Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Διάβασα ότι θα πάμε Γαλλία, εκεί μπορούν να τα διαβάσουν. Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν πάνε στη κατασκευάστρια..

Για αυτονόητους λόγους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Ο Trump είναι και γκαντέμης  .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ;

Ακριβώς ο πιλότος προσγειώνει και απογειώνει μόνο,υπάρχει η επιλογή να πιλοτάρει αλλά οι εταιρίες το αποδοκιμάζουν για λόγους οικονομίας καυσίμου,ένα απλό παράδειγμα όσο σταθερό πάτημα και να χεις στο γκάζι δεν μπορείς να επιτύχεις τα νούμερα κατανάλωσης του cruise control και εδώ δεν μιλάμε για βενζίνη μιλάμε για χιλιάδες λίτρα κηροζίνη.

Αντίστοιχα και στα καράβια το ίδιο ισχύει (στα νεότερα όχι στα σαπάκια) ο καπετάνιος βάζει και βγάζει το σκάφος στο λιμάνι μόνο πορεία με αυτόματο πάει,υπάρχουν και λιμάνια που παρέχουν πλοηγό και ο καπετάνιος απλά επιτηρεί δεν κάνει τπτ άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ξερω αρκετους γνωστους-φιλους, που πηγαινοερχονται(Γερμανια-Σουηδια) με το αυτοκινητο.Βεβαια αυτο γινεται κυριως το καλοκαιρι που καθονται ημερες και θελουν το αυτοκινητο.Οπως ξερω και μηχανοβιους που γυριζουν την Ευρωπη με μοτοσυκλετα.

Εγω παντως δεν ξερω τη θα εκανα σε τετοια περιπτωση καθως φοβαμαι λιγο τα υψη, δεν εχω μπει ποτε σε αεροπλανο, μαλλον θα μου εκαναν ναρκωτικη ενεση πριν μπω σε αεροπλανο😀.Την Ελλαδα την γυρισα ολη με αυτοκινητο-καραβι και στο εξωτερικο οπου πηγα με λεωφορειο.

Αυτοί όπως το είπες θέλουν αυτοκίνητο για να μετακινούνται στην Ελλάδα.Οι δε μηχανοβιοι επιδιώκουν να διανύσουν όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορούν πάνω σε μηχανή.Το αεροπλάνο είναι ιδανικό και μονόδρομος σε πολλές περιπτώσεις.Δεν υπάρχει λόγος να φοβασαι τα αεροπλάνα δεν πέφτουν τόσο εύκολα αντίθετα σπανια υπάρχουν ατυχήματα.Αν έχεις μπει σε  C130 η σε παλιο δικινητήριο της Ολυμπιακής το Boeing και το airbus σου φαίνεται βόλτα αναψυχής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μεγαλος λαθος της boeing που μετα την πρωτη πτωση και αρκετες αναφορες για προβληματα στην απογειωση δεν εσπευσε να διορθωσει το προβλημα ισως και με καθηλωση αεροσκαφων. Αλλα πως να το κανεις αυτο οταν το 737 MAX θα ειναι το 64% της παραγωγης σου εως το 2030 και ειναι αυτο που σε κραταει οικονομικα. 

Κερδισμενη η airbus μιας και το "καζο" Α380 απλα ξεχνιεται.

Οι κινεζοι βρισκουν πατηματα για το δικο τους αεροσκαφος.

Τεραστιο πληγμα για τους αμερικανους μιας και με Κινα και ευρωπη απο πισω να σπρωχνουν το βλεπω χλωμο να παρει το οκ για επανεναρξη πτησεων λιαν συντομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί της ασφάλειας ή μη των αεροπλάνων σε σχέση με τα αυτοκίνητα έχω να παραθέσω το εξής (γράφτηκε το 2017):

Αναφορά σε κείμενο

There have been no fatal crashes on a U.S. scheduled airline in the past seven years, an astounding record considering that more than 30,000 flights take off every day. 

Πηγή: https://www.popularmechanics.com/flight/g73/12-airplane-crashes-that-changed-aviation/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, karaLRS said:

έναν έχει σίγουρα 😎

Ακομη κι αυτος που τυχαινει να εχει γνωσεις πανω σ ενα τέτοιο θέμα-ειτε εμπειρογνωμονας ειτε πιλοτος(νυν η πρωην)-δεν μπορει και δεν πρεπει να "τοποθετηθει" σχετικα με τα αίτια ενος αεροπορικου δυστυχηματος ετσι "εξ απαλων ονύχων" επικαλουμενος οποιαδηποτε ιδιοτητα απο τις δυο τυχον εχει,αν δεν εχει προσβαση και γνωση των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ στοιχειων της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ πτησης και του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ πτητικου μεσου...αυτα "μπορω και πρεπει" να πω οσον αφορα τις τοποθετησεις ΟΛΩΝ ΜΑΣ...
Οι ενεργειες οι τοποθετησεις και η διαχειριση των πτησεων και της ασφαλειας τους,των μεσων και των εμπλεκομενων με οποιοδηποτε τροπο ΠΡΙΝ γινει ενα δυστηχημα,αλλα ΚΑΙ ΜΕΤΑ απ αυτο ειτε απο Ιδιωτικες εταιρειες ειτε απο Κρατικους φορεις (ενοπλες δυναμεις) ειναι ενα ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ που επηρεαζει καθοριστικά-και δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις αρνητικά-και το ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ...
Και για να "φιλοσοφησω"λιγο...Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ειναι η τελικη απάντηση σε ΟΛΕΣ τις ερωτησεις....

10 hours ago, karaLRS said:

έναν έχει σίγουρα 😎

Που ακομη κι αυτος-ειτε εμπειρογνωμονας ειτε πιλοτος(νυν η πρωην)-δεν μπορει και δεν πρεπει να "τοποθετηθει" σχετικα με τα αίτια ενος αεροπορικου δυστυχηματος ετσι "εξ απαλων ονύχων" επικαλουμενος οποιαδηποτε ιδιοτητα απο τις δυο τυχον εχει,αν δεν εχει προσβαση και γνωση των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ στοιχειων της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ πτησης και του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ πτητικου μεσου...αυτα "μπορω και πρεπει" να πω οσον αφορα τις τοποθετησεις ΟΛΩΝ ΜΑΣ...
Οι ενεργειες οι τοποθετησεις και η διαχειριση των πτησεων και της ασφαλειας τους,των μεσων και των εμπλεκομενων με οποιοδηποτε τροπο ΠΡΙΝ γινει ενα δυστηχημα,αλλα ΚΑΙ ΜΕΤΑ απ αυτο ειτε απο Ιδιωτικες εταιρειες ειτε απο Κρατικους φορεις (ενοπλες δυναμεις) ειναι ενα ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ που επηρεαζει καθοριστικά-και δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις αρνητικά-και το ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ...
Και για να "φιλοσοφησω"λιγο...Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ειναι η τελικη απάντηση σε ΟΛΕΣ τις ερωτησεις....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
11 ώρες πριν, SaFiS είπε

Μακάρι να βρεθεί η αιτία και να λυθεί το πρόβλημα. Άδικα τόσες ζωές. Οι συνωμοσιολόγοι πάντως, μιλάνε και για "Remote Hacking"...

Εντυπωσιακο...

Φυσικα γνωριζετε οτι ενα αεροπλανο τελευταιας γενιας χρησιμοποει RTOS με EAL 6+ οπως Green Hills Integrity ή κατι αντιστοιχο απο πλευρας Wind River. Ειναι κουραστικο να διαβαζουμε αστειακια του τυπου για windows ,  python και τετοιες παπα... απο μερικους εδω μεσα. Σταματηστε να κανετε αστεια με σοβαρα πραγματα εχετε καταντησει αηδια πλεον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SkYwaLkGR είπε

Εντυπωσιακο...

Φυσικα γνωριζετε οτι ενα αεροπλανο τελευταιας γενιας χρησιμοποει RTOS με EAL 6+ οπως Green Hills Integrity ή κατι αντιστοιχο απο πλευρας Wind River. Ειναι κουραστικο να διαβαζουμε αστειακια του τυπου για windows ,  python και τετοιες παπα... απο μερικους εδω μεσα. Σταματηστε να κανετε αστεια με σοβαρα πραγματα εχετε καταντησει αηδια πλεον

Με ξέρεις και από χθες και μου απαντάς με υφάκι?? Είπα απλά τι διάβασα σε ξένα φόρουμ. Προφανώς και δεν πιστεύω ότι είναι τόσο βλάκες για να μην έχουν ισχυρή ασφάλεια στα συστήματα ενός αεροσκάφους, πόσο μάλλον επιβατικού. Αηδία έχουν καταντήσει κάποιοι άλλοι εδώ μέσα...

Επεξ/σία από SaFiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
18 λεπτά πριν, gamer73 είπε

Πόσους ανθρώπους θα σκοτώσετε ακόμα για να πειραματίστητε?που έχουμε καταντήσει όλα για το κέρδος 

Ο πειραματισμός ποιος είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Απο την περίοδο του πρώτου ατυχήματος σχετικά με το νέο κρυμμένο σύστημα στα 737:

 

https://theaircurrent.com/aviation-safety/what-is-the-boeing-737-max-maneuvering-characteristics-augmentation-system-mcas-jt610/

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφάνως οι περισσότεροι δεν διαβάσατε καν το άρθρο το οποίο είναι σαφές... ένα καινούργιο σύστημα που οι πιλότοι δεν είχαν καν ιδέα ότι υπήρχε και πόσο μάλλον ότι μπορούσαν να το παρακάμψουν έφερε πιθανόν το ατύχημα. 99,8 κάθε πτήση είναι αυτόματη εξού και δεν έχουμε ατυχήματα σε σχέση με τον καθημερινό απίστευτο όγκο πτήσεων ! Πιστεύω ότι η boeing θα έχει βρει κιόλας τον τρόπο να γίνει ποιό ασφαλές η απενεργοποίηση της συγκεκριμένης MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) δυσλειτουργίας.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σύστημα δεν είναι κρυμμένο. Και επίσης απενεργοποιείται. Το αν οι πιλότοι, τρίτων χωρών (Αιθιοπία και Ινδονησία) δεν είχαν εκπαιδευτεί επαρκώς είναι ίσως και αυτός ένας παράγοντας. Και όλα αυτά τα λέμε φυσικά με την προϋπόθεση ότι όντως το MCAS έφταιγε, που μάλλον έτσι είναι. Ας δούμε όμως και το πόρισμα όταν βγει, πιθανώς να είναι συνδυασμός και άλλων παραγόντων..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...