Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν οι εταιρείες λόγω ανταγωνισμού βιαζονται να κατασκευάσουν νεα αεροσκάφη και τα διαθέτουν χωρίς να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι στα συστήματα και όταν η τεχνολογία έχει αναλάβει τον κύριο ρόλο σε μια πτήση και οι πιλότοι έρχονται σε δεύτερη μοίρα αυτά είναι τα αποτελέσματα.Θα βγάλουν ένα update και όλα μια χαρά ενώ έχουν σκοτωθεί πόσοι άνθρωποι

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Στην αεροπλοία και οχι μονο σε αυτην, ανεκαθεν η ασφαλεια βελτιωνοταν κατοπιν ατυχηματων και δη θανατηφορων.

Παλαιοτερα βρισκαν κατασκευαστικες αδυναμιες μετα απο δυστυχηματα, τωρα που τα αεροσκαφη εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα συστηματα, προφανως σηκωνουν βελτιωση και αυτα.

Η ουσια ειναι οτι η αεροπλοια εχει κανει οχι απλα βηματα, αλλα τεραστια αλματα στο κομματι της ασφαλειας και αυτο το "update" πιθανως να ειναι ενα ακομη τετοιο βημα.

Δεν μπορω να καταλαβω την αρνητικοτητα του καθε ψεκασμενου.

Ανθρωποθυσίες προς όφελος της ασφάλειας λοιπόν.Οποτε σε κάθε νέο αεροσκάφος να σκοτώνονται καμία 1000 άνθρωποι για να τα βελτιώνουν.Δε δικαιολογούνται τέτοια  ατυχήματα  με όλα αυτά τα συστήματα.Υποτίθεται ότι έχουν παραγκωνιστεί οι πιλότοι ως ένα βαθμό για να αποφύγουμε το ανθρώπινο λάθος και οχι να πέφτουν αεροπλάνα λόγω software.Ψεκασμενος είσαι εσύ μ αυτά που μας λες.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 24
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Trump είναι και γκαντέμης  .Όλα τα 737 κάτω για επανέλεγχο είναι τεράστιο πλήγμα . Έχω καταλάβει καλά αμέσως μετά την απογείωση βάζουν τον αυτόματο μέχρι να έρθει η ώρα να ρυθμίσουν για προσέγγιση προσγείωσης . Δηλαδή 99% του χρόνου πτήσης πάει με αυτόματο ;

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Istros είπε

Ανθρωποθυσίες προς όφελος της ασφάλειας λοιπόν.Οποτε σε κάθε νέο αεροσκάφος να σκοτώνονται καμία 1000 άνθρωποι για να τα βελτιώνουν.Δε δικαιολογούνται τέτοια  ατυχήματα  με όλα αυτά τα συστήματα.Υποτίθεται ότι έχουν παραγκωνιστεί οι πιλότοι ως ένα βαθμό για να αποφύγουμε το ανθρώπινο λάθος και οχι να πέφτουν αεροπλάνα λόγω software.Ψεκασμενος είσαι εσύ μ αυτά που μας λες.

Κι όμως μια χαρά τα γράφει. Τα ατυχήματα είναι ελάχιστα πλέον σε σύγκριση με το παρελθόν. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχαν αναφορές στα αρχεία της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας των ΗΠΑ από πιλότους για προβλήματα ελέγχου στα συγκεκριμένα αεροσκάφη αλλά επρεπε να απαγορευτούν οι πτήσεις για το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους για να θυμηθούν ότι έπρεπε να βγάλουν update μέχρι χθες ήταν όλα μια χαρά και το 737 max ήταν ασφαλές

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Στην αεροπλοία και οχι μονο σε αυτην, ανεκαθεν η ασφαλεια βελτιωνοταν κατοπιν ατυχηματων και δη θανατηφορων.

Παλαιοτερα βρισκαν κατασκευαστικες αδυναμιες μετα απο δυστυχηματα, τωρα που τα αεροσκαφη εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα συστηματα, προφανως σηκωνουν βελτιωση και αυτα.

Η ουσια ειναι οτι η αεροπλοια εχει κανει οχι απλα βηματα, αλλα τεραστια αλματα στο κομματι της ασφαλειας και αυτο το "update" πιθανως να ειναι ενα ακομη τετοιο βημα.

Δεν μπορω να καταλαβω την αρνητικοτητα του καθε ψεκασμενου.

καλά τα λες στο γενικό σου πνεύμα.. δλδ συμφωνώ με το πρώτο μισό.

 

..αλλά και εσύ πρέπει να καταλάβεις την "αρνητικότητα" του κάθε "ψεκασμένου" που δεν είναι αυτό που λες, αλλά είναι οργή για το "λάθος" ειδικά αν βάλεις τη θέση σου (έστω νοερά) στη θέση των συγγενών των αδικοχαμένων.  Με άλλα λόγια πήγαινε (νοερά) και εξήγησε το στους γονείς την νιόπαντρης Ινδής πως βελτιώνονται οι αεροπορικές πτήσεις.

Η εταιρία του αεροσκάφους έχει ευθύνη να δοκιμάζει τις τεχνολογίες της επαρκώς. Και δυστυχώς όχι μόνο αυτό φαίνεται να μην έγινε αλλά δεν το διόρθωσε καν μετά το πρώτο ατύχημα που καθώς αφορούσε δικό της αεροσκάφος έπρεπε να μελετήσει ενδελεχώς τι συνέβη.. Το ελάχιστο που μπορεί πλέον να κάνει εφόσον αποδειχθεί ότι φταίει (και) το λογισμικό της είναι να "αποζημιώσει" συγγενείς χαμένων αν και δεν ξέρω τι θα πει "αποζημίωση" όταν χάνεις δικό σου άνθρωπο. 

Μάλλον θα ισχύει και ότι οι πιλότοι δεν ήξεραν να το απεμπλέξουν αυτό το ελαττωματικό αυτόματο χαρακτηριστικό (συχνά θέλει δύο ή περισσότερες στραβές να γίνουν ταυτόχρονα για να γίνει το κακό) αλλά αυτό δεν απαλλάσσει κατά τη γνώμη μου την εταιρία των αεροσκαφών. 

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Sethiros είπε

Κι όμως μια χαρά τα γράφει. Τα ατυχήματα είναι ελάχιστα πλέον σε σύγκριση με το παρελθόν. 

Κανένας δεν διαφωνεί ότι τα αεροπλάνα έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν και ότι αποτελούν το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς.Αλλα όχι να λέμε ότι καλά κάνουν και πέφτουν και μέσα από τις πτώσεις βελτιώνονται τα συστήματα.Θα έπρεπε να είχαν κάνει περισσότερους ελέγχουν και δοκιμές πριν τα παραδώσουν για πτήσεις.Υπηρχαν ήδη αρκετές αναφορές για προβλήματα οπότε προφανώς και δεν έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά χωρίς αποτελέσματα απο την έρευνα μόνο εικασίες μπορούν να λέγονται . Και καλό θα ήταν να μην λέγονται . 

 

Ο τομέας του aviation δεν χωρά εικασίες παρά μόνο αποτελέσματα ερευνών. 

 

Έτυχε αυτή η συγκυρία (ή μη) και βόλεψε και πολιτικά η όλη κατάσταση. Airbus(EU-Canada) Vs Boeing(US) . Παίζεται αυτή την στιγμή ένα τεράστιο παιχνίδι συμφερόντων - παρά προστασίας των επιβατών ! Υπενθυμίζω αποτελέσμα τελικό δεν υπάρχει καν απο την πρώτη έρευνα(lion air) .

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Στην αεροπλοία και οχι μονο σε αυτην, ανεκαθεν η ασφαλεια βελτιωνοταν κατοπιν ατυχηματων και δη θανατηφορων.

Παλαιοτερα βρισκαν κατασκευαστικες αδυναμιες μετα απο δυστυχηματα, τωρα που τα αεροσκαφη εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα συστηματα, προφανως σηκωνουν βελτιωση και αυτα.

Η ουσια ειναι οτι η αεροπλοια εχει κανει οχι απλα βηματα, αλλα τεραστια αλματα στο κομματι της ασφαλειας και αυτο το "update" πιθανως να ειναι ενα ακομη τετοιο βημα.

Δεν μπορω να καταλαβω την αρνητικοτητα του καθε ψεκασμενου.

Με   αυτην  την   λογικη   τοτε   τα   πειραματοζωα   θα   επρεπε   να   πληρωνονται   και  οχι  να   πληρωνουν  εισιτηριο.....:mrgreen:

 

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...