Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είμαι 20 χρόνων και η ενασχόληση μου με τον προγραμματισμό ήταν μηδενική μέχρι πριν ένα χρόνο που άρχισα να μαθαίνω online μέσω free code camp, code academy κτλ. Σκεφτόμουν να δώσω ξανά πανελλήνιες αλλά είναι λίγο ζωρικο καθώς πριν δύο χρόνια που έδωσα ήμουν θεωρητική. Επίσης σκέφτομαι ότι θα τελειώσω αρκετά αργά και  θα πρέπει να συνδιαζω τις εργασίες και τα εργαστήρια με δουλειά για να βγάζω χρήματα. Τι λέτε έχει νόημα να το προσπαθήσω καν;

Ευχαριστώ.

 

 

Επεξ/σία από ioannis112
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το ερωτημα οπως το θετεις ειναι πολυ φλου και αργα καθως αν ειναι να δωσεις θα δωσεις του χρονου.εαν σου αρεσει γτ να μην το ακολουθησεις.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ioannis112 είπε

Καλησπέρα, είμαι 20 χρόνων και η ενασχόληση μου με τον προγραμματισμό ήταν μηδενική μέχρι πριν ένα χρόνο που άρχισα να μαθαίνω online μέσω free code camp, code academy κτλ. Σκεφτόμουν να δώσω ξανά πανελλήνιες αλλά είναι λίγο ζωρικο καθώς πριν δύο χρόνια που έδωσα ήμουν θεωρητική. Επίσης σκέφτομαι ότι θα τελειώσω αρκετά αργά και  θα πρέπει να συνδιαζω τις εργασίες και τα εργαστήρια με δουλειά για να βγάζω χρήματα. Τι λέτε έχει νόημα να το προσπαθήσω καν;

 Ευχαριστώ.

 

 

Δεν εχει σημασια ποσο εισαι, ακολουθα τα ονειρα σου. Αν σου αρεσει ο προγραμματισμος κυνηγα το και δε θα χασεις

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προγραμματιστης  μπορεις να γινεις και χωρις σχολη.. και σε ενα τει να μπεις μια χαρα ειναι και ετσι δεν θα χρειαστει να διαβασεις πολυ στις πανελληνιες .ουτως η αλλως  απο την σχολη και μονο δεν θα βγεις προγραμματιστης ..

Επεξ/σία από MitsarasAth
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμείς που πήραμε πτυχίο στα 45 τι να πούμε...:) .....ο 1ος της σειράς μου ηταν ένας 60αρης (ΕΑΠ Πληροφορική)

Επεξ/σία από masteripper
  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ioannis112 είπε

Καλησπέρα, είμαι 20 χρόνων και η ενασχόληση μου με τον προγραμματισμό ήταν μηδενική μέχρι πριν ένα χρόνο που άρχισα να μαθαίνω online μέσω free code camp, code academy κτλ. Σκεφτόμουν να δώσω ξανά πανελλήνιες αλλά είναι λίγο ζωρικο καθώς πριν δύο χρόνια που έδωσα ήμουν θεωρητική. Επίσης σκέφτομαι ότι θα τελειώσω αρκετά αργά και  θα πρέπει να συνδιαζω τις εργασίες και τα εργαστήρια με δουλειά για να βγάζω χρήματα. Τι λέτε έχει νόημα να το προσπαθήσω καν;

Ευχαριστώ.

 

 

Ξεκίνησα στα 36 (δεύτερη προσπάθεια), είμαι σχεδόν 50 κι ακόμα μαθαίνω. Αντί να σκέπτεσαι πότε θα τελειώσεις, σκέψου καλύτερα πότε θ' αρχίσεις, κι όταν αρχίσεις να ξέρεις ότι δεν θα τελειώσεις ποτέ, επειδή απλά στην τεχνολογία και στην τέχνη θα είμαστε πάντοτε μαθητές. Έπειτα, τα τωρινά χρόνια είναι κατά πολύ καλύτερα από άλλες, προηγούμενες εποχές. Σήμερα υπάρχουν πολλές επιλογές, τα παλαιότερα χρόνια δεν υπήρχε ούτε το 10% από αυτές που βλέπεις γύρω σου. Και φυσικά οι νοοτροπίες έχουν αλλάξει, σήμερα έχεις την επιλογή να ρωτήσεις και να μάθεις. Παλιότερα, σχεδόν όπου κι αν ρωτούσες θα συναντούσες ένα τείχος, κι εκείνοι που έδειχναν πραγματικά κι αληθινά ήταν ελάχιστοι.

Υπήρχαν και οι απατεώνες που έδειχναν τάχα, αλλά εκείνα που έδειχναν ήταν παραμύθια και μπούρδες. Έχω ένα τέτοιο παράδειγμα από τα 18 μου, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά με τους υπολογιστές σε μαθήματα φροντιστηρίου της εποχής μου. Τότε ακόμα δεν υπήρχε το μάθημα των υπολογιστών στα σχολεία, δεν είχαμε ιδέα και μπορούσε να πιστέψουμε οτιδήποτε. Όποιος ήθελε να μάθει, ήταν αναγκασμένος να το ψάξει μόνος του, σε ξένη βιβλιογραφία, είτε απλώς να εμπιστευτεί εκείνους που «ήξεραν». Πρόσωπα υπεράνω πάσης υποψίας, που σήμερα έχουν καλό όνομα στην πιάτσα. Στα μεταφέρω κατά λέξη όπως τα άκουσα στο μάθημα «οι υπολογιστές προγραμματίζονται με κινέζικα». Και καθόταν εκεί με τις ώρες ο «καθηγητής» παρλαπίπας και «δίδασκε» τα φτωχά παιδιά ανοησίες και παραμύθια, κι έπαιρνε ένα χιλιάρικο το μήνα απ' τον καθένα μας. Φυσικά μετά από λίγους μήνες σταματήσαμε όλοι, αφού κινέζικα δεν μπορούσαμε να μάθουμε, υπολογιστές δεν είχαμε για εξάσκηση, ούτε και ιντερνέτ για να ρωτήσουμε. Σήμερα λοιπόν, τέτοιου είδους απατεώνες δεν έχουν τόπο να σταθούν, θα τους ξεμπροστιάσουν οι υπόλοιποι, κι εκείνοι που ξέρουν πραγματικά θα τους τσακίσουν.

 

 

Προχώρα λοιπόν, ακολούθα τα όνειρα σου, χαλαρά και μεθοδικά κι όλα θα πάνε καλά!

Κι αν ακόμα γνωρίσεις αποτυχίες, θα ξέρεις ότι τουλάχιστον είχες την ευκαιρία να προσπαθήσεις, κάποιοι άλλοι, δεν είχαν ούτε αυτήν...

 

Κι ένα τελευταίο...

Αν δεν μπορέσεις να μπεις στο πανεπιστήμιο που γουστάρεις, σήμερα μπορείς να μπεις στη βιβλιοθήκη του. Πήγαινε στη βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου της περιοχής σου, κάνε μια αίτηση μέλους, πάρε την ταυτότητα που θα σου δώσουν, και θα έχεις πρόσβαση στα βιβλία τους. Ο δανεισμός για τα μέλη είναι διάρκειας 7 ημερών, μπορείς να την ανανεώσεις, αλλά αν ζητηθεί το ίδιο βιβλίο από φοιτητή, είσαι υποχρεωμένος να το παραδώσεις το συντομότερο δυνατό. Σιγά τον πολυέλαιο... το δίνεις πίσω και παίρνεις ένα άλλο (σ' εμένα πάντως δεν έτυχε ποτέ). Εκτός αυτού, σε μερικές βιβλιοθήκες γίνεται ελεύθερη ανταλλαγή βιβλίων, δηλαδή υπάρχουν μερικά τραπέζια που είναι γεμάτα από βιβλία, αν έχεις δικά σου καλά βιβλία να δώσεις, τα βάζεις απλώς πάνω σ' ένα τραπέζι, πηγαίνεις πιο πέρα διαλέγεις όποιο θέλεις από εκείνα που κατάθεσαν άλλοι, το παίρνεις και φεύγεις.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ σωστός ο φίλτατος @tony_dim_2018 με κάλυψε την εποχή που πήγαινα εγώ θετικές επιστήμες δεν παίζανε εργαστήρια υπολογιστών καν... όλα γινόντουσαν στην θεωρία, θα μου πεις "πως;" ε κάτι σαν εξισώσεις σε μαθηματικά πες με άλλα αποτελέσματα και μεταβλητές. Τελείωσα πήγα νομική τέλος από εκεί πήρα πτυχίο, πήγα ΤΕΕ(τότε) ΕΠΑΛ(τώρα) είχε μπει η τότε ειδικότητα Τεχνικός Δικτύων, σήμερα υπάρχει και εφαρμογών... έκανα μόνο δεύτερη και τρίτη λυκείου... φαντάσου 27αρης μέσα σε 16-17χρονα. Όταν τελείωσα έπρεπε να δηλώσουμε σε ποιο ΤΕΙ θέλουμε και τέτοια τότε δεν είχαμε δυνατότητα από ΤΕΕ να μπούμε πανεπιστήμιο, οπότε έβγαλα κάρτα για πανελλήνιες στο πρώην μου Γενικό Λύκειο έδωσα εκεί πέρασα Πανεπιστήμιο Πειραιά, κάναμε αυτοματισμό, προγραμματισμό, ρομποτική και άλλα... στα 32 τελείωσα με πτυχίο και έφυγα 2 χρόνια Αγγλία να πάρω πιστοποιήσεις CISCO και γύρισα... τώρα κοντεύω 40 δεν ξέρω που να πάω, κάπου πρέπει να πάω δεν μπορώ να κάθομαι... με φωνάξανε καθηγητές μου παλιοί από το ΤΕΕ να κάνω κάποια σεμινάρια στους μαθητές τους και με προσέλαβε για 1 6μηνο ΙΕΚ αναγκαστικά για να εκπαιδεύσω εκπαιδευτικούς στην πληροφορική στις νέες τεχνολογίες... η ειρωνεία/φάση ήταν ότι μαθητές μου ήταν καθηγητές μου από το ΤΕΕ... πως αλλάζουν τα πράγματα... τώρα σκέφτομαι φυσικομαθηματικός.... θα δείξει. Μην κωλώνεις πουθενά διάβασε όσο μπορείς τελείωσε λύκειο τυπικά να δώσεις πανελλήνιες και δήλωσε ότι γουστάρεις, η επιλογή ΕΠΑΛ είναι καλή αλλά δεν ξέρω αν δέχονται σήμερα για να περνάς Πανεπιστήμιο... αλλά κάνεις το κόλπο που έκανα εγώ άνετα. Πας στους τεχνικούς εφαρμογών αν σε ικανοποιεί το ΤΕΙ έχει καλός αν όχι τότε ΑΕΙ με τον τρόπο που σου είπα δε μπα να μεγαλώνεις, εσύ μάθαινε αν το γουστάρεις και παίρνε πτυχία, βίαζε τα πάνω από το γραφείο σου και κανε αυτό που κάνω εγώ όταν με λένε "τεχνολογικά αναλφάβητο" εδώ μέσα... αντί να απαντήσω κοιτάω τα πτυχία και χαζογελάω.

Γενικά μη παραδίδεις εύκολα τα όπλα κανε εκπαίδευση όσο και να πας ηλικιακά και *δουλειά θα έχεις, όλα μια χαρά.

*Όχι όπως τους καλούς καιρούς αλλά κάτι είναι.

Επεξ/σία από Mindworm
  • Like 14
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Mindworm είπε

Πολύ σωστός ο φίλτατος @tony_dim_2018 με κάλυψε την εποχή που πήγαινα εγώ θετικές επιστήμες δεν παίζανε εργαστήρια υπολογιστών καν...

Μέχρι σήμερα ήξερα μόνο έναν άνθρωπο που μιλάει έτσι για τις σπουδές του, και πάντοτε τ' απολαμβάνω να τον ακούω όταν τύχει να συναντηθούμε. Μαζεύει πτυχία ο τύπος απ' όλες τις ειδικότητες. Τον είχα και καθηγητή σε κάποιο ΙΕΚ το 2006. Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, κάνουμε κάτι επειδή μας αρέσει και το γουστάρουμε, όχι για τους βαθμούς, αλλά για την ίδια τη γνώση και την ευχαρίστηση που προσφέρει το ταξίδι προς την Ιθάκη.

Αγαπημένοι καθηγητές εκείνης της χρόνιας Γιανναράς (pascal) και Μακρυωνίτης (δίκτυα), ο ένας μου έτρωγε το διάλλειμα για να με πάει παρακάτω, κι ο άλλος έγραφε βιβλία και τα μοίραζε σε όσους είχαν το μεράκι να διαβάσουν και κάτι διαφορετικό.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Ειπώθηκαν όλα παραπάνω..Είσαι πολύ μικρός μόλις 20 για να το σκέφτεσαι και πολύ.

Ετσι για να πω και εγω ενα story.. μετα απο ΙΙΕΚ τεχν.δικτύων και κάποις μικρές πιστοποιήσεις αποφάσισα στα 27 για Bachelor για Computer Science...3.5 χρόνια ζόρια

γιατί παράλληλα με δουλειά και παρακολουθήσεις κάθε απόγευμα & διάβασμα και οτι αλλο μπορεί να κάνει κάποιος στα 27..28...

Είμαι 32 τώρα τελείωσα με αυτό και τώρα ψάχνομαι πιο άνετα για δουλειές..φυσικά το πτυχίο είναι μόλις το 20%. 

Το υπόλοιπο 80% φίλε ειναι η δική μας προσπάθεια για νέες γνώσεις και ψάξιμο..πολύ ψάξιμο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες ...

Επεξ/σία από Aztec
  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Aztec είπε

Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες ...

Αυτό είναι μια βλακεία και μισή. Καλύτερα, δηλαδή, να μετανιώσει κανείς που έκοψε το χέρι του από τον αγκώνα, παρά που δεν το έκανε; Καλύτερα να μετανιώσει που πήδηξε από τον βράχο και έμεινε ανάπηρος, παρά που δεν πήδηξε; 

Και τα παραδείγματα πολλά. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fortistis είπε

Αυτό είναι μια βλακεία και μισή. Καλύτερα, δηλαδή, να μετανιώσει κανείς που έκοψε το χέρι του από τον αγκώνα, παρά που δεν το έκανε; Καλύτερα να μετανιώσει που πήδηξε από τον βράχο και έμεινε ανάπηρος, παρά που δεν πήδηξε; 

Και τα παραδείγματα πολλά. 

 

Προφανώς αντιλαμβάνεσαι το απόφθεγμα με τελείως παιδικό τρόπο 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Aztec είπε

 

Προφανώς αντιλαμβάνεσαι το απόφθεγμα με τελείως παιδικό τρόπο 

Το "παιδικός τρόπος" είναι υποκειμενική κρίση. Το γεγονός ότι υπάρχουν παραδείγματα που αποδεικνύουν την σαθρή φύση του "αποφθέγματος" είναι αντικειμενικό. Το γεγονός ότι χρησιμοποιείς υποκειμενική κρίση για να υπερασπίσεις κάτι, μπορεί να δείξει την ποιότητα αυτού που υπερασπίζεσαι και των επιχειρημάτων που έχεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/3/2019 στις 10:48 ΜΜ, ioannis112 είπε

Καλησπέρα, είμαι 20 χρόνων και η ενασχόληση μου με τον προγραμματισμό ήταν μηδενική μέχρι πριν ένα χρόνο που άρχισα να μαθαίνω online μέσω free code camp, code academy κτλ. Σκεφτόμουν να δώσω ξανά πανελλήνιες αλλά είναι λίγο ζωρικο καθώς πριν δύο χρόνια που έδωσα ήμουν θεωρητική. Επίσης σκέφτομαι ότι θα τελειώσω αρκετά αργά και  θα πρέπει να συνδιαζω τις εργασίες και τα εργαστήρια με δουλειά για να βγάζω χρήματα. Τι λέτε έχει νόημα να το προσπαθήσω καν;

Ευχαριστώ.

 

 

Σε γνωστικο επιπεδο , στον προγραμματισμο , οι ελληνικες σχολες πλειοψηφιακα παρεχουν μετρια εως κακογραμμενα συνγραμματα ( στα ελληνικα κιολας ) που κανουνε το απλο δυσκολο , αναχρονιστικα design patterns που πολλες φορες εξελισονται σε bad practices , κι ενα αποστειρωμενο ελενχομενο περιβαλλον που δεν ευνοει την παραγωγικοτητα με δεδομενα πραγματικου κοσμου. Στα μαθηματικα , μηχανικη υπολογιστων και σε παρεμφερεις κλαδους ισως αλλαζει το θεμα αλλα εδω μιλαμε για τον προγραμματισμο. Ο αποφοιτος μαθηματικων/ηλεκτρομηχανικης καθηγητης δεν ειναι σε καμια περιπτωση καλυτερη πηγη πληροφορησης και εκμαθησης της τεχνης του προγραμματισμου απο το απειρο και updated documention για οποιοδηποτε θεμα θες στο web. Τωρα αν στοχος σου ειναι τα soft attributes ενος πτυχιουχου δηλαδη πιστοποιημενος , ευρητητα ακαδημαικων γνωσεων και αποδεδειγμενα ικανος για συμεργασια ( που αποδικνιεται και αλλιως ) τοτε κυνηγα το σε καποιο καλο ΑΕΙ.

Επεξ/σία από Bloodskin

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...