Exodia The Forbidden One Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Η απορία μου λοιπόν είναι η εξής η οποία την έχω εδώ και πολύ καιρό τι μετράει τελικά στο gaming ποτέ ένα παιχνίδι θα φαίνεται καλύτερο όταν έχει υψηλή ανάλυση ή όταν θα έχει καλύτερα settings. Δηλαδή με άλλα λόγια ένα παιχνίδι 1080p με ultra settings θα είναι καλύτερο από ένα παιχνίδι 4Κ με medium settings ή όχι ???
tz_aristotelis Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Το resolution έχει να κάνει και με το μέγεθος της οθόνης. Νομίζω ότι όταν υπάρχει θέμα με τα frames καλύτερα να μειώνεις την ανάλυση και να βάζεις σε υψηλότερη κλίμακα την ποιότητα.
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 20 λεπτά πριν, tz_aristotelis είπε Το resolution έχει να κάνει και με το μέγεθος της οθόνης. Νομίζω ότι όταν υπάρχει θέμα με τα frames καλύτερα να μειώνεις την ανάλυση και να βάζεις σε υψηλότερη κλίμακα την ποιότητα. δηλαδη μετα απο ποσες ιντζες πχ πας σε 4κ ?
jerry banana Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, Exodia The Forbidden One είπε δηλαδη μετα απο ποσες ιντζες πχ πας σε 4κ ? 2160p ειναι το 4κ
ilos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Το νούμερο 1 είναι να παίζεις πάντα στη native resolution που έχει το monitor σου. Καλύτερα να χαμηλώσεις 5-10 ρυθμίσεις και να έχεις tolerable framerate παρά να χαμηλώσεις resolution και να φας την θολούρα και το iq degradation από το απαράδεκτο scaling στη μάπα. Κάποια σύγχρονα games έχουν την option για να κάνουν dynamic rendering χαμηλότερες αναλύσεις όταν πάει να πέσει το framerate. Αυτό δεν είναι τόσο κακό, αλλά ανάλογα την υλοποίηση και πόσο passive/aggresive είναι ο αλγόριθμος μπορεί να έχεις είτε και πάλι αρκετά drops σε fps ή μόνιμα χαμηλότερη ανάλυση. 4
tz_aristotelis Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε δηλαδη μετα απο ποσες ιντζες πχ πας σε 4κ ? Έχω ένα 24 ιντσών μόνιτορ σε απόσταση περίπου 50 εκ. Το FHD είναι μια χαρά. Τώρα αν σε αυτή την απόσταση πάρεις πχ 32 η και παραπάνω λογικό είναι να θες παραπάνω ανάλυση. Επίσης την ομορφιά σε ένα παιχνίδι δεν την κάνει πάντα η ανάλυση. Πχ αν πάρεις ένα παλιό παιχνίδι και του δώσεις τεράστια ανάλυση θα δείχνει τα χρόνια του. Την ομορφιά την κάνουν τα quality settings όπως πχ υφές εδάφους ουρανού φωτοσκιάσεις εφέ εκρήξεων κλπ. Εγώ θα επιμείνω στο ότι όταν έχεις πρόβλημα καρέ μειώνεις ανάλυση για χάρη της ποιότητας.
seithan Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Είναι υποκειμενικό. Γενικά η 4 Κ ανάλυση, είναι τόσο ξεκάθαρη και οι διαφορές φαίνονται. Πάντα αξίζει να ρίξεις λίγο την ποιότητα όλων των άλλων ιδιοτήτων για να έχεις υψηλή ανάλυση. Κατ'εμέ. 3
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Σε ενα βιντεακι που ειδα ψαχνοντας εδειχνε οτι ηταν προτιμότερο το 4κ απο τα εφε
mike299 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, ilos είπε Το νούμερο 1 είναι να παίζεις πάντα στη native resolution που έχει το monitor σου. Καλύτερα να χαμηλώσεις 5-10 ρυθμίσεις και να έχεις tolerable framerate παρά να χαμηλώσεις resolution και να φας την θολούρα και το iq degradation από το απαράδεκτο scaling στη μάπα. Κάποια σύγχρονα games έχουν την option για να κάνουν dynamic rendering χαμηλότερες αναλύσεις όταν πάει να πέσει το framerate. Αυτό δεν είναι τόσο κακό, αλλά ανάλογα την υλοποίηση και πόσο passive/aggresive είναι ο αλγόριθμος μπορεί να έχεις είτε και πάλι αρκετά drops σε fps ή μόνιμα χαμηλότερη ανάλυση. Quoted for emphasis! Πάντα κρατάμε το native resolution της οθόνης, αλλιώς μετά έχουμε μεγάλη μείωση ποιότητας. Αναφέρομαι στην ανάλυση που φτάνει στην οθόνη, τεχνικές που κάνουν scaling από μικρότερη ανάλυση αλλά στέλνουν την native στην οθόνη είναι άλλη ιστορία και μεγάλη συζήτηση. Εκεί εξαρτάται από την υλοποίηση, αν και εκεί πάντα θα υπάρουν απώλειες που εμφανίζονται σαν θολούρα. Προσωπικά χρησιμοποιώ native χωρίς scaling και ρίχνω τις απαιτητικές ρυθμίσεις πχ shadows που έχουν μικρή επίπτωση στην ποιότητα. Στόχος το σταθερό 60. Ούτως ή αλλιώς όπως λέει και ο psycho, με τα console ports η διαφορά ultra με high ή και medium ακόμα είναι ελάχιστη Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2019 από mike299 3
SokinLyg Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Εξαρτάται. Άλλα settings έχουν ουσιαστική διαφορά στο image quality και άλλα όχι. Στα περισσότερα παιχνίδια από τα low στα medium settings υπάρχει μεγάλη βελτίωση στα γραφικά, μετά στα high μικρότερη και στα ultra ανεπαίσθητη. Η ανάλυση από την άλλη έχει πιο ξεκάθαρο αποτέλεσμα και καλό είναι να είναι τουλάχιστον η native της οθόνης σου αν όχι υψηλότερη. Ειδικά σε σκηνές με πολλές μικρές λεπτομέρειες, vegetation κτλ επηρέαζει πολύ την ποιότητα της εικόνας.
nikos5800 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 21 ώρες πριν, seithan είπε Είναι υποκειμενικό. Γενικά η 4 Κ ανάλυση, είναι τόσο ξεκάθαρη και οι διαφορές φαίνονται. Πάντα αξίζει να ρίξεις λίγο την ποιότητα όλων των άλλων ιδιοτήτων για να έχεις υψηλή ανάλυση. Κατ'εμέ. +1 η διαφορά μεταξύ 1080p και 4κ είναι η μέρα με την νύχτα ,καλύτερα να ρίξουμε κανα δυο τρία settings στο παιχνίδι παρά την ανάλυση 2
panther_512 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Όλα είναι σχετικά. Εγώ παίζω σε 55άρα 4Κ TV, από 2,5 μέτρα απόσταση. Σε 1080p, η τηλεόραση χρησιμοποιεί 4 πίξελς για να δημιουργήσει 1. Οπότε δεν υπάρχει η παραμικρή θολούρα σε υλικό 1080p, διότι ουσιαστικά είναι 1-to-1 απεικόνιση. Οπότε, με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν scaling προβλήματα στην εικόνα και τόσο η 4Κ εικόνα όσο και η 1080p εικόνα είναι ακριβής απεικόνιση του σήματος που στέλνει το μηχανημά σου (PC/κονσόλα), η εμπειρία μου με TV gaming από το 2006 έχει δείξει ότι το μέγεθος της οθόνης και η απόσταση που κάθεσαι από αυτήν αποτελεί τη βάση για το από ποιά ανάλυση και πάνω αρχίζεις να μήν αντιλαμβάνεσαι διαφορά σε κινούμενη εικόνα. Και δίνω έμφαση, διότι σαφώς και θα εντοπίσεις διαφορές μεταξύ 4Κ και 1080p σε screenshots, δεν είναι όμως ομοίως σίγουρο για κινούμενη εικόνα. Στη δικιά μου περίπτωση, στις 55 ίντζες και απόσταση 2,5 μέτρα, τα 1080p και τα 4Κ είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Για να αρχίσω να αντιλαμβάνομαι ουσιαστική διαφορά, θα πρέπει να έρθω στα 2 μέτρα απόσταση, όπου και εκεί τα 1080p παραμένουν ικανοποιητικά. Συνεπώς, προσωπικά, με το συγκεκριμένο μέγεθος οθόνης και απόσταση, προτιμώ να παίξω σε 1080p/60fps για παράδειγμα με max settings, παρά σε 4Κ με 30fps ή πετσοκομμένα τα graphic settings προς όφελος της ανάλυσης. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2019 από panther_512 4
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα οτι οι πιο πολλοι συμφωνουν στην εξης διαβαθμιση fps>resolution>settings 21 ώρες πριν, SokinLyg είπε Εξαρτάται. Άλλα settings έχουν ουσιαστική διαφορά στο image quality και άλλα όχι. Στα περισσότερα παιχνίδια από τα low στα medium settings υπάρχει μεγάλη βελτίωση στα γραφικά, μετά στα high μικρότερη και στα ultra ανεπαίσθητη. Η ανάλυση από την άλλη έχει πιο ξεκάθαρο αποτέλεσμα και καλό είναι να είναι τουλάχιστον η native της οθόνης σου αν όχι υψηλότερη. Ειδικά σε σκηνές με πολλές μικρές λεπτομέρειες, vegetation κτλ επηρέαζει πολύ την ποιότητα της εικόνας. παιζω το dark souls 3 πραγματικα δεν ειδα διαφορα εκτος του οτι βαρενει το μηχανημα και θελει περισσοτερη υπολογιστικη ισχυ, ασε που σε ultra επεσαν τα καρε και μου φανηκε χειροτερο απο οτι σε high Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2019 από Exodia The Forbidden One
seithan Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Εαν μπορείς να κρατήσεις υψηλό fps στα 4 k μαζί με τίμια shadows, μαξ υφές και μοντέλα, και πάνω σε αυτά προσθέσεις και hbao+ είσαι άρχοντας.
D.Luffy Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 18/3/2019 στις 7:14 ΠΜ, panther_512 είπε Εγώ παίζω σε 55άρα 4Κ TV, από 2,5 μέτρα απόσταση. Σε 1080p, η τηλεόραση χρησιμοποιεί 4 πίξελς για να δημιουργήσει 1. Οπότε δεν υπάρχει η παραμικρή θολούρα σε υλικό 1080p, διότι ουσιαστικά είναι 1-to-1 απεικόνιση. Δυστυχώς αυτό δεν είναι γενικός κανόνας μιας και δεν κάνουν όλα τα panels 1:1 scaling (nearest neighbor) αλλά bilinear/bicubic smoothing interpolation. Για παράδειγμα στο 4Κ monitor μου, τα 1080p έχουν κυριολεκτικά τα μαύρα τους τα χάλια. Η θολούρα όχι απλά είναι εμφανής, βγάζει μάτι σε οποιαδήποτε (λογική) απόσταση. Και μάλιστα υπάρχει σαφής βελτίωση στα 1440p που δεν είναι καν 1:1 απεικόνιση της 4Κ ανάλυσης. Βέβαια υπάρχουν άλλα monitors που μπορεί να κάνουν nearest neighbor scaling αλλά είναι κάτι που θέλει πολύ ψάξιμο καθώς αυτό το χαρακτηριστικό συνήθως δεν αναφέρεται ούτε στα specs του κατασκευαστή, ούτε στα features. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από D.Luffy 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα