Προς το περιεχόμενο

τοποθετηση οργανου θερμοκρασιας σε piaggio?


Anaisthitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, οπως αναγραφω και στον τιτλο εχω σκοπο να τοποθετησω ενα οργανακι ενδειξης θερμοκρασιας νερου (με αλλα λογια, θερμομετρο) σε piaggio scooter το οποιο φοραει το γνωστο quasar κινητηρα 250 κυβικων 

για τον αισθητηρα πηρα αυτον τον ανταπτορα, ο οποιος για να τοποθετηθει πρεπει να κοψω καποιον απο τους σωληνες,

το ερωτημα μου ειναι, σε ποιον σωληνα πρεπει να το τοποθετησω για να εχω σωστη ενδειξη θερμοκρασιας του κινητηρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θερμοκρασια νερου θελω να ξερω γιατι ειχα μια φορα ηδη προβλημα με την αντλια νερου και το προλαβα στο παρα τριχα που λεμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Στην εισαγωγή έχεις μεγαλύτερη θερμοκρασία και στην εξαγωγή χαμηλότερη. Που ακριβώς θέλεις να έχεις εικόνα για την θερμοκρασία? 

Γενικα ρωταω που θα ηταν το σωστο να το τοποθετησω για να εχω μια εικονα του τι γινεται, ο λογος που το κανω αυτο ειναι για να προλαβω τυχων υπερθερμανση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι γνωστό κ συνηθισμένο το συγκεκριμένο πρόβλημα. Βρίσκεσαι εντός εγγύησης? Έχεις αλλάξει ήδη αντλία..τι εννοείς το πρόλαβες, πως το κατάλαβες κ απο τότε καβαλάς συνέχεια με το άγχος μην σου ανεβάσει θερμοκρασία?

Το θέμα του οργάνου δεν θα λύσει το πρόβλημα (εκτός αν θεωρείς ότι η λύση είναι... όπου-οποτε κ αν καβαλάς, πριν τα κόκκινα σταματάς για να πέσει η θερμοκρασία)

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Anaisthitos είπε

Γενικα ρωταω που θα ηταν το σωστο να το τοποθετησω για να εχω μια εικονα του τι γινεται, ο λογος που το κανω αυτο ειναι για να προλαβω τυχων υπερθερμανση

Βάλε το στην έξοδο για να έχεις εικόνα κατά πόσο ψυχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένδειξη θερμοκρασίας εννοούμε την θερμοκρασία του αντιψυκτικού μέσα στο μπλοκ του κινητήρα. Αυτή η θερμοκρασία δεν θέλεις να πάει στα κόκκινα, γιατί αυτή θα σου κάνει ζημιά. Άρα αυτή πρέπει να παρακολουθείς, δεν σε ενδιαφέρει η θερμοκρασία μετά τον θερμοστάτη, από την μεριά του ψυγείου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, TechnoState είπε

Είναι γνωστό κ συνηθισμένο το συγκεκριμένο πρόβλημα. Βρίσκεσαι εντός εγγύησης? Έχεις αλλάξει ήδη αντλία..τι εννοείς το πρόλαβες, πως το κατάλαβες κ απο τότε καβαλάς συνέχεια με το άγχος μην σου ανεβάσει θερμοκρασία?

Το θέμα του οργάνου δεν θα λύσει το πρόβλημα (εκτός αν θεωρείς ότι η λύση είναι... όπου-οποτε κ αν καβαλάς, πριν τα κόκκινα σταματάς για να πέσει η θερμοκρασία)

Ειναι κλασικο προβλημα το να χαλαει η αντλια στο συγκεκριμενο μοντελο ή τουλαχιστον ετσι λενε, εμενα μου χαλασε ηδη μια φορα και η αλλαγη ειναι επιπονη και κοστοβορα, το προβλημα το εχω λυσει απλα εχω παντα ενα αγχος μην ξαναπαθει, αυτο που θελω ειναι να το παρακολουθω με καποιο οργανο γιατι το μηχανακι δεν εχει καποια ενδειξη θερμοκρασιας μονο μια ενδεικτικη λυχνια που αναβει οταν ειναι ηδη σε μη επιτρεπτα επιπεδα

 

58 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ένδειξη θερμοκρασίας εννοούμε την θερμοκρασία του αντιψυκτικού μέσα στο μπλοκ του κινητήρα. Αυτή η θερμοκρασία δεν θέλεις να πάει στα κόκκινα, γιατί αυτή θα σου κάνει ζημιά. Άρα αυτή πρέπει να παρακολουθείς, δεν σε ενδιαφέρει η θερμοκρασία μετά τον θερμοστάτη, από την μεριά του ψυγείου. 

Αυτο! Απλα ρωταω αν καποιος ξερει την ανατομια του συγκεκριμενου μοτερ για να μου πει που ειναι καλυτερα να το βαλω μιας και ειναι γνωστο το προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα βάλε τον κοντά στην αντλία νερου που είναι εξωτερικοί οι σωλήνες και μπορείς να έχεις πρόσβαση αν βγάλει καμία διαρροη. Πάντως η σωστή θερμοκρασία είναι στην κεφαλή, αλλά εκεί πρέπει να ρωτήσεις κανένα μάστορα μπορείς να αλλάξεις τον αισθητήρα που έχει να να βάλεις κάποιον άλλο με όργανο.
Εναλλακτικά, μπορείς να δεις και σε αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού που μπαίνει εκεί που είναι η τάπα πλήρωσης και έχει λιγότερο μπελά, αλλά θέλει παραπάνω χρήμα https://www.sip-scootershop.com/en/products/oil+temperature+gauge+rr+for_rr131000

Αν χρειαστείς έχω το service manual απο Beverly cruiser, δώσε mail να σου το στείλω. Επειδή με ενδιαφέρει και εμενα μια τέτοια μετατροπή αμα πετύχει δώσε οδηγίες. Δεν ειναι μόνο μην καει το μοτερ, σε αυτα συχνά χαλάει ο θερμοστάτης με αποτέλεσμα να δουλεύουν κρύα και να καινε μόνιμα αρκετά παραπάνω καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lary7 είπε

 

Ωραια θα το δουλεψω λιγο το θεμα να δω τι μπορει να γινει, χαιρομαι που μαζευομαστε γιατι 2 μυαλα ειναι καλυτερο απο ενα 😃, οταν βγαλω ακρη με αυτο μπορουμε να ανοιξουμε ενα αλλο θεμα με diy, πατεντες, μετατροπες και τα λοιπα. Εχω και αλλες ιδες αλλες που εχω κανει και αλλες που τις επεξεργαζομαι ακομα.

 

Επισης θ δοκιμασω να το συνδεσω πανω στον υπαρχων αισθητηρα να δω αν δειχνει τις σωστες ενδειξεις και θα σας ενημερωσω

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Anaisthitos.... συνάδελφος που έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε police edition, έχει αλλάξει ήδη δύο φορές...

Έχει την τύχη ο αντιπρόσωπος να έχει το μαγαζί του σχετικά κοντά στο σπίτι (του συναδέλφου). Βέβαια την πρώτη φορά, επιστρατεύτηκε οδική βοήθεια για την μεταφορά.

Η επίσημη απάντηση (του εξουσιοδοτημένου  service) ήταν ότι, κάθε αντλία, σαν ανταλλακτικό έχει εγγύηση δύο ετών...εφόσον βρίσκεται εντός της εγγύησης όταν βγαίνει off, θα αντικαθίσταται χωρίς επιπλέον κόστος...... άκου εδώ ρε σύ?!?!?!?!

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιαυτο πρεπει να παρουμε την κατασταση στα χερια μας για να μην παρουμε καμια μερα το μοτερ στα χερια

περα απο την πλακα ερχεται και καλοκαιρι γιαυτο με επιασαν οι ανησυχιες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη τυγχανει να εχω ΜΟΛΙΣ 60.000χλμ με 278cc QUASAR κινητηρα της πιατζιο και απο την 1η μερα που λεει ο λογος κανω ολα τα σερβις επανω του μονος μου. Οταν λεω ολα τα σερβις, απο λαδια φιλτρα, μεχρι βαλβιδες, καθαρισμο πεταλουδας, μεταδοση, βαλβολινη, ρουλεμαν λαιμου και γενικα οτι προκυψει. Εχω λυσει, εχω αλλαξει κουζινετα σε κινητηρες και τους εχω ξαναδεσει ερασιτεχνικα, χωρις να σκαλωσω καπου. Ειναι το χομπυ μου.

Τον ξερω απ' εξω και ανακατωτα καθως και ολα τα μοντελα στα οποια εχει φορεθει. Μην τρελαινεσαι με την αντλια, ειναι αλεξισφαιρο μοτερ.

Για να το παρεις στα χερια, πρεπει να μπερδεψει νερα με λαδια. Θα το παρεις χαμπαρι πιστεψε με εκτος και αν εισαι κανενα ορκ, ανιδεος χρηστης.

 

Μοναδικα μοντελα των οποιων τα καντραν αντιδρουν γρηγορα στην αυξηση της θερμοκρασιας, ειναι οσα εχουν καντραν με αναλογικο δεικτη.

Φυσικα, αν σου αρπαξει η φλατζα απο παραμορφωμενη κεφαλη, ποσο μαλλον αν αυτο συμβει οδηγωντας με αυξημενο φορτιο, κλαφτα χαραλαμπε.

Ακομα και ετσι ομως, το λαμπακι σε οσα εχουν, αντιδραει εγκαιρως! :)

 

Ο θερμοστατης βρισκεται επανω στην κεφαλη, εχει By-pass ωστε να ρεγουλαρει τη ροη πισω στην αντλια οσο ειναι τερμα κλειστος.

Το σωστοτερο, ειναι να χρησιμοποιησεις την Bypass... θα διαβαζει αξιοπιστα τη θερμοκρασια και με μικροτερες διακυμανσεις.

Το αμεσως επομενο σημειο, ειναι στην εξοδο του θερμοστατη, αλλα δεν θα εχεις αμεση ενδειξη, αφου η κυλινδροκεφαλη μπορει να εχει ζεσταθει λογου χαρη στους 60 βαθμους, ενω μονο ενα μερος του ζεστου υγρου, διαφευγει απο το θερμοστατη προς το ψυγειο, δειχνοντας πλασματικα χαμηλοτερη θερμοκρασια αφου αναμειγνυεται με ισοποση ποσοτητα εισερχεται απο την επιστροφη του (κρυο).

Ο Quasar σε αντιθεση καποια αλλα μοντελα αλλων κατασκευαστων και διαφορετικου τυπου (4cyl, 2cyl, v2 κλπ...) ... εχει τον αισθητηρα επανω στην κεφαλη και ΟΧΙ στην εισοδο του ζεστου για το ψυγειο.

Τριτος και τελευταιος τροπος, ειναι να το συνδεσεις εκει.

 

Χαριν μορφολογιας του ολου συστηματος και χωροταξικου (ευκολη προσβαση - μηκος κολαρου κλπ) θα σου ελεγα να το συνδεσεις στην εξοδο απο το θερμοστατη, λιγο πιο μετα αναλογα το μηχανακι σου. Τα beverly, εχουν αρκετο χωρο πιο μπροστα.

Δε θα εχεις αμεση ενδειξη, ωστε να σε συνεπαιρνει οτι ο κινητηρας ζεσταθηκε και να οδηγας πιεζοντας το, ουτε παρασιτικα υψηλες θερμοκρασιες απο τη θερμοτητα που εκπεμπει ο ιδιος ο κινητηρας ή η εξατμιση...

 

my piece of advice, προτιμησε ανταπτορα αρκετα ανθεκτικο στην οξειδωση, μην τσιγκουνευτεις τα σφικτηρακια (ψαξε για Norma) και μην τα παρασφιξεις, ωστε μελλοντικα να μπορεις να τα σφιξεις λιγο παραπανω, γιατι οσο παλαιωνουν, ξεραινονται και σκληραινουν με αποτελεσμα να δημιουργειται μικρο κενο και διαρροες... Θες μια ελαστικοτητα ωστε να τα σφιγγεις οσο περναει ο καιρος, παρα μια και εξω!

Παροχη βρες απο κυκλωμα που δεν επηρεαζει ECU και κεντρικο διακοπτη. Προτιμησε φωτα θεσεως.

 

 

Πριν μερικα χρονια, ειχα κατα νου ενα ωραιο κυκλωματακι που παιρνει ωμικες αντιστασεις κρυο-ζεστο απο τον αισθητηρα στην κεφαλη.

Ο τροπος ηταν απλος

Στους  50 βαθμους και κατω, αναβει μπλε Ledάκι, διακριτικο

Στους 51 βαθμους μεχρι και τους 105, σβηνει.

Στους 105 και πανω, αναβει κοκκινο ή/και αναβοσβηνει εαν υπερβει π.χ. τους 110 (εντονο κοκκινο δυνατο SMD LED)

 

Κατι τετοιο ειναι ευκολα υλοποιησιμο σαν module αδιαβροχο απο καποιον ηλεκτρονικο, αρκει να ξερει τις ωμικες αντιστασεις που θα το προγραμματισει να διαβαζει με τον κινητηρα της παραπανω θερμοκρασιες. ΑΥΤΟ κατα τη γνωμη μου, ειναι ιδανικο! Ενα μικρο διπλο, διακριτικο λαμπακι καπου στο ταμπλω.

Πολλα συγχρονα οχηματα χωρις δεικτη θερμοκρασιας, αυτη τη φιλοσοφια εχουν!

 

Επεξ/σία από >>Morpheus>>
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω θα τα κοιταξω αυτα που λες, μια ερωτηση, το bypass του θερμοστατη ειναι ενας μικρος σωληνας σαν μακαρονι που πανω στο καπακι του θερμοστατη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...