Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Βελτιωνονται και εξελισσονται μεσα απο την εμπειρια που χτιζουν. Το οτι η εμπειρια αυτη για να χτιστει , πολλες φορες στοιχιζει σε ανθρωπινες ζωες ειναι δεδομενο και αναποφευκτο.

Εάν ήταν η δική σου ζωή η κάποιου δικού σου το ίδιο θα έλεγες?

Δεν δικαιολογούνται σήμερα με τοσα συστήματα, εξομοιωτές και τεχνολογια να αποκτούν εμπειρία στοιχίζοντας σε ανθρώπινες ζωές.Εαν δεν μπορούν να το κλείσουν και να πάνε σπίτια τους να γλιτώσει κανένας άνθρωπος και να ασχοληθούν αυτοί που μπορούν.

Με τη λογική σου οποίος κατασκευάζει καινούργια αυτοκίνητα,σπίτια,κτήρια,γέφυρες,αυτοκινούμενα οχήματα,δρόμους,μηχανήματα να δικαιολογει και ένα ποσοστό θανάτων μέχρι να το πετυχουν.Τι λες????

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Istros είπε

Εάν ήταν η δική σου ζωή η κάποιου δικού σου το ίδιο θα έλεγες?

Δεν δικαιολογούνται σήμερα με τοσα συστήματα, εξομοιωτές και τεχνολογια να αποκτούν εμπειρία στοιχίζοντας σε ανθρώπινες ζωές.Εαν δεν μπορούν να το κλείσουν και να πάνε σπίτια τους να γλιτώσει κανένας άνθρωπος και να ασχοληθούν αυτοί που μπορούν.

Με τη λογική σου οποίος κατασκευάζει καινούργια αυτοκίνητα,σπίτια,κτήρια,γέφυρες,αυτοκινούμενα οχήματα,δρόμους,μηχανήματα να δικαιολογει και ένα ποσοστό θανάτων μέχρι να το πετυχουν.Τι λες????

Δεν δικαιολογω τιποτα, εκει ειναι που μπερδευεσαι και με επικληση στο συναισθημα  (τυπου αν εχανα συγγενη μου) δεν προκειται να μου αλλαξεις γνωμη, ουτε και να με φερεις σε δυσκολη θεση. Λεω πως εχει η πραγματικοτητα και παρακαλω πολυ να μην κοιταζετε πώς θα παρερμηνευσετε τα οσα λεω, γιατι ικανους σας εχω να μου πειτε οτι χαιρομαι και για το δυστυχημα.

Το τι δικαιολογειται και τι οχι, μονο αυτος που εχει το αλαθητο μπορει να το κρινει ή εναλλακτικα οι απολυτα εξειδικευμενοι του χωρου, ενδεχομενως και η δικαιοσυνη.

Εισαι ενας απο αυτους ή απλα κανεις δικαστηρια χωρις να εχει βγει καν το πορισμα, βασιζομενος σε υποθεσεις , καποιες εξ'αυτων μαλιστα, αυθαιρετες;

Για να το πω πιο απλα. Το να εισαι καπετανιος στο Σαμινα και να βλεπεις Champions League και να πεφτει το καραβι πανω στα βραχια, ΔΕΝ δικαιολογειται. Το να υπαρχει κατι που δεν προβλεφθηκε στην κατασκευη ενος αεροπλανου, επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, ειναι αυτονοητο και για εμενα προσωπικα δικαιολογειται. ΑΥΤΕΣ ειναι οι συνθηκες που γινονται γνωστες κατοπιν δυστυχηματων και βοηθουν στην τεχνογνωσια και την βελτιωση της ασφαλειας. Αν τωρα αποδειχθει οτι στο προκειμενο δυστυχημα η boeing γνωριζε ή θα μπορουσε να γνωριζει αλλα εκανε τον κινεζο ειτε με δολο (πχ οικονομικα ωφελη) ειτε απο αμελεια, ναι προφανως φταιει.

Παντως επειδη σε/σας βλεπω πολυ απολυτους, η εναλλακτικη ξερεις ποια ειναι; Να γινεται ερευνα και δοκιμες επι αιωνες, μεχρι που θα μηδενιστουν τα ατυχηματα (επισης στατιστικα αδυνατο) και τοτε να παραδωσουν την αεροπλοια στις υπηρεσιες του κοινου. Κοινως να γυρισεις στο μεσαιωνα και να παυσεις καθε τεχνολογικη εξελιξη με το προσχημα οτι διαφορετικα γινεσαι πειραματοζωο των πολυεθνικων κλπ. Αν για να αποφευχθει το 0,χ% αεροπορικων δυστυχηματων προτιμας να μην βαζουν κοσμο στα αεροπλανα μεχρι να τα τελοιποιησουν και να επιστρεψουμε στα πλοια, τοτε μπορεις να κανεις κατι καλυτερο: Να μην μπαινεις σε αεροπλανο και να πηγαινεις παντου με το... "ασφαλεστατο" αυτοκινητο σου. Οh wait, ουτε αυτα ειναι ασφαλη. Οκ στα πλοια τοτε. Oh wait ουτε κι αυτα. Οκ με τα πόδια λοιπον .

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δεν δικαιολογω τιποτα, εκει ειναι που μπερδευεσαι. Λεω πως εχει η πραγματικοτητα και παρακαλω πολυ να μην κοιταζετε πώς θα παρερμηνευσετε τα οσα λεω, γιατι ικανους σας εχω να μου πειτε οτι χαιρομαι και για το δυστυχημα.

Το τι δικαιολογειται και τι οχι, μονο αυτος που εχει το αλαθητο μπορει να το κρινει ή εναλλακτικα οι απολυτα εξειδικευμενοι του χωρου, ενδεχομενως και η δικαιοσυνη.

Εισαι ενας απο αυτους ή απλα κανεις δικαστηρια χωρις να εχει βγει καν το πορισμα, βασιζομενος σε υποθεσεις , καποιες εξ'αυτων μαλιστα, αυθαιρετες;

Εμείς δεν δικάζουμε κανέναν ούτε πόρισμα βγάζουμε.Συζητηση κάνουμε σ ένα φόρουμ βάσει αυτόν που διαβάζουμε.

Μας λες ότι σκοτώθηκαν άνθρωποι και οτι θα βοηθήσει να φτιάξουν καλύτερα αεροσκάφη.Επρεπε να τα είχαν φτιάξει από την αρχή και να μην σκοτωθεί κανείς.

Η πραγματικότητα λέει ότι όποιος στερεί ανθρώπινη ζωή πρέπει να πηγαίνει φυλακή.Οι άνθρωποι δεν είναι πειραματόζωα ούτε ζωα

Οτιδήποτε κατασκευάζεται και βγαίνει στην παραγωγή θα πρέπει να είναι ασφαλές.Με τη λογική σου πρέπει να θέσουν σε κυκλοφορία τα αυτοκινούμενα οχηματα και όποιον πάρει ο χάρος κάποια στιγμή θα τα βελτιώσουν μέσα από τα ατυχήματα και τους νεκρους

26 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Για να το πω πιο απλα. Το να εισαι καπετανιος στο Σαμινα και να βλεπεις Champions League και να πεφτει το καραβι πανω στα βραχια, ΔΕΝ δικαιολογειται. Το να υπαρχει κατι που δεν προβλεφθηκε στην κατασκευη ενος αεροπλανου, επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, ειναι αυτονοητο και για εμενα προσωπικα δικαιολογειται. ΑΥΤΕΣ ειναι οι συνθηκες που γινονται γνωστες κατοπιν δυστυχηματων και βοηθουν στην τεχνογνωσια και την βελτιωση της ασφαλειας. Αν τωρα αποδειχθει οτι στο προκειμενο δυστυχημα η boeing γνωριζε ή θα μπορουσε να γνωριζει αλλα εκανε τον κινεζο ειτε με δολο (πχ οικονομικα ωφελη) ειτε απο αμελεια, ναι προφανως φταιει.

Παντως επειδη σε/σας βλεπω πολυ απολυτους, η εναλλακτικη ξερεις ποια ειναι; Να γινεται ερευνα και δοκιμες επι αιωνες, μεχρι που θα μηδενιστουν τα ατυχηματα (επισης στατιστικα αδυνατο) και τοτε να παραδωσουν την αεροπλοια στις υπηρεσιες του κοινου. Κοινως να γυρισεις στο μεσαιωνα και να παυσεις καθε τεχνολογικη εξελιξη με το προσχημα οτι διαφορετικα γινεσαι πειραματοζωο των πολυεθνικων κλπ. Αν για να αποφευχθει το 0,χ% αεροπορικων δυστυχηματων προτιμας να μην βαζουν κοσμο στα αεροπλανα μεχρι να τα τελοιποιησουν και να επιστρεψουμε στα πλοια, τοτε μπορεις να κανεις κατι καλυτερο: Να μην μπαινεις σε αεροπλανο και να πηγαινεις παντου με το... "ασφαλεστατο" αυτοκινητο σου. Οh wait, ουτε αυτα ειναι ασφαλη. Οκ στα πλοια τοτε. Oh wait ουτε κι αυτα. Οκ με τα πόδια λοιπον .

Ναι να κάνουν δοκιμές μέχρι να εξαλείψουν κάθε πιθανό κίνδυνο που θα στοιχίσει ανθρώπινες ζωές.Ειναι υποχρεωμενοι, οχι αν θελουν! ειδικά όταν φτιάχνουν νέα συστήματα, αλλά μπροστά στο κέρδος δεν γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι γιατί βιάζονται να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν δύο επιλογές ,να γινόμαστε πειραματόζωα η να πηγαίνουμε με τα πόδια κάτι έχεις χασει.ψαχτο λίγο 

33 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Για να το πω πιο απλα. Το να εισαι καπετανιος στο Σαμινα και να βλεπεις Champions League και να πεφτει το καραβι πανω στα βραχια, ΔΕΝ δικαιολογειται. Το να υπαρχει κατι που δεν προβλεφθηκε στην κατασκευη ενος αεροπλανου, επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, ειναι αυτονοητο και για εμενα προσωπικα δικαιολογειται. 

 .

Δηλαδή με τη λογική σου αν κοιμάται ο άλλος και πέσουν στα βράχια κακώς έγινε και πρέπει να πάει φυλακή που πνίγηκαν τόσοι άνθρωποι αν προσπαθούσε να στρίψει το πηδάλιο αλλά δεν έστριβε και έπεφταν στα βράχια με αποτέλεσμα να πνιγούν οι επιβάτες δεν τρέχει τίποτα και θα μας βοηθήσει στο μέλλον να φτιάξουμε καλύτερα καράβια.????????!!!!???

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sure και ο Τιτανικος ήταν ένα μεγάλο crash test . Μετα το "φτιαξανε" καταλάβανε ότι η ανθρώπινη ηλιθιότητα ειναι ανικητη :P

Βασικά εγώ φοβάμαι το αυτοκίνητο πάνω από όλα   . Οk άμα είναι να βουλιαξω στο Αιγαίο θα έχω πάρει τα μέτρα μου .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
21 λεπτά πριν, Istros είπε

Εμείς δεν δικάζουμε κανέναν ούτε πόρισμα βγάζουμε.Συζητηση κάνουμε σ ένα φόρουμ βάσει αυτόν που διαβάζουμε.

Μας λες ότι σκοτώθηκαν άνθρωποι και οτι θα βοηθήσει να φτιάξουν καλύτερα αεροσκάφη.Επρεπε να τα είχαν φτιάξει από την αρχή και να μην σκοτωθεί κανείς.

Η πραγματικότητα λέει ότι όποιος στερεί ανθρώπινη ζωή πρέπει να πηγαίνει φυλακή.Οι άνθρωποι δεν είναι πειραματόζωα ούτε ζωα

Οτιδήποτε κατασκευάζεται και βγαίνει στην παραγωγή θα πρέπει να είναι ασφαλές.Με τη λογική σου πρέπει να θέσουν σε κυκλοφορία τα αυτοκινούμενα οχηματα και όποιον πάρει ο χάρος κάποια στιγμή θα τα βελτιώσουν μέσα από τα ατυχήματα και τους νεκρους

Ναι να κάνουν δοκιμές μέχρι να εξαλείψουν κάθε πιθανό κίνδυνο που θα στοιχίσει ανθρώπινες ζωές.Ειναι υποχρεωμενοι, οχι αν θελουν! ειδικά όταν φτιάχνουν νέα συστήματα, αλλά μπροστά στο κέρδος δεν γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι γιατί βιάζονται να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν δύο επιλογές ,να γινόμαστε πειραματόζωα η να πηγαίνουμε με τα πόδια κάτι έχεις χασει.ψαχτο λίγο 

Δηλαδή με τη λογική σου αν κοιμάται ο άλλος και πέσουν στα βράχια κακώς έγινε και πρέπει να πάει φυλακή που πνίγηκαν τόσοι άνθρωποι αν προσπαθούσε να στρίψει το πηδάλιο αλλά δεν έστριβε και έπεφταν στα βράχια με αποτέλεσμα να πνιγούν οι επιβάτες δεν τρέχει τίποτα και θα μας βοηθήσει στο μέλλον να φτιάξουμε καλύτερα καράβια.????????!!!!???

Δεν μπορω να επαναλαμβανομαι, ειναι ατερμονο και ανουσιο αφου δεν επιθυμεις να καταλαβεις τι γραφω. Πολλω δε μαλλον οταν μετα απο αρκετα επεξηγηματικα ποστ που εκανα, επιμενεις αυθαιρετα να μου καταλογιζεις αλλο σκεπτικο απο αυτο που εκφραζω. Προφανως για τους δικους σου λογους. Τα γραπτα μου υπαρχουν και μπορεις να βρεις απαντησεις σε καθε προταση του ποστ που εκανες (αυτο μπορεις να το εκλαβεις και ως νυξη για τη χρησιμοτητα ενος ποστ που γραφτηκε ενω εχει ηδη απαντηθει προηγουμενως).

Θα παρακαλεσω μονο οταν επιχειρεις ξανα και ξανα να εξηγησεις "την λογικη μου" να κρατας τη στοιχειωδη σοβαροτητα, γιατι ειναι φαιδρο αυτο που λες παραπανω με το πηδαλιο, ειδικα δε, οταν εχω λεπτομερως αναφερθει στο τι μας βοηθαει να βελτιωσουμε την τεχνολογια μας. Εκτος αν εχω οντως να κανω με φαιδρο αντιλογο -προς τα εκει με οδηγει και το flood σημειων στιξεως- , οποτε καταληγω εκ νεου στο οτι δεν θα επαναλαβω το σκεπτικο μου, ουτε θα εξηγησω ξανα γιατι τα οσα προβαλεις ως "λογικη μου" δεν εχουν καμια σχεση με την λογικη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δεν μπορω να επαναλαμβανομαι, ειναι ατερμονο και ανουσιο αφου δεν επιθυμεις να καταλαβεις τι γραφω. Πολλω δε μαλλον οταν μετα απο αρκετα επεξηγηματικα ποστ που εκανα, επιμενεις αυθαιρετα να μου καταλογιζεις αλλο σκεπτικο απο αυτο που εκφραζω. Προφανως για τους δικους σου λογους. Τα γραπτα μου υπαρχουν και μπορεις να βρεις απαντησεις σε καθε προταση του ποστ που εκανες (αυτο μπορεις να το εκλαβεις και ως νυξη για τη χρησιμοτητα ενος ποστ που γραφτηκε ενω εχει ηδη απαντηθει προηγουμενως).

Θα παρακαλεσω μονο οταν επιχειρεις ξανα και ξανα να εξηγησεις "την λογικη μου" να κρατας τη στοιχειωδη σοβαροτητα, γιατι ειναι φαιδρο αυτο που λες παραπανω με το πηδαλιο, ειδικα δε, οταν εχω λεπτομερως αναφερθει στο τι μας βοηθαει να βελτιωσουμε την τεχνολογια μας. Εκτος αν εχω οντως να κανω με φαιδρο αντιλογο -προς τα εκει με οδηγει και το flood σημειων στιξεως- , οποτε καταληγω εκ νεου στο οτι δεν θα επαναλαβω το σκεπτικο μου, ουτε θα εξηγησω ξανα γιατι τα οσα προβαλεις ως "λογικη μου" δεν εχουν καμια σχεση με την λογικη μου.

Εσύ ανέφερες συγκεκριμένα είναι ότι είναι αδικαιολόγητο να σκοτωθεί τόσο κόσμος λόγω της απροσεξίας του καπετάνιου,ενώ δικαιολογείς το να κολλήσει το πηδάλιο(επειδή κάποιοι δεν το προέβλεψαν η δεν έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους) και να μη στρίψει το καράβι και αυτό θα μας βοηθήσει να φτιάξουμε πιο ασφαλή καράβια.

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ηδη   σημερα   η  μποινγκ   εχει   χασει   30   δισ   απο  την  χρηματιστηριακη   της   αξια   και   πεφτει  ολοταχως....

600  δις   παραγγελιες   για   το   737    πανε   για   παγωμα....

Και  το  χειροτερο   ολων   εχει   υποχρεωση   να   αποζημιωσει   ολες   τις   εταιρειες   που   εχουν   καθηλωμενα   αεροπλανα.

Κινα   η  ινδια?:mrgreen:

1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

εξελισσονται μεσα απο την εμπειρια που χτιζουν. Το οτι η εμπειρια αυτη για να χτιστει , πολλες φορες στοιχιζει σε ανθρωπινες ζωες ειναι δεδομενο και αναποφευκτο.

Εσυ   μπερδευεσαι   και  μαλιστα   χοντρα....

Η  εμπειρια   χτιζεται   σε   εκατονταδες   ωρες   πτησεων   χωρις   επιβατες   και   με   ολες   τις   δυνατες   συνθηκες.

Αυτο   προυποθετει   χρονο  και  χρημα   που   δεν   εχουν   ορεξη   να   δωσουν  γιατι   ο  ανταγωνισμος    δεν    τους   αφηνει   και  θελουν  να   προπωλησουν   την  μπουρδα   τους.

Αλλωστε   το   ανεφερα   παρακατω   με   την   γελοιοτητα   της   MC DONELL DOUGLAS    που   την  πηρε  και  την  σηκωσε   με   αναλογο   προβλημα.

Διαλεγουν   λοιπον    τα   πειραματοζωα....

 

ΥΓ.ΒΑΣΙΚΟ....Δεν  γνωριζω   τι  γινεται    σημερα   οσον  αφορα   τα   μανουαλ   των   αεροσκαφων   αλλα   οσο   ειχα   ασχοληθει   μεχρι   προ   20ετιας   τα   μανουαλ   τα

εβγαζαν   οι  αεροπορικες   εταιρειες   συμφωνα   με  την   εμπειρια  τους.

Τα   μανουαλ   της   ολυμπιακης   αεροποριας   ηταν  τα   καλυτερα   στον  κοσμο   και  ειχαν  μεταφραστει   σε  10   γλωσσες.

Ειδικα   για   τα   727(200)-737(200+400)-747(200).

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ηδη   σημερα   η  μποινγκ   εχει   χασει   30   δισ   απο  την  χρηματιστηριακη   της   αξια   και   πεφτει  ολοταχως....

600  δις   παραγγελιες   για   το   737    πανε   για   παγωμα....

Και  το  χειροτερο   ολων   εχει   υποχρεωση   να   αποζημιωσει   ολες   τις   εταιρειες   που   εχουν   καθηλωμενα   αεροπλανα.

Κινα   η  ινδια?:mrgreen:

Εσυ   μπερδευεσαι   και  μαλιστα   χοντρα....

Η  εμπειρια   χτιζεται   σε   εκατονταδες   ωρες   πτησεων   χωρις   επιβατες   και   με   ολες   τις   δυνατες   συνθηκες.

Αυτο   προυποθετει   χρονο  και  χρημα   που   δεν   εχουν   ορεξη   να   δωσουν  γιατι   ο  ανταγωνισμος    δεν    τους   αφηνει   και  θελουν  να   προπωλησουν   την  μπουρδα   τους.

Αλλωστε   το   ανεφερα   παρακατω   με   την   γελοιοτητα   της   MC DONELL DOUGLAS    που   την  πηρε  και  την  σηκωσε   με   αναλογο   προβλημα.

Διαλεγουν   λοιπον    τα   πειραματοζωα....

ΥΓ.ΒΑΣΙΚΟ....Δεν  γνωριζω   τι  γινεται    σημερα   οσον  αφορα   τα   μανουαλ   των   αεροσκαφων   αλλα   οσο   ειχα   ασχοληθει   μεχρι   προ   20ετιας   τα   μανουαλ   τα

εβγαζαν   οι  αεροπορικες   εταιρειες   συμφωνα   με  την   εμπειρια  τους.

Τα   μανουαλ   της   ολυμπιακης   αεροποριας   ηταν  τα   καλυτερα   στον  κοσμο   και  ειχαν  μεταφραστει   σε  10   γλωσσες.

Ειδικα   για   τα   727-737(200+400)-747.

Ίσως γιατί ειχαμε από τους καλύτερους πιλότους στον κόσμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Istros είπε

Εμείς δεν δικάζουμε κανέναν ούτε πόρισμα βγάζουμε.Συζητηση κάνουμε σ ένα φόρουμ βάσει αυτόν που διαβάζουμε.

Μας λες ότι σκοτώθηκαν άνθρωποι και οτι θα βοηθήσει να φτιάξουν καλύτερα αεροσκάφη.Επρεπε να τα είχαν φτιάξει από την αρχή και να μην σκοτωθεί κανείς.

Η πραγματικότητα λέει ότι όποιος στερεί ανθρώπινη ζωή πρέπει να πηγαίνει φυλακή.Οι άνθρωποι δεν είναι πειραματόζωα ούτε ζωα

Οτιδήποτε κατασκευάζεται και βγαίνει στην παραγωγή θα πρέπει να είναι ασφαλές.Με τη λογική σου πρέπει να θέσουν σε κυκλοφορία τα αυτοκινούμενα οχηματα και όποιον πάρει ο χάρος κάποια στιγμή θα τα βελτιώσουν μέσα από τα ατυχήματα και τους νεκρους

Ναι να κάνουν δοκιμές μέχρι να εξαλείψουν κάθε πιθανό κίνδυνο που θα στοιχίσει ανθρώπινες ζωές.Ειναι υποχρεωμενοι, οχι αν θελουν! ειδικά όταν φτιάχνουν νέα συστήματα, αλλά μπροστά στο κέρδος δεν γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι γιατί βιάζονται να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν δύο επιλογές ,να γινόμαστε πειραματόζωα η να πηγαίνουμε με τα πόδια κάτι έχεις χασει.ψαχτο λίγο 

Δηλαδή με τη λογική σου αν κοιμάται ο άλλος και πέσουν στα βράχια κακώς έγινε και πρέπει να πάει φυλακή που πνίγηκαν τόσοι άνθρωποι αν προσπαθούσε να στρίψει το πηδάλιο αλλά δεν έστριβε και έπεφταν στα βράχια με αποτέλεσμα να πνιγούν οι επιβάτες δεν τρέχει τίποτα και θα μας βοηθήσει στο μέλλον να φτιάξουμε καλύτερα καράβια.????????!!!!???

ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις δοκιμή σε κάτι που καθημερινά βάζει 25 χιλιάδες πτήσεις! το διανοησε το νούμερο; 25 χιλιάδες διαφορετικές πτήσεις με άπειρους παράγοντες που αλλάζουν ελάχιστα κάθε φορά.

Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να προβλέψεις τα πάντα σε μια εξελιγμένη μηχανή με 120 εκατομμύρια γραμμές κώδικα.

το γράφω άλλη μια είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.

 

100.000 πτήσεις την ημέρα!!

6.000.000 πτήσεις προσγειώθηκαν με ασφάλεια. 

100.000.000 επιβάτες ζούν και 300 πέθαναν.

ΔΕΝ γίνεται να μηδενιστεί ο δείκτης ασφαλείας. είναι εξαιρετικός ακόμη και με δύο ατυχήματα τον χρόνο.

main-qimg-ce07d50bf265b1748493a71d06619c64.png.b796ce86437cc91c55baf12c6bc35ddc.png

 

Επεξ/σία από karaLRS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Istros είπε

Εσύ ανέφερες συγκεκριμένα είναι ότι είναι αδικαιολόγητο να σκοτωθεί τόσο κόσμος λόγω της απροσεξίας του καπετάνιου,ενώ δικαιολογείς το να κολλήσει το πηδάλιο(επειδή κάποιοι δεν το προέβλεψαν η δεν έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους) και να μη στρίψει το καράβι και αυτό θα μας βοηθήσει να φτιάξουμε πιο ασφαλή καράβια.

Συνεχιζεις σε προκλητικο βαθμο -και παρα τις επαρκεστατες εξηγησεις που εχω δωσει- να μου βαζεις λεξεις που δεν εχω πει.

40 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ηδη   σημερα   η  μποινγκ   εχει   χασει   30   δισ   απο  την  χρηματιστηριακη   της   αξια   και   πεφτει  ολοταχως....

600  δις   παραγγελιες   για   το   737    πανε   για   παγωμα....

Και  το  χειροτερο   ολων   εχει   υποχρεωση   να   αποζημιωσει   ολες   τις   εταιρειες   που   εχουν   καθηλωμενα   αεροπλανα.

Κινα   η  ινδια?:mrgreen:

Εσυ   μπερδευεσαι   και  μαλιστα   χοντρα....

Η  εμπειρια   χτιζεται   σε   εκατονταδες   ωρες   πτησεων   χωρις   επιβατες   και   με   ολες   τις   δυνατες   συνθηκες.

Αυτο   προυποθετει   χρονο  και  χρημα   που   δεν   εχουν   ορεξη   να   δωσουν  γιατι   ο  ανταγωνισμος    δεν    τους   αφηνει   και  θελουν  να   προπωλησουν   την  μπουρδα   τους.

Αλλωστε   το   ανεφερα   παρακατω   με   την   γελοιοτητα   της   MC DONELL DOUGLAS    που   την  πηρε  και  την  σηκωσε   με   αναλογο   προβλημα.

Διαλεγουν   λοιπον    τα   πειραματοζωα....

ΥΓ.ΒΑΣΙΚΟ....Δεν  γνωριζω   τι  γινεται    σημερα   οσον  αφορα   τα   μανουαλ   των   αεροσκαφων   αλλα   οσο   ειχα   ασχοληθει   μεχρι   προ   20ετιας   τα   μανουαλ   τα

εβγαζαν   οι  αεροπορικες   εταιρειες   συμφωνα   με  την   εμπειρια  τους.

Τα   μανουαλ   της   ολυμπιακης   αεροποριας   ηταν  τα   καλυτερα   στον  κοσμο   και  ειχαν  μεταφραστει   σε  10   γλωσσες.

Ειδικα   για   τα   727(200)-737(200+400)-747(200).

Αυτο που προτεινεις περι δοκιμων με ολες τις δυνατες συνθηκες ειναι αδυνατο. Σκεψου απλα οτι τοσα χρονια αεροπλοιας και συνεχιζουν να πεφτουν αεροπλανα λογω συνθηκων που δεν ειχαν προβλεφθει. Αρα αυτο που προτεινεις πρακτικα σημαινει να σταματησει παγκοσμιως η αεροπλοια να διατιθεται προς το κοινο, διοτι το 0.00κατι% των πτησεων πεφτει. Η εναλλακτικα να προσλαβει η boeing τα καλυτερα μεντιουμ του κοσμου, για να προβλεψουν ολα τα πιθανα σεναρια σε μια σειρα εκατομμυριων συνδυασμων μεταβλητων παραγοντων. Διαφορετικα ειμαστε ολοι πειραμοτοζωα στο βωμο του κερδους των πολυεθνικων. Γνωμη σου, οπως γνωμη σου ειναι το γεγονος οτι νιωθεις πειραμοτοζωο μπαινοντας στο αεροπλανο, αλλα οταν πιανεις το τιμονι που ειναι 1000δες φορες πιο επικινδυνο για τη ζωη σου, εισαι ανετος και ωραιος και κυριως δεν αισθανεσαι μερος μιας παγκοσμιας συνομωσιας πολυεθνικων σε βαρος σου, οπως επαθες διαβαζοντας την ειδηση για το firmware upgrade της boeing...

YΓ. Η μετοχη λογικο να πεσει, αλλα αυτο δεν βοηθαει καπως τους συλλογισμους σου περι πειραματοζωων ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Γενικα η μετοχη δεν συνδεεται ιδιαιτερα με την κουβεντα που κανουμε εδω.

ΥΓ2. Το οτι οι ανθρωποι γινονται πειραματοζωα στο πιο ασφαλες μεσο μαζικης μεταφορας του κοσμου, δεν ειναι οτι θελω να κατηγοριοποιησω, αλλα μονο σε ελληνικο φορουμ θα μπορουσα να το διαβασω. Την ιδια στιγμη που καθε μερα ξεκληριζονται οικογενειες στους δρομους...

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μερικά χρόνια (ήδη το προετοιμάζουν) θέλουν οι αεροπορικές εταιρίες να βγάλουν από το σύστημα τους πιλότους (για λόγους οικονομίας). Οπότε ας ετοιμαστούμε για πιθανά bugs στο AI και νέα ατυχήματα.

https://www.eteknix.com/airbus-look-towards-pilotless-aircraft/

https://www.stattimes.com/pilotless-planes-and-uavs-the-new-normal-aviation

https://www.digitaltrends.com/cool-tech/airbus-says-ai-can-help-it-to-build-a-completely-autonomous-plane/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Stoliver είπε

Ναι. 

Είσαι πιο ασφαλής στο αεροπλάνο παρά στο αυτοκίνητο. 

Ναι οκ αλά τώρα πια θα λεμε στοο αεροπλάνο όχι αν έρθει η ώρα του πιλότου αλά η ωρα του αεροπλάνου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμιά κολοεταιρια όμως δε λέει το απλό : Πιλότους και στο πύργο ελέγχου έτοιμους να βοηθησουν . Να τρέχουν μετά να μαζεύουν συντριμια να το χ@σω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mhlogiatros είπε

Καμιά κολοεταιρια όμως δε λέει το απλό : Πιλότους και στο πύργο ελέγχου έτοιμους να βοηθησουν . Να τρέχουν μετά να μαζεύουν συντριμια να το χ@σω .

εδώ δεν μπορεί να το σώσει ο πιλότος που είναι μέσα και θα το σώσει ο άλλος με Microsoft sidewinder σε windows 10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, karaLRS είπε

ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις δοκιμή σε κάτι που καθημερινά βάζει 25 χιλιάδες πτήσεις! το διανοησε το νούμερο; 25 χιλιάδες διαφορετικές πτήσεις με άπειρους παράγοντες που αλλάζουν ελάχιστα κάθε φορά.

Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να προβλέψεις τα πάντα σε μια εξελιγμένη μηχανή με 120 εκατομμύρια γραμμές κώδικα.

το γράφω άλλη μια είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.

100.000 πτήσεις την ημέρα!!

6.000.000 πτήσεις προσγειώθηκαν με ασφάλεια. 

100.000.000 επιβάτες ζούν και 300 πέθαναν.

ΔΕΝ γίνεται να μηδενιστεί ο δείκτης ασφαλείας. είναι εξαιρετικός ακόμη και με δύο ατυχήματα τον χρόνο.

main-qimg-ce07d50bf265b1748493a71d06619c64.png.b796ce86437cc91c55baf12c6bc35ddc.png

Στο συγκεκριμένο αεροσκάφος υπήρχαν αναφορές ότι και σε άλλες περιπτώσεις δημιουργήθηκαν προβλήματα κατά την πτηση.Το να λέμε ότι επειδή σκοτώθηκαν 300 και ζουν 1.000.000 δεν τρέχει τίποτα το θεωρείς λογικό?Να μην φτιάξουν τίποτα τότε και να συνεχίσουν να πετάνε όπως ειναι.Αν βγει κάποια εταιρεία και κάνει ανάκληση αριθμό αυτοκινήτων επειδή ήταν ελαττωματικοι 300 αερόσακοι στους 10.000 θα πας να το φτιάξεις η θα παίξεις με.τις πιθανότητες?και σκέψου ότι εκεί παίζεις μόνο το δικό σου το κεφάλι.

35 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Συνεχιζεις σε προκλητικο βαθμο -και παρα τις επαρκεστατες εξηγησεις που εχω δωσει- να μου βαζεις λεξεις που δεν εχω πει.

Τι ακριβώς δεν έχεις πει?μόνος σου ανέφερες το παράδειγμα με το καράβι και μάλιστα δικαιολογείς να βουλιάξει από κατασκευαστικό πρόβλημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...