mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Δεν ξέρω ποιος ο σκοπός να δημοσιευτεί μια τέτοια είδηση, δεν μιλάω για την μεταφορά της insomnia αλλά για την δημοσίευση της από την εταιρεία ή όποιον άλλον. Με τα αεροπλάνα έχω τόση σχέση όση ο κομήτης του Halley με μια τσιπούρα. Αυτή την στιγμή έχουμε πάνω από 100 νεκρούς και άλλους τόσους από ένα παλαιότερο δυστύχημα και ακούμε να λένε οτι θα αναβαθμίσουν τα λογισμικά. Δηλαδή να υποθέσω πως αυτό σημαίνει οτι έφταιγαν τα λογισμικά για το δυστύχημα; Να τσακιστούν να διορθώσουν οτι είναι να κάνουν στα αεροπλάνα τους και οι επιβάτες να ταξιδεύουν με αξιόπιστα και ασφαλή αεροπορικά μέσα. Υπάρχει υπηρεσία που ερευνά τα αεροπορικά ατυχήματα και τα δημοσιεύει στις εταιρίες και σε όλο το κόσμο.Σε κάποιες περιπτώσεις γίνονται κάποιες συστάσεις,μετα απο θανατηφόρα ατυχήματα δε,υποχρεώνει τις εταιρίες σε αλλαγες ανάλογα με τα αίτια κάθε φορά. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από mimits Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Istros είπε Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομενα Δεν ξέρω για αυτό, πρώτη φορά το ακούω για να πω την αλήθεια. Γενικά όταν γίνεται ένα αεροπορικό ατυχήματα τα μαύρα κουτιά πάνε στην κατασκευάστρια, αφού έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό και τους μηχανικούς και εμπειρογνώμονες που γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη απ' έξω και ανακατωτά.. Να τα πάνε στην Ευρώπη, στην Airbus δηλαδή, το βλέπω περίεργο. Και γιατί να ασχοληθεί η Airbus με ξένο σκάφος έτσι και αλλιώς... Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Istros είπε Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομενα 4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Δεν ξέρω για αυτό, πρώτη φορά το ακούω για να πω την αλήθεια. Γενικά όταν γίνεται ένα αεροπορικό ατυχήματα τα μαύρα κουτιά πάνε στην κατασκευάστρια, αφού έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό και τους μηχανικούς και εμπειρογνώμονες που γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη απ' έξω και ανακατωτά.. Να τα πάνε στην Ευρώπη, στην Airbus δηλαδή, το βλέπω περίεργο. Και γιατί να ασχοληθεί η Airbus με ξένο σκάφος έτσι και αλλιώς... 8 λεπτά πριν, Istros είπε Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομεναυ Υπάρχει ανεξάρτητη υπηρεσία που ερευνά τα ατυχήματα και η έρευνα γίνεται στη χώρα που έγινε το ατύχημα.Μεταβαίνουν επι τόπου οι ερευνητές. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από mimits 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, mimits είπε Υπάρχει ανεξάρτητη υπηρεσία που ερευνά τα ατυχήματα και η έρευνα γίνεται στη χώρα που έγινε το ατύχημα.Μεταβαίνουν επι τόπου οι ερευνητές. Που είναι μηχανικοί της Boieng για να δουν το crash site. Τα μαύρα κουτιά θα τα πάνε Αμερική. Η Αιθιοπία δεν έχει με καμία κυβέρνηση εξοπλισμό για να τα ακούσει. Πίστεψέ με. Ελάχιστα μέρη υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να ανοίξουν ένα μαυρο κουτί μετά από ατύχημα, να διασώσουν το περιεχόμενο και να το ακούσουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η Airbus είναι ο βασικός ανταγωνιστής και ο μεγάλος ωφελημένος . Πολυ θα ήθελαν να μπορούσαν να τα αποκρυπτυπτογραφησουν . Όσο μεγαλώνει ο ντόρος και άμα αποδειχτεί ότι φταίει το λογισμικό ... Ναι σιγά μη τους τα πάνε ευρωπη . Να τολμήσω να πω σιγά μη βγει από το 1 γρήγορα και σίγουρο πόρισμα . Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Mhlogiatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Η έρευνα γίνεται επι τοπου, τα δεδομένα τους τα στέλνουν.Άν δεν λάνω λάθος η αερ. Εταιρια δεν αναμιγνύεται στην έρευνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, mimits είπε Η έρευνα γίνεται επι τοπου, τα δεδομένα τους τα στέλνουν.Άν δεν λάνω λάθος η αερ. Εταιρια δεν αναμιγνύεται στην έρευνα. Η κατασκευάστρια ναι. Ή τουλάχιστον μηχανικοί που έχουν εκπαιδευτεί στα συγκεκριμένα αεροσκάφη από την κατασκευάστρια. Με generic γνώσεις αεροναυπηγικής δεν γίνεται. Τα αεροπλάνα είναι τόσο μα τόσο περίπλοκα ειδικά στην περίπτωση που ερευνάται η αιτία ατυχήματος που πρέπει ο άλλος να είναι ειδικευμένος στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stoliver Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Που είναι μηχανικοί της Boieng για να δουν το crash site. Τα μαύρα κουτιά θα τα πάνε Αμερική. Η Αιθιοπία δεν έχει με καμία κυβέρνηση εξοπλισμό για να τα ακούσει. Πίστεψέ με. Ελάχιστα μέρη υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να ανοίξουν ένα μαυρο κουτί μετά από ατύχημα, να διασώσουν το περιεχόμενο και να το ακούσουν.. Γερμανία θα πάνε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gianniskks Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα μαύρα κουτιά θα σταλούν Γερμανία σε αντίθεση με την συνήθη πρακτική να στέλνονται στην κατασκευάστρια εταιρεία. Επίσης οι έρευνες διεξάγονται από τις αρχές τις χώρας όπου έλαβε χώρα το ατύχημα αλλά μπορεί αν συμμετέχουν και μηχανικοί άλλων χωρών (π.χ. της χώρας όπου αναχώρησε η πτήση) ή της κατασκευάστριας. Οι πιλότοι προφανώς δεν ήταν εκπαιδευμένοι στα χαρακτηριστικά αυτόνομης λειτουργίας του αεροσκάφους. Η ξαφνική πρωτοβουλία του τελευταίου να διορθώσει την γωνία «ρίχνοντας» την μύτη, τους ξάφνιασε και δεν μπόρεσαν να το επαναφέρουν καθώς δεν γνώριζαν πως να παρακάμψουν το νέο σύστημα. Έχουμε λοιπόν την λάθος εκτίμηση του mcas (προφανώς λόγω δυσλειτουργίας) αλλά και την μη εκπαίδευση των πιλότων πάνω σε αυτό. Όπως λένε, η πτώση ενός αεροσκάφους δεν οφείλεται ποτέ αποκλειστικά σε έναν παράγοντα αλλά μόνον σε συνδυασμό σφαλμάτων. Ίσως το update να διορθώσει την κατάσταση αλλά οι ~350 άνθρωποι πήγαν κυριολεκτικά τζάμπα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από gianniskks 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheBlackRazor Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Όσο τα κυκλώματα γίνονται περιπλοκότερα, τόσο πιο ακριβός και τόσο δυσκολότερος γίνεται ο έλεγχος. Ειδικά δε αν μιλάμε για συστήματα που επεξεργάζονται αναλογικά δεδομένα (πιέσεις κλπ) είναι πρακτικά αδύνατον να ελεγχθεί κάθε πιθανό σενάριο λειτουργίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η κατασκευή των ολοκληρωμένων ειδικού σκοπού γίνονται σε παλαιότερες τεχνολογίες κατασκευής (π.χ. 65nm αντί για 14nm ή 7nm). Οι αυτοματισμοί και τα ηλεκτρονικά έχουν σχεδόν εξαλλείψει τα αεροπορικά ατυχήματα. Κάποτε 2 ατυχήματα σε 5 μήνες (ακόμα και με ίδιο τύπο αεροσκάφους και λιγότερες πτήσεις από ότι σήμερα) φάνταζαν φυσιολογικά. Το "update" που αναφέρεται μπορεί να είναι από αλλαγή κώδικα σε FPGA μέχρι ολικό επανασχεδιασμό του συστήματος του αυτόματου πιλότου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dhmhtries22 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, pseira είπε Patch 1.34 - Fixed a bug which caused aircraft to crash Συγνώμη ρε παίδες. Το αστείο που το βλέπετε και βάζετε γελάκια,; Έπρεπε να ήταν κάνα δικός σας άνθρωπος μέσα να δω αν θα γελάγατε.Που έχουμε φτάσει ρε φίλε και που έχουμε να πάμε ακόμα.😪 Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από dhmhtries22 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Βασίλης_29 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Προφανώς η είδηση είναι για αυτούς που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα συχνά και θέλουν να ξέρουν τι γίνεται με αυτό το τόσο σοβαρό θέμα που έχει προκύψει. Να πέσουν δύο ίδια, ολοκαίνουργια αεροσκάφη με τις ίδιες συνθήκες μέσα σε τόσο μικρό διάστημα είναι πάρα μα πάρα πολύ σοβαρό.. Μα ακόμα και συχνά να χρησιμοποιείς αεροπλάνο, για να γνωρίζεις περί software στα συστήματα του αεροσκάφους και πως αυτό το επηρεάζει πρέπει να είσαι ή πιλότος ή μηχανικός αεροσκαφών. 4 ώρες πριν, mimits είπε Υπάρχει υπηρεσία που ερευνά τα αεροπορικά ατυχήματα και τα δημοσιεύει στις εταιρίες και σε όλο το κόσμο.Σε κάποιες περιπτώσεις γίνονται κάποιες συστάσεις,μετα απο θανατηφόρα ατυχήματα δε,υποχρεώνει τις εταιρίες σε αλλαγες ανάλογα με τα αίτια κάθε φορά. Καλά κάνουν και ελέγχουν, συστήνουν και υποχρεώνουν τις εταιρείες σε αλλαγές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexis67676767 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 6 ώρες πριν, UpToDate_ είπε Κάλλιστα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά και μη. Μπορεί να έπεφταν 2 σε 10 χρόνια αλλά και 2 σε 6 μήνες όπως τώρα. Χωρίς αποτέλεσμα απο έρευνα δεν υπάρχει απόδειξη . Ο κατασκευαστικός χώρος του Aviation πλέον έχει υπερβολικά πολύ χρήμα at stake. Η κίνα έκλεισε πρώτη τον εναέριο της χώρο (ξεκίνησε κατασκευή αεροσκαφών με την Ρωσία πρόσφατα) . Έπειτα ακολούθησαν χώρες «πιόνια» . Μετά μπήκε η EASA(+Canada)στην μέση (airbus+bombardier) . Κλπ .. Αυτά δεν συναίβεναν ποτέ χωρίς καταλεικτικά αποτελέσματα ερευνών .. Ξαναλέω, μπορεί όντως να είναι το software(MCAS) , μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί να είναι η εκπαίδευση των πιλότων απο της εταιρίες πανω στα νέα συστήματα, μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί Μπορεί Μπορεί .. γι’αυτό δίχως να κλείσει κάποια έρευνα .. δεν μπορούμε να λέμε τίποτα. Για την ώρα απλά ας παρακολουθούμε το πολιτικό παιχνίδι των μετοχών. Βγήκε απαγόρευση και για ΗΠΑ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
czarjuly Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Λίγο software διαφορά η διαφορά ζωής και θανάτου;Σαν να μην μας τα λεν καλά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Αναστολή λειτουργίας των boing 737 max σε Ευρώπη και Αμερική μέχρι νεοτέρας. 🤨😕 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα