Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως στις ΗΠΑ το 2019 είναι 80% κάτω αυτό το δίμηνο.

Νοέμβριο και Δεκέμβριο πχ πούλησε περίπου 44.000 Model 3. Ιανουάριο και Φεβρουάριο 12000. Έληξε η επιδότηση στις ΗΠΑ κατέρρευσαν οι πωλήσεις.

Επεξ/σία από possiz
Δημοσ.

δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο παλιά αλλά το ότι το όνομα Tesla χρησιμοποιείτε για τους σκοπούς αυτούς για μένα ειναι ιεροσυλία.

  • Like 1
Δημοσ.

Και η Ελλάδα αύξησε τους φόρους για να ξεχρεώσει και όλο πιο μέσα μπαίνει! Πιστεύω η αύξηση της τιμής δεν είναι λύση, αλλά μόνο η λύση της αιτίας που κάνει την εταιρία να φτάνει να είναι ζημιογόνα.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, cambo99 είπε

Και η Ελλάδα αύξησε τους φόρους για να ξεχρεώσει και όλο πιο μέσα μπαίνει! Πιστεύω η αύξηση της τιμής δεν είναι λύση, αλλά μόνο η λύση της αιτίας που κάνει την εταιρία να φτάνει να είναι ζημιογόνα.

Και ποια ειναι αυτη η αιτια; 

Παρεμπιπτοντως η Tesla κυριως ζημιογονα ειναι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χτες μιλησα με ντοπιο πωλητή  και μου είπε οτι οι αυξήσεις ισχύουν όντως  από Δευτέρα. Επίσης παρόλο που η Tesla προωθεί τις online παραγγελίες,  είναι πάντα καλύτερο να πηγαίνει κάποιος μέσω πωλητή γιατί δίνουν εκπτώσεις που δεν θα τις βρει κανένας από το online κατάστημα. Χτες μου έδωσε μια προσφορά για Model X 100D και έκοψε 4.900 ευρώ από την τελική τιμή που είχε online. Δεν τα λες και λίγα...

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναμένω να δω την άποψη ατόμων από το thread που έλεγε για το κλείσιμο, όπου η άποψη τους ήταν ότι είναι ένα βήμα προς την εξέλιξη.

Άραγε τι συνέβη και ο μεγάλος Musk άλλαξε γνώμη;

Έκανα τελικά εγώ μεγάλες αναλύσεις και γενικές θεωρίες;

 

Τα business models συνήθως τα σκοτώνουν οι ίδιοι οι καταναλωτές και ο ανταγωνισμός, όχι απαραίτητα οι εταιρείες με μια απόφαση για δικό τους όφελος. Από ότι φαίνεται 3% αύξηση της τιμής είναι γελοίο νούμερο εν τέλη στα 35.000, δηλαδή για 1050$ κόστος παραπάνω πήγε ο Musk να κλείσει το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου πωλήσεων και θα πιστέψω ότι το έκανε για όφελος του πελάτη.

Οκ…

Επεξ/σία από agent_smith
  • Like 3
Δημοσ.

Ο τυπος πρεπει ναναι κυριολεκτικα μεγαλο πλυντηριο. Θα το μαθουμε σε μερικα χρονια. Μιλαμε για μια εταιρεια που παιρνει σωρηδον δανεια (επενδυτες) και φτανει στο σημειο αντι να κανει μιμρες αυξησεις στις τιμες της εξαρχης να σκεφτεται ακουσον ακουσον να κλεισει ολα τα φυσικα καταστηματα. Δεν ειναι skoutz ρε φιλε, να παραγγειλω κινητο φτηνοτερα, αμαξι ειναι, θέλει test drive. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Χτες μιλησα με ντοπιο πωλητή  και μου είπε οτι οι αυξήσεις ισχύουν όντως  από Δευτέρα. Επίσης παρόλο που η Tesla προωθεί τις online παραγγελίες,  είναι πάντα καλύτερο να πηγαίνει κάποιος μέσω πωλητή γιατί δίνουν εκπτώσεις που δεν θα τις βρει κανένας από το online κατάστημα. Χτες μου έδωσε μια προσφορά για Model X 100D και έκοψε 4.900 ευρώ από την τελική τιμή που είχε online. Δεν τα λες και λίγα...

Μην παρασύρεσαι αν δεν εισαι απολυτα σίγουρος οτι θες να ψωνισεις. Να εισαι σιγουρος οτι οι τιμες αυτές θα ειναι διαθεσιμες για αρκετά ακομα.

Μην ξεχνάς οτι εχει κανει 3 απανωτες εκπτώσεις για να μαζέψει ρευστο (που λειπει). Τώρα εφαρμόζει το μαρκετιστικο κολπο "η τιμή προσφορας ισχύει μεχρι αυριο, βουρ να αγοράσετε", αλλά βαζω στοιχημα οτι απο Τρίτη καποια αλλη έκπτωση θα εφαρμόσει που θα σου πεφτει στα ιδια ή και φθηνοτερα. 

Αλήθεια τι παιζει στη Νορβηγία με το after sales και το service (ανταλλακτικά, χρόνους, κλπ) γιατί διαβάζω τραγικές καταστάσεις και αφου εισαι εκει, ειναι ευκαιρία να μας μεταφέρεις πραγματική εικονα.

Δημοσ.

Tesla Employees Call 'Bullshit' On Online Sales Claims Amid Retail Closure Chaos

 

Όπως λέει το άρθρο, ναί μέν πολλές παραγγελίες γίνονταν ηλεκτρονικά, όμως είχαν προηγηθεί παραπάνω απο μία επισκέψεις στην έκθεση και πολύωρες συζητήσεις με το προσωπικό.

Απο κεί και πέρα, η Tesla δέν ανακάλυψε τον τροχό. Είναι γνωστό οτι οι εκθέσεις κοστίζουν πολύ χρήμα για να συντηρηθούν με μικρό κέρδος. Και για αυτό το λόγο υπάρχει δεκαετίες τώρα το καθετοποιημένο μοντέλο. Πωλήσεις, συνεργείο, φανοποιείο, μεταχειρισμένα, όλα στον ίδιο χώρο για μείωση κόστους.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, isay είπε

Μην παρασύρεσαι αν δεν εισαι απολυτα σίγουρος οτι θες να ψωνισεις. Να εισαι σιγουρος οτι οι τιμες αυτές θα ειναι διαθεσιμες για αρκετά ακομα.

Μην ξεχνάς οτι εχει κανει 3 απανωτες εκπτώσεις για να μαζέψει ρευστο (που λειπει). Τώρα εφαρμόζει το μαρκετιστικο κολπο "η τιμή προσφορας ισχύει μεχρι αυριο, βουρ να αγοράσετε", αλλά βαζω στοιχημα οτι απο Τρίτη καποια αλλη έκπτωση θα εφαρμόσει που θα σου πεφτει στα ιδια ή και φθηνοτερα. 

Αλήθεια τι παιζει στη Νορβηγία με το after sales και το service (ανταλλακτικά, χρόνους, κλπ) γιατί διαβάζω τραγικές καταστάσεις και αφου εισαι εκει, ειναι ευκαιρία να μας μεταφέρεις πραγματική εικονα.

 

Δεν παρασύρομαι, κάθε άλλο. Από πέρυσι το μελετάω αλλά δεν έχω κάνει την κίνηση για διάφορους λόγους, με τον κυριότερο να είναι οτι δεν ξέρω αν θα μείνω εδώ μέχρι του χρόνου. Πάντως οι πωλητές σχεδόν πάντα βρίσκουν τρόπο να σου κάνουν κάποια έκπτωση. Όοσν αφορά το after sales, service κλπ εδώ είναι κάπως ρευστό. Το προσωπικό τους αλλάζει συνεχώς και εξαρτάται σε τι φάση θα πέσεις. Γενικά στην πόλη που είμαι είναι σχετικά καλά, στο Όσλο έχει θέματα περιστασιακά και σε κάποιες άλλες πόλεις. Αυτό που βλέπω είναι ότι όλοι όσοι αγοράζουν πάντα συμπερθιλαμβάνουν την επιλογή του "service included" για μία 5ετία αφού γλυτώνουν αρκετά.

Κατά τα άλλα εδώ είναι ο παράδεισος των ηλεκτρικών καθότι τα αγοράζεις χωρίς τελωνείο,  τα ετήσια τέλη είναι ελάχιστα έως μηδαμινά, μπορείς να χρησιμοποιείς δρόμους που είναι αποκλειστικά για ταξί και λεοφωρεία, δωρεάν φέρι, δεν πληρώνεις διόδια σχεδόν πουθενά, όλες οι μεγάλες εταιρίες έχουν δωρεάν σταθμούς φόρτισης για τους υπαλλήλους τους οπότε δεν πληρώνεις φόρτιση ποτέ, αν θες δάνειο για ηλεκτρικό μπορεί να σου κάτσει επιτόκιο 0,5% (το μέγιστο είναι 3,5%). Οπότε όπως κααλαβαίνεις οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων εδώ είναι στην πλειοσηφία τους αυτοκίνητα πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in hybrid με ποσοστό που αγγίζει το 60%. Οπότε τα κίνητρα είναι τεράστια και τα Tesla εδώ είναι πραγματικά αμέτρητα. Τώρα σιγά σιγά βλέπεις και Jaguar i-Pace, ή το Kona, το Opel (ή GM) Ampera, κλπ. αλλά τα πιο διαδεδομένα είναι τα Tesla και τα Leaf.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/3/2019 στις 2:02 ΜΜ, Mhlogiatros είπε

Θα σου έλεγε έλα να μου δείξεις ΕΝΑ στο δρόμο και αν βρεις εδώ να μας χ@σεις :P

Κι όμως ζουν ανάμεσά μας ...

tesla-x-greece.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...