karaLRS Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, fg9000 είπε Πως είναι δυνατό να παρέχουν updates πριν μάθουν ακόμα γιατί έπεσε το πρώτο αεροπλάνο? υπάρχουν πολλαπλά feedback από αεροσκάφη που είχαν πρόβλημα αλλά δεν έπεσαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε Παιδιά χωρίς αποτελέσματα απο την έρευνα μόνο εικασίες μπορούν να λέγονται . Και καλό θα ήταν να μην λέγονται . Ο τομέας του aviation δεν χωρά εικασίες παρά μόνο αποτελέσματα ερευνών. Έτυχε αυτή η συγκυρία (ή μη) και βόλεψε και πολιτικά η όλη κατάσταση. Airbus(EU-Canada) Vs Boeing(US) . Παίζεται αυτή την στιγμή ένα τεράστιο παιχνίδι συμφερόντων - παρά προστασίας των επιβατών ! Υπενθυμίζω αποτελέσμα τελικό δεν υπάρχει καν απο την πρώτη έρευνα(lion air) . Μα πώς δεν υπάρχει? Ξέρεις πόσους χρήστες εμπειρογνώμονες αεροπορικών ατυχημάτων έχει το insomnia? Τουλάχιστον 100, οι 40 από δαύτους είναι άρτια καταρτισμένοι. Οι 20 έχουν λύσει τουλάχιστον 50 δυστυχήματα, οι 10 έχουν πάρει πτυχίο πρόσφατα και ασχολούνται με τα καναντέρ. Κάνα δυο που απομένουν είναι ακροβολισμένοι νυχθημερόν στον Υμηττό με κιάλια και χαζεύουν το Ελευθέριος Βενιζέλος. Παίζουν με αυτά τα πράγματα βρε UpToDate_? Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 12 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε Παιδιά χωρίς αποτελέσματα απο την έρευνα μόνο εικασίες μπορούν να λέγονται . Και καλό θα ήταν να μην λέγονται . Ο τομέας του aviation δεν χωρά εικασίες παρά μόνο αποτελέσματα ερευνών. Έτυχε αυτή η συγκυρία (ή μη) και βόλεψε και πολιτικά η όλη κατάσταση. Airbus(EU-Canada) Vs Boeing(US) . Παίζεται αυτή την στιγμή ένα τεράστιο παιχνίδι συμφερόντων - παρά προστασίας των επιβατών ! Υπενθυμίζω αποτελέσμα τελικό δεν υπάρχει καν απο την πρώτη έρευνα(lion air) . Δύο πτώσεις σε πέντε μήνες και πολλές αναφορές για προβλήματα μόνο συγκυρία δεν είναι.Σε λίγο θα λέμε ότι τα έριξε η airbus γιατί ακύρωσαν οι Άραβες τα A380 και παρήγγειλαν από την Boeing 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akiz90 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Σκοτώνονται να βγάλουν το επόμενο σύστημα που θα βελτιώσει τις πτήσεις και η εκπαίδευση των πιλότων είτε περνά σε 2η μοίρα είτε γίνεται άρπα κόλλα. Αντε να δεχτώ πως τα αυτόματα συστήματα δεν λειτούργησαν (χωρίς αυτό να κάνει τους κατασκευαστές λιγότερο υπεύθυνους) αλλά δεν γίνεται ο πιλότος να παλεύει να μάθει εν πτήση το πως θα πάρει τον έλεγχο του σκάφους, πόσο μάλλον κάτω από αυτές τις συνθήκες. Οι αεροπορικές κόβουν απ τα πάντα για να αυξήσουν τα κέρδη και η μπάλα παίρνει τη σωστή συντήρηση και τη συνεχή - άρτια εκπαίδευση του προσωπικού. Πως να μην πέσουν μετά? Το θέμα είναι θα βάλουν μυαλό ή θα βλέπουμε και νέα επεισόδια στο mayday? Σε θεωρίες συνωμοσίας δεν θα επεκταθώ καν. Ας θεωρήσουμε πως δεν έγιναν μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2019 από akiz90 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Μακάρι να βρεθεί η αιτία και να λυθεί το πρόβλημα. Άδικα τόσες ζωές. Οι συνωμοσιολόγοι πάντως, μιλάνε και για "Remote Hacking"... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UpToDate_ Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, Istros είπε Δύο πτώσεις σε πέντε μήνες και πολλές αναφορές για προβλήματα μόνο συγκυρία δεν είναι.Σε λίγο θα λέμε ότι τα έριξε η airbus γιατί ακύρωσαν οι Άραβες τα A380 και παρήγγειλαν από την Boeing Κάλλιστα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά και μη. Μπορεί να έπεφταν 2 σε 10 χρόνια αλλά και 2 σε 6 μήνες όπως τώρα. Χωρίς αποτέλεσμα απο έρευνα δεν υπάρχει απόδειξη . Ο κατασκευαστικός χώρος του Aviation πλέον έχει υπερβολικά πολύ χρήμα at stake. Η κίνα έκλεισε πρώτη τον εναέριο της χώρο (ξεκίνησε κατασκευή αεροσκαφών με την Ρωσία πρόσφατα) . Έπειτα ακολούθησαν χώρες «πιόνια» . Μετά μπήκε η EASA(+Canada)στην μέση (airbus+bombardier) . Κλπ .. Αυτά δεν συναίβεναν ποτέ χωρίς καταλεικτικά αποτελέσματα ερευνών .. Ξαναλέω, μπορεί όντως να είναι το software(MCAS) , μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί να είναι η εκπαίδευση των πιλότων απο της εταιρίες πανω στα νέα συστήματα, μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί Μπορεί Μπορεί .. γι’αυτό δίχως να κλείσει κάποια έρευνα .. δεν μπορούμε να λέμε τίποτα. Για την ώρα απλά ας παρακολουθούμε το πολιτικό παιχνίδι των μετοχών. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε Παιδιά χωρίς αποτελέσματα απο την έρευνα μόνο εικασίες μπορούν να λέγονται . Και καλό θα ήταν να μην λέγονται . Ο τομέας του aviation δεν χωρά εικασίες παρά μόνο αποτελέσματα ερευνών. Έτυχε αυτή η συγκυρία (ή μη) και βόλεψε και πολιτικά η όλη κατάσταση. Airbus(EU-Canada) Vs Boeing(US) . Παίζεται αυτή την στιγμή ένα τεράστιο παιχνίδι συμφερόντων - παρά προστασίας των επιβατών ! Υπενθυμίζω αποτελέσμα τελικό δεν υπάρχει καν απο την πρώτη έρευνα(lion air) . 18 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε Κάλλιστα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά και μη. Μπορεί να έπεφταν 2 σε 10 χρόνια αλλά και 2 σε 6 μήνες όπως τώρα. Χωρίς αποτέλεσμα απο έρευνα δεν υπάρχει απόδειξη . Ο κατασκευαστικός χώρος του Aviation πλέον έχει υπερβολικά πολύ χρήμα at stake. Η κίνα έκλεισε πρώτη τον εναέριο της χώρο (ξεκίνησε κατασκευή αεροσκαφών με την Ρωσία πρόσφατα) . Έπειτα ακολούθησαν χώρες «πιόνια» . Μετά μπήκε η EASA(+Canada)στην μέση (airbus+bombardier) . Κλπ .. Αυτά δεν συναίβεναν ποτέ χωρίς καταλεικτικά αποτελέσματα ερευνών .. Ξαναλέω, μπορεί όντως να είναι το software(MCAS) , μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί να είναι η εκπαίδευση των πιλότων απο της εταιρίες πανω στα νέα συστήματα, μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί Μπορεί Μπορεί .. γι’αυτό δίχως να κλείσει κάποια έρευνα .. δεν μπορούμε να λέμε τίποτα. Για την ώρα απλά ας παρακολουθούμε το πολιτικό παιχνίδι των μετοχών. https://www.politico.com/amp/story/2019/03/12/pilots-boeing-737-1266090 Τα αεροσκάφη δεν πέφτουν έτσι απλά χωρίς να υπάρχει λόγος.Υπαρχουν πολλά συστήματα που δεν δικαιολογούν την πτωση Επίσης δεν είναι τυχαίο που όλες οι χώρες απαγόρευσαν την πτήση των συγκεκριμένων αεροσκαφών εκτός από την Αμερική όπου ο Τραμπ παίζει πολιτικά παιχνίδια εις βάρος των πολιτών Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2019 από Istros 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 party κάνει η παραγωγή του mayday για τα καινούργια επεισόδια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Ο Trump είναι και γκαντέμης .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ; Αυτό γίνεται σε όλα τα αεροπλάνα αυτού του τύπου εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι κάτι περίεργο. Ο αυτόματος πιλότος τυπικά ενεργοποιείται σε σχετικά χαμηλό ύψος μετά την απογείωση (πχ 2000 πόδια) και συχνά πριν καν το αεροσκάφος αρχίσει να στρίβει. Ολόκληρο το flight plan έχει προγραμματιστεί στο flight management computer πριν την απογείωση: από την ταχύτητα σε κάθε σημείο του ταξιδιού, μέχρι την ισχύ των κινητήρων, το ρυθμό ανόδου/καθόδου, τις αλλαγές κατεύθυνσης σε όλες τις καμπές της διαδρομής, την πορεία προς δευτερεύον αεροδρόμιο (αν πχ. αυτό του τελικού προορισμού έχει κακό καιρό) μέχρι και το holding pattern σε περίπτωση που αυτό χρειαστεί. Στο ενδιάμεσο οι (ανθρώπινοι) πιλότοι απλώς πατάνε κουμπάκια που αλλάζουν το heading, το υψόμετρο και την ταχύτητα ανάλογα με τις οδηγίες που παίρνουν από τα κέντρα ελέγχου. Θεωρητικά ο αυτόματος πιλότος μπορεί ακόμα και να προσγειώσει το αεροπλάνο αν το αεροδρόμιο έχει συστήματα ILS, αν και αυτό δεν γίνεται ποτέ στην πράξη απ' όσο ξέρω. Κάτι περίεργο που έχει ακουστεί για τα εν λόγω B737-8 είναι πως σε τουλάχιστον μία περίπτωση αναφέρθηκε ότι ο αυτόματος πιλότος δεν συμπεριφέρθηκε όπως αναμενόταν και παραλίγο να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα (περισσότερα εδώ). Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2019 από nzeppos 12 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christospvl Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Τοσα που γινονται με τα αεροπλανα σκεφτομαι να επενδυσω στην αγορα μιας ψαροβαρκας για να ταξιδευω σε χωρες ανα το κοσμο.. Κουπι και καλη παρεα να υπαρχει και ολα γινονται.. Με πιο ασφαλεια θα φτασω στο προορισμο 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 30 λεπτά πριν, fg9000 είπε Μα πώς δεν υπάρχει? Ξέρεις πόσους χρήστες εμπειρογνώμονες αεροπορικών ατυχημάτων έχει το insomnia? Τουλάχιστον 100, οι 40 από δαύτους είναι άρτια καταρτισμένοι. Οι 20 έχουν λύσει τουλάχιστον 50 δυστυχήματα, οι 10 έχουν πάρει πτυχίο πρόσφατα και ασχολούνται με τα καναντέρ. Κάνα δυο που απομένουν είναι ακροβολισμένοι νυχθημερόν στον Υμηττό με κιάλια και χαζεύουν το Ελευθέριος Βενιζέλος. Παίζουν με αυτά τα πράγματα βρε UpToDate_? έναν έχει σίγουρα 😎 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shodanas Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, fg9000 είπε Πως είναι δυνατό να παρέχουν updates πριν μάθουν ακόμα γιατί έπεσε το πρώτο αεροπλάνο? Μήπως επειδή στη Boeing λίγο πολύ γνωρίζουν τα αίτια του πρώτου δυστυχήματος; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newton91 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, BackFromHell είπε Στην αεροπλοία και οχι μονο σε αυτην, ανεκαθεν η ασφαλεια βελτιωνοταν κατοπιν ατυχηματων και δη θανατηφορων. Παλαιοτερα βρισκαν κατασκευαστικες αδυναμιες μετα απο δυστυχηματα, τωρα που τα αεροσκαφη εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα συστηματα, προφανως σηκωνουν βελτιωση και αυτα. Η ουσια ειναι οτι η αεροπλοια εχει κανει οχι απλα βηματα, αλλα τεραστια αλματα στο κομματι της ασφαλειας και αυτο το "update" πιθανως να ειναι ενα ακομη τετοιο βημα. Δεν μπορω να καταλαβω την αρνητικοτητα του καθε ψεκασμενου. Να πληρώνει πρόστιμα για μια ζωή και να εξαφανιστεί. Αυτό πρέπει να κάνει. Υπήρχαν τόσοι νεκροί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Θυμαμαι πριν πολλα χρονια με ποση ευκολια καταπιε η BOEING την MCDONELL DOUGLAS μετα την καταστροφη που ειχε παθει με το DC9... Τωρα αναρωτιουνται εκει στην μποινγκ αν θα πρεπει να μαθουν γαλλικα η κινεζικα η ακομα και ινδικα! 30-40 δις δολλαρια ειχαν κερδισει τοτε τα μεγαλα κεφαλια στην ουολστρητ. Η δε μποινγκ "βελτιωσε" το καταραμενο DC9 και το μετονομασε σε 717 και αν θυμαμαι καλα φτιαχνεται ακομα. Δυστυχως ετσι λειτουργει το συστημα και κλεινει εταιρειες σαν την FOKKER KAI DE HAVILLAND. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MoviemakerGr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Agesa .. το πρόβλημα του μέλλοντος. 😎 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα