Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

είμαι τεταρτοετής φοιτητής Πληροφορικής ΑΠΘ και το καλοκαίρι παίρνω πτυχίο. Το πλάνο μέχρι και σήμερα ήταν να τελειώσω, να μπω στρατό τον Αύγουστο ώστε από το καλοκαίρι του 2020 να αρχίσω να ψάχνω για δουλειά. Όμως, εχθές έπεσα στη σελίδα με τα προγράμματα Μεταπτυχιακού της σχολής μου (τα οποία και δημιουργήθηκαν φέτος) και άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για τη κατεύθυνση Τεχνητής Νοημοσύνης που έχουμε. Η φοίτηση είναι 3 εξάμηνα (2 με μαθήματα, 3ο Διπλωματική) και σκέφτομαι ότι δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα για ένα επιπλέον εφόδιο σε μια αγορά που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική. Απλώς δεν ξέρω εάν το κέρδος (το οποίο σίγουρα υπάρχει) είναι αρκετά μεγάλο για να θυσιάσω αυτόν τον 1.5 χρόνο (ειδικότερα σε έναν κλάδο ο οποίος -παρ΄όλο που είπα ότι αυξάνει τις απαιτήσεις- βρίσκεται σε άνθιση) συν τα περίπου 2000 ευρώ.

Τα μαθήματα είναι:

1ο εξάμηνο

1. ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
2. ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΥΦΥΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
4. ΤΕΧΝΗΤΗ ΟΡΑΣΗ
5. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ – ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
6. ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΙΟΣΗΜΑΤΩΝ – ΝΕΥΡΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
7. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

2ο εξάμηνο

1. ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
2. ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
3. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΦΥΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
4. ΒΑΘΙΑ ΜΑΘΗΣΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
5. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
6. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ

Είναι ενδιαφέροντα με μια πρώτη ματιά και οι περισσότεροι καθηγητές αξιόλογοι (κρίνοντας τους από το Προπτυχιακό).

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες επί του θέματος. Ειδικά άμα είναι από επαγγελματίες σχετικούς με το αντικείμενο. :)

*Σημειώνω ότι δεν ενδιαφέρομαι για PhD, να γίνω ερευνητής κ.λπ στη πορεία.

Επεξ/σία από Asevastos
Δημοσ.

Με τι ακριβώς θες να ασχοληθείς επαγγελματικα? Γιατί άλλες θέσεις κυνηγας με bachelor και άλλες με master. 

Δημοσ.

Βγάζω από έξω το ότι έχουν ενδιαφέρον.

Να κάνεις το μεταπτυχιακό.