνθρωπος λέει ότι χρειάζεται πολλή μνήμη. Το πως και το γιατί είναι δικό του θέμα. Δουλειά μας είναι να τον βοηθήσουμε, όχι να κάνουμε τους εξυπνους και να του λέμε ότι δεν χρειάζεται αυτό που νομίζει ότι χρειάζεται.
armagedwnn Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 25 λεπτά πριν, elorant είπε Δεν έχει νόημα αυτό που γράφεις. Δεν υπάρχει πρόγραμμα τέτοιου βεληνεκούς που δεν μπορεί να αξιοποιήσει περισσότερη μνήμη. Δεν μιλάμε για παιχνίδια εδώ που είτε έχεις 16GB είτε 32 είναι το ίδιο και το αυτό. Προγράμματα που είναι cpu intensive είναι δεδομένο ότι αποδίδουν καλύτερα σε μηχανάκια με πολλή μνήμη. Αυτό που επιμένεις για το τι χρειάζονται με ξεπερνάει. Ο άνθρωπος λέει ότι χρειάζεται πολλή μνήμη. Το πως και το γιατί είναι δικό του θέμα. Δουλειά μας είναι να τον βοηθήσουμε, όχι να κάνουμε τους εξυπνους και να του λέμε ότι δεν χρειάζεται αυτό που νομίζει ότι χρειάζεται. 1ον δεν κάνω τον έξυπνο. Αρχικά δουλεύω με 3d scanning σε invertor και πιο πολύ ενδιαφέρομαι να ακούσω τι περίπου κάνει και έχει τέτοιες απαιτήσεις. Εσύ υπογράμμισες με bolt ότι είναι οι ελάχιστες και σε διόρθωσα, ότι είναι τα recommended και όχι οι ελάχιστες. Σίγουρα μπορεί να χρειάζεται και παραπάνω ραμ ανάλογα τι θέλει να κάνει, διότι διάβασα δύο τρία θέματα στο φόρουμ του προγράμματος και του το παρέθεσα για να ρίξει μια ματιά. Τέλος δεν είπα τι χρειάζονται, ούτε ότι γνωρίζω. Είπα ένα σύστημα με threadripper ΝΟΜΙΖΩ θα αρκεί. Και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα από το φόρουμ του προγράμματος, με κάποιον που έγραφε ότι βάζει 2000 φωτό σε σύστημα με i9 και 156 gb ram. Αλλά και πάλι δεν είπα να κάνει αυτό είπα να τσεκάρει και μόνος του. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο Threadripper δεν μπορεί να δει πάνω από 128GB. Για την ακρίβεια δεν μπορείς σε μητρική TR4 να βάλεις dimms άνω των 16GB. Οπότε περιορίζεσαι σε 128GB. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
pnick Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) https://support.capturingreality.com/hc/en-us/articles/115001524071-OS-and-hardware-requirements Memory consumption: The RealityCapture application uses state-of-the-art out-of-core algorithms for almost every task. Therefore, you do not need to worry about computer memory. You can easily register unlimited number of images/laser-scans on a single machine. However, it requires a specific workflow using components. In such case 16GB should be enough for thousands high (36-80 MPX) resolution images. You can find more information about components workflow in the application Help, section Using components. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από pnick
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα