Mhlogiatros Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, newton91 είπε Να πληρώνει πρόστιμα για μια ζωή και να εξαφανιστεί. Αυτό πρέπει να κάνει. Υπήρχαν τόσοι νεκροί. Πιπέρι στο στόμα δε λένε τέτοια για τέτοιους corporate κολοσσούς ακούς εκεί να κλείσει . Παράπλευρες απώλειες , θα βγάλουν και update τον άλλο μήνα τι φωνάζετε ; Aγοράστε καμία μετοχή . Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Mhlogiatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω πως το λογισμικο τους το βγαζει θυγατρικη της μισητης στο αμερικα SIEMENS.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BILL5 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Εγώ ένα ξέρω 347 Επιβάτες είναι νεκροί Στα καλά καθούμενα Πάντως εγώ προσωπικά παιδιά δεν μου αρέσουν τα αεροπλάνα και δεν μπαίνω σε αεροπλάνο 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ardi21 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε Κάλλιστα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά και μη. Μπορεί να έπεφταν 2 σε 10 χρόνια αλλά και 2 σε 6 μήνες όπως τώρα. Χωρίς αποτέλεσμα απο έρευνα δεν υπάρχει απόδειξη . Ο κατασκευαστικός χώρος του Aviation πλέον έχει υπερβολικά πολύ χρήμα at stake. Η κίνα έκλεισε πρώτη τον εναέριο της χώρο (ξεκίνησε κατασκευή αεροσκαφών με την Ρωσία πρόσφατα) . Έπειτα ακολούθησαν χώρες «πιόνια» . Μετά μπήκε η EASA(+Canada)στην μέση (airbus+bombardier) . Κλπ .. Αυτά δεν συναίβεναν ποτέ χωρίς καταλεικτικά αποτελέσματα ερευνών .. Ξαναλέω, μπορεί όντως να είναι το software(MCAS) , μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί να είναι η εκπαίδευση των πιλότων απο της εταιρίες πανω στα νέα συστήματα, μπορεί όμως κ όχι. Μπορεί Μπορεί Μπορεί .. γι’αυτό δίχως να κλείσει κάποια έρευνα .. δεν μπορούμε να λέμε τίποτα. Για την ώρα απλά ας παρακολουθούμε το πολιτικό παιχνίδι των μετοχών. Αρα παιζουν παιχνιδια οι υπολοιπες χωρες σε βαρος της Αμερικανικης Boeing. Και γιατι να μην παιζει παιχνιδια η Αμερικη σε βαρος των υπολοιπων εταιρειων, η οποια αρνειται να διακοψει την κυκλοφορια σε ενα αεροσκαφος το οποιο εχει πεσει 2 φορες μεσα σε ενα 6μηνο, με τις ιδιες συνθηκες, και επιπλεον, απ'οτι βγαινει προς τα εξω, αρκετοι πιλοτοι εχουν αναφερει περιεργη συμπεριφορα κατα καιρους? Το νομισμα εχει παντα 2 οψεις. Και επειδη εδω μιλαμε για ανθρωπους: Δεν πρεπει να πεταξει κανενα αεροσκαφος αυτου του τυπου, πουθενα στον πλανητη, μεχρι να αποδειχθει οτι ειναι 101% ασφαλες. Τελεια και παυλα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από ardi21 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iliaz Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, pseira είπε Patch 1.34 - Fixed a bug which caused aircraft to crash Νιώθω λίγο άσχημα που γελασα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stoliver Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε Ο Trump είναι και γκαντέμης .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ; Ναι. 10 λεπτά πριν, BILL5 είπε Πάντως εγώ προσωπικά παιδιά δεν μου αρέσουν τα αεροπλάνα και δεν μπαίνω σε αεροπλάνο Είσαι πιο ασφαλής στο αεροπλάνο παρά στο αυτοκίνητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheGrisGrisMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Φανταστείτε να μπρικάρουν κανα-δυο... 😄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giteart Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Και σε ολη την ευρώπη απαγορευσε η EASA να απογειωθει 737 -8, -9 οχι μονο Κινα και γενικα νοτιοανατολικη Ασία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, BackFromHell είπε Στην αεροπλοία και οχι μονο σε αυτην, ανεκαθεν η ασφαλεια βελτιωνοταν κατοπιν ατυχηματων και δη θανατηφορων. Παλαιοτερα βρισκαν κατασκευαστικες αδυναμιες μετα απο δυστυχηματα, τωρα που τα αεροσκαφη εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα συστηματα, προφανως σηκωνουν βελτιωση και αυτα. Η ουσια ειναι οτι η αεροπλοια εχει κανει οχι απλα βηματα, αλλα τεραστια αλματα στο κομματι της ασφαλειας και αυτο το "update" πιθανως να ειναι ενα ακομη τετοιο βημα. Δεν μπορω να καταλαβω την αρνητικοτητα του καθε ψεκασμενου. Το σίγουρο είναι οτι βελτιώνεται η αεροπλοΐα με τα ατυχήματα,το ζητούμενο είναι να βελτιώνονται χωρις αυτά.Ειδικά όπως αυτα με αιτία το λογισμικό και λόγω μη εκπαίδευσης των πληρωμάτων σε νέα δεδομένα και αυτοματισμούς. Το γιατι δεν εκπαιδεύτηκαν;Το πιο πιθανο επειδή ΔΕΝ προλαβαίνουν απ´τις συνεχόμενες πτήσεις κ το φόρτο εργασίας...και κουβαλαν εκατοντάδες άτομα χωρίς να ξέρουν πως απενεργοποιείται ενας αυτοματισμος για να πάρουν τον έλεγχο του σκάφους! Εχω δει πάρα πολλες εκπομπες,έχουν πέσει αεροπλάνα με κάθε πιθανό τρόπο,πολυ φθηνο τρόπο για να υποτιμάς το θέμα ή εμάς τους...υποψιασμένους. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από mimits 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε Ο Trump είναι και γκαντέμης .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ; Γενικά μπορεί να προσγειωθεί και μόνο του (ILS). Σε κάθε περίπτωση ανάγκης βέβαια ο πιλότος μπορεί να πάρει τον έλεγχο και όπως φαίνεται γινόταν και στις δύο περιπτώσεις που έπεσαν τα MAX-8. Υπάρχει cut off διακόπτης που απενεργοποιεί το ηλεκτρονικό trim άρα και το MCAS που πιθανώς να είναι η αιτία των πτώσεων. Τώρα αν δεν το ήξεραν οι πιλότοι ότι μπορείς να το απενεργοποιήσεις ή είναι άλλος ο λόγος των δυστυχημάτων θα το μάθουμε.. 29 λεπτά πριν, BILL5 είπε Εγώ ένα ξέρω 347 Επιβάτες είναι νεκροί Στα καλά καθούμενα Πάντως εγώ προσωπικά παιδιά δεν μου αρέσουν τα αεροπλάνα και δεν μπαίνω σε αεροπλάνο Το αεροπλάνο πάντως είναι πιο ασφαλές όχι μόνο από το αυτοκίνητο αλλά και από το περπάτημα, fact.. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 16 λεπτά πριν, Stoliver είπε Ναι. Είσαι πιο ασφαλής στο αεροπλάνο παρά στο αυτοκίνητο. Αυτο το επιχειρημα έχει κουράσει.Γιατι να μπω στην ίδια στατιστικη κατηγορία με τη γιαγια και τον ατζαμη ή τον κάθε τρελο που πάει και στουκάρει με το αυτοκίνητο; Εγω οδηγω με τις δικές μου πιθανότητες. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 το κακο ειναι οτι πεσανε πολύ κοντα και λογω του οτι πρεπει να προστατευθει η boeing θα πεσουν ευθυνες και σε αλλους παραγοντες για να μην φουνταρει. δεν θα μαθουμε πραγματικα την αληθεια 100%. παντως το πρωτο ειχε θεμα με τους aoa sensors και μαζι με το mcas που οι πιλοτοι δεν γνωριζαν οτι πρεπει να απενεργοποιησουν ηταν καταδικασμένο. γενικα μην πετατε με εταιριες που δεν ειναι εντος εε. υπαρχει λιστα καπου με αυτες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stoliver Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, mimits είπε Αυτο το επιχειρημα έχει κουράσει.Γιατι να μπω στην ίδια στατιστικη κατηγορία με τη γιαγια και τον ατζαμη ή τον κάθε τρελο που πάει και στουκάρει με το αυτοκίνητο; Εγω οδηγω με τις δικές μου πιθανότητες. Ο δρόμος είναι δημόσιος. Μπορεί εσύ να οδηγάς σωστά και να φοράς ζώνη...και καλά κάνεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 8 λεπτά πριν, mimits είπε Το σίγουρο είναι οτι βελτιώνεται η αεροπλοΐα με τα ατυχήματα,το ζητούμενο είναι να βελτιώνονται χωρις αυτά.Ειδικά όπως αυτα με αιτία το λογισμικό και λόγω μη εκπαίδευσης των πληρωμάτων σε νέα δεδομένα και αυτοματισμούς. Το γιατι δεν εκπαιδεύτηκαν;Το πιο πιθανο επειδή ΔΕΝ προλαβαίνουν απ´τις συνεχόμενες πτήσεις κ το φόρτο εργασίας...και κουβαλαν εκατοντάδες άτομα χωρίς να ξέρουν πως απενεργοποιείται ενας αυτοματισμος για να πάρουν τον έλεγχο του σκάφους! Εχω δει πάρα πολλες εκπομπες,έχουν πέσει αεροπλάνα με κάθε πιθανό τρόπο,πολυ φθηνο τρόπο για να υποτιμάς το θέμα ή εμάς τους...υποψιασμένους. Το πρόβλημα δεν είναι ο αυτόματος αλλά το προβληματικό MCAS, τουλάχιστον έτσι εικάζεται. Επειδή το MAX-8 έχει μεγαλύτερες μηχανές οι οποίες είναι τοποθετημένες πιο μπροστά και πιο ψηλά από το 737-NG, έχει την τάση να σηκώνεται πολύ η μύτη σε full thrust και να είναι σχεδόν αδύνατον οι πιλότοι να την κατεβάσουν. Το MCAS είναι απαραίτητο γι' αυτό το λόγο, να βοηθήσει δηλαδή τον πιλότο να κατεβάσει την μύτη ώστε να αποφύγει ένα stall. Από ότι φαίνεται το σύστημα είτε έλαβε λάθος δεδομένα από τους αισθητήρες είτε τα επεξεργάστηκε λάθος και νομίζοντας ότι βρέθηκε σε stall μετά την απογείωση, κατέβασε τη μύτη αλλά επειδή ήταν ακόμη σε χαμηλό υψις ο πιλότος δεν πρόλαβε να το επαναφέρει είτε απλά δεν ήξερε πώς να απενεργοποιήσει το MCAS.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, Stoliver είπε Ο δρόμος είναι δημόσιος. Μπορεί εσύ να οδηγάς σωστά και να φοράς ζώνη...και καλά κάνεις. Βρε δίκιο έχεις,κι ο αέρας δημόσιος είναι όμως κι άμα γινει η στραβή,δύσκολα ισιώνει!😲 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα