Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

οι αρχες ομως ξερουν οτι πολλοι οδηγοι κρινουν λαθος...Για αυτο υπαρχει το οριο...

αρα αν 1 αμαξι τρεχει με 60χλμ και το αλλο με 180 θεωρεις οτι πανω κατω την ιδια ζημια θα παθουν κατα την συγκρουση? Αν θεωρησουμε οτι μιλαμε για καινουρια αμαξια εγω νομιζω οτι στην πρωτη περιπτωση αντε να εχει κανα κοψιμο και κανα σπασμενο χερι-ποδι και στην 2η θα ψαχνουν να βρουν μερη του σωματος του για να εχουν κατι να βαλουν κατω απο το χωμα...

Δεν κατάλαβες μάλλον τι εννοεί 

Λέει ότι εάν δεν έχεις Αντίληψη σαν οδηγός και σωστή κρίση..  και με 60 χιλιόμετρα να πάς πάλι επικυνδινος είσαι

  • Like 3
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Συμφωνώ απόλυτα,αλλά το παράδειγμα με το όριο πριν 50 χρόνια το θεωρώ αστοχο.Και δυστηχως δεν έχουν όλοι την ίδια σωστη κριση..Εξάλλου και εγώ είμαι λάτρης της ταχύτητας.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, ότι δεν έχουν όλοι την σωστή κρίση. Εγώ εκεί εστιάζω ότι υπάρχει το πρόβλημα. Αν νομίζουμε ότι ο κοφτης θα περιορίσει τα τροχαία κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό ακριβώς δεν έχει τόσο σημασία το όριο βασικά έχει σημασία το θέτω λάθος θέλω να πω τι να το κάνεις εάν έχεις έναν που οδηγάει με 60 ακριβώς όσο είναι το όριο και  δεν μπορεί να αποφύγει ένα  εμπόδιο πχ δεν έχει τα αντανακλαστικά και την ψυχραιμία να αντιδράσει σωστά

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

οι αρχες ομως ξερουν οτι πολλοι οδηγοι κρινουν λαθος...Για αυτο υπαρχει το οριο...

αρα αν 1 αμαξι τρεχει με 60χλμ και το αλλο με 180 θεωρεις οτι πανω κατω την ιδια ζημια θα παθουν κατα την συγκρουση? Αν θεωρησουμε οτι μιλαμε για καινουρια αμαξια εγω νομιζω οτι στην πρωτη περιπτωση αντε να εχει κανα κοψιμο και κανα σπασμενο χερι-ποδι και στην 2η θα ψαχνουν να βρουν μερη του σωματος του για να εχουν κατι να βαλουν κατω απο το χωμα...

πριν 2-3 μερες ειχε ενα ποστ με φωτος στο petrolheads group στο facebook . 

Καγκουρα ελληναρα που εφυγε με σπασμενη τριτη και 150-160χλμ/ωρα σε ενα δεντρο. Αποτελεσμα το φτιαγμενο 10ετιας αμαξι του για τα σκουπιδια και αυτος με ενα σπασμενο ποδι , και δεν φορουσε και ζωνη. 

 

at.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, christopher0016 είπε

Λέει ότι εάν δεν έχεις Αντίληψη σαν οδηγός και σωστή κρίση..  και με 60 χιλιόμετρα να πάς πάλι επικυνδινος είσαι

Αν δεν εχεις αντιληψη και κριση εισαι επικυνδυνος από την στιγμη που κουνας κατι που ζυγιζει 1τονο και...Με ότι ταχυτητα και να πηγαίνεις...Προφανως. Δεν μιλαμε όμως για τις εξαιρέσεις που αναφέρεται ο @panoskatos με το συγγενικο του προσωπο. Και εμενα φιλος εχει τρακαρει μεσα σε παρκινγκ εμπορικου...Οκ γινονται και αυτά. Και εγω εχω γλιστρησει στην καλλιροης όπως ερχομαι από παναθηναικο σταδιο για να κανω αριστερα στην βουλιαγμενης, επειδή εβρεχε και βιαζομουν να μπω στο φαναρι πριν γινει πορτοκαλι. Την πηρα την στροφη με 30 αντι για 20 ξερω γω...Λαθος κριση σιγουρα, λαθος μου μεγαλο μιας και ειχε την γλιτσα ο δρομος λογο της βροχης. Όμως θεωρω και αυτό ουσιαστικα λεω ότι δεν συγκρινεται το παραπανω λαθος μου με αυτό καποιου που τρεχει στην βουλιαγμενης με 80-100 με οριο τα 50. Η στην Αττικη οδο με 180 και οριο τα 120-130. Τους θεωρω πολύ πιο επικυνδυνους. Η συγγενης του panoskatos δεν επαθε τιποτα γιατι πηγαινε με 60. Αν πηγαινε με 80-100 θα ηταν το ιδιο? Αρα σαφως και η ταχυτητα παιζει ρολο ακομα και πριν την κριση του οδηγου. 

Οσο λαθος και να κρινεις μια κατασταση είναι μαθηματικως βεβαιο ότι αν τρεχεις λιγοτερο θα παθεις και λιγοτερη ζημια...

5 λεπτά πριν, amagawd είπε

πριν 2-3 μερες ειχε ενα ποστ με φωτος στο petrolheads group στο facebook . 

Καγκουρα ελληναρα που εφυγε με σπασμενη τριτη και 150-160χλμ/ωρα σε ενα δεντρο. Αποτελεσμα το φτιαγμενο 10ετιας αμαξι του για τα σκουπιδια και αυτος με ενα σπασμενο ποδι , και δεν φορουσε και ζωνη

Θυμησε μου ποσοι κερδιζουν τζοκερ? 

Ευχαριστω...

Θα κανω αναφορα στο Post σου γιατι θεωρω ότι μπορει καποιο μικρο παιδι να το δει και να πει " να κοιτα πως πηγαινε και δεν επαθε τιποτα αρα μπορω και εγω…". 
Δεν το θεωρω προσβλητικο η εχω κατι προσωπικο μαζι σου. Στο λεω να είμαι ξεκάθαρος. Καλο θα ηταν να μην ανεβαινουν τετοια post γιατι δινουν λαθος παραδειγματα. Ασε που για κάθε ένα τετοιο υπαρχουν 1000 από τα αλλα...Ειδικα στην Ελλαδα.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αν δεν εχεις αντιληψη και κριση εισαι επικυνδυνος από την στιγμη που κουνας κατι που ζυγιζει 1τονο και...Με ότι ταχυτητα και να πηγαίνεις...Προφανως. Δεν μιλαμε όμως για τις εξαιρέσεις που αναφέρεται ο @panoskatos με το συγγενικο του προσωπο. Και εμενα φιλος εχει τρακαρει μεσα σε παρκινγκ εμπορικου...Οκ γινονται και αυτά. Και εγω εχω γλιστρησει στην καλλιροης όπως ερχομαι από παναθηναικο σταδιο για να κανω αριστερα στην βουλιαγμενης, επειδή εβρεχε και βιαζομουν να μπω στο φαναρι πριν γινει πορτοκαλι. Την πηρα την στροφη με 30 αντι για 20 ξερω γω...Λαθος κριση σιγουρα, λαθος μου μεγαλο μιας και ειχε την γλιτσα ο δρομος λογο της βροχης. Όμως θεωρω και αυτό ουσιαστικα λεω ότι δεν συγκρινεται το παραπανω λαθος μου με αυτό καποιου που τρεχει στην βουλιαγμενης με 80-100 με οριο τα 50. Η στην Αττικη οδο με 180 και οριο τα 120-130. Τους θεωρω πολύ πιο επικυνδυνους. Η συγγενης του panoskatos δεν επαθε τιποτα γιατι πηγαινε με 60. Αν πηγαινε με 80-100 θα ηταν το ιδιο? Αρα σαφως και η ταχυτητα παιζει ρολο ακομα και πριν την κριση του οδηγου. 

Οσο λαθος και να κρινεις μια κατασταση είναι μαθηματικως βεβαιο ότι αν τρεχεις λιγοτερο θα παθεις και λιγοτερη ζημια...

 

Κρίση και αντίληψη δεν είναι μόνο να πεις αα έπρεπε να επαιρνα την στροφή με 10 χιλιόμετρα λιγότερα αλλά να την πάρεις πιο ανοιχτά.. και.σε διαφορετική γραμμή και πριν στριψεις να χαιδεψεις  το φρένο αυτό ειναι η  ικανότητα οδήγησης.. έχω Σχεδόν 350 κ σε όλη την Αττική με αυτοκίνητο μέσα σε 5 χρόνια με έχουν τρακάρει μόνο μία φορά όταν έπεσαν από πίσω μου. οδηγάω πάντα γρήγορα  αλλά ταυτόχρονα αμυντικά ξέρω που θα πάω Πιο γρήγορα  και τα σημεία που θα κόψω  το σημαντικότερο εργαλείο μου είναι οι καθρέπτες πάντα τσεκαρω για να ξέρω τι γίνεται από πίσω. Πάντα προειδοποιω τον από πίσω για το τι θα κάνω φλας αλαρμ. Σε έντονο φρενάρισμα ανάβω τα αλαρμ για να πω στον πίσω ότι τσαρουχωνουμε μπροστά . Στα στενά κόβω και τσεκαρω πλάγια  για να δω εάν έρχεται  κάποιος. Είμαι πάντα σε εγρήγορση. Στην Βουλιαγμένης μετά από ένα σημείο πας άνετα με 80 χωρίς να είσαι επικυνδινος. (το λάθος σού να γλυστρησεις με 30 Χιλ σε Στροφή με δρόμο 3 λωρίδες  δεν συγκρίνεται με αυτόν που πάει με 80 σε δρόμο που μετά τον αγ. Δημήτριο πάς άνετα με 80 )  αυτό δείχνει ότι δεν γνωρίζεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου .

Όταν στρίβω γρήγορα(αφού μου το επιτρέπουν οι συνθήκες) εκμεταλλεύομαι το άνοιγμα του δρόμου ώστε να πάρω την στροφή πιο άνετα  τηρώ και σέβομαι της προτεραιότητες όταν χρειαστεί να φρενάρω απότομα τσεκαρω και πίσω εάν μου το επιτρέπει η συνθήκη.. φροντίζω να μην τον κοκαλωσω ώστε να δώσω χώρο και στο φρενάρισμα του από πίσω. Όταν πας γρήγορα είναι κουραστικό γιατί είσαι συνέχεια σε εγρήγορση

Αυτά τα ολίγα μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν έχω δημιουργήσει ποτέ  ατύχημα οδηγόντας συνήθως σβέλτα. Γι'αυτο το πάω σιγά χωρίς να μπορώ να αντιδράσω σωστά  δεν μου λέει τίποτα.

 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Γι'αυτο το πάω σιγά χωρίς να μπορώ να αντιδράσω σωστά  δεν μου λέει τίποτα.

Ισως...για εμας τους απλους ανθρώπους (90/100 των οδηγων εκει εξω δηλαδή) που μπορει να μην ξερουμε να οδηγαμε το να εχεις 0,5sec να αντιδράσεις λογω χαμηλότερης ταχύτητας είναι πολύ κρισιμο. Και αν δεν το καταλαβαίνεις τοτε ότι γραφεις παραπανω είναι να χαμε να λεγαμε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ισως...για εμας τους απλους ανθρώπους (90/100 των οδηγων εκει εξω δηλαδή) που μπορει να μην ξερουμε να οδηγαμε το να εχεις 0,5sec να αντιδράσεις λογω χαμηλότερης ταχύτητας είναι πολύ κρισιμο. Και αν δεν το καταλαβαίνεις τοτε ότι γραφεις παραπανω είναι να χαμε να λεγαμε...

Πραγματικά δεν θέλεις να καταλάβεις τι γράφουμε. Βγάζεις δικά σου συμπεράσματα που δεν έχουν σχέση με αυτά που εννοούμε  ο panoskatos έλεγε για ότι εάν δεν έχεις Αντίληψη τι γρήγορα τι αργά επικυνδινος θα είσαι ( όχι εσύ προσωπικά γενικά μιλάμε) και εσύ του λες για όρια ταχύτητας κτλπ. Εγώ σου λέω πάλι το ίδιο ότι ένας οδηγός που δεν το έχει είτε γρήγορα πάει είτε αργά πάλι επικυνδινος  θα είναι.  Και εσύ μου λες για το 0,5 sec  που εχει παραπάνω εάν πάει πιο αργά. , Εάν ένας παππούς που πάει με 40 και ένα νιατο με 65 ξαφνικά πεταχτεί από το στενό ποδηλάτης το νιατο θα κάνει αριστερά και θα το αποφύγει ο παππούς μέχρι να φρενάρει και να αντιδράσει  πολύ πιθανό να τον ακουμπήσει. Και οκ είναι αυτονόητο ότι άμα πας με πιο λίγα θα σταματήσεις πιο γρήγορα ..  Και εάν το 90% γλυστρουσε με 30 χιλιόμετρα στο φανάρι της  Καλλιρρόης Βουλιαγμένης  τότε κάτι δεν θα πήγαινε καλά.. το περνάς άνετα  τρένο με 45 50 χιλ στην γραμμή σού (μεσαία δεξιά λώριδα) . Εκτός εάν έχεις κανα lada με 10 ετιας λάστιχα..

Προφανώς και σου φαίνονται αλαμπουρνεζικα αυτά που γράφω για τον  τρόπο που οδηγάω.. για να λες να είχαμε να λέγαμε.. από αυτά που γράφεις  πάντως φαίνεται ότι είσαι άσχετος και άπειρος εντάξει κακό δεν είναι αυτό δεν γεννήθηκε κάνεις με εμπειρία.. η μλκια είναι ότι ενώ είσαι άσχετος θες να έχεις Σον και καλά σωστή άποψη. 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Confused 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Πραγματικά δεν θέλεις να καταλάβεις τι γράφουμε. Βγάζεις δικά σου συμπεράσματα που δεν έχουν σχέση με αυτά που εννοούμε  ο panoskatos έλεγε για ότι εάν δεν έχεις Αντίληψη τι γρήγορα τι αργά επικυνδινος θα είσαι ( όχι εσύ προσωπικά γενικά μιλάμε) και εσύ του λες για όρια ταχύτητας κτλπ. Εγώ σου λέω πάλι το ίδιο ότι ένας οδηγός που δεν το έχει είτε γρήγορα πάει είτε αργά πάλι επικυνδινος  θα είναι.  Και εσύ μου λες για το 0,5 sec  που εχει παραπάνω εάν πάει πιο αργά. , Εάν ένας παππούς που πάει με 40 και ένα νιατο με 65 ξαφνικά πεταχτεί από το στενό ποδηλάτης το νιατο θα κάνει αριστερά και θα το αποφύγει ο παππούς μέχρι να φρενάρει και να αντιδράσει  πολύ πιθανό να τον ακουμπήσει. Και οκ είναι αυτονόητο ότι άμα πας με πιο λίγα θα σταματήσεις πιο γρήγορα ..  Και εάν το 90% γλυστρουσε με 30 χιλιόμετρα στο φανάρι της  Καλλιρρόης Βουλιαγμένης  τότε κάτι δεν θα πήγαινε καλά.. το περνάς άνετα  τρένο με 45 50 χιλ στην γραμμή σού (μεσαία δεξιά λώριδα) . Εκτός εάν έχεις κανα lada με 10 ετιας λάστιχα..

Προφανώς και σου φαίνονται αλαμπουρνεζικα αυτά που γράφω για τον  τρόπο που οδηγάω.. για να λες να είχαμε να λέγαμε.. από αυτά που γράφεις  πάντως φαίνεται ότι είσαι άσχετος και άπειρος εντάξει κακό δεν είναι αυτό δεν γεννήθηκε κάνεις με εμπειρία.. η μλκια είναι ότι ενώ είσαι άσχετος θες να έχεις Σον και καλά σωστή άποψη. 

Χωρις να θελω να υποστηριξω κανεναν απο τους 2, με την ιδια λογικη οπως ειπες κι εσυ πιο πανω οδηγας γρηγορα. Αν καποια στιγμη σου πεταχτει καποιος πεζος, θα καταφερεις να τον αποφυγεις ? 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

το περνάς άνετα  τρένο με 45 50 χιλ στην γραμμή σού (μεσαία δεξιά λώριδα) . Εκτός εάν έχεις κανα lada με 10 ετιας λάστιχα..

δεν ειμαστε ολοι Senna τι να κανουμε...Πως περνας με τοση κινηση από εκει με τετοια ταχυτητα μονο εσυ ξερεις...Και όχι ημουν τερμα αριστερα και επρεπε να βρεθω παλι τερμα αριστερα. Λάστιχα 3μηνου φοραγα. Αλλα ειπαμε εσυ τα ξερεις αυτά εγω είμαι ασχετος!Τελος συζητησης από εμενα. Καλα και ασφαλη χλμ ευχομαι

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Κρίση και αντίληψη δεν είναι μόνο να πεις αα έπρεπε να επαιρνα την στροφή με 10 χιλιόμετρα λιγότερα αλλά να την πάρεις πιο ανοιχτά.. και.σε διαφορετική γραμμή και πριν στριψεις να χαιδεψεις  το φρένο αυτό ειναι η  ικανότητα οδήγησης.. έχω Σχεδόν 350 κ σε όλη την Αττική με αυτοκίνητο μέσα σε 5 χρόνια με έχουν τρακάρει μόνο μία φορά όταν έπεσαν από πίσω μου. οδηγάω πάντα γρήγορα  αλλά ταυτόχρονα αμυντικά ξέρω που θα πάω Πιο γρήγορα  και τα σημεία που θα κόψω  το σημαντικότερο εργαλείο μου είναι οι καθρέπτες πάντα τσεκαρω για να ξέρω τι γίνεται από πίσω. Πάντα προειδοποιω τον από πίσω για το τι θα κάνω φλας αλαρμ. Σε έντονο φρενάρισμα ανάβω τα αλαρμ για να πω στον πίσω ότι τσαρουχωνουμε μπροστά . Στα στενά κόβω και τσεκαρω πλάγια  για να δω εάν έρχεται  κάποιος. Είμαι πάντα σε εγρήγορση. Στην Βουλιαγμένης μετά από ένα σημείο πας άνετα με 80 χωρίς να είσαι επικυνδινος. (το λάθος σού να γλυστρησεις με 30 Χιλ σε Στροφή με δρόμο 3 λωρίδες  δεν συγκρίνεται με αυτόν που πάει με 80 σε δρόμο που μετά τον αγ. Δημήτριο πάς άνετα με 80 )  αυτό δείχνει ότι δεν γνωρίζεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου .

Όταν στρίβω γρήγορα(αφού μου το επιτρέπουν οι συνθήκες) εκμεταλλεύομαι το άνοιγμα του δρόμου ώστε να πάρω την στροφή πιο άνετα  τηρώ και σέβομαι της προτεραιότητες όταν χρειαστεί να φρενάρω απότομα τσεκαρω και πίσω εάν μου το επιτρέπει η συνθήκη.. φροντίζω να μην τον κοκαλωσω ώστε να δώσω χώρο και στο φρενάρισμα του από πίσω. Όταν πας γρήγορα είναι κουραστικό γιατί είσαι συνέχεια σε εγρήγορση

Αυτά τα ολίγα μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν έχω δημιουργήσει ποτέ  ατύχημα οδηγόντας συνήθως σβέλτα. Γι'αυτο το πάω σιγά χωρίς να μπορώ να αντιδράσω σωστά  δεν μου λέει τίποτα.

Εσύ φίλε μου έτσι όπως είσαι στη τσίτα συνέχεια όταν οδηγας,πρεπει να χάνεις 2 κιλά μετα από κάθε αγώνα,😀

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Χωρις να θελω να υποστηριξω κανεναν απο τους 2, με την ιδια λογικη οπως ειπες κι εσυ πιο πανω οδηγας γρηγορα. Αν καποια στιγμη σου πεταχτει καποιος πεζος, θα καταφερεις να τον αποφυγεις ? 

Αν διάβασες από την αρχή τι έχω γράψει συνολικά ίσως να μην μου έκανες αυτή την ερώτηση. Έγραψα ότι πάω πιο γρήγορα εκεί που με περνει. Και άλλο γρήγορα άλλο σβέλτα άλλο σαν τρελός να σπάω ταχύτητες. Πχ στην Πατησίων δεν θα πάω γρήγορα η στην Αλεξάνδρας είναι δρόμοι που πετάγονται πεζοί και χωρίς να θέλω να το παίξω οδηγαρα αλλά όταν έχεις κάνει σε αστικό περιβάλλον σε 5 χρόνια 350 Κ δηλαδή χιλιόμετρα μιας ζωής ενός απλού ΙΧ  προφανώς έχεις δει αποφύγει πολλά  ναι εχω αποφύγει πεζούς από αφηρημένους μέχρι σάλτα από την μια μεριά στην άλλη. μια φορά ένας όπως περνούσε γλυστρησε και έπεσε στην μέση της Αχαρνών. 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, christopher0016 είπε

Αν διάβασες από την αρχή τι έχω γράψει συνολικά ίσως να μην μου έκανες αυτή την ερώτηση. Έγραψα ότι πάω πιο γρήγορα εκεί που με περνει. Και άλλο γρήγορα άλλο σβέλτα άλλο σαν τρελός να σπάω ταχύτητες. Πχ στην Πατησίων δεν θα πάω γρήγορα η στην Αλεξάνδρας είναι δρόμοι που πετάγονται πεζοί και χωρίς να θέλω να το παίξω οδηγαρα αλλά όταν έχεις κάνει σε αστικό περιβάλλον σε 5 χρόνια 350 Κ δηλαδή χιλιόμετρα μιας ζωής ενός απλού ΙΧ  προφανώς έχεις δει αποφύγει πολλά  ναι εχω αποφύγει πεζούς από αφηρημένους μέχρι σάλτα από την μια μεριά στην άλλη. μια φορά ένας όπως περνούσε γλυστρησε και έπεσε στην μέση της Αχαρνών. 

Το διαβασα απο την αρχη γι αυτο κι ερωτηση. Και οπως λες, αν εκει που σε περνει, πεταχτει καποιος ? Επισης ειτε 350Κ ειτε 1m δεν αναιρει το γεγονος οτι μπορει να σου συμβει κατι. Ποσα ατυχηματα με ταξι βλεπεις, που ειναι ανθρωποι που εχουν τετραπλασια χιλιομετρα απο τα 350Κ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Το διαβασα απο την αρχη γι αυτο κι ερωτηση. Και οπως λες, αν εκει που σε περνει, πεταχτει καποιος ? Επισης ειτε 350Κ ειτε 1m δεν αναιρει το γεγονος οτι μπορει να σου συμβει κατι. Ποσα ατυχηματα με ταξι βλεπεις, που ειναι ανθρωποι που εχουν τετραπλασια χιλιομετρα απο τα 350Κ

εκεί που με περνει είναι δρόμοι όπως Αττική οδός εθνική  μεγάλες κεντρικοί οδοί

. Πού το λιγότερο που πάνε είναι 80 αντί να πάω 120 στην Αττική οδό θα το πατήσω  140 ..η όταν λέω οδηγάω σβέλτα

Το να ανοίξω μια Δευτέρα ώστε να προσπεράσω ένα τρόλεϊ κςι τούμπαλιν  δεξιά.. η να προσπεράσω τον τύπο που προσπαθεί να μπει στο ρεκόρ Γκίνες μέσης  χαμηλής κατανάλωσης  η σε στροφές να πάω λίγο ποιο γρήγορα δεν με κάνει επικυνδινο πιστεύω.  Η να θέλω να φεύγω πρώτος στο φανάρι 😋

Νταξει ίσως έτσι όπως το έγραψα φάνηκε ότι πάω με κόφτες παντού

Αλλά όπως και να έχει πάντα πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση στην οδήγηση. Στην ουσία είμαι νευρικός οδηγός 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Το να ανοίξω μια Δευτέρα ώστε να προσπεράσω ένα τρόλεϊ κςι τούμπαλιν  δεξιά.. η να προσπεράσω τον τύπο που προσπαθεί να μπει στο ρεκόρ Γκίνες μέσης  χαμηλής κατανάλωσης  η σε στροφές να πάω λίγο ποιο γρήγορα δεν με κάνει επικυνδινο πιστεύω. 

πιστευεις λαθος...

και μου κανει εντυπωση για τοσο εμπειρο οδηγο. 

Σε 350.000 χλμ δεν ειδες ουτε ένα από τα παραδείγματα που αναφέρεις να εξελίσσεται επικίνδυνα?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...