Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, alexis67676767 είπε

Βγήκε απαγόρευση και για ΗΠΑ

Μέχρι και ο Τραμπ που ήταν υπέρμαχος της Boeing πειστηκε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει πρόβλημα και είναι επικίνδυνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω, ο φόβος μου, ο κύριος δηλαδή "φόβος" εν πτήσει (έστω, η "ανησυχία" μου) είναι η ... σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος. Ναι ξέρω, για το εξελιγμένο πλέον TCAS και άλλα συστήματα αποφυγής. Πρακτικά, χρειάζεται να συντρέξουν πάρα πολλοί παράγοντες, τυχαίοι ή εσκεμμένοι, που να προκληθεί collision on air. 

 

Παρατηρώ ωστόσο, σε ταξίδια που κάνω, την απίστευτη κοσμοσυρροή στα αεροδρόμια. ,Το απίστευτο πλήθος, την κοσμοπλημμύρα, που περιμένει να περάσει "¨ελεγχο" , Συν το γεγονός, ότι η Economy, στις περισσότερες εταιρείες, έχει γίνει πλέον αφόρητη. Ο ορισμός της σαρδελοποίησης, του στοιβάγματος επιβατών, της συμπίεσης και της 'αγχωτικής εμπειρίας'. Ειλικρινά, μερικά "ΚΤΕΛ" εγχώρια, προσφέρουν καλύτερη εμπειρία μετακίνησης. 
Και πλέον το επιχείρημα του "γρήγορα πας" με το αεροπλάνο, αρχίζει και ξεφτίζει. Δηλαδή οκ. Οταν έχω όμως χρόνο διαχείρισης του ταξιδιου μου κανένα δίωρο επιπλέον του καθαρού χρόνου πτήσης, προκειμένου να περάσω ελέγχους, checkin, θύρες επιβίβασης, αποσκευές, ξανά ελέγχους, διαδικασίες boarding κλπ, ε κάπου το πράγμα αλλάζει. Χωρις μάλιστα να συνυπολογίσουμε έκτακτες καταστάσεις, που όμως αποδεικνύονται συχνά όχι και τόσο "εκτακτες", πχ καθυστερήσεις, αλλαγές πτήσεων, connecting flights, εξτρα μέτρα ασφαλείας, επιβίβαση κάποιων vip με καθυστέρηση, κλπ κλπ.

 

Ειλικρινά, και αν μπορεί κάποιος να με φωτίσει, βλέπω με πολύ συγκρατημένη "αισιοδοξία" (? ) το μέλλον των πτήσεων. Ποιος μπορεί να παρεισφρύσει μέσα σε όλο αυτό το χάος, που είναι η διαχείριση απίστευτου, πρωτόγνωρου traffic στον αέρα?

Ταυτόχρονα υπάρχουν και τα ιδιωτικά jet, και πάρα πολλοί (σοβαρά!) εκατομμυριούχοι πλέον στον κόσμο, που προσθέτουν και αυτοί, με τα ιδιωτικά τους αεροσκάφη, "φορτίο" στην εναέρια κυκλοφορία.

Που θα πάει αυτή η δουλειά? Αν συνυπολογίσουμε και τα πολεμικά αεροσκάφη, τα σκάφη επιτήρησης, τα ...drones και τα ελικόπτερα... μιλάμε για πραγματικό χ'αος και απίστευτο αριθμό παραμέτρων που πρέπει να ελεγχθουν. (δεν μιλάω για τρομαοκρατια κλπ, γενικά για το πτητικό έργο).

Τέλος, σε αυτά τα επίπεδα τιμών (μιλάμε για νορμάλ πτήσεις, που προκύπτουν σε ένα τυπικό ιδιώτη, για τη δουλειά του ή για οικογενειακές υποχρεώσεις), πραγματικά, η economy έχει γίνει τρισάθλια, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Χειρότερη από το λεωφωρείο της γραμμής που λένε. Μια συμπιεσμένη κονσέρβα με τα μπιζέλια μέσα (εμάς) κι ο Θεός να φυλάει. Και, όχι, δεν μπορώ (ή δεν μπορώ πάντα) να πετάξω "business" όταν η χρέωση είναι εντελώς παράλογη, δηλαδή Χ3 έως και... Χ10, για 15 πόντους ελευθερίας παραπάνω για τα γόνατα. 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, MontzOlee είπε

ΑΙΣΧΟΣ απλά !

Μετα από τόσες χαμένες ψυχές η εταιρία θα αναβαθμίσει τα αεροπλάνα με το νέο λογισμικό ;

αυτο ήταν όλο δηλαδή ;

σαν να λέμε θα περάσει το καινούργιο iOS / Android !

WTF is going on !?!

Αν δεν μπορούν δρόμο χωρίς δικαιολογίες & ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα!

 

Αφού έκαναν μαλακιά με το λογισμικό τι περίμενες να πάει κανένας με κάνα σφυρί και κάνα κατσαβίδι να το φτιάξει ? Το θέμα είναι ότι δεν θα έπρεπε η εταιρεία να τα πουλήσει με πρόβλημα. Τι στο καλό δοκιμές δεν κάνουν ?

5 λεπτά πριν, Ghost.Dog είπε

Δεν ξέρω, ο φόβος μου, ο κύριος δηλαδή "φόβος" εν πτήσει (έστω, η "ανησυχία" μου) είναι η ... σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος. Ναι ξέρω, για το εξελιγμένο πλέον TCAS και άλλα συστήματα αποφυγής. Πρακτικά, χρειάζεται να συντρέξουν πάρα πολλοί παράγοντες, τυχαίοι ή εσκεμμένοι, που να προκληθεί collision on air. 

Παρατηρώ ωστόσο, σε ταξίδια που κάνω, την απίστευτη κοσμοσυρροή στα αεροδρόμια. ,Το απίστευτο πλήθος, την κοσμοπλημμύρα, που περιμένει να περάσει "¨ελεγχο" , Συν το γεγονός, ότι η Economy, στις περισσότερες εταιρείες, έχει γίνει πλέον αφόρητη. Ο ορισμός της σαρδελοποίησης, του στοιβάγματος επιβατών, της συμπίεσης και της 'αγχωτικής εμπειρίας'. Ειλικρινά, μερικά "ΚΤΕΛ" εγχώρια, προσφέρουν καλύτερη εμπειρία μετακίνησης. 
Και πλέον το επιχείρημα του "γρήγορα πας" με το αεροπλάνο, αρχίζει και ξεφτίζει. Δηλαδή οκ. Οταν έχω όμως χρόνο διαχείρισης του ταξιδιου μου κανένα δίωρο επιπλέον του καθαρού χρόνου πτήσης, προκειμένου να περάσω ελέγχους, checkin, θύρες επιβίβασης, αποσκευές, ξανά ελέγχους, διαδικασίες boarding κλπ, ε κάπου το πράγμα αλλάζει. Χωρις μάλιστα να συνυπολογίσουμε έκτακτες καταστάσεις, που όμως αποδεικνύονται συχνά όχι και τόσο "εκτακτες", πχ καθυστερήσεις, αλλαγές πτήσεων, connecting flights, εξτρα μέτρα ασφαλείας, επιβίβαση κάποιων vip με καθυστέρηση, κλπ κλπ.

Ειλικρινά, και αν μπορεί κάποιος να με φωτίσει, βλέπω με πολύ συγκρατημένη "αισιοδοξία" (? ) το μέλλον των πτήσεων. Ποιος μπορεί να παρεισφρύσει μέσα σε όλο αυτό το χάος, που είναι η διαχείριση απίστευτου, πρωτόγνωρου traffic στον αέρα?

Ταυτόχρονα υπάρχουν και τα ιδιωτικά jet, και πάρα πολλοί (σοβαρά!) εκατομμυριούχοι πλέον στον κόσμο, που προσθέτουν και αυτοί, με τα ιδιωτικά τους αεροσκάφη, "φορτίο" στην εναέρια κυκλοφορία.

Που θα πάει αυτή η δουλειά? Αν συνυπολογίσουμε και τα πολεμικά αεροσκάφη, τα σκάφη επιτήρησης, τα ...drones και τα ελικόπτερα... μιλάμε για πραγματικό χ'αος και απίστευτο αριθμό παραμέτρων που πρέπει να ελεγχθουν. (δεν μιλάω για τρομαοκρατια κλπ, γενικά για το πτητικό έργο).

Τέλος, σε αυτά τα επίπεδα τιμών (μιλάμε για νορμάλ πτήσεις, που προκύπτουν σε ένα τυπικό ιδιώτη, για τη δουλειά του ή για οικογενειακές υποχρεώσεις), πραγματικά, η economy έχει γίνει τρισάθλια, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Χειρότερη από το λεωφωρείο της γραμμής που λένε. Μια συμπιεσμένη κονσέρβα με τα μπιζέλια μέσα (εμάς) κι ο Θεός να φυλάει. Και, όχι, δεν μπορώ (ή δεν μπορώ πάντα) να πετάξω "business" όταν η χρέωση είναι εντελώς παράλογη, δηλαδή Χ3 έως και... Χ10, για 15 πόντους ελευθερίας παραπάνω για τα γόνατα. 

Οκ όταν θα θελήσω να πάω Αγγλία την επόμενη φορά , θα πάω με ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας 😛

5 λεπτά πριν, Ghost.Dog είπε

Δεν ξέρω, ο φόβος μου, ο κύριος δηλαδή "φόβος" εν πτήσει (έστω, η "ανησυχία" μου) είναι η ... σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος. Ναι ξέρω, για το εξελιγμένο πλέον TCAS και άλλα συστήματα αποφυγής. Πρακτικά, χρειάζεται να συντρέξουν πάρα πολλοί παράγοντες, τυχαίοι ή εσκεμμένοι, που να προκληθεί collision on air. 

Παρατηρώ ωστόσο, σε ταξίδια που κάνω, την απίστευτη κοσμοσυρροή στα αεροδρόμια. ,Το απίστευτο πλήθος, την κοσμοπλημμύρα, που περιμένει να περάσει "¨ελεγχο" , Συν το γεγονός, ότι η Economy, στις περισσότερες εταιρείες, έχει γίνει πλέον αφόρητη. Ο ορισμός της σαρδελοποίησης, του στοιβάγματος επιβατών, της συμπίεσης και της 'αγχωτικής εμπειρίας'. Ειλικρινά, μερικά "ΚΤΕΛ" εγχώρια, προσφέρουν καλύτερη εμπειρία μετακίνησης. 
Και πλέον το επιχείρημα του "γρήγορα πας" με το αεροπλάνο, αρχίζει και ξεφτίζει. Δηλαδή οκ. Οταν έχω όμως χρόνο διαχείρισης του ταξιδιου μου κανένα δίωρο επιπλέον του καθαρού χρόνου πτήσης, προκειμένου να περάσω ελέγχους, checkin, θύρες επιβίβασης, αποσκευές, ξανά ελέγχους, διαδικασίες boarding κλπ, ε κάπου το πράγμα αλλάζει. Χωρις μάλιστα να συνυπολογίσουμε έκτακτες καταστάσεις, που όμως αποδεικνύονται συχνά όχι και τόσο "εκτακτες", πχ καθυστερήσεις, αλλαγές πτήσεων, connecting flights, εξτρα μέτρα ασφαλείας, επιβίβαση κάποιων vip με καθυστέρηση, κλπ κλπ.

Ειλικρινά, και αν μπορεί κάποιος να με φωτίσει, βλέπω με πολύ συγκρατημένη "αισιοδοξία" (? ) το μέλλον των πτήσεων. Ποιος μπορεί να παρεισφρύσει μέσα σε όλο αυτό το χάος, που είναι η διαχείριση απίστευτου, πρωτόγνωρου traffic στον αέρα?

Ταυτόχρονα υπάρχουν και τα ιδιωτικά jet, και πάρα πολλοί (σοβαρά!) εκατομμυριούχοι πλέον στον κόσμο, που προσθέτουν και αυτοί, με τα ιδιωτικά τους αεροσκάφη, "φορτίο" στην εναέρια κυκλοφορία.

Που θα πάει αυτή η δουλειά? Αν συνυπολογίσουμε και τα πολεμικά αεροσκάφη, τα σκάφη επιτήρησης, τα ...drones και τα ελικόπτερα... μιλάμε για πραγματικό χ'αος και απίστευτο αριθμό παραμέτρων που πρέπει να ελεγχθουν. (δεν μιλάω για τρομαοκρατια κλπ, γενικά για το πτητικό έργο).

Τέλος, σε αυτά τα επίπεδα τιμών (μιλάμε για νορμάλ πτήσεις, που προκύπτουν σε ένα τυπικό ιδιώτη, για τη δουλειά του ή για οικογενειακές υποχρεώσεις), πραγματικά, η economy έχει γίνει τρισάθλια, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Χειρότερη από το λεωφωρείο της γραμμής που λένε. Μια συμπιεσμένη κονσέρβα με τα μπιζέλια μέσα (εμάς) κι ο Θεός να φυλάει. Και, όχι, δεν μπορώ (ή δεν μπορώ πάντα) να πετάξω "business" όταν η χρέωση είναι εντελώς παράλογη, δηλαδή Χ3 έως και... Χ10, για 15 πόντους ελευθερίας παραπάνω για τα γόνατα. 

Οκ όταν θα θελήσω να πάω Αγγλία την επόμενη φορά , θα πάω με ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας 😛

Επεξ/σία από chris_g92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεις τα στατιστικά των ατυχημάτων Boeing vs Airbus καλύτερα να διαλέγεις να πετάς με εταιρίες που έχουν στο στόλο τους Airbus , πενταπλάσια ή εξαπλάσια τα  ατυχήματα με boeing , προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την αμερικάνικη τεχνολογία εν γένει , δες την παρακμή της αυτοκινητοβιομηχανίας τους , προβληματικά αυτοκίνητα προβληματικοί υπολογιστές τα κινητά τους , ακόμη και τα F 35 τα μαχητικά τους είναι προβληματικά , χαρακτηρίζονται απο ένα κερδοσκοπισμό στην νοοτροπία τους μια επιπολαιότητα , είναι ενεργοβόροι και φαφλατάδες θέλουν να εντυπωσιάζουν αλλά ουσία τίποτα , αντε μπες σε boeing  , μπράβο στην Aegean που ανανέωσε τον στόλο της με Airbus  , η γαλλογερμανική συνεργασία είναι πιο σοβαρή και επιμελημένη οχι μονο στην αεροπλοία και το διαστημα αλλά και στα αυτοκίνητα και σε πολλούς άλλους τομείς , προσωπικά έχω δουλέψει στη Siemens στον τομέα διαλογής microchip έχω ζήσει την νοοτροπία των Γερμανών στην κατασκευή δικτύων , τηλεπικοινωνιών πλακετών motherboards και σε αυτά τα θέματα δεν παίζουν

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλο το ζουμί της υπόθεσης είναι αυτό: 

Αναφορά σε κείμενο

Ωστόσο, το πλήρωμα, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν γνώριζε καν ότι το σύστημα MCAS υπήρχε πριν από τη συντριβή της πτήσης 610 της Lion Air και δεν είχε εκπαιδευτεί σε αυτό, σύμφωνα με την εφημερίδα Seattle Times. «Δεν μας αρέσει το γεγονός ότι ένα νέο σύστημα βρισκόταν σε ισχύ στο αεροσκάφος χωρίς να αποκαλυφθεί σε κάποιον και χωρίς να υπάρχει στα εγχειρίδια», δήλωσε ο πρόεδρος του σωματείου πιλότων της Southwest Airlines, Jon Weaks.

Είναι σα να σου έχουν βάλει στο αυτοκίνητο ένα χαρακτηριστικό σύμφωνα με το οποίο όταν ξεπερνάς τα 150 χιλιόμετρα να μην μπορείς να φρενάρεις και να μην σου το έχουν πει, ούτε αυτό να περιγράφεται στο manual.

Ψάξε εσύ στα 150 χαω να δεις πως απενεργοποιείται αυτό το πράγμα...

Απαράδεκτοι

Επεξ/σία από Zus
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑΝΤΑ πρέπει να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας για χειροκίνητο έλεγχο του αεροπλάνου. ¨Το λογισμικό ΞΕΡΟΥΝ οτι μπορείς να το χακάρεις. ΑΥΤΟΙ έχουν αφήσει τα πάντα στους υπολογιστές. Το SKYNET έρχεται??????????????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι αλλά οι γερμανοι ξανάρχονται ευκαιρία θέλανε :P Και ποιος μας λέει ότι και τα δικά τους δεν έχουν αντίστοιχες μλκιες που δεν έχουν σκάσει ακόμα ;

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, chris_g92 είπε

Αφού έκαναν μαλακιά με το λογισμικό τι περίμενες να πάει κανένας με κάνα σφυρί και κάνα κατσαβίδι να το φτιάξει ? Το θέμα είναι ότι δεν θα έπρεπε η εταιρεία να τα πουλήσει με πρόβλημα. Τι στο καλό δοκιμές δεν κάνουν ?

Οκ όταν θα θελήσω να πάω Αγγλία την επόμενη φορά , θα πάω με ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας 😛

Οκ όταν θα θελήσω να πάω Αγγλία την επόμενη φορά , θα πάω με ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας 😛

Κατι δεν κατάλαβες. Η έρευνα για το τι έφταιξε και πέσανε, δεν τελείωσε, είναι σε εξέλιξη. Συνεπώς κανείς ακόμα δεν ξέρει με βεβαιότητα τι πήγε στραβά. Και βγαίνει η εταιρία και λεει οκ θα τα κάνω αναβάθμιση λογισμικού? Και τέλος δλδ ολα λύθηκαν. Θα πρέπει να ζεις σε σύννεφο αν το πιστεύεις αυτό..ο λόγος που το κάνει είναι για να καθησυχάσει τα πλήθη, τις κυβερνήσεις και τα αεροδρόμια. Εδω διακυβεύονται δισεκατομμύρια. Αν το πρόβλημα είναι στο hardware του αεροπλάνου περίμενες να βγει η εταιρία και να πει μην τα πετάτε, φέρτε τα πίσω για επισκευή? Καταστροφή. Ξεχνα την Boeing μετά. Επίσης το παλικάρι με το παράδειγμα του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε στα δρομολόγια εσωτερικού και συ του λες για..Αγγλιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Stoliver είπε

Γερμανία θα πάνε. 

 

7 ώρες πριν, gianniskks είπε

Τα μαύρα κουτιά θα σταλούν Γερμανία σε αντίθεση με την συνήθη πρακτική να στέλνονται στην κατασκευάστρια εταιρεία. 

Οι Γερμανοί δεν μπόρεσαν να διαβάσουν τα μαύρα κουτιά γιατί χρησιμοποιούν καινούργιο λογισμικό. Λογικά θα σταλούν στην κατασκευάστρια εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, chris_g92 είπε

 

Οκ όταν θα θελήσω να πάω Αγγλία την επόμενη φορά , θα πάω με ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας 😛

Ξερω αρκετους γνωστους-φιλους, που πηγαινοερχονται(Γερμανια-Σουηδια) με το αυτοκινητο.Βεβαια αυτο γινεται κυριως το καλοκαιρι που καθονται ημερες και θελουν το αυτοκινητο.Οπως ξερω και μηχανοβιους που γυριζουν την Ευρωπη με μοτοσυκλετα.

Εγω παντως δεν ξερω τη θα εκανα σε τετοια περιπτωση καθως φοβαμαι λιγο τα υψη, δεν εχω μπει ποτε σε αεροπλανο, μαλλον θα μου εκαναν ναρκωτικη ενεση πριν μπω σε αεροπλανο😀.Την Ελλαδα την γυρισα ολη με αυτοκινητο-καραβι και στο εξωτερικο οπου πηγα με λεωφορειο.

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ghost.Dog είπε

Δεν ξέρω, ο φόβος μου, ο κύριος δηλαδή "φόβος" εν πτήσει (έστω, η "ανησυχία" μου) είναι η ... σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος. Ναι ξέρω, για το εξελιγμένο πλέον TCAS και άλλα συστήματα αποφυγής. Πρακτικά, χρειάζεται να συντρέξουν πάρα πολλοί παράγοντες, τυχαίοι ή εσκεμμένοι, που να προκληθεί collision on air. 

Παρατηρώ ωστόσο, σε ταξίδια που κάνω, την απίστευτη κοσμοσυρροή στα αεροδρόμια. ,Το απίστευτο πλήθος, την κοσμοπλημμύρα, που περιμένει να περάσει "¨ελεγχο" , Συν το γεγονός, ότι η Economy, στις περισσότερες εταιρείες, έχει γίνει πλέον αφόρητη. Ο ορισμός της σαρδελοποίησης, του στοιβάγματος επιβατών, της συμπίεσης και της 'αγχωτικής εμπειρίας'. Ειλικρινά, μερικά "ΚΤΕΛ" εγχώρια, προσφέρουν καλύτερη εμπειρία μετακίνησης. 
Και πλέον το επιχείρημα του "γρήγορα πας" με το αεροπλάνο, αρχίζει και ξεφτίζει. Δηλαδή οκ. Οταν έχω όμως χρόνο διαχείρισης του ταξιδιου μου κανένα δίωρο επιπλέον του καθαρού χρόνου πτήσης, προκειμένου να περάσω ελέγχους, checkin, θύρες επιβίβασης, αποσκευές, ξανά ελέγχους, διαδικασίες boarding κλπ, ε κάπου το πράγμα αλλάζει. Χωρις μάλιστα να συνυπολογίσουμε έκτακτες καταστάσεις, που όμως αποδεικνύονται συχνά όχι και τόσο "εκτακτες", πχ καθυστερήσεις, αλλαγές πτήσεων, connecting flights, εξτρα μέτρα ασφαλείας, επιβίβαση κάποιων vip με καθυστέρηση, κλπ κλπ.

Ειλικρινά, και αν μπορεί κάποιος να με φωτίσει, βλέπω με πολύ συγκρατημένη "αισιοδοξία" (? ) το μέλλον των πτήσεων. Ποιος μπορεί να παρεισφρύσει μέσα σε όλο αυτό το χάος, που είναι η διαχείριση απίστευτου, πρωτόγνωρου traffic στον αέρα?

Ταυτόχρονα υπάρχουν και τα ιδιωτικά jet, και πάρα πολλοί (σοβαρά!) εκατομμυριούχοι πλέον στον κόσμο, που προσθέτουν και αυτοί, με τα ιδιωτικά τους αεροσκάφη, "φορτίο" στην εναέρια κυκλοφορία.

Που θα πάει αυτή η δουλειά? Αν συνυπολογίσουμε και τα πολεμικά αεροσκάφη, τα σκάφη επιτήρησης, τα ...drones και τα ελικόπτερα... μιλάμε για πραγματικό χ'αος και απίστευτο αριθμό παραμέτρων που πρέπει να ελεγχθουν. (δεν μιλάω για τρομαοκρατια κλπ, γενικά για το πτητικό έργο).

Τέλος, σε αυτά τα επίπεδα τιμών (μιλάμε για νορμάλ πτήσεις, που προκύπτουν σε ένα τυπικό ιδιώτη, για τη δουλειά του ή για οικογενειακές υποχρεώσεις), πραγματικά, η economy έχει γίνει τρισάθλια, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Χειρότερη από το λεωφωρείο της γραμμής που λένε. Μια συμπιεσμένη κονσέρβα με τα μπιζέλια μέσα (εμάς) κι ο Θεός να φυλάει. Και, όχι, δεν μπορώ (ή δεν μπορώ πάντα) να πετάξω "business" όταν η χρέωση είναι εντελώς παράλογη, δηλαδή Χ3 έως και... Χ10, για 15 πόντους ελευθερίας παραπάνω για τα γόνατα. 

Το να συγκρουστούν αεροπλάνα mid-air είναι πιο απίθανο και από το να δεις εξωγήινο. Δεν γίνεται πραγματικά. Ο όποιος κίνδυνος είναι στην απογείωση και στην προσγείωση. Και ναι το αεροπλάνο είναι ο πιο γρήγορος τρόπος μετακίνησης ακόμη και με τους ελέγχους στο αεροδρόμιο. Δοκίμασε να πας Αθήνα - Όσλο για παράδειγμα με λεωφορείο ή τρένο. Ένα εκατομμύριο χρόνια θα κάνεις...

 

21 λεπτά πριν, gntelmp είπε

Οι Γερμανοί δεν μπόρεσαν να διαβάσουν τα μαύρα κουτιά γιατί χρησιμοποιούν καινούργιο λογισμικό. Λογικά θα σταλούν στην κατασκευάστρια εταιρεία.

Διάβασα ότι θα πάμε Γαλλία, εκεί μπορούν να τα διαβάσουν. Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν πάνε στη κατασκευάστρια..

22 λεπτά πριν, music_lover είπε

Κατι δεν κατάλαβες. Η έρευνα για το τι έφταιξε και πέσανε, δεν τελείωσε, είναι σε εξέλιξη. Συνεπώς κανείς ακόμα δεν ξέρει με βεβαιότητα τι πήγε στραβά. Και βγαίνει η εταιρία και λεει οκ θα τα κάνω αναβάθμιση λογισμικού? Και τέλος δλδ ολα λύθηκαν. Θα πρέπει να ζεις σε σύννεφο αν το πιστεύεις αυτό..ο λόγος που το κάνει είναι για να καθησυχάσει τα πλήθη, τις κυβερνήσεις και τα αεροδρόμια. Εδω διακυβεύονται δισεκατομμύρια. Αν το πρόβλημα είναι στο hardware του αεροπλάνου περίμενες να βγει η εταιρία και να πει μην τα πετάτε, φέρτε τα πίσω για επισκευή? Καταστροφή. Ξεχνα την Boeing μετά. Επίσης το παλικάρι με το παράδειγμα του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε στα δρομολόγια εσωτερικού και συ του λες για..Αγγλιες.

Εντάξει ρε παιδιά τα δρομολόγια εσωτερικού είναι ειδική περίπτωση και πολύ περιορισμένες περιπτώσεις. Και εγώ για να πάω για καφέ στο κέντρο πάω με το αυτοκίνητο όχι με το αεροπλάνο :P.. Χωρίς αεροπλάνο να πας μέχρι Βελιγράδι ή Κωνσταντινούπολη για παράδειγμα, πιο μακριά είναι πολλές οι ώρες και δεν αξίζει ούτε οικονομικά. Εκτός αν θέλεις να το κάνεις σε φάση "περιπέτεια" - road trip με φίλους. Αλλά εντάξει και αυτό ειδική περίπτωση.  Κάποιος που ταξιδεύει συχνά δεν μπορεί να κάνει μέρες να φτάσει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβληματικό στην όλη υπόθεση είναι ότι έγινε ενημέρωση του λογισμικού με νέες δυνατότητες (ευπρόσδεκτο!) αλλά δεν ενημερώθηκαν οι πιλότοι και δεν εκπαιδεύτηκαν για αυτό. Και σε κατάσταση πανικού έψαχναν τα manual για να δουν τι πρέπει να κάνουν. Οι ευθύνες είναι πολλές και όχι μόνο στην Boeing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Ο Trump είναι και γκαντέμης  .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ;

Πλέον ναι. Ο πιλότος ελέγχει το αεροσκάφος κατά την απογείωση και την προσγείωση. Το υπόλοιπο της πτήσης είναι auto αλλά με δυνατότητα αλλαγής σε χειροκίνητο χειρισμό. Ένα μειονέκτημα που έχουν οι σημερινοί πιλότοι σε σχέση με τους παλιούς είναι η έλλειψη εμπειρίας και εκτενούς εκπαίδεσης στον χειροκίνητο έλεγχο του αεροσκάφους και κατά επέκταση στην αντίληψη (awareness) κάτα την χειροκίνητη πτήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

update

χαρακτηριστικό της αμερικάνικης νοοτροπίας και επιπολαιότητας είναι αυτο που έγινε με τα Ford Mustang το 2017 , βγάλανε στην κυκλοφορία αυτα τα αυτοκίνητα κυριολεκτικά κινητά φέρετρα , τα τεστ της ευρωπαικης υπηρεσίας δοκιμών NCAP  τα έδωσαν 2 !! αστέρια στο κρας τεστ ασφάλειας , μιλάμε για επίδοση βαθμολόγησης αυτοκινήτου δεκαετίας 80 ,  παρεξηγήθηκε η Ford που τους έδωσαν μονο δύο αστέρια , κι ομως βγήκαν πολλοι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου απ όλο τον κόσμο και είπαν τα αυτοκίνητα αυτά είναι επικίνδυνα  γεμάτα παγίδες μην τα αγοράζετε τουλάχιστον εκείνης της φουρνιάς , και όμως αυτοί οι κύριοι τα έβγαλαν στην κυκλοφορία

Επεξ/σία από Tableto
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...