Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Μετά από αναβάθμιση, μου έσβησε τα documents!

Μετά από μια προηγούμενη αναβάθμιση, έκανε reboot συνέχεια ο υπολογιστής!

Μετά από μια προ-προηγούμενη αναβάθμιση, έβαλε δικό της driver για την κάρτα γραφικών και η ανάλυση κλείδωσε στα 1024x768!

Μετά από προ-προ-προηγούμενη αναβάθμιση εξαφανίσθηκε το BO για τον ήχο!

Ναι είναι καλό λειτουργικό!

Έχεις εσύ δει πουθενά τ' ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή ΣΟΥ;

Για μένα, που αντίθετα με σένα τα έχω γνήσια τα Windows, ναι είναι υποχρεωμένη να μου παρέχει υποστήριξη και μάλιστα ολοκληρωμένη γιατί το license το πλήρωσα με τον υπολογιστή.

Εγώ τα πλήρωσα και δεν τα πήρα μαζί με μηχάνημά όπως εσύ. Άλλο σε ρώτησα. Που διάβασες τους ακριβείς όρους υποστήριξης και είδες ότι δεν ανταποκρίνεται. Σου είπε ότι θα είναι πάντα χωρίς προβληματα; Ότι θα σε υποστηρίζει για χρονια ο,τι hardware και να εχεις;  Αντι να κάθεσαι και να γράφεις εδώ, γιατί δεν κάνεις αγωγή στη Ms; Τι σε εμποδίζει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, KilliK είπε

το μονο προβλημα που εχω εγω ειναι με τα modern apps, που καποια σταματανε να δουλευουν μετα απο καθε update.

oσο αφορα τα προγραμματα, extra features βαζει, που τα περισσοτερα ειναι ευπροσδεκτα.

settings ποτε δεν μου εχει αλλαξει.

για το firewall δεν ξερω, τρεχω kaspersky.

ποτε δεν μου κρασαρανε, εκτος και αν κανω καποια βλακεια οπως πχ να βαλω σαπιους drivers.

ειναι γρηγορα, σταθερα, ευελικτα, και παιζω παιχνιδια και κανω την δουλεια μου χωρις προβλημα.

οποτε ναι, ειναι καλο λειτουργικο.

Το ποσοστό που έχει προβλήματα μετά από updates είναι μεγάλο. Αυτό δείχνουν οι καθυστερήσεις στα releases, οι αναφορές στα forums, ακόμα και η ίδια η είδηση!!

Ακόμα κι εσύ έχεις πρόβλημα με τα updates, μικρά-μεγαλα είναι αδιάφορο, έχεις όμως.

Χαίρομαι που χαίρεσαι με τα extra features όπως το Candy Crush,το Farmville, το X-Box multiduper accessorie κ ότι άλλο εγκαθίσταται.

Δεν με νοιάζει αν χρησιμοποιείς Kaspersky, αναφέρω ένα γεγονός και όχι προσωπική εμπειρία.

Γρήγορα, σταθερά, ευέλικτα ήταν και τα 7,8 κ.α χωρίς όλα τα παραπάνω. Δεν κάνουν αυτά ένα λειτουργικό να είναι καλό. Πχ το να παίζει σωστά κ μετά το update είναι ένα κριτήριο....

Υπάρχει το αντικειμενικό και το υποκειμενικό. Υποκειμενικά για σένα είναι ένα καλό λειτουργικό, αντικειμενικά δεν είναι γιατί αν ήταν δεννθα υπήρχε η είδηση.

ΥΓ: Θα βγάλουμε άκρη λες ή τα 10ρια είναι για σένα ότι ήταν ο Firefox?

Επεξ/σία από gnsX
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Μετά από αναβάθμιση, μου έσβησε τα documents!

Μετά από μια προηγούμενη αναβάθμιση, έκανε reboot συνέχεια ο υπολογιστής!

Μετά από μια προ-προηγούμενη αναβάθμιση, έβαλε δικό της driver για την κάρτα γραφικών και η ανάλυση κλείδωσε στα 1024x768!

Μετά από προ-προ-προηγούμενη αναβάθμιση εξαφανίσθηκε το BO για τον ήχο!

Ναι είναι καλό λειτουργικό!

Έχεις εσύ δει πουθενά τ' ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή ΣΟΥ;

Για μένα, που αντίθετα με σένα τα έχω γνήσια τα Windows, ναι είναι υποχρεωμένη να μου παρέχει υποστήριξη και μάλιστα ολοκληρωμένη γιατί το license το πλήρωσα με τον υπολογιστή.

Να προσθέσω, ότι το "ότι θέλει στον υπολογιστή σου" είναι να έρθει να σου βγάλει την ram για παράδειγμα. Το να σου κάνει boot loop το λειτουργικό υπάγεται και είναι πρόβλημα των windows. Συνεπώς ναι μπορεί να κάνει ότι θέλει γιατί το αποδέχτηκες ο ίδιος εγκαθιστώντας τα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KostasKri είπε

Το πρόβλημά σου είναι ότι κάνουν ότι θέλουν; προφανώς και κάνουν!

Με έκανες και για πρώτη φορά στην ζωή μου να ανοίξω terms and conditions :( Να σημειώσω ότι προφανώς και δεν μας συμφέρει πάντα το κάθε τι που βγάζει αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και κάτι... Τώρα αν η ΕΕ τους βάλει χέρι κακό δεν θα είναι, αλλά μέχρι τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Δυστυχώς τα windows είναι το μοναδικό λειτουργικό που μπορείς να κάνεις τα πάντα(δουλειά με το office, παιχνίδια κτλ κτλ κτλ). Η εναλλακτικές είναι linux, macOS και ChromeOS. Διαλέγεις... 

Και επαναλαμβάνω, δεν είναι ότι συμφωνώ με όλες τις πολιτικές τους. Απλά από την στιγμή που δεν μπορώ να φτιάξω κάτι καλύτερο μόνος μου ή να το βρω σε κάποιο άλλο λειτουργικό (κυρίως από άποψη παιχνιδιών) δέχομαι τις παράπλευρες απώλειες των windows που για να πω την αλήθεια δεν μου έχουν δημιουργήσει ποτέ σοβαρά προβλήματα και έχω στήσει πάνω από 500 μηχανήματα στην εταιρία που δουλεύω.

License. The software is licensed, not sold. Under this agreement, we grant you the right to install and run one instance of the software on your device (the licensed device), for use by one person at a time, so long as you comply with all the terms of this agreement. Updating or upgrading from non-genuine software with software from Microsoft or authorized sources does not make your original version or the updated/upgraded version genuine, and in that situation, you do not have a license to use the software.

Updates. The softwareperiodically checks for system and app updates, and downloads and installs them for you. You may obtain updates only from Microsoft or authorized sources, and Microsoft may need to update your system to provide you with those updates. By accepting this agreement, you agree to receive these types of automatic updates without any additional notice.

https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/Retail/Windows/10/UseTerms_Retail_Windows_10_English.htm

Όμορφα! Διάβασέ το ξανά και πες μου που τονίζει ρητά πως μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή σου. Ο όρος updates είναι για πολύ συγκεκριμένους τομείς του λειτουργικού συστήματος και τίποτα περα από αυτά.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Όμορφα! Διάβασέ το ξανά και πες μου που τονίζει ρητά πως μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή σου. Ο όρος updates είναι για πολύ συγκεκριμένους τομείς του λειτουργικού συστήματος και τίποτα περα από αυτά.

Γιατί τι άλλο σου έκανε update ; Την τηλεόραση ή την κουζίνα; Το γράφει ξεκάθαρα στο eula

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Μετά από αναβάθμιση, μου έσβησε τα documents!

Μετά από μια προηγούμενη αναβάθμιση, έκανε reboot συνέχεια ο υπολογιστής!

Μετά από μια προ-προηγούμενη αναβάθμιση, έβαλε δικό της driver για την κάρτα γραφικών και η ανάλυση κλείδωσε στα 1024x768!

Μετά από προ-προ-προηγούμενη αναβάθμιση εξαφανίσθηκε το BO για τον ήχο!

Ναι είναι καλό λειτουργικό!

Έχεις εσύ δει πουθενά τ' ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή ΣΟΥ;

Για μένα, που αντίθετα με σένα τα έχω γνήσια τα Windows, ναι είναι υποχρεωμένη να μου παρέχει υποστήριξη και μάλιστα ολοκληρωμένη γιατί το license το πλήρωσα με τον υπολογιστή.

βαλε λινουξ, αν σου βγαζει τοσα προβληματα καθε φορα. οι υπολοιποι θα μεινουμε με το "κακο" λειτουργικο της ΜΣ, αφου δεν αντιμετωπιζουμε κανενα απο τα παραπανω.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Όμορφα! Διάβασέ το ξανά και πες μου που τονίζει ρητά πως μπορεί να κάνει ότι θέλει στον υπολογιστή σου. Ο όρος updates είναι για πολύ συγκεκριμένους τομείς του λειτουργικού συστήματος και τίποτα περα από αυτά.

Μα αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω. Σου δίνει το license  να χρησιμοποιείς το λογισμικό! Αν ξυπνήσει μία μέρα και πει για παράδειγμα δεν μου αρέσουν οι υψηλές αναλύσεις και pushάρει ένα update για να παίζουν όλοι σε 720p τότε θα πρέπει να το δεχτείς! Άλλο τι φαίνεται σωστό, άλλο τι συμφώνησες με την εταιρία ότι είναι το σωστό!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, alexis67676767 είπε

Εγώ τα πλήρωσα και δεν τα πήρα μαζί με μηχάνημά όπως εσύ. Άλλο σε ρώτησα. Που διάβασες τους ακριβείς όρους υποστήριξης και είδες ότι δεν ανταποκρίνεται. Σου είπε ότι θα είναι πάντα χωρίς προβληματα; Ότι θα σε υποστηρίζει για χρονια ο,τι hardware και να εχεις;  Αντι να κάθεσαι και να γράφεις εδώ, γιατί δεν κάνεις αγωγή στη Ms; Τι σε εμποδίζει;

Είδες πουθενά να γράφει το περιορισμό του χρόνου υποστήριξης;

Στο λινκ που έδωσε ο φίλος μας παραπάνω:

https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/Retail/Windows/10/UseTerms_Retail_Windows_10_English.htm

 

Αναφορά σε κείμενο

 

9.      Warranty, Disclaimer, Remedy, Damages and Procedures.

a.      Limited Warranty. Depending on how you obtained the Windows software, Microsoft, or the device manufacturer or installer, warrants that properly licensed software will perform substantially as described in any Microsoft materials that accompany the software. This limited warranty does not cover problems that you cause, that arise when you fail to follow instructions, or that are caused by events beyond the reasonable control of Microsoft, or the device manufacturer or installer. The limited warranty starts when the first user acquires the software, and lasts for one year if acquired from Microsoft, or for 90 days if acquired from a device manufacturer or installer. If you obtain updates or supplements directly from Microsoft during the 90-day term of the device manufacturer’s or installer’s limited warranty, Microsoft provides the limited warranty for those updates or supplements. Any supplements, updates, or replacement software that you may receive from Microsoft during that year are also covered, but only for the remainder of that one-year period if acquired from Microsoft, or for 90 days if acquired from a device manufacturer or installer, or for 30 days, whichever is longer. Transferring the software will not extend the limited warranty.

b.      Disclaimer. Neither Microsoft, nor the device manufacturer or installer, gives any other express warranties, guarantees, or conditions. Microsoft and the devicemanufacturer and installerexclude all implied warranties and conditions, including those of merchantability, fitness for a particular purpose, and non-infringement. If your local law does not allow the exclusion of implied warranties, then any implied warranties, guarantees, or conditions last only during the term of the limited warranty and are limited as much as your local law allows. If your local law requires a longer limited warranty term, despite this agreement, then that longer term will apply, but you can recover only the remedies this agreement allows.

c.      Limited Remedy. If Microsoft, or the device manufacturer or installer, breaches its limited warranty, it will, at its election, either: (i) repair or replace the software at no charge, or (ii) accept return of the software (or at its election the device on which the software was preinstalled) for a refund of the amount paid, if any. The device manufacturer or installer (or Microsoft if you acquired them directly from Microsoft) may also repair or replace supplements, updates, and replacement of the software or provide a refund of the amount you paid for them, if any. These are your only remedies for breach of warranty. This limited warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights which vary from state to state or country to country.

d.      Damages. Except for any repair, replacement, or refund that Microsoft, or the device manufacturer or installer, may provide, you may not under this limited warranty, under any other part of this agreement, or under any theory, recover any damages or other remedy, including lost profits or direct, consequential, special, indirect, or incidental damages. The damage exclusions and remedy limitations in this agreement apply even if repair, replacement, or a refund does not fully compensate you for any losses, if Microsoft, or the device manufacturer or installer, knew or should have known about the possibility of the damages, or if the remedy fails of its essential purpose. Some states and countries do not allow the exclusion or limitation of incidental, consequential, or other damages, so those limitations or exclusions may not apply to you. If your local law allows you to recover damages from Microsoft, or the device manufacturer or installer, even though this agreement does not, you cannot recover more than you paid for the software (or up to $50 USD if you acquired the software for no charge).

e.      Warranty and Refund Procedures. For service or refund, you must provide a copy of your proof of purchase and comply with Microsoft’s return policies if you acquired the software from Microsoft, or the device manufacturer’s or installer’s return policies if you acquired the software from a device manufacturer or installer. If you purchased stand-alone software, those return policies might require you to uninstall the software and return it to Microsoft. If you acquired the software pre-installed on a device, those return policies may require return of the software with the entire device on which the software is installed; the certificate of authenticity label including the product key (if provided with your device) must remain affixed. Contact the device manufacturer or installer at the address or toll-free telephone number provided with your device to find out how to obtain warranty service for the software. If Microsoft is your device manufacturer or if you acquired the software from a retailer, contact Microsoft at:

(i)      United States and Canada. For warranty service or information about how to obtain a refund for software acquired in the United States or Canada, contact Microsoft via telephone at (800) MICROSOFT; via mail at Microsoft Customer Service and Support, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399; or visit (aka.ms/nareturns).

(ii)     Europe, Middle East, and Africa. If you acquired the software in Europe, the Middle East, or Africa, contact either Microsoft Ireland Operations Limited, Customer Care Centre, Atrium Building Block B, Carmanhall Road, Sandyford Industrial Estate, Dublin 18, Ireland, or the Microsoft affiliate serving your country (aka.ms/msoffices).

(iii)    Australia. If you acquired the software in Australia, contact Microsoft to make a claim at 13 20 58; or Microsoft Pty Ltd, 1 Epping Road, North Ryde NSW 2113 Australia.

(iv)    Other countries. If you acquired the software in another country, contact the Microsoft affiliate serving your country (aka.ms/msoffices).

 

Όπως βλέπεις... Παραδέχεται πως έχει κι εκείνη υποχρεώσεις.

Δεν χρειάζεται να κάνω αγωγή σε κανένα. Φεύγω από αυτά. Κάθομαι και γράφω εδώ ακριβώς όπως εσύ.

10 λεπτά πριν, giotis1982 είπε

Γιατί τι άλλο σου έκανε update ; Την τηλεόραση ή την κουζίνα; Το γράφει ξεκάθαρα στο eula

Άλλο κάνω update κι άλλο προκαλώ προβλήματα με το update και μάλιστα σε προσωπικά αρχεία του χρήστη. Διάβασε και παρακάτω το EULA για τις δικές της υποχρεώσεις που εδώ τουλαχιστον δεν τις εφαρμόζει.

8 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Μα αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω. Σου δίνει το license  να χρησιμοποιείς το λογισμικό! Αν ξυπνήσει μία μέρα και πει για παράδειγμα δεν μου αρέσουν οι υψηλές αναλύσεις και pushάρει ένα update για να παίζουν όλοι σε 720p τότε θα πρέπει να το δεχτείς! Άλλο τι φαίνεται σωστό, άλλο τι συμφώνησες με την εταιρία ότι είναι το σωστό!

Ότι θέλεις λες! Πουσάρισε έναν λειψό driver και το διόρθωσε μετά από δυο μήνες. Άλλο το σπρώχνω σκατά και άλλο το σπρώχνω αυτό που θα εγγυηθεί τη καλή λειτουργία (δες το warranty στο EULA που έστειλες).

8 λεπτά πριν, KilliK είπε

βαλε λινουξ, αν σου βγαζει τοσα προβληματα καθε φορα. οι υπολοιποι θα μεινουμε με το "κακο" λειτουργικο της ΜΣ, αφου δεν αντιμετωπιζουμε κανενα απο τα παραπανω.

Λες και με νοιάζει τι θα φοράς εσύ στον υπολογιστή σου!

Επεξ/σία από spectaculator
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, gnsX είπε

Το ποσοστό που έχει προβλήματα μετά από updates είναι μεγάλο. Αυτό δείχνουν οι καθυστερήσεις στα releases, οι αναφορές στα forums, ακόμα και η ίδια η είδηση!!

Ακόμα κι εσύ έχεις πρόβλημα με τα updates, μικρά-μεγαλα είναι αδιάφορο, έχεις όμως.

Χαίρομαι που χαίρεσαι με τα extra features όπως το Candy Crush,το Farmville, το X-Box multiduper accessorie κ ότι άλλο εγκαθίσταται.

Δεν με νοιάζει αν χρησιμοποιείς Kaspersky, αναφέρω ένα γεγονός και όχι προσωπική εμπειρία.

Γρήγορα, σταθερά, ευέλικτα ήταν και τα 7,8 κ.α χωρίς όλα τα παραπάνω. Δεν κάνουν αυτά ένα λειτουργικό να είναι καλό. Πχ το να παίζει σωστά κ μετά το update είναι ένα κριτήριο....

Υπάρχει το αντικειμενικό και το υποκειμενικό. Υποκειμενικά για σένα είναι ένα καλό λειτουργικό, αντικειμενικά δεν είναι γιατί αν ήταν δεννθα υπήρχε η είδηση.

ΥΓ: Θα βγάλουμε άκρη λες ή τα 10ρια είναι για σένα ότι ήταν ο Firefox?

guess what. προβλημα με τα updates ειχαν ολες οι εκδοσεις των Windows. αφου εξυμνεις τοσο τα 7,  για πηγαινε στο sevenforums, να δεις ποσα ποστς ειναι ανεβασμενα για προβληματικα updates και ποσους οδηγους εχουν φτιαξει για το πως να τα αφαιρεις η να τα διορθωνεις.

το θεμα με τα 10αρια ειναι οτι κανουν upgrade, στην ουσια reinstall το λειτουργικο ανα 6 μηνες. και σε ενα οικοσυστημα με 800m συσκευες, η εμφανιση προβληματων θα ειναι αναποφευκτη και σε μεγαλυτερη κλιμακα, οταν καθε τρεις και λιγο πρεπει να ξαναπερασεις λειτουργικο για να βαλεις νεα features, drivers και security/bug fixes. 

εκει ειναι το μεγαλο λαθος της ΜΣ, στην πολιτικη της, οχι στο ιδιο το λειτουργικο. Τοχα ξαναγραψει και παλιοτερα, οτι το major upgrade πρεπει να γινεται καθε 1.5 με 2 χρονια, με το beta testing να ειναι πιο εκτεταμενο σε χρονο και συσκευες. Μονο ετσι θα ειχαν αποφευχθει τα τραγελαφικα οπως με το σβησιμο του Documents στο προσφατο upgrade , το οποιο αυτο οντως ηταν απαραδεκτο.

uγ. ακρη εγω εχω βγαλει. χρησιμοποιω οτι με εξυπηρετει. και τα W10 αυτη τη στιγμη με εξυπηρετουν τα μεγιστα.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Είδες πουθενά να γράφει το περιορισμό του χρόνου υποστήριξης;

Στο λινκ που έδωσε ο φίλος μας παραπάνω:

https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/Retail/Windows/10/UseTerms_Retail_Windows_10_English.htm

Όπως βλέπεις... Παραδέχεται πως έχει κι εκείνη υποχρεώσεις.

Δεν χρειάζεται να κάνω αγωγή σε κανένα. Φεύγω από αυτά. Κάθομαι και γράφω εδώ ακριβώς όπως εσύ.

Άλλο κάνω update κι άλλο προκαλώ προβλήματα με το update και μάλιστα σε προσωπικά αρχεία του χρήστη. Διάβασε και παρακάτω το EULA για τις δικές της υποχρεώσεις που εδώ τουλαχιστον δεν τις εφαρμόζει.

Ότι θέλεις λες! Πουσάρισε έναν λειψό driver και το διόρθωσε μετά από δυο μήνες. Άλλο το σπρώχνω σκατά και άλλο το σπρώχνω αυτό που θα εγγυηθεί τη καλή λειτουργία (δες το warranty στο EULA που έστειλες).

Λες και με νοιάζει τι θα φοράς εσύ στον υπολογιστή σου!

Δεν είπα ότι έχεις άδικο... Δεν είπα ότι είναι καλό να βγάζουν updates με bugs. Δυστυχώς τα bugs παίζουν όμως όπου και να πας γιατί δεν μπορείς ποτέ να προβλέψεις όλα τα πιθανά bugs. Είναι αδύνατον και ειδικά σε ένα τόσο μεγάλο project.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, KostasKri είπε

Δεν είπα ότι έχεις άδικο... Δεν είπα ότι είναι καλό να βγάζουν updates με bugs. Δυστυχώς τα bugs παίζουν όμως όπου και να πας γιατί δεν μπορείς ποτέ να προβλέψεις όλα τα πιθανά bugs. Είναι αδύνατον και ειδικά σε ένα τόσο μεγάλο project.

Μεγάλο project, όντος! Μεγάλη όμως και η εταιρεία, και πολύ μεγάλη μάλιστα. Και σε αυτές τις περιπτώσεις η σοβαρότητα στην υποστήριξη πρέπει να είναι ανάλογη. Είναι υποχρέωσή της, όχι χάρη στους χρήστες της.

Αντίθετα, όταν ψάχνεις για υποστήριξη από αυτή, σε παραπέμπει σ' ένα καραγκιοζάκο στο community που άλλα τον ρωτάς κι άλλα σου απαντά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Μεγάλο project, όντος! Μεγάλη όμως και η εταιρεία, και πολύ μεγάλη μάλιστα. Και σε αυτές τις περιπτώσεις η σοβαρότητα στην υποστήριξη πρέπει να είναι ανάλογη. Είναι υποχρέωσή της, όχι χάρη στους χρήστες της.

Αντίθετα, όταν ψάχνεις για υποστήριξη από αυτή, σε παραπέμπει σ' ένα καραγκιοζάκο στο community που άλλα τον ρωτάς κι άλλα σου απαντά.

Προσωπικά έχω κουραστεί να ακούω είναι μεγάλη εταιρία και είναι μεγάλη εταιρία.... Στην εταιρία αυτή δουλεύουν άνθρωποι σαν εμένα κι εσένα. Ανθρώπινα λάθη γίνονται και όταν είναι σε μια τέτοια κλίμακα λογικό να γίνονται σε μεγαλύτερο επίπεδο.

Δεν μπορείς πάντα να προβλέψεις τι κάνει trigger το κάθε bug.... μπορεί στην περίπτωση σου να είχες το ρολόι ένα λεπτό πίσω και κάπως αυτό να επηρέασε σε συνδυασμό με το ότι είχες ανοιχτά τα Location services... Δεν βγάζεις άκρη!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, alexis67676767 είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ακόμα και σε πειρατικά 7 και 8 τους έδωσε τα 10 κανονικότατα. Αυτοί δεν πλήρωσαν για τα 10. Και μιλάμε για αρκετό κόσμο.

Αυτή το επέτρεψε! Δική της η ευθύνη! Αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει υποχρεώσεις. Το γράφει και η ίδια στο δικό της EULA.

Δημοσ.

Ω ρε κλάψα για το τίποτα.

 

56 λεπτά πριν, gnsX είπε

Χαίρομαι που χαίρεσαι με τα extra features όπως το Candy Crush,το Farmville

Γιαυτό όποιος σέβεται τον ευατό του βάζει ή Enterprise ή LTSC

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...