Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασισμένο στην πλατφόρμα του ιδιαίτερα επιτυχημένου Model 3, η Tesla παρουσίασε το Model Y, στο στούντιο design της εταιρείας στο Los Angeles.

Όπως αναμενόταν, το νέο ηλεκτρικό όχημα της Tesla, Model Y που μοιάζει αρκετά με το Model 3, ακολουθεί την τάση «crossover coupe» που συνδυάζει την κομψή, σπορ εμφάνιση ενός κουπέ με την ευρυχωρία και την άνεση ενός μοντέλου ελευθέρου χρόνου, και όλα τα παραπάνω με την προστιθέμενη αξία ενός ηλεκτρικού powertrain.

To τελευταίο ηλεκτρικό όχημα της Tesla, Model Y είναι το τέταρτο κατά σειρά όχημα της οικογένειας της εταιρείας και ολοκληρώνει το σχήμα ονοματοδοσίας S3XY (Model S, Model 3, Model X και Model Y).

1942558662_TeslaY_2.jpg.5456bd8dca18b399b8f10a2218c6cdec.jpg

Οι πωλήσεις του Model Y θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους, και όπως έχει δηλώσει ο Elon Musk, επειδή μοιράζεται το 75% των εξαρτημάτων με το Model 3, δεν πρόκειται να υπάρξουν καθυστερήσεις ή προβλήματα στην παραγωγή του.

Η κατασκευή του επίσης φαίνεται να είναι λιγότερο πολύπλοκη, αφού την ώρα που τα Model S και Model 3 έχουν καλωδιώσεις μήκους 3 χιλιομέτρων και 1,5 χιλιομέτρων αντίστοιχα, το Model Υ έχει καλωδιώσεις μόλις 100 μέτρων, χάρη στην αναβάθμιση των ηλεκτρικών συστημάτων και του εξοπλισμού μετάδοσης. Μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας είναι ότι δεν θα διαθέτει τις πόρτες τύπου «Falcon Wing» που αν και εντυπωσιακές δεν έχουν προκαλέσει και λίγα προβλήματα στους καταναλωτές, αλλά και στην ίδια την εταιρεία.

Το νέο Model Y, σύμφωνα με τον Elon Musk, «εκτοξεύεται» στα 100χλμ./ώρα από τα 0χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ ώρα ενώ η εμβέλεια φτάνει τα 450 χλμ. Το παραπάνω στην έκδοση «dual-motor performance» που διαθέτει ζάντες 20 ιντσών, φρένα επιδόσεων, χαμηλωμένη ανάρτηση, σπόιλερ από ανθρακονήματα και «track mode».

Στην έκδοση «dual-motor long-range» εξαιτίας του πρόσθετου βάρους, τα 0-100χλμ./ ώρα έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα [επιδεικνύει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ ώρα και εμβέλεια περίπου 480 χιλιομέτρων (300 miles)], ενώ στην περίπτωση της single-motor πισωκίνητης long-range έκδοσης τα 0-100χλμ. ώρα έρχονται σε 5,5 δευτερόλεπτα.

916991351_TeslaY_3.jpg.26930e192748e39209e1934fc47d7be5.jpg

Το κόστος της βασικής έκδοσης είναι $39000 με την παραγωγή της να ξεκινάει το 2021. To κόστος της πισωκίνητης έκδοσης «Long Range» είναι $42700 ενώ το κόστος της «dual-motor, all-wheel drive» Long Range έκδοσης είναι $46700. Το κόστος της έκδοσης «Performance» (επίσης dual-motor, all-wheel drive) είναι $55700.

1047673513_TeslaY_4.jpg.36487cf7b4f7641c03c4f2fc1f7d027e.jpg

Engadget

Autoblog


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, voltmod είπε

[...] To κόστος της πισωκίνητης έκδοσης «Long Range» είναι $42700 ενώ το κόστος της «dual-motor, all-wheel drive» Long Range έκδοσης είναι $46700. Το κόστος της έκδοσης «Performance» (επίσης dual-motor, all-wheel drive) είναι $55700.

 

Σας πήρε και εσάς κότσο από τις τιμές που δείχνει στο site του? Οι τιμές που αναφέρετε είναι οι τιμές με υποτιθέμενες γλιτώσεις από βενζίνη, κρατικές επιχορηγήσεις  κλπ κλπ. Η τιμή πώλησης είναι $47000, $51000 και $60000 αντίστοιχα

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Zengar Zombolt είπε

Τουμπανο !
Κριμα που τα νεφρα μου δεν αξιζουν μια να παρω και εγω ενα :P 

Πάρε ένα prius V. Είναι σχεδόν ίδιο, υπάρχει στην αγορα, ειναι φθηνότερο, πιο αξιοπιστο και θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και service. Αν τώρα θες μονο tesla, περιμενε λιγο καιρο ακομα και σιγουρακι θα βρεις μεταχειρισμένο model 3 (που ειναι σχεδον ιδιο) σε πολύ καλή τιμή. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, isay είπε

Πάρε ένα prius V. Είναι σχεδόν ίδιο, υπάρχει στην αγορα, ειναι φθηνότερο, πιο αξιοπιστο και θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και service. Αν τώρα θες μονο tesla, περιμενε λιγο καιρο ακομα και σιγουρακι θα βρεις μεταχειρισμένο model 3 (που ειναι σχεδον ιδιο) σε πολύ καλή τιμή. 

με της ίδιες επιδόσεις?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

με της ίδιες επιδόσεις?

Αφενός δεν ξέρουμε τις πραγματικές επιδόσεις γιατί είναι ακομα προ-προ-προ-προ-καιΑΝ-παραγωγη, απλά υποθετουμε βασιζομενοι στην προφανη συμβαση οτι ειναι ενα model 3, αφετέρου αν κάποιος καταναλωτης ειναι διαθεσιμος να πουλήσει τα νεφρά του (γενικά μιλώ, οχι ειδικά για τον Zengar) για να λεει οτι το αμάξι του εχει καλή επιτάχυνση (οπως αρκετά αλλα υπάρχοντα και επερχομενα οχηματα) μαλλον δεν εκτιμά πολύ τα νεφρά του. 

Sorry bro, ειμαι πολύ πρακτικός τύπος. Ναι το ice μου δεν εχει τετοια επιτάχυνση (έχει όμως οσο χρειάζομαι σε προσπεράσεις) και οταν αγοράσω EV (που θα γινει οταν ωριμάσει η αγορά) θα δω σφαιρικά την αγορά (κόστος, υποστηριξη, αξιοπιστία, support, φορτίσεις, ανταλλακτικά, κλπ) και οχι μονο την επιτάχυνση. Τα λεφτά που βγαζω, τα βγάζω με κόπο και δεν έχω σκοπό να τα ακουμπήσω ευκολα σε κάποιον που απλά ειναι πολυ καλός πωλητης και stock manipulator, χωρίς να τον νοιάζει ο πελάτης.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
56 minutes ago, Whargoul said:

Οι τιμές που αναφέρετε είναι οι τιμές με υποτιθέμενες γλιτώσεις από βενζίνη,

Οι γλιτώσεις, των γλιτώσεων; Τέλειο! 😂

  • Like 4
  • Thanks 4
Δημοσ.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τέλος του έτους, η παραγωγή δεν θα καθυστερήσει λέει γιατί το 75 % των εξαρτημάτων είναι ίδια με υπάρχον μοντέλο.. Oh wait, η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2021. Και πουλάς innovation ρε άνθρωπε 3 χρόνια προκαταβολικά? 

  • Like 1
Δημοσ.

Φθηνό είναι! Μπαίνω από τώρα στην tesla για pre-order! 😋 

Πάντως Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν μας βγάζει. Θα θέλουμε φόρτιση!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Anaisthitos είπε

Οι ηλεκτρο-καγκουρες θα κοτσαρουν 40αρες οθονες και ενσωματωμενο vape 

είμαι σίγουρος πως κάτι θα βρουν να κάνουν αυτοί , σε σαξόραλα των 500 ευρώ πετάνε λεφτά για ηχοσυστήματα, τα σμαρτάκια που είναι "μικρά αυτοκίνητα πόλης" βλέπεις τα χίλια δυο που το αμάξι κανονικά δεν προορίζεται για κει , σε ένα σωρό παλιά 316 ψεύτικα σήματα m3,τα 10 ευρώ κατοστάρας στο ρεζερβουάρ του punto 1.2 με τα χίλια δυο μπαρόμετρα , όλο το κιτ μετατροπής σε μπατμομπίλ που είναι 70 μουλάρια με τα μισά ψόφια και τα άλλα μισά κουτσά και δεν συμαζεύεται...........

κάτι θα σκεφτούν αυτοί δεν σταματάνε πουθενά στην χαζομάρα και μην ξεχνάς τις ήδη συμβατές καγκουριές με αυτά όπως φιμέ,λαμπάκια καρναβαλιού,ηχοσυστήματα ,αυτοκόλλητα , αλλαγμένα τιμόνια momo ,sparco καθίσματα μη φύγουν απο την θέση πάνω στις στροφές λες και οδηγάνε wrc.

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Οι γλιτώσεις, των γλιτώσεων; Τέλειο! 😂

Φυσικά. Αφού οι οικονομίες και τα κέρδη σαν έννοιες αδυνατούν να περιγράψουν πλήρως όλα αυτά που θα γλιτώσεις εάν πάρεις ένα Tesla. Είναι τόσο ριζοσπαστική εταιρεία, που μέχρι και η Ελληνική γλώσσα αδυνατεί να ακολουθήσει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...