mike299 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, RedAlert539 είπε Το γνωρίζω ότι στο κόσμο αρέσει να κράζει την Besthesda τον τελευταίο καιρό(και όχι αδίκως) αλλά μήπως το "άχρηστοι" είναι λίγο τραβηγμένο; Φυσικά εκφράζω προσωπική άποψη (αν και τους κράζω από εποχής Fallout 3 ακόμα). Συμφωνώ ότι φτιάχνουν διασκεδαστικά παιχνίδια (ειδικά αν προσμετρήσουμε τα bugs τους :P) αλλά είναι πολύ ρηχά σε ότι αφορά το επίπεδο γραφής τους(διάλογοι, NPC κυρίως). Επίσης αυτό που απογειώνει το gameplay τους είναι οι modders, όχι το βασικό προϊόν). (+το ότι είναι αντιπαθητικά άπληστη εταιρεία) Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2019 από mike299 4 1
Skywalker333 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κατσε να δουμε. Το τελευταίο σοβαρο παιχνιδι που εβγαλαν ηταν το Skyrim το 2011 και αυτο ηταν στα ορια του broken το πρωτο 6μηνο με αδιανοητα πολλα bugs. Μετα πήραν την φόρμουλα του Fallout κ αντι να πάρουν μαθήματα από το New Vegas, πήραν μαθήματα από το Jackass (ναι, ήμουν κ εγω εκει οταν ο Todd μας έλεγε πόσο αστεία ειναι τα guns, τα παρομοίαζε με το χιουμορ του Jackass και μας ελεγε το όραμά του για το F4. Τσιροκοπούσαν τριγύρω τα bethesdικα βαλμένα παιδάκια κ ήμασταν εμείς να ανοιχτό το στομα. ναναι καλα το Doom trailer που εσωσε εκεινη τη βραδιά!). Κ ειδαμε μετα ενα minecraft παιχνιδι, με ενα σωρο ubisoft-ικα στοιχεία τσίρκου κ αλλωτρίωση της ταυτότητας της σειρας. Δε λεω πως δε διασκέδασε κόσμος, αλλά πραγματικα το τελικό αποτέλεσμα ηταν ενα ρηχό, χαοτικό τσίρκο Μεντράνο Ακολούθησε η ξεροκέφαλιά του να βγάλουν τα ES6 και Starfield με μια μηχανή γραφικών 17 ετών που είναι broken από την αρχή κ έχει αδικαιολόγητα προβλήματα για τη σημερον εποχή. Αλλά νομίζω έπιασε κορυφή με το F76, που από οπου κ να το πιάσεις, ειναι μια κινητή διαφήμιση του "πως καταστρέφεις ένα franchise, την εταιρία σου και ότι καλή θέληση είχε απομείνει" Οπότε το "αχρηστοι", ε είναι λίγο άγριο αλλά ανάλογα με το πως το δει κανείς, μπορεί και να σταθεί υγ: Καλά για το πόσο άπληστοι είναι, νομίζω το Fallout 1st το απέδειξε περίτρανα. Μου θύμισες κιολας οτι ειναι αυτή που ξεκίνησε τη μόδα με τα άχρηστα DLCs/Microtransactions, με το horse armor του Oblibion Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2019 από Skywalker333 4 2
RedAlert539 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλά το ότι θα επιμείνουν σε αυτή την απαρχαιωμένη engine και στα Starfield και ES6 που είναι στην ουσία games απόμενης γενιάς(;) δεν θα το σχολιάσω..... Όπως είπε και ο @Skywalker333 να'ναι καλά το DOOM και ενίοτε κανά Wolfenstein/Dishonored που τους κρατάνε ακόμα στον αφρό. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2019 από RedAlert539
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε Καλά για το πόσο άπληστοι είναι, νομίζω το Fallout 1st το απέδειξε περίτρανα. Βασικά είναι οι πιο άπληστοι ever, μεγάλη διαφορα. Το ότι είναι broken το subscription απλά no comment. Έπαιξα λίγο και μπορώ να πω μου θύμισε καλο Fallout. Το gunplay είναι μια χαρά και μόλις τελειωσα το COD. Οποιος δεν θέλει bullet sponges εχθρούς απλά ρίχνει την δυσκολία. Το optimization/scaling πάντως είναι τραγικό, τι όλα ultra τι όλα high ζήτημα 10fps διαφορα. Τουλάχιστον δεν πέφτει κάτω από 50fps.
Black Demis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 το τερμάτισα χθες.. ποιο πολύ μου θυμίζει mass effect αλλα old style είχε ενα bug στην τελευταία αποστολή κατά τα άλλα ομαλά κύλισε
pirmen56 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Skywalker333 είπε Κατσε να δουμε. Το τελευταίο σοβαρο παιχνιδι που εβγαλαν ηταν το Skyrim το 2011 και αυτο ηταν στα ορια του broken το πρωτο 6μηνο με αδιανοητα πολλα bugs. Μετα πήραν την φόρμουλα του Fallout κ αντι να πάρουν μαθήματα από το New Vegas, πήραν μαθήματα από το Jackass (ναι, ήμουν κ εγω εκει οταν ο Todd μας έλεγε πόσο αστεία ειναι τα guns, τα παρομοίαζε με το χιουμορ του Jackass και μας ελεγε το όραμά του για το F4. Τσιροκοπούσαν τριγύρω τα bethesdικα βαλμένα παιδάκια κ ήμασταν εμείς να ανοιχτό το στομα. ναναι καλα το Doom trailer που εσωσε εκεινη τη βραδιά!). Κ ειδαμε μετα ενα minecraft παιχνιδι, με ενα σωρο ubisoft-ικα στοιχεία τσίρκου κ αλλωτρίωση της ταυτότητας της σειρας. Δε λεω πως δε διασκέδασε κόσμος, αλλά πραγματικα το τελικό αποτέλεσμα ηταν ενα ρηχό, χαοτικό τσίρκο Μεντράνο ................. Βρες μου ένα στούντιο ικανό να τους αντικαταστήσει σε ακριβώς αυτό που κάνουν. Μόνο η Obsidian και μόνο σε μικρής κλίμακας games σαν το TOW. Τα AC από την άλλη έχουν την κλίμακα αλλά από βάθος gameplay και RPG στοιχείου τίποτα απολύτως. υ.γ.: Το Skyrim δεν είχε καλό gameplay. Όλες οι μάχες κρίνονταν από τα στατιστικά και τα exploits του αδυναμιών του AI. Δεν υπήρχαν gameplay mechanics βασισμένα στα αντανακλαστικά και τα skills του παίκτη. Όπως το dodge στο τωρινό TOW(και το Witcher 3) ή τα κλασικά headshots, οι ενέδρες και άλλες fps τακτικές στο FO 4, που έδιναν τεράστιο πλεονέκτημα σε survival mode. Μόνο με το τόξο κάτι πήγαινε να γίνει(και ένα perk της ασπίδας που επιβράδυνε το χρόνο σε attack του αντιπάλου). Εξαιτίας αυτού είτε θα ήταν περίπατος στην εξοχή, είτε θα σε αποτελείωναν προτού πάρεις χαμπάρι τι συμβαίνει. Μάλιστα, επειδή στα τελευταία levels καταντούσε γελοία εύκολο πρόσθεσαν και άλλο επίπεδο δυσκολίας το οποίο βλακωδώς σε δυσκολεύει αφάνταστα στην αρχή. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2019 από pirmen56
xtrmsnpr Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 τί έγινε.. νόμιζα ότι μπήκα στο θέμα του the outer worlds..μάλλον λάθος θα έκανα. Πάω να το ψάξω,γιατί εδώ λένε για bethesda και skyrim. 1
Skywalker333 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 αχαχαχχαχα ναι εχεις απόλυτα δίκιο! αναμενόμενες οι συγκρίσεις αλλά ξεφύγαμε πίσω στα του παιχνιδιού, πραγματικά θέλω να καταλάβω πως ακριβώς έβγαλαν κόσμος τον τίτλο σε 30ώρες, γράφοντας πως έβγαλαν σχεδόν όλα τα side quests. Σε easy και με skip τους διαλόγους; Εγω ειμαι στις 25ώρες κ απόσο βλέπω ειμαι στη μέση του παιχνιδιού. Οκ πάντα παίζω διεξοδικά αλλά δεν ειναι δα ότι κάνω φύλλο και φτερό τον χάρτη, για τα side και main quests πάω και απλα εξερευνώ ότι βρεθεί μπροστά μου. 1
Arkin Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Στο howlongtobeat γραφουν στο average επισημα 10 ωρες ειναι το main story και 28 για 100%. https://howlongtobeat.com/game.php?id=62935 Ουτε μεγαλο ουτε μικρο.
Skywalker333 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) δε το χωράει το μυαλό μου πραγματικα! Περίεργα νούμερα. 10 ώρες main και 30 completionist; οπως το βλέπω εγώ, μονο αν κανεις skip διαλογους, πραγματικα δε βλεπω πως αλλιως ειναι κατι τετοιο εφικτο. μονο οι διαλογοι για το main παιζει να ειναι 5 ώρες ειμαι περίεργος να δω πως τα πάτε και οι υπόλοιποι γιατι με ορισμενους φίλους που παιζουν, βλεπω οτι ειμαστε σε παρόμοια επιπεδα χρονου/σημείου στην ιστορια. @HellionKal ξερω πως συμβαδίζουμε στο πως παιζουμε τετοιους τιτλους, πως τα πας; Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από Skywalker333
LongTom Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Κατ' εμέ το OW είναι το fallout4/76 όπως θα έπρεπε να είχαν βγει, από άποψη πάντα RPG & bugs. Η ιστορία, ο κόσμος και οι διάλογοι είναι πολύ καλοί. Κύριο αρνητικό είναι ότι χρησιμοποιούν παλιά μηχανή και προσωπικά ένιωσα ότι έπαιζα mod του F:NV, όχι παιχνίδι που βγήκε μετά από 8+ χρόνια. Οι πόλεις είναι άδειες και η αλληλεπίδραση με τον κόσμο/εξερεύνηση δεν είναι καλή. Η μάχη επίσης είναι πολύ μέτρια και γίνεται πολύ εύκολη στο normal εφόσον μάθεις τα βασικά. Θα έλεγα ότι είναι εξαιρετικό RPG μέχρι τώρα, αλλά στα υπόλοιπα θυμίζει bugdet/καλό B διαλογής παιχνίδι.
Skywalker333 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 η μηχανή δεν ειναι παλια, η Unreal 4 ειναι Οτι έστησαν από εκει κ πέρα, το έστησαν αυτοι μονοι τους. Νομίζω ειναι ξεκάθαρο πως ο τίτλος ειχε μικρό budget. Ναι μεν υπηρχε μια συμφωνια με την Activision από πίσω κ την αγόρασε η MS κάποια στιγμή την Obsidian αλλά ειναι εμφανές πως ο τίτλος ειχε ανατριχιαστικά χαμηλότερο budget απότι είχε πχ το Fallout 4. Το βλέπεις σε πολλά σημεία αυτό, ακόμα κ στη γραφή που ειναι πιο πολύ "συλλογή" από ιστορίες στα side quests παρά το πιο οργανικό που έχουμε δει στα Pillars. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά αυτό το Bravestar/Cowboy Bebop art direction και η μεγάλη πολυχρωμία του. Ναι δεν ειναι τρομερό τεχνικά αλλά με κερδίζει με τα χρώματα και το στυλ του. Ασε που ο κυκλος μερας/νυχτας ειναι μαγικός, αλλάζει ολες τις περιοχές άρδην.
RedAlert539 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Arkin είπε Στο howlongtobeat γραφουν στο average επισημα 10 ωρες ειναι το main story και 28 για 100%. https://howlongtobeat.com/game.php?id=62935 Ουτε μεγαλο ουτε μικρο. Το ζητούμενο με αυτού του είδους τα games δεν έιναι απλά πόση ώρα χρειάζεσαι για να τελειώσεις τα quests αλλά και πόσο replayability έχουν. Από ότι έχω διαβάσει το game σε προτρέπει να κάνεις κι άλλα playthroughs γιατί αναλόγως το πως θα χειριστείς τον χαρακτήρα σου έχει και διαφορετικές εκβάσεις η ιστορία. Το οποίο, αν ισχύει, του δίνει αρκετές έξτρα ώρες. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από RedAlert539
LongTom Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε η μηχανή δεν ειναι παλια, η Unreal 4 ειναι Οτι έστησαν από εκει κ πέρα, το έστησαν αυτοι μονοι τους. Νομίζω ειναι ξεκάθαρο πως ο τίτλος ειχε μικρό budget. Ναι μεν υπηρχε μια συμφωνια με την Activision από πίσω κ την αγόρασε η MS κάποια στιγμή την Obsidian αλλά ειναι εμφανές πως ο τίτλος ειχε ανατριχιαστικά χαμηλότερο budget απότι είχε πχ το Fallout 4. Το βλέπεις σε πολλά σημεία αυτό, ακόμα κ στη γραφή που ειναι πιο πολύ "συλλογή" από ιστορίες στα side quests παρά το πιο οργανικό που έχουμε δει στα Pillars. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά αυτό το Bravestar/Cowboy Bebop art direction και η μεγάλη πολυχρωμία του. Ναι δεν ειναι τρομερό τεχνικά αλλά με κερδίζει με τα χρώματα και το στυλ του. Ασε που ο κυκλος μερας/νυχτας ειναι μαγικός, αλλάζει ολες τις περιοχές άρδην. Εάν δεν είναι η μηχανή γραφικών, τότε είναι το bugdet όπως γράφεις. Πάντως ένιωσα ότι έπαιζα τα fallout3/NV. Η εσάνς είναι περισσότερο belle epoque με αρκετά στοιχεία από πρώτο παγκόσμιο σε ότι αφορά προπαγάνδα. Κάτι σαν περίεργο steampunk. Πάντως ελπίζω να τα πάνε καλά και να βγάλουν κανένα expansion/μεγάλο DLC για να βελτιώσουν τα αδύναμα σημεία.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Απίθανα μικροί μου φαίνονται οι χρόνοι που το "έβγαλαν" ορισμένοι. Οκ, ποτέ δεν με ενδιέφερε ο διαγωνισμός για το ποιος την έχει μεγαλύτερη θα ολοκληρώσει ένα παιχνίδι ταχύτερα, αλλά δέκα ώρες; Το main quest; Πώς; Χωρίς να διαβάσεις τίποτε; Απλά skip, skip, select και πάμε παρακάτω; Τέλος πάντων, όπως ανέφερα και τις προάλλες, το παιχνίδι στο combat δεν είναι κάτι σπουδαίο. Γενικά, βέβαια, δεν μου αρέσουν τα πίου-πίου, οπότε δύσκολα θα με εντυπωσίαζε αυτό το κομμάτι. Η ιστορία, όμως, και ο κόσμος, έχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, ώστε να δώσουν επιπλέον ιστορίες. Καλογραμμένοι χαρακτήρες, κίνητρα, αντικίνητρα και σίγουρα περιθώρια για ένα-δύο ακόμη περάσματα, για δοκιμή εναλλακτικών επιλογών. Εκεί είναι η δύναμη του παιχνιδιού, νομίζω. Βέβαια (όπως και το εντελώς πίου-πίου Borderlands) θα πω εδώ πως ένα RPG με TB tactical μάχες σε αυτούς τους κόσμους θα ήταν πραγματικό έπος, αλλά προφανώς δεν είναι αυτή η κατεύθυνση που προτιμά ο περισσότερος κόσμος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα