definitio Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Στις 28/3/2019 στις 10:04 ΜΜ, Billator είπε Εξαρτάται τα return policy του κάθε seller. Για το τι ισχύει κάθε φορά. Αν κάνει είναι χαλασμένο και τους δώσεις video και αναλυτικές φωτό πάντα παίρνεις refund από το support. (κάποιες φορές δεν κάνουν Refund το κόστος των μεταφορικών αν λειτουργεί μερικώς) Δυστυχώς δεν ισχύει...για μη λειτουργικό tv tuner μου έδωσαν μερική επιστροφή, για ακριβό mini-pc που χάλασε με ταλαιπώρησαν μήνες και έδωσαν πάλι μια ελάχιστη επιστροφή (κανά $40 στα $260)...πάντα με τεκμηρια βίντεο/φωτο. Μετά δε από διένεξη δεν σε αφήνουν (δεν σε άφηναν τουλάχιστον παλιότερα) να αφήσεις αξιολόγηση, οπότε πολλές βαθμολογίες είναι τεχνητές στη πράξη. ...γενικά είναι πολύ πιο "φιλική" πλατφόρμα για τους πωλητές...και προσπαθούν, ακόμη και με το ζόρι, να κρατήσουν "ισορροπίες"...βασίζονται περισσότερο στον όγκο των συναλλαγών χωρίς να τους νοιάζει να φιλτράρουν τους κακούς πωλητές. ...μόνο για περιπτώσεις απώλειας δέματος είσαι εξασφαλισμένος στη πράξη για την αξία της αγοράς σου. Δεν έχεις και το refunded returns του Paypal, εξαναγκάζοντας έτσι συμβιβασμούς λόγω κόστους/χρονικής ταλαιπωρίας, που δεν σε δεσμεύει αν καλύπτεται η επιστροφή. Προσωπικά μόνο για μπιχλιμπίδια μέχρι 20-25€ το πολύ απευθύνομαι στο aliexpress. 1
Billator Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, definitio είπε Δυστυχώς δεν ισχύει...για μη λειτουργικό tv tuner μου έδωσαν μερική επιστροφή, για ακριβό mini-pc που χάλασε με ταλαιπώρησαν μήνες και έδωσαν πάλι μια ελάχιστη επιστροφή (κανά $40 στα $260)...πάντα με τεκμηρια βίντεο/φωτο. Μετά δε από διένεξη δεν σε αφήνουν (δεν σε άφηναν τουλάχιστον παλιότερα) να αφήσεις αξιολόγηση, οπότε πολλές βαθμολογίες είναι τεχνητές στη πράξη. ...γενικά είναι πολύ πιο "φιλική" πλατφόρμα για τους πωλητές...και προσπαθούν, ακόμη και με το ζόρι, να κρατήσουν "ισορροπίες"...βασίζονται περισσότερο στον όγκο των συναλλαγών χωρίς να τους νοιάζει να φιλτράρουν τους κακούς πωλητές. ...μόνο για περιπτώσεις απώλειας δέματος είσαι εξασφαλισμένος στη πράξη για την αξία της αγοράς σου. Δεν έχεις και το refunded returns του Paypal, εξαναγκάζοντας έτσι συμβιβασμούς λόγω κόστους/χρονικής ταλαιπωρίας, που δεν σε δεσμεύει αν καλύπτεται η επιστροφή. Προσωπικά μόνο για μπιχλιμπίδια μέχρι 20-25€ το πολύ απευθύνομαι στο aliexpress. Έχω πάρει full refund σε παραγγελία 1400$ (προ εποχής τελωνείου) και δεν χρειάστηκε να γυρίσω τίποτα πίσω. Και μου τα επέστρεψε το AliExpress όχι ο πωλητής που ζητούσε επιστροφή. Πάντα σε άφηναν και σε αφήνουν μετά από dispute να αφήσεις αξιολόγηση, τουλάχιστον τα τελευταία 8-9 χρόνια που ψωνίζω. Όπως έγραψα πιο πάνω, μπορείς να διαλέξεις να αγοράσεις από sellers που έχουν ευνοϊκά return policies για τους αγοραστές. Αν αγοράζεις από τέτοιους sellers πίστεψε με ποτέ δεν θα έχεις πρόβλημα και χωρίς την επέμβαση του AliExpress. Παρόλα αυτά αν θες στείλε μου σε πμ τα μήνυμα από το dispute να σου πω τι έκανες λάθος και δεν πήρες full refund. Συγκεκριμένες επιλογές οδηγούν σχεδόν πάντα σε patial refund ενώ άλλες σε full refund. Αυτά μου τα εξήγησαν από το live chat όταν είχα πρόβλημα στην παραγγελία των 1400$. Δεν είναι κάτι κρυφό σου εξηγούν πως δουλεύει συγκεκριμένα το σύστημα τους. Edit: Από ένα ποσοστό και πάνω παραπόνων κλείνει το AliExpress τους κακους sellers, είναι πιο αυστηρά και για αυτό βλέπεις χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με το ebay. Επίσης τα αρνητικά review/defect δεν διαγράφονται με μαρούλι όπως στο paypal/ebay. Επίσης αν κάνει κάποια βλακεία κάποιος seller το AliExpress κρατάει τα λεφτά που έβαλε ως εγγύηση. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2019 από Billator
God Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 35 λεπτά πριν, definitio είπε ...γενικά είναι πολύ πιο "φιλική" πλατφόρμα για τους πωλητές...και προσπαθούν, ακόμη και με το ζόρι, να κρατήσουν "ισορροπίες"...βασίζονται περισσότερο στον όγκο των συναλλαγών χωρίς να τους νοιάζει να φιλτράρουν τους κακούς πωλητές. Το τελείως αντίθετο συμβαίνει. Όταν έχω πρόβλημα και στέλνω σε πωλητή, συνήθως με ικετεύει να μην ανοίξω dispute που θα δεχθεί να κάνει refund γιατί και πάλι πέφτει το credit τους, ακόμη και αν δεχθούν πως ο πελάτης έχει δίκιο. Το σύστημα του Aliexpress θεωρεί πως οτιδήποτε άλλο του 100% ικανοποιημένου πελάτη με την παραλαβή δέματος δεν είναι αποδεκτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις μου βάζουν τα χρήματα στο PayPal ή βάζω πως το επιστρέφω για προσωπικούς λόγους και μου κάνουν κατ'ευθείαν refund. Επίσης, μία χαρά αφήνεις αξιολόγηση όποτε θέλεις. Δεν σε αφήνει όμως ποτέ να την αλλάξεις, όπως γίνεται αλλού. Γενικά όμως, ναι, μόνο μικροπράγματα γιατί στα άλλα το τελωνείο θα πάει σύννεφο (εκτός αν και δεν σε νοιάζει για τον Χ λόγο και είσαι ικανοποιημένος και να το πληρώσεις).
definitio Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 15 λεπτά πριν, Billator είπε Έχω πάρει full refund σε παραγγελία 1400$ (προ εποχής τελωνείου) και δεν χρειάστηκε να γυρίσω τίποτα πίσω. Και μου τα επέστρεψε το AliExpress όχι ο πωλητής που ζητούσε επιστροφή. Πάντα σε άφηναν και σε αφήνουν μετά από dispute να αφήσεις αξιολόγηση, τουλάχιστον τα τελευταία 8-9 χρόνια που ψωνίζω. Όπως έγραψα πιο πάνω, μπορείς να διαλέξεις να αγοράσεις από sellers που έχουν ευνοϊκά return policies για τους αγοραστές. Αν αγοράζεις από τέτοιους sellers πίστεψε με ποτέ δεν θα έχεις πρόβλημα και χωρίς την επέμβαση του AliExpress. Παρόλα αυτά αν θες στείλε μου σε πμ τα μήνυμα από το dispute να σου πω τι έκανες λάθος και δεν πήρες full refund. Συγκεκριμένες επιλογές οδηγούν σχεδόν πάντα σε patial refund ενώ άλλες σε full refund. Αυτά μου τα εξήγησαν από το live chat όταν είχα πρόβλημα στην παραγγελία των 1400$. Δεν είναι κάτι κρυφό σου εξηγούν πως δουλεύει συγκεκριμένα το σύστημα τους. Edit: Από ένα ποσοστό και πάνω παραπόνων κλείνει το AliExpress τους κακους sellers, είναι πιο αυστηρά και για αυτό βλέπεις χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με το ebay. Επίσης τα αρνητικά review/defect δεν διαγράφονται με μαρούλι όπως στο paypal/ebay. Επίσης αν κάνει κάποια βλακεία κάποιος seller το AliExpress κρατάει τα λεφτά που έβαλε ως εγγύηση. Σίγουρα δεν σε άφηναν παλιότερα να αφήσεις αξιολόγηση μετά από άνοιγμα διένεξης. Κάτι άλλαξε τα τελευταία 3-4 χρόνια περίπου αλλά παλιότερα σαφώς δεν γινόταν... Επίσης σίγουρα έληγε και η δυνατότητα βαθμολόγησης 30 μέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, οπότε after sales προβλήματα δεν εμφανίζονταν στις αξιολογήσεις. Για παραγγελίες επίσης που ακυρώθηκαν μετά από προσπάθεια εξάπατησης πάλι δεν μπορούσες να υποβάλεις σχόλιο... (εμένα είχε τύχει με ταμπλέτα, που εμφάνιζε τη Χ για πώληση, αλλά πρακτικά διέθετε το λίγο κατώτερο μοντέλο και μετά από επικοινωνία λόγω ασάφειας στις προδιαγραφές - κι αφού οι εικόνες που ζήτησα ειδικά να μου βγάλει έδειχναν πράγματι διαφορετικό μοντέλο - ακύρωσα πριν την αποστολή, κι όμως δεν μπορούσα να βαθμολογήσω ή να γράψω σχόλιο για να προειδοποιήσω άλλους αγοραστές) Επίσης ήταν αδιέξοδος ο τρόπος υποβολής παραπόνων/αναφοράς παραβιάσεων των όρων εμπορίας του aliexpress... ...ο πωλητής που παρολίγο να μου πουλήσει κατώτερη ταμπλέτα παραβίαζε όρους περί "υπερπροβολής" που είχε το aliexpress (search exposure cheating) - στη περίπτωση αυτή το ίδιο προϊόν ανέβαινε σε πολλαπλές αγγελίες με λίγο διαφορετική τιμή μεταφορικών/προϊόντος (για cent/euro διαφορά μιλάμε) για να εμφανίζεται το κατάστημά τους στις αναζητήσεις περισσότερες φορες... ...αλλά παρόλο που αυτό το είδος παραβίασης των όρων περιλαμβανόταν στον ορισμό της κατηγορίας, όταν υπέβαλλες παράπονο έπρεπε να επιλέξεις και υπο-κατηγορία...όμως δεν είχε υποκατηγορία που να περιλαμβάνει ακριβώς αυτή τη περίπτωση παρόλο που προσφερόταν ως παράδειγμα για την επεξήγηση της κατηγορίας παραπόνων, οπότε απέρριψαν τα αιτήματά μου ακριβώς επειδή δεν υπεβλήθησαν στην ορθή υπο-κατηγορία...που δεν υπήρχε... ...άντε να ξεσκαρτάρουν τους κακούς πωλητές δλδ Έχουν γίνει βελτιώσεις (πχ βλέπω εμπορική εγγύηση για κάποιες χώρες, τα περιθώρια για άνοιγμα διένεξης) αλλά όχι επαρκείς για να συγκριθεί με τη κάλυψη που προσφέρεται μέσω Paypal (6μηνη προστασία, έξοδα επιστροφής καλυμμένα, δυνατότητα άμεσης αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προσωποποιημένη υποστήριξη μέσω των μηνυμάτων χρήστη, αντί να εξηγείς από την αρχή κάθε φορά τη περίπτωσή σου κοκ) 43 λεπτά πριν, God είπε Το τελείως αντίθετο συμβαίνει. Όταν έχω πρόβλημα και στέλνω σε πωλητή, συνήθως με ικετεύει να μην ανοίξω dispute που θα δεχθεί να κάνει refund γιατί και πάλι πέφτει το credit τους, ακόμη και αν δεχθούν πως ο πελάτης έχει δίκιο. Το σύστημα του Aliexpress θεωρεί πως οτιδήποτε άλλο του 100% ικανοποιημένου πελάτη με την παραλαβή δέματος δεν είναι αποδεκτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις μου βάζουν τα χρήματα στο PayPal ή βάζω πως το επιστρέφω για προσωπικούς λόγους και μου κάνουν κατ'ευθείαν refund. Επίσης, μία χαρά αφήνεις αξιολόγηση όποτε θέλεις. Δεν σε αφήνει όμως ποτέ να την αλλάξεις, όπως γίνεται αλλού. Γενικά όμως, ναι, μόνο μικροπράγματα γιατί στα άλλα το τελωνείο θα πάει σύννεφο (εκτός αν και δεν σε νοιάζει για τον Χ λόγο και είσαι ικανοποιημένος και να το πληρώσεις). Κάτι αντίστοιχο ισχύει για το ebay, γι αυτό σε πρήζουν για ρύθμιση κάθε θέματος, αν προκύψει κάποιο με τη παραγγελία, και σου στέλνουν μηνύματα για αξιολόγηση μετά την αγορά....τα λιγότερα από τα 5 αστέρια λειτουργούν αρνητικά για το κατάστημα. Το ότι το ebay/paypal είναι όμως πιο φιλικό στους πωλητές πρώτη φορά το ακούω. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν μειωθεί τόσο πολύ τα καταστήματα στην Ελλάδα που υποστηρίζουν Paypal ως μέθοδο πληρωμής...μόνο κάποια από τα πιο μεγάλα και κάποια μικρότερα που - παρανόμως - χρεώνουν και ειδικό τέλος για τη χρήση του Paypal (2-4% συνήθως)...που το κάνουν γιατί, επειδή τους συμφέρει τόσο πολύ το Paypal αν τηρούν τους όρους του; Δεν τους συμφέρει γιατί θεωρείται πολύ buyer-friendly.
God Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, definitio είπε Κάτι αντίστοιχο ισχύει για το ebay, γι αυτό σε πρήζουν για ρύθμιση κάθε θέματος, αν προκύψει κάποιο με τη παραγγελία, και σου στέλνουν μηνύματα για αξιολόγηση μετά την αγορά....τα λιγότερα από τα 5 αστέρια λειτουργούν αρνητικά για το κατάστημα. Το ότι το ebay/paypal είναι όμως πιο φιλικό στους πωλητές πρώτη φορά το ακούω. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν μειωθεί τόσο πολύ τα καταστήματα στην Ελλάδα που υποστηρίζουν Paypal ως μέθοδο πληρωμής...μόνο κάποια από τα πιο μεγάλα και κάποια μικρότερα που - παρανόμως - χρεώνουν και ειδικό τέλος για τη χρήση του Paypal (2-4% συνήθως)...που το κάνουν γιατί, επειδή τους συμφέρει τόσο πολύ το Paypal αν τηρούν τους όρους του; Δεν τους συμφέρει γιατί θεωρείται πολύ buyer-friendly. Το eBay/PayPal (που πλέον έχουν χωρίσει κιόλας) είναι το μόνο μέρος που έχω χάσει χρήματα, πολλές φορές, γι'αυτό δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου πλέον. Εδώ μου έστειλε ο άλλος tablet εντελώς άλλο μοντέλο από αυτό που παράγγειλα και τον δικαίωσε το resolution center χωρίς καν αιτιολόγηση και ούτε καν μου απαντούσαν μετά. Ο άλλος μου έστειλε κινητό και καλά από Γαλλία (έτσι έγραφε περιοχή), το έστειλε από Κίνα και κόλλησε τελωνείο, δεν το δέχθηκα και έγραψα πως θέλω refund γιατί εγώ το αγόρασα από Γαλλία και αν μη τι άλλο δεν έχω καμία υποχρέωση να χρεωθώ εκτελωνιστικά, και το eBay δικαίωσε τον πωλητή γιατί "τα εκτελωνιστικά είναι ευθύνη του αγοραστή". Τι να τους εξηγώ πως εγώ το αγόρασα γιατί έλεγε πως είναι Γαλλία και μου το έστειλε από εκτός ΕΕ, αυτοματοποιημένο μήνυμα στην απάντηση, "τα εκτελωνιστικά επιβαρύνουν τον αγοραστή". Κι να ήταν μόνο αυτά - έχω και πολλά άλλα παραδείγματα. Άσε καλύτερα, ποτέ ξανά. Το PayPal έπαψε να είναι δημοφιλές για άλλους λόγους, όπως capital controls και πανύψηλες χρεώσεις. Αν θέλεις buyer-friendly εμπειρία, το Amazon είναι στην κορυφή. Το eBay για εμένα είναι στον πάτο, μπορούν να σε εξαπατήσουν για πλάκα και το resolution center τους είναι ρομποτάκια που δεν ξέρεις που θα στην κάνουν και που όχι. Το Aliexpress τώρα, που είναι το θέμα μας, δεν έχω χάσει ούτε δολάριο ακόμα και το χρησιμοποιώ χρόνια με πάρα πολλές παραγγελίες στο ιστορικό μου. Έχω χάσει δέματα, έχουν έρθει άκυρα, αλλά ποτέ δεν έχω χάσει χρήματα, πάντα στο τέλος με έχει δικαιωμένο. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν θυμάμαι να μπλόκαρε τις αξιολογήσεις, αν και έχεις δίκιο πως δεν σε αφήνει να αξιολογήσεις μετά από ακύρωση της παραγγελίας. Το οποίο εγώ προσωπικά το βρίσκω εντελώς λογικό - αφού την ακύρωσες. Εγώ έχω ακυρώσει και παραγγελία επειδή απλά το μετάνιωσα, προφανώς δεν είναι λογικό να αφήσω αξιολόγηση (άσε που θα έκαναν αξιολογήσεις ο ένας στον άλλο έτσι δωρεάν). Αν την λάμβανες και ήταν το κατώτερο μοντέλο όπως λες, θα άνοιγες dispute και θα αποζημιωνόσουν. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2019 από God 1
lgre_p Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. 2 παραγγελίες με τα κουπόνια (διαφορετικοί αγοραστές) και μετά από 14 ημέρες "shipping canceled". Full refund ok. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από lgre_p
cmour79 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, lgre_p είπε Καλησπέρα. 2 παραγγελίες με τα κουπόνια (διαφορετικοί αγοραστές) και μετά από 14 ημέρες "shipping canceled". Full refund ok. Με τι αιτιολογία;
carolosjk Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, lgre_p είπε Καλησπέρα. 2 παραγγελίες με τα κουπόνια (διαφορετικοί αγοραστές) και μετά από 14 ημέρες "shipping canceled". Full refund ok. Έκανα 6 παραγγελίες σύνολο, όλες από διαφορετικούς πωλητές και έχουν στείλει και τις 6. Μάλλον είσαι απλά πολύ άτυχος 😕 Στείλε μήνυμα στο support μήπως σου δώσουν κανα νέο κουπόνι, στη θεσή αυτουνού που έχασες από την ακύρωση.
God Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, lgre_p είπε Καλησπέρα. 2 παραγγελίες με τα κουπόνια (διαφορετικοί αγοραστές) και μετά από 14 ημέρες "shipping canceled". Full refund ok. Εγώ έχω βάλει 46 παραγγελίες με τα κουπόνια του thread και τις έστειλαν όλες. Μη παίξεις λαχείο αυτόν τον μήνα...
Moderators matrixxx Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Ο επομενος θα γραψει οτι εκανε 106...
God Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, matrixxx είπε Ο επομενος θα γραψει οτι εκανε 106... Έχεις δίκιο, συγγνώμη, ίσως να ήταν και περισσότερες. Έτσι θυμόμουν, έτσι έγραψα, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν κάθισα να τις ξαναμετρήσω, από το κεφάλι μου το έγραψα. Όταν βάζεις μικροποσά για να φτάσεις τα Χ $ που χρειάζεται το κουπόνι, βάζεις και 10 ταυτόχρονα. Εγώ βλέπεις το χρησιμοποιώ αρκετά, ως πολύ. Όταν περιμένω 94 παραγγελίες να φτάσουν και βάζω συνεχώς καινούργιες, μπορεί να πέφτω κι έξω. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από God 1
ForeignOffice Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Αλάνια για το συγκεκριμένο προϊόν XIAOMI SOOCAS W3 παίζει κάνα καλό κουπόνι;
mikegad Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, God είπε Όταν περιμένω 94 παραγγελίες Οταν περιμενεις 94 παραγγελιες ή εισαι εμπορος και κανεις εισαγωγες ή αρρωστος 2
God Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, mikegad είπε Οταν περιμενεις 94 παραγγελιες ή εισαι εμπορος και κανεις εισαγωγες ή αρρωστος Έμπορος δεν μπορείς να είσαι για πολλούς λόγους, όπως π.χ. αδικαιολόγητο εμπόρευμα και μεγάλοι/ασταθείς χρόνοι παραλαβής. Κανένας έμπορος (θέλω να πιστεύω) δεν θα ρισκάρει να μπει φυλακή για να κερδίσει 1€ πουλώντας παράτυπα βιδάκια και μπιχλιμπιδάκια από ιδιωτικές εισαγωγές, ενώ κανένας πελάτης δεν θα ζητήσει τέτοια πράγματα με αναμονή 1-3 μήνες. Εγώ στους άρρωστους υπάγομαι, αλλά υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις, δεν είναι καλό να περιορίζεις τον κόσμο στο εύρος της δικής σου προοπτικής. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως, ουδεμία σχέση έχει με το θέμα η ψυχική μου κατάσταση. Το μόνο ίσως σχετικό (κι αυτό αφήνεται στην κρίση του αναγνώστη) είναι πως έχω τον αριθμό παραγγελιών που ανέφερα και δεν σας ταΐζω σανό όταν λέω πως έχω μία λίγο μεγαλύτερη εμπειρία στον χώρο. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από God 3
kmarios Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 13 ώρες πριν, God είπε Εγώ έχω βάλει 46 παραγγελίες με τα κουπόνια του thread και τις έστειλαν όλες. Μη παίξεις λαχείο αυτόν τον μήνα... έχω περίπου10αρία παραγγελίες που ναι μεν τις "έστειλαν", αλλά δεν έχω παραλάβει ακόμα τίποτα. Στο τελωνείο ρίχνουν καπάκια jack daniels τελευταία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα