Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τέλος του έτους, η παραγωγή δεν θα καθυστερήσει λέει γιατί το 75 % των εξαρτημάτων είναι ίδια με υπάρχον μοντέλο.. Oh wait, η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2021. Και πουλάς innovation ρε άνθρωπε 3 χρόνια προκαταβολικά? 

All time classic ο τύπος. Πλέον μόνο για γέλια οι ανακοινώσεις του και γενικά η όλη κατάσταση Elon Musk. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ναρκωτικά... Πολλά ναρκωτικά ο Elon...

Αυτοκίνητο με ελλειπές service,/υποστήριξη, αξιοπιστία με πολλά ερωτηματικά, τιμές στο Θεό και παραγωγή σε 3 χρόνια... Αυτό περισσότερο μου μοιάζει με "κύκνειο άσμα". Προσπαθεί να κάνει ντόρο και να προσελκύσει βλέμματα. Δε φτάνει μόνο το εργοστάσιο παραγωγής. Ο καταναλωτής θέλει και after sales. Ειδικά σε προϊόντα που χρειάζονται από τη φύση τους συντήρηση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Why so much hate? Είναι κάποιο trend εδώ, στο insomnia? Όσα δε φτάνει η αλεπού φάση;

Ακολουθεί η επόμενη γενιά με τα μοντέλα Β, U και T (σε δύο εκδόσεις) ή ενδέχεται να βγει μοντέλο Ο (πάντα σε δύο εκδόσεις), αντί για τα U και T.

Yeah, sexism much, problem?

Πάντως άμα δεν έχει falcon wings εγώ δεν το παίρνω. Αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό. Τι long range και 4 wheel drive και 12 km καλώδια μου λέτε;

Εν τω μεταξύ ο James ο Bond θα σκάσει με ηλεκτρική Aston Martin λέει στο επόμενο. Να δω τι εφέ θα βάλουν στα car chases. ΒΡΡΡΡΡΡΡΟΥΜ!

Edit, κουφάλες με τα crossover και jeep, μαζέψτε τους καθρέφτες γιατί θα αρχίσω να τους παίρνω σβάρνα με τη μηχανή. Κωλό- trend.

Επεξ/σία από SilverCloak
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, isay είπε

Πάρε ένα prius V. Είναι σχεδόν ίδιο, υπάρχει στην αγορα, ειναι φθηνότερο, πιο αξιοπιστο και θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και service. Αν τώρα θες μονο tesla, περιμενε λιγο καιρο ακομα και σιγουρακι θα βρεις μεταχειρισμένο model 3 (που ειναι σχεδον ιδιο) σε πολύ καλή τιμή. 

Το Prius είναι Hybrid οποτε είναι άλλη κατηγορία , δεν είναι κοντα ουτε σε ποιότητα κατασκευης (αν το δεις μεσα θα καταλάβεις χειροτερο από Polo ) Ότι είναι αξιοπιστο οντος είναι τουλάχιστον εγω που εχω δεν ειχα ποτε προβλήματα.  Είναι υπερβολικα αργο προσωπικα δεν με νοιάζει, εχει ένα σασμαν το οποιο νιώθεις ότι πατινάρει συνέχεια. Το καλοκαιρι οι μπαταριες πεφτουν σε αποδοση οποτε εχω μεγαλυτερη καταναλωση βενζίνας , κτλ κτλ κτλ . Καμια σχεση με τα καθαρα ηλεκτρικα που προσωπικα θα προτιμουσα ένα υβριδικο με μικρο μοτερ και μεγαλες μπαταριες , για τον λογο ότι μια χωρα σαν την Ελλαδα δεν εχει τροπους να φορτιζεις .  

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

H συγκριση prius-y ήταν στο εμφανισιακό με πειραγμα προς τον zegnar συγκριτικά με την τιμή

Εννοείται μιλάμε για διαφορετικά αυτοκίνητα σε διαφορετικές κατηγορίες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SilverCloak είπε

Why so much hate? Είναι κάποιο trend εδώ, στο insomnia? Όσα δε φτάνει η αλεπού φάση;

Ακολουθεί η επόμενη γενιά με τα μοντέλα Β, U και T (σε δύο εκδόσεις) ή ενδέχεται να βγει μοντέλο Ο (πάντα σε δύο εκδόσεις), αντί για τα U και T.

Yeah, sexism much, problem?

Πάντως άμα δεν έχει falcon wings εγώ δεν το παίρνω. Αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό. Τι long range και 4 wheel drive και 12 km καλώδια μου λέτε;

Εν τω μεταξύ ο James ο Bond θα σκάσει με ηλεκτρική Aston Martin λέει στο επόμενο. Να δω τι εφέ θα βάλουν στα car chases. ΒΡΡΡΡΡΡΡΟΥΜ!

Edit, κουφάλες με τα crossover και jeep, μαζέψτε τους καθρέφτες γιατί θα αρχίσω να τους παίρνω σβάρνα με τη μηχανή. Κωλό- trend.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Agony είπε

Το Prius είναι Hybrid οποτε είναι άλλη κατηγορία , δεν είναι κοντα ουτε σε ποιότητα κατασκευης (αν το δεις μεσα θα καταλάβεις χειροτερο από Polo ) Ότι είναι αξιοπιστο οντος είναι τουλάχιστον εγω που εχω δεν ειχα ποτε προβλήματα.  Είναι υπερβολικα αργο προσωπικα δεν με νοιάζει, εχει ένα σασμαν το οποιο νιώθεις ότι πατινάρει συνέχεια. Το καλοκαιρι οι μπαταριες πεφτουν σε αποδοση οποτε εχω μεγαλυτερη καταναλωση βενζίνας , κτλ κτλ κτλ . Καμια σχεση με τα καθαρα ηλεκτρικα που προσωπικα θα προτιμουσα ένα υβριδικο με μικρο μοτερ και μεγαλες μπαταριες , για τον λογο ότι μια χωρα σαν την Ελλαδα δεν εχει τροπους να φορτιζεις .  

Οπότε αν είχες δει διαφορά στις μπαταρίες το καλοκαίρι, τα Tesla που έχουν αποκλειστικά μπαταρίες το καλοκαίρι δεν θα φτουράνε καθόλου. 

  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, dterzakis είπε

Οπότε αν είχες δει διαφορά στις μπαταρίες το καλοκαίρι, τα Tesla που έχουν αποκλειστικά μπαταρίες το καλοκαίρι δεν θα φτουράνε καθόλου

Το χειμώνα όμως χάνουν το μπούσουλα (αυτονομια, φορτισεις, εμβέλεια, κλπ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dterzakis είπε

Οπότε αν είχες δει διαφορά στις μπαταρίες το καλοκαίρι, τα Tesla που έχουν αποκλειστικά μπαταρίες το καλοκαίρι δεν θα φτουράνε καθόλου. 

Ναι εχει διαφορα μεγαλη . Μαλιστα ακομα και στο Yaris Hybrid που είναι μικροτερο και οι μπαταριες είναι κατω από το καθισμα , το καλοκαιρι πρεπει μεσα η καμπινα του αυτοκινητου να είναι δροσερη , ακριβος κατω από τα καθίσματα εχει αεραγωγούς που ουσιαστικα ψυχουν τις μπαταριες , αν αυτοι εχουν σκονη η εχεις παρκαρη το αυτοκινητο σε σημειο κατω από τον ηλιο τοτε οι μπαταριες δουλευουν στο 50-60% τις αποδοσης τους . Τον χειμωνα το αυτοκινητο μεταμορφώνεται . Αν καποιος εχει καινουργιο Hybrid θα ξερει ότι η αισθηση είναι όπως όταν το παιρνεις καινουργιο που ουσιαστικα οι μπαταριες είναι κλειδωμένες μεχρι να κανεις καποια χιλιόμετρα και μετα ( ανοίγουν ) .

Δεν ξερω πως ακριβος δουλευουν τα καθαρα Ηλεκτρικα , δεν ειχα ποτε … αυτό που ξερω παντος με σιγουρια είναι ότι στα υβριδικα που εχω κανει πολλα χιλιόμετρα η ζεστη ριχνει τις επιδοσεις αρκετα και το χειμωνα εχει καλυτερες επιδοσεις , και καταναλωση .

40 λεπτά πριν, isay είπε

Το χειμώνα όμως χάνουν το μπούσουλα (αυτονομια, φορτισεις, εμβέλεια, κλπ)

Δεν το καταλαβα αυτό ? το χειμωνα όταν είναι νορμαλ θεμοκρασιες κανονικα πρεπει να εχουν καλυτερη αυτονομια και επιδοσεις .

Το κυριοτερο πρόβλημα με τα Ηλεκτρικα , είναι το τροπος που θα τα φορτισεις , ΔΛΔ θα πρεπει να εχεις ένα σπιτι με γκαραζ και φορτιση  κλειδωμενη , μετα θα πρεπει εκει που θα πας να εχεις υπολογισει τα χιλιόμετρα σου ώστε να μην μείνεις από μπαταρια . Μετα θα θες να πας ένα ταξιδι η μια βολτα , εκει που θα πας θα πρεπει να εχεις από πρην προγραματισει που θα το φορτίσεις . Και εκτος αυτου εκει που θα το φορτισεις πρεπει να είναι ένα σημειο που θα κατσεις ωρες και να περιμενεις .

Με την Δομη που εχει η Ελλαδα δεν υπαρχει περιπτωση να είναι κυριο αυτοκινητο ένα ηλεκτρικο. Για εμενα τα υβριδικα είναι ότι καλυτερο , αρκει οι μπαταριες τους να είναι 3-4 φορες μεγαλύτερες από ένα Yaris, CHR,Prius, κτλ κτλ .  διοτι τωρα είναι τοσο μικρες σε αποδοση οι μπαταριες που ουσιαστικα το 20-30% και μονο εντος Πολης και λιγα χιλιόμετρα γινεται με μπαταριες.

Επεξ/σία από Agony
Δημοσ.

Το 2021 αναφέρεται στην χαμηλή τιμή. Το φθινόπωρο του 20 θα πωλούνται οι ακριβότερες εκδόσεις, δηλαδή σε 1.5 έτος. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Agony είπε

Δεν ξερω πως ακριβος δουλευουν τα καθαρα Ηλεκτρικα , δεν ειχα ποτε … αυτό που ξερω παντος με σιγουρια είναι ότι στα υβριδικα που εχω κανει πολλα χιλιόμετρα η ζεστη ριχνει τις επιδοσεις αρκετα και το χειμωνα εχει καλυτερες επιδοσεις , και καταναλωση .

Δεν το καταλαβα αυτό ? το χειμωνα όταν είναι νορμαλ θεμοκρασιες κανονικα πρεπει να εχουν καλυτερη αυτονομια και επιδοσεις .

 

ΟΙ ανάγκες των BEV σε θέρμανση/ψύξη των μπαταριών είναι τελείως διαφορετική από τα hybrid και αυτό έχει μεγάλο affect στην κατανάλωση και το range τους. Για παράδειγμα τον χειμώνα οι μπαταρίες πρέπει να ζεσταίνονται σε επιθυμητή θερμοκρασία (επιπρόσθετη κατανάλωση), επίσης και η καμπίνα πρέπει να ζεσταίνεται από τις μπαταρίες (επιπρόσθετη κατανάλωση). Για να το φορτίσεις με μέγιστο ρυθμό πρέπει πάλι οι μπαταρίες να μην είναι κρύες. Εάν το έχεις σταθμευμένο έξω και η θερμοκρασία είναι αρκετά χαμηλή, θα έχεις πάλι κατανάλωση γιατί εάν αφήσει το αμάξι τις μπαταρίες να παγώσουν θα χαλάσουν πρόωρα. Το καλοκαίρι το ανάποδο, πρέπει να παλεύουν με την υπερθέρμανση. Γενικά τα BEV αποδίδουν σύμφωνα με το sticker σε θερμοκρασίες 5-35oC. Γι αυτό και το sticker range στα BEV είναι κοροϊδία. Η κατανάλωση κατά την κίνηση δεν αντιπροσωπεύει τη συνολική κατανάλωση όπως σε ένα τυπικό αμάξι που δεν έχεις επιπρόσθετες απώλειες. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ.

Υβριδικό (με πολύ μικρές μπαταρίες/βάρος για να βοηθάν στην εκκίνηση και επιτάχυνση) με αέριο νομίζω ότι είναι πιο ρεαλιστική λύση σήμερα.

Ίσως κάνα ενσωματωμένο panel και φόρτιση με φρένο πείσει και τους πράσινους!

Προς το παρών ,φορτίζω το ποδηλατάκι μου... (5000χλμ θα κλείσει!)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...