Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ταβάνι πιάσατε πάλι.... δεν υπάρχει αυτή η γνώση πραγματικά... καλά να πάθουμε...καιρός για εγκαταλληψη

  • Thanks 1
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, πρόκειται για μια αξιόλογη εταιρεία γενικότερα, παρά τα όσα θέματα μπορεί να υπάρξουν στην πορεία. Η εξέλιξη δεν επιτυγχάνεται από την μια μέρα στην άλλη. Το γεγονός πως καταφέρνει να δώσει στην ανθρωπότητα μια πρωτοφανή δυνατότητα να μειώσει δραστικά το ενεργειακό της αποτύπωμα πάνω σε αυτόν τον Πλανήτη, ο οποίος ασφυκτιά με τα ορυκτά καύσιμα, είναι κάτι το μοναδικό.

Και σε αυτό πρέπει να συμβάλουμε όλοι, όσο πιο πολύ μπορούμε, ο κάθε ένας με τον τρόπο του. Πρώτα για τον Πλανήτη μας και τα Παιδιά μας. Είναι καθήκον μας να κληρονομήσουν ένα υγιέστατο και όμορφο Πλανήτη και Αξίζουν να ζήσουν όλες τις ομορφιές του.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο στο insomnia επικρατεί τόσο μεγάλο μίσος απέναντι στον Elon Musk και σε οτιδήποτε αυτός κάνει. Ειδικά αυτό που γίνεται με την Tesla είναι απίστευτο! 20 αρνητικά σχόλια, 1 θετικό! Και μάλιστα, τα 18 αρνητικά από άτομα που με αυτά που γράφουν φαίνεται πως δεν έχουν ιδέα σχετικά με το πώς πάει η εταιρία στην Αμερική ή στη βόρεια Ευρώπη, ιδέα για το πώς είναι και πώς οδηγούνται αυτά τα αυτοκίνητα και ένα σωρό άλλα...

Στις 16/3/2019 στις 2:00 ΜΜ, Whargoul είπε

...

Η κατανάλωση κατά την κίνηση δεν αντιπροσωπεύει τη συνολική κατανάλωση όπως σε ένα τυπικό αμάξι που δεν έχεις επιπρόσθετες απώλειες.

Σε όλα τα τυπικά αμάξια έχεις επιπρόσθετες απώλειες. Έχεις απώλεις στο κρύο, γιατί μέχρι να αποκτήσει τη σωστή θερμοκαρία ο κινητήρας καίει τα κέρατά του. Έχεις απώλειες στη ζέστη, γιατί δουλεύεις το air condidion. Έχεις απώλειες σε υψόμετρο, γιατί είναι πιο αραιός ο αέρας και δεν είναι ιδανικό το μείγμα. Απώλειες στη σκόνη, γιατί μπουκώνουν τα φίλτρα αέρος. Απώλειες από ανοικτά παράθυρα, από χαμηλή πίεση ελαστικών, από το idling, από χιλιάδες παράγοντες!

Στις 16/3/2019 στις 8:50 ΠΜ, mechpanos είπε

Δεν παίρνω μια BMW M3 καλύτερα που θα έδινα τόσα λεφτά για τον ηλεκτρικό κουβά του παπάτζα!!!

Συνάδελφε, κάτσε να δούμε τι θα κάνει η BMW μόλις πατώσει (και) στη Γερμανία η M3 λόγω model 3 τους επόμενους μήνες, και τα λέμε...

Στις 15/3/2019 στις 11:45 ΜΜ, isay είπε

Τα λεφτά που βγαζω, τα βγάζω με κόπο και δεν έχω σκοπό να τα ακουμπήσω ευκολα σε κάποιον που απλά ειναι πολυ καλός πωλητης και stock manipulator

Stock manipulator ο Elon Musk; Ξέρεις πού θα ήταν σήμερα η μετοχή της TSLA, αν το είχε βουλώσει στο twitter από τον Ιούνιο του 2018; Κοντά στα $1000!

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thanar είπε

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο στο insomnia επικρατεί τόσο μεγάλο μίσος απέναντι στον Elon Musk και σε οτιδήποτε αυτός κάνει. Ειδικά αυτό που γίνεται με την Tesla είναι απίστευτο! 20 αρνητικά σχόλια, 1 θετικό! Και μάλιστα, τα 18 αρνητικά από άτομα που με αυτά που γράφουν φαίνεται πως δεν έχουν ιδέα σχετικά με το πώς πάει η εταιρία στην Αμερική ή στη βόρεια Ευρώπη, ιδέα για το πώς είναι και πώς οδηγούνται αυτά τα αυτοκίνητα και ένα σωρό άλλα...

Μάλλον δεν ξέρεις καλά αγγλικά και άλλες βορειοευρωπαικές γλώσσες; γιατι η αναλογία θετικών-αρνητικων είναι πλέον ίδια και χειρότερη σε αυτά που γραφονται και ειδικά από αυτους που έχουν ήδη ακουμπήσει τα λεφτουδάκια τους. Επισης προσπάθησε να διαβάζεις την ιστορία αυτών που θεωρείς ηγέτες και μην στέκεσαι μόνο στα ΘΑ. Ενδεικτικα για τον supreme leader:

  • Paypal : Τα έκανε "εκδιδομένης γυναικός" και τον σουτάρανε και ευτυχώς εγινε νωρίς και τώρα εχουμε το paypal που γνωρίζουμε
  • Solarcity : Εβαλε την tesla να την εξαγορασει για να μην χρεωκοπήσει και σταδιακά την έχει σχεδόν σβήσει
  • Tesla : Υποσχέθηκε iphones με τιμές κινέζιάς και παραδίδει ποιότητα beta κινεζιάς σε τιμές iphone
  • Boring company : Γελάνε όλοι οι μηχανικοί και συγκοινωνιολόγοι με το demo λαγούμι σαν μελλοντική λύση μαζικών μετακινήσεων
  • SpaceX : Δείχνει υποσχόμενη, αλλά κρατώ μικρό καλάθι γιατί πρώτον ειναι private και δευτερον ειναι ακομα νωρίς. Μου θυμίζει την περιοδο tesla που παρέδιδε s/x και ανακοινωνε το model 3 των 27500 δολλαρίων. Αρχισε και εδώ τις θεατρικές παραστάσεις (mars, hopper is ready - no rendering, κλπ) 
1 ώρα πριν, Thanar είπε

Stock manipulator ο Elon Musk; Ξέρεις πού θα ήταν σήμερα η μετοχή της TSLA, αν το είχε βουλώσει στο twitter από τον Ιούνιο του 2018; Κοντά στα $1000!

Χαίρομαι που κάνεις διακριση αναμεσα στο προϊόν και τον leader (αν και είναι γόρδια δεμένα), αλλά κάνεις λάθος στην προσεγγιση σου. Αν είχε σταματήσει να κάνει twitting τον Ιουνιο του 18, η μετοχή θα ήταν (με το ζόρι) στο 50αρικό, θα είχε πολύ λιγοτερες πωλήσεις ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ παρέδιδε πιο ποιοτικό, αξιοπιστο και ασφαλές προϊόν (pre και after sales). Έλα όμως που το βασικο του προϊόν δεν είναι το αμαξι (χεσμένους έχει όσους ήδη εχουν δώσει τα λεφτά τους), αλλά το βασικό του προϊόν είναι η μετοχή και για πωλητής μετοχών ειναι πραγματικά πάρα πολύ καλος. 

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Thanar είπε

...Έχεις απώλειες σε υψόμετρο, γιατί είναι πιο αραιός ο αέρας και δεν είναι ιδανικό το μείγμα. Απώλειες στη σκόνη, γιατί μπουκώνουν τα φίλτρα αέρος. ...

Παραδόξως αυτά δεν ισχύουν γιατί έχουμε και τα ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν βελτιωθεί τις τελευταίες δεκαετίες.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, NT1G είπε

Παραδόξως αυτά δεν ισχύουν γιατί έχουμε και τα ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν βελτιωθεί τις τελευταίες δεκαετίες.

Αυτοί στο LeMans φαίνεται να συμφωνούν μαζί μου... Δεν τρέχουν ηλεκτρονικά εκεί, ή δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τη φυσική με τα ηλεκτρονικά; 1% λέει πτώση ισχύος για κάθε 100m υψομέτρου, δεν τα λες και λίγα...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Thanar είπε

Αυτοί στο LeMans φαίνεται να συμφωνούν μαζί μου... Δεν τρέχουν ηλεκτρονικά εκεί, ή δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τη φυσική με τα ηλεκτρονικά; 1% λέει πτώση ισχύος για κάθε 100m υψομέτρου, δεν τα λες και λίγα...

Η μέγιστη ισχύς προφανώς και μειώνεται. Τα μείγματα που έγραψες, δηλαδή η αναλογία αέρα καυσίμου, όχι δεν αλλάζει.

Επισκέπτης
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Thanar είπε

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο στο insomnia επικρατεί τόσο μεγάλο μίσος απέναντι στον Elon Musk και σε οτιδήποτε αυτός κάνει. Ειδικά αυτό που γίνεται με την Tesla είναι απίστευτο! 20 αρνητικά σχόλια, 1 θετικό! Και μάλιστα, τα 18 αρνητικά από άτομα που με αυτά που γράφουν φαίνεται πως δεν έχουν ιδέα σχετικά με το πώς πάει η εταιρία στην Αμερική ή στη βόρεια Ευρώπη, ιδέα για το πώς είναι και πώς οδηγούνται αυτά τα αυτοκίνητα και ένα σωρό άλλα...

Το ινσομνια ειναι η αντιπροσωπεια των σορτακηδων στο ελλαντα.😀

Δημοσ.
Στις 30/3/2019 στις 10:05 ΜΜ, Thanar είπε

Σε όλα τα τυπικά αμάξια έχεις επιπρόσθετες απώλειες. Έχεις απώλεις στο κρύο, γιατί μέχρι να αποκτήσει τη σωστή θερμοκαρία ο κινητήρας καίει τα κέρατά του. Έχεις απώλειες στη ζέστη, γιατί δουλεύεις το air condidion. Έχεις απώλειες σε υψόμετρο, γιατί είναι πιο αραιός ο αέρας και δεν είναι ιδανικό το μείγμα. Απώλειες στη σκόνη, γιατί μπουκώνουν τα φίλτρα αέρος. Απώλειες από ανοικτά παράθυρα, από χαμηλή πίεση ελαστικών, από το idling, από χιλιάδες παράγοντες!

 

Ο κινητήρας ζεσταίνεται σε 1 λεπτό, + δεν καίει τα κέρατά του. Έχεις αυξημένους ρύπους μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης. Απώλειες στην σκόνη γιατί μπουκώνουν τα φίλτρα αέρος.... Έχεις καθόλου ιδέα από αμάξια ή απλά λες βλακείες να περνά η ώρα? Για να αρχίσεις να έχεις απώλειες, και ειδικά σε σημείο που να  έχεις real life συνέπειες πρέπει να ρίξεις στο φίλτρο μισό φορτηγό άμμο.  + Το μείγμα είναι ιδανικό what-ever οι συνθήκες. Υπάρχει κάτι που λέγεται MAF sensor, βαρόμετρο, turbo για να δημιουργεί πίεση και διάφορα άλλα. 

+ Χάνεις και το όλο νόημα της σύγκρισης. Προσπάθεις να βάλεις στην συζήτηση πράγματα που υπάρχουν και στα δυο είδη αμαξιών απώλειες από τα ελαστικά και το AC..... Ότι νάνε δλδ.. + Αυτά είναι μέσα στις απώλειες κίνησης.

Δεύτερο, μιλώ για τις απώλειες που κρύβουν καλά στα BEV, και που δεν είναι αυτονόητες στους καταναλωτές γιατί δεν υπάρχουν στα ICE. Δλδ την απώλεια ~10% κατά τη φόρτιση, τις απώλειες από τη φυσική αποφόρτιση των μπαταριών, τις απώλειες μέχρι και 40% τον χειμώνα, τις απώλειες για να ψυχθούν/ζεσταθούν οι μπαταριές. Όταν γεμίζει κάποιος ένα αμάξι, η βενζίνη που περνά από την αντλία και χρεώνεται, είναι όση μπαίνει και στο αμάξι. Όχι ~10% λιγότερη. Αν αφήσω ένα ICE για ένα μήνα έξω στο κρύο στους -10oC, ή στον καύσωνα στους 45oC+ήλιο, θα το πάρω με ακριβός την ίδια ποσότητα βενζίνης που έχει μέσα. Αν κάνω το ίδιο με ένα BEV, η στάθμη των μπαταριών του θα πέσει σημαντικά. Δλδ υπάρχει κατανάλωση σαν κάθεται ακίνητο.  Αυτά προστίθενται στην κατανάλωση κίνησης που αναφέρω. Είναι hidden costs που τα κρύβουν από τους καταναλωτές και βασίζονται στην άγνοια τους. 

9 ώρες πριν, NT1G είπε

Η μέγιστη ισχύς προφανώς και μειώνεται. [..]

Και αυτό ισχύει στα οχήματα χωρίς turbo ή συμπιεστή. Το λέει και το άρθρο που πόσταρε ο ίδιος αλλά οκ, δεν βολεύει για να το αναφέρει. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ο κινητήρας ζεσταίνεται σε 1 λεπτό

Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση ομως. Ελπιζω να ηταν υπερβολη εν γνωση σου γιατί αν το υποστηριζεις οντως πρεπει να ξανασκεφτω την ορθοτητα οσων γράφεις. (σε παρακολουθω και στο αλλο thread χαχα)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Choulio είπε

Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση ομως. Ελπιζω να ηταν υπερβολη εν γνωση σου γιατί αν το υποστηριζεις οντως πρεπει να ξανασκεφτω την ορθοτητα οσων γράφεις. (σε παρακολουθω και στο αλλο thread χαχα)

Άνετα ο κινητήρας ζεσταίνεται σε θερμοκρασίες λειτουργίας σε 1 λεπτό σε σχετικά σύγχρονα αμάξια. Άντε μάξ σε δυο. Ακόμα και η θερμάστρα βγάζει ζεστό αέρα. Θερμοκρασία σωστής λειτουργίας είναι όταν ζεσταθεί το λάδι και αποκτήσει το κατάλληλο ιξώδες. Όχι όταν ακουμπήσει ο δείκτης της θερμοκρασίας του νερού στους 90-100oC. 

And just to be clear, δεν μιλάμε για εποχές καρμπιρατέρ που έπρεπε αν αφήσεις το αμάξι 5-10 λεπτά να ζεσταθεί πριν το κινήσεις! Η προθέρμανση των σύγχρονων αμαξιών γίνεται με ήπια οδήγηση. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Άνετα ο κινητήρας ζεσταίνεται σε θερμοκρασίες λειτουργίας σε 1 λεπτό σε σχετικά σύγχρονα αμάξια. Άντε μάξ σε δυο. Ακόμα και η θερμάστρα βγάζει ζεστό αέρα. Θερμοκρασία σωστής λειτουργίας είναι όταν ζεσταθεί το λάδι και αποκτήσει το κατάλληλο ιξώδες. Όχι όταν ακουμπήσει ο δείκτης της θερμοκρασίας του νερού στους 90-100oC. 

And just to be clear, δεν μιλάμε για εποχές καρμπιρατέρ που έπρεπε αν αφήσεις το αμάξι 5-10 λεπτά να ζεσταθεί πριν το κινήσεις! Η προθέρμανση των σύγχρονων αμαξιών γίνεται με ήπια οδήγηση. 

Οχι οπως σε βολευει. Η θερμοκρασια σωστης λειτουργιας ειναι αυτη που δείχνει μεσα στο ταμπλο. Εξαλλου αυτη ειναι η δουλεια του δεικτη θερμοκρασίας :να δειχνει αν ο κινητηρας λειτουργει σε σωστη θερμοκρασια. Δε θα κανουμε το ασπρο μαυρο επειδη μας βολευει.

Αν ανοιξω καλοριφερ πριν φτασει στους 90 ο δεικτης αργει πολυ περισσοτερο να φτασει στους 90 μετα. Γιατι συμβαίνει αυτο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Choulio είπε

Οχι οπως σε βολευει. Η θερμοκρασια σωστης λειτουργιας ειναι αυτη που δείχνει μεσα στο ταμπλο. Εξαλλου αυτη ειναι η δουλεια του δεικτη θερμοκρασίας :να δειχνει αν ο κινητηρας λειτουργει σε σωστη θερμοκρασια. Δε θα κανουμε το ασπρο μαυρο επειδη μας βολευει.

Αν ανοιξω καλοριφερ πριν φτασει στους 90 ο δεικτης αργει πολυ περισσοτερο να φτασει στους 90 μετα. Γιατι συμβαίνει αυτο;

 

Ώρες ώρες αναρωτιέμαι εάν όντως οδηγάτε αμάξια ή εάν απλά φιλοσοφείτε ή αν απλά συγκρίνετε σημερινές - μελλοντικές τεχνολογίες με ένα αμάξι 15+ ετών που τυγχάνει να οδηγείτε... Μέσα στο ταμπλό σου δείχνει με πράσινο πια είναι η σωστή θερμοκρασία λειτουργίας? Όχι προφανώς γιατί ο κύριος σκοπός του δείκτη θερμοκρασίας στο ταμπλό είναι για να προσέχεις να μην τον κάψεις. Οι 90 βαθμοί που λες (100-105 σε αρκετά σύγχρονα αμάξια) είναι η μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Σου δείχνει με κόκκινο τι να αποφύγεις! Το πρόβλημα σε ένα κρύο κινητήρα είναι τα "πηκτά" λάδια και η κακή λίπανση. Πλέον δεν είναι πρόβλημα όπως παλιά γιατί υπάρχουν λάδια  0W, 5W γι αυτούς που ζούνε στον "βόρειο πόλο" που είναι ήδη σχετικά λεππτα ακόμα και στους μείον καμπόσους και στους 30-40 βαθμούς είναι ήδη ικανοποιητικός λεπτά για φυσιολογική λειτουργία. Η κατανάλωση του κερατά που αναφέρει ο Thanar, είναι στην αρχή για κανά λεπτό μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης απλά για να μειωθούν οι ρύποι γρήγορα (open loop). Αλλιώς σε ένα 20λεπτο που διαρκούσε ο έλεγχος NEDC, δεν θα πλησίαζαν καν τους προβλεπόμενους ρύπους εάν θέλουν αρκετή ώρα να ζεσταθούν και καίνε τα κέρατά τους όπως λέτε. 

Το ότι μπορείς να παρατηρήσεις ότι αργεί πολύ περισσότερο το αμάξι να φτάσει στους 90 όταν ανοίξεις το καλοριφέρ......... Τi οδηγάς? αερόψυκτο beetle των 30ίππων ξεχασμένο από τον WW2 και επηρεάζεται από τον εναλλάκτη της θερμάστρας? Όπως σου είπα πριν, η προθέρμανση γίνεται κινώντας το αυτοκίνητο ήπια και όχι σταματημένο στο ρελαντί. Με αυτό τον τρόπο η θερμική ισχύς του κινητήρα είναι αρκετές δεκάδες kW. Τα 4-5kW που μπορεί να τραβήξει μια θερμάστρα όταν η θερμοκρασία του νερού είναι στο max κιόλας, είναι ελάχιστα και δεν επηρεάζουν σχεδόν τίποτα. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Whargoul είπε

Όταν γεμίζει κάποιος ένα αμάξι, η βενζίνη που περνά από την αντλία και χρεώνεται, είναι όση μπαίνει και στο αμάξι. Όχι ~10% λιγότερη. 

Για αυτό πόσο σίγουρος είσαι; 🤣

Δημοσ.

εχω τη τυχη καθε φορα που κατεβαινω Αυστραλια να οδηγω και ενα εκθεσιακο μοντελο της και ειναι εντυπωσιακα και σε καμμια περιπτωση Prius

αν αντεχει η τσεπη μας μπορει να παρουμε καποιο μεταχειρισμενο οποτε βρεθει ειδαλως θα παμε σε κανα VW ,Toyota κ.ο.κ τα οποια και αυτα δεν θα εναι φτηνα αλλα για

εχουμε να λεμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...