Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν ξέρω ποιος ο σκοπός να δημοσιευτεί μια τέτοια είδηση, δεν μιλάω για την μεταφορά της insomnia αλλά για την δημοσίευση της από την εταιρεία ή όποιον άλλον.

Με τα αεροπλάνα έχω τόση σχέση όση ο κομήτης του Halley με μια τσιπούρα. 

Αυτή την στιγμή έχουμε πάνω από 100 νεκρούς και άλλους τόσους από ένα παλαιότερο δυστύχημα και ακούμε να λένε οτι θα αναβαθμίσουν τα λογισμικά. Δηλαδή να υποθέσω πως αυτό σημαίνει οτι έφταιγαν τα λογισμικά για το δυστύχημα; 

Να τσακιστούν να διορθώσουν οτι είναι να κάνουν στα αεροπλάνα τους και οι επιβάτες να ταξιδεύουν με αξιόπιστα και ασφαλή αεροπορικά μέσα.

Υπάρχει υπηρεσία που ερευνά τα αεροπορικά ατυχήματα και τα δημοσιεύει στις εταιρίες και σε όλο το κόσμο.Σε κάποιες περιπτώσεις γίνονται κάποιες συστάσεις,μετα απο θανατηφόρα ατυχήματα δε,υποχρεώνει τις εταιρίες σε αλλαγες ανάλογα με τα αίτια κάθε φορά.

Επεξ/σία από mimits
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Istros είπε

Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομενα

Δεν ξέρω για αυτό, πρώτη φορά το ακούω για να πω την αλήθεια. Γενικά όταν γίνεται ένα αεροπορικό ατυχήματα τα μαύρα κουτιά πάνε στην κατασκευάστρια, αφού έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό και τους μηχανικούς και εμπειρογνώμονες που γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη απ' έξω και ανακατωτά.. Να τα πάνε στην Ευρώπη, στην Airbus δηλαδή, το βλέπω περίεργο. Και γιατί να ασχοληθεί η Airbus με ξένο σκάφος έτσι και αλλιώς...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Istros είπε

Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομενα

 

4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Δεν ξέρω για αυτό, πρώτη φορά το ακούω για να πω την αλήθεια. Γενικά όταν γίνεται ένα αεροπορικό ατυχήματα τα μαύρα κουτιά πάνε στην κατασκευάστρια, αφού έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό και τους μηχανικούς και εμπειρογνώμονες που γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη απ' έξω και ανακατωτά.. Να τα πάνε στην Ευρώπη, στην Airbus δηλαδή, το βλέπω περίεργο. Και γιατί να ασχοληθεί η Airbus με ξένο σκάφος έτσι και αλλιώς...

 

8 λεπτά πριν, Istros είπε

Σωστα 737.Κάτι είχαν πει ότι πιθανόν να σταλούν Ευρώπη.Εαν πάνε Αμερική αλλάζουν κατά πολύ τα δεδομεναυ

Υπάρχει ανεξάρτητη υπηρεσία που ερευνά τα ατυχήματα και η έρευνα γίνεται στη χώρα που έγινε το ατύχημα.Μεταβαίνουν επι τόπου οι ερευνητές.

Επεξ/σία από mimits
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, mimits είπε

Υπάρχει ανεξάρτητη υπηρεσία που ερευνά τα ατυχήματα και η έρευνα γίνεται στη χώρα που έγινε το ατύχημα.Μεταβαίνουν επι τόπου οι ερευνητές.

Που είναι μηχανικοί της Boieng για να δουν το crash site. Τα μαύρα κουτιά θα τα πάνε Αμερική. Η Αιθιοπία δεν έχει με καμία κυβέρνηση εξοπλισμό για να τα ακούσει. Πίστεψέ με. Ελάχιστα μέρη υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να ανοίξουν ένα μαυρο κουτί μετά από ατύχημα, να διασώσουν το περιεχόμενο και να το ακούσουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Airbus είναι ο βασικός ανταγωνιστής και ο μεγάλος ωφελημένος . Πολυ θα ήθελαν να μπορούσαν να τα αποκρυπτυπτογραφησουν . Όσο μεγαλώνει ο ντόρος  και άμα αποδειχτεί ότι φταίει το λογισμικό ... Ναι σιγά μη τους τα πάνε ευρωπη . Να τολμήσω να πω σιγά μη βγει από το 1 γρήγορα και σίγουρο πόρισμα .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mimits είπε

Η έρευνα γίνεται επι τοπου, τα δεδομένα τους τα στέλνουν.Άν δεν λάνω λάθος η αερ. Εταιρια δεν αναμιγνύεται στην έρευνα.

Η κατασκευάστρια ναι. Ή τουλάχιστον μηχανικοί που έχουν εκπαιδευτεί στα συγκεκριμένα αεροσκάφη από την κατασκευάστρια. Με generic γνώσεις αεροναυπηγικής δεν γίνεται. Τα αεροπλάνα είναι τόσο μα τόσο περίπλοκα ειδικά στην περίπτωση που ερευνάται η αιτία ατυχήματος που πρέπει ο άλλος να είναι ειδικευμένος στο συγκεκριμένο αεροσκάφος..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Που είναι μηχανικοί της Boieng για να δουν το crash site. Τα μαύρα κουτιά θα τα πάνε Αμερική. Η Αιθιοπία δεν έχει με καμία κυβέρνηση εξοπλισμό για να τα ακούσει. Πίστεψέ με. Ελάχιστα μέρη υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να ανοίξουν ένα μαυρο κουτί μετά από ατύχημα, να διασώσουν το περιεχόμενο και να το ακούσουν..

Γερμανία θα πάνε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα μαύρα κουτιά θα σταλούν Γερμανία σε αντίθεση με την συνήθη πρακτική να στέλνονται στην κατασκευάστρια εταιρεία. Επίσης οι έρευνες διεξάγονται από τις αρχές τις χώρας όπου έλαβε χώρα το ατύχημα αλλά μπορεί αν συμμετέχουν και μηχανικοί άλλων χωρών (π.χ. της χώρας όπου αναχώρησε η πτήση) ή της κατασκευάστριας. Οι πιλότοι προφανώς δεν ήταν εκπαιδευμένοι στα χαρακτηριστικά αυτόνομης λειτουργίας του αεροσκάφους. Η ξαφνική πρωτοβουλία του τελευταίου να διορθώσει την γωνία «ρίχνοντας» την μύτη, τους ξάφνιασε και δεν μπόρεσαν να το επαναφέρουν καθώς δεν γνώριζαν πως να παρακάμψουν το νέο σύστημα. Έχουμε λοιπόν την λάθος εκτίμηση του mcas (προφανώς λόγω δυσλειτουργίας) αλλά και την μη εκπαίδευση των πιλότων πάνω σε αυτό. Όπως λένε, η πτώση ενός αεροσκάφους δεν οφείλεται ποτέ αποκλειστικά σε έναν παράγοντα αλλά μόνον σε συνδυασμό σφαλμάτων. Ίσως το update να διορθώσει την κατάσταση αλλά οι ~350 άνθρωποι πήγαν κυριολεκτικά τζάμπα. 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο τα κυκλώματα γίνονται περιπλοκότερα, τόσο πιο ακριβός και τόσο δυσκολότερος γίνεται ο έλεγχος. Ειδικά δε αν μιλάμε για συστήματα που επεξεργάζονται αναλογικά δεδομένα (πιέσεις κλπ) είναι πρακτικά αδύνατον να ελεγχθεί κάθε πιθανό σενάριο λειτουργίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η κατασκευή των ολοκληρωμένων ειδικού σκοπού γίνονται σε παλαιότερες τεχνολογίες κατασκευής (π.χ. 65nm αντί για 14nm ή 7nm).  Οι αυτοματισμοί και τα ηλεκτρονικά έχουν σχεδόν εξαλλείψει τα αεροπορικά ατυχήματα. Κάποτε 2 ατυχήματα σε 5 μήνες (ακόμα και με ίδιο τύπο αεροσκάφους και λιγότερες πτήσεις από ότι σήμερα) φάνταζαν φυσιολογικά. Το "update" που αναφέρεται μπορεί να είναι από αλλαγή κώδικα σε FPGA μέχρι ολικό επανασχεδιασμό του συστήματος του αυτόματου πιλότου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, pseira είπε

 

Patch 1.34 - Fixed a bug which caused aircraft to crash

Συγνώμη ρε παίδες. Το αστείο που το βλέπετε και βάζετε γελάκια,; Έπρεπε να ήταν κάνα δικός σας  άνθρωπος μέσα να δω αν θα γελάγατε.Που έχουμε φτάσει ρε φίλε και που έχουμε να πάμε ακόμα.😪

Επεξ/σία από dhmhtries22
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Προφανώς η είδηση είναι για αυτούς που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα συχνά και θέλουν να ξέρουν τι γίνεται με αυτό το τόσο σοβαρό θέμα που έχει προκύψει. Να πέσουν δύο ίδια, ολοκαίνουργια αεροσκάφη με τις ίδιες συνθήκες μέσα σε τόσο μικρό διάστημα είναι πάρα μα πάρα πολύ σοβαρό..

Μα ακόμα και συχνά να χρησιμοποιείς αεροπλάνο, για να γνωρίζεις περί software στα συστήματα του αεροσκάφους και πως αυτό το επηρεάζει πρέπει να είσαι ή πιλότος ή μηχανικός αεροσκαφών.

4 ώρες πριν, mimits είπε

Υπάρχει υπηρεσία που ερευνά τα αεροπορικά ατυχήματα και τα δημοσιεύει στις εταιρίες και σε όλο το κόσμο.Σε κάποιες περιπτώσεις γίνονται κάποιες συστάσεις,μετα απο θανατηφόρα ατυχήματα δε,υποχρεώνει τις εταιρίες σε αλλαγες ανάλογα με τα αίτια κάθε φορά.

Καλά κάνουν και ελέγχουν, συστήνουν και υποχρεώνουν τις εταιρείες σε αλλαγές. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, UpToDate_ είπε

Κάλλιστα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά και μη. Μπορεί να έπεφταν 2 σε 10 χρόνια αλλά και 2 σε 6 μήνες όπως τώρα.

Χωρίς αποτέλεσμα απο έρευνα δεν υπάρχει απόδειξη . 

 

Ο κατασκευαστικός χώρος του Aviation πλέον έχει υπερβολικά πολύ χρήμα at stake. 

Η κίνα έκλεισε πρώτη τον εναέριο της χώρο (ξεκίνησε κατασκευή αεροσκαφών με την Ρωσία πρόσφατα) . Έπειτα ακολούθησαν χώρες «πιόνια» . Μετά μπήκε η EASA(+Canada)στην μέση (airbus+bombardier) . Κλπ ..

Αυτά δεν συναίβεναν ποτέ χωρίς καταλεικτικά αποτελέσματα ερευνών .. 

Ξαναλέω, μπορεί όντως να είναι το software(MCAS) , μπορεί όμως κ όχι.  Μπορεί να είναι η εκπαίδευση των πιλότων απο της εταιρίες πανω στα νέα συστήματα, μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί Μπορεί Μπορεί .. γι’αυτό δίχως να κλείσει κάποια έρευνα .. δεν μπορούμε να λέμε τίποτα. Για την ώρα απλά ας παρακολουθούμε το πολιτικό παιχνίδι των μετοχών.

Βγήκε απαγόρευση και για ΗΠΑ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...