tornado Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) οσοι εχουν ODB βλεπουν κατα καιρους τα σφαλματα που βγαζει το αυτοκινητο οποτε καλο ειναι να τους βαζουμε εδω και να γραφουμε πως λυθηκε το προβλημα ειτε το πηγαμε συνεργειο ειτε το λυσαμε μονοι μας. Αρχιζω με κωδικο P0240 που μου εβγαλε χθες. Απο οσο διαβασα ειναι προβλημα στο καταλυτη και αισθητηρα λαμδα συνηθως ειναι κακο καυσιμο και το προβλημα λυνεται με σχετικο καθαριστικο, θα βαλω μαλλον oxicat διαβασα οτι ειναι απο τα πολυ καλα για αυτη την υποθεση, θα το παρω αυριο και θα επανελθω μαλλον το σαββατο να εχω χρονο. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από tornado
NikosKallithea Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 To σφαλμα που εχεις μπορει απλα να λυθει ετσι οπως λες, αλλα μπορεί η λύση του να στοιχίσει και πολλα $$$, καταλύτες, αισθητήρες Λ
Anaisthitos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 εχω το ιδιο προβλημα με yaris του 2000, αλλαξα εναν απο τους 2 αισθητηρες Λ αλλα παλι τα ιδια μου αρχισε να κανει μετα απο λιγες μερες, απο βδομαδας θα αλλαξω και τον αλλο αισθητηρα Λ καθως και τον MAF γενικοτερα ειναι ενα προβλημα που μπορει προκαλειται απο χαζες αιτιες οπως διαρροη της εισαγωγης, τρυπα στην εξατμιση, βρoμικο MAF, μεχρι και τα πολυ σοβαρα οπως σπασμενο καταλυτη, προβληματικα μπεκ ειδικος δεν ειμαι, μιλαω απο εμπειρια 1
meletis_m Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, tornado είπε οσοι εχουν ODB βλεπουν κατα καιρους τα σφαλματα που βγαζει το αυτοκινητο οποτε καλο ειναι να τους βαζουμε εδω και να γραφουμε πως λυθηκε το προβλημα ειτε το πηγαμε συνεργειο ειτε το λυσαμε μονοι μας. Αρχιζω με κωδικο P0240 που μου εβγαλε χθες. Απο οσο διαβασα ειναι προβλημα στο καταλυτη και αισθητηρα λαμδα συνηθως ειναι κακο καυσιμο και το προβλημα λυνεται με σχετικο καθαριστικο, θα βαλω μαλλον oxicat διαβασα οτι ειναι απο τα πολυ καλα για αυτη την υποθεση, θα το παρω αυριο και θα επανελθω μαλλον το σαββατο να εχω χρονο. Καθαριστικό να βάλεις με τουλάχιστον ½ το ρεζερβουάρ , γιατί θα τραβήξει όλες τις βρωμιες στη παροχή. Συνήθως είναι θέμα του 2ου λάμδα ή καταλύτη; Μήπως το έχει μετατρέψει σε υγραέριο; Σε Honda μου εμφάνιζε P0134 ήταν αισθητήρας οξυγόνου 1ος Τον άλλαξα και αγοράστηκε στα 80€ από εξωτερικό όχι Universal με κόψε ραψε . Ελλάδα δεν έβρισκα κάτω από 250€ σε Bosch για την αντιπροσωπεία ήθελαν περίπου 500€ Το έσβησα με το διαγνωστικό και όλα είναι μια χαρά. Για διαγνωστικό έχω αγοράσει το Autel AL419
Anaisthitos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 να ρωτησω κατι, παιζει ρολο αν ποιος αισθητηρας Λ ειναι πρωτος και ποιος δευτερος? μπορεις να τους βαλεις αναποδα ή υπαρχει προβλημα?
tornado Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε To σφαλμα που εχεις μπορει απλα να λυθει ετσι οπως λες, αλλα μπορεί η λύση του να στοιχίσει και πολλα $$$, καταλύτες, αισθητήρες Λ ολα ανοικτα ειναι, ειπα να προσπαθησω απο τα ευκολα μηπως και ειναι απλο. Οπως και να εχει υο υγρο για καθαρισμο καταλυτη καλο κανει, κακο οχι. Θα το δοκιμασω μαλλον Παρασκευη και θα δειξει. 1
Fubar.gr Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Σπάνια φταίει ο λ, και γι αυτό όταν τον αλλάζουν το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται 12 ώρες πριν, Anaisthitos είπε γενικοτερα ειναι ενα προβλημα που μπορει προκαλειται απο χαζες αιτιες οπως διαρροη της εισαγωγης, τρυπα στην εξατμιση, βρoμικο MAF, μεχρι και τα πολυ σοβαρα οπως σπασμενο καταλυτη, προβληματικα μπεκ Αυτό ^ Εδώ δύο βίντεο που εξηγούν τί είναι τα fuel trims (οι φτηνοί OBD scanners μπορούν να τα διαβάσουν) και πώς μπορούν να μας καθοδηγήσουν στο ποιό πραγματικά είναι το πρόβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα