Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκίνησα μαθήματα για να βγάλω το Α1 δίπλωμα (μέχρι 600cc) και έχω αρχίσει από περιέργεια να κοιτάζω μηχανες. Απο θέμα κυβικών σκέφτομαι από 250 μέχρι μαξ 400 και αυτές είναι οι επιλογές που έχω βρει που μου αρέσουν αρκετά.

Κawasaki Z250 sl

Kawasaki Ninja 250Sl

Bajar Dominar 400

Φανταζομαι οι δύο kawasaki είναι καλές επιλογές, έχετε ιδέα για την τελευταία; Γενικά πως σας φαίνονται σαν επιλογές;

Ευχαριστώ.

 

 

Επεξ/σία από ioannis112
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στα kawa δες τα 300αρια. Γενικά κοίτα για 300αρι, σχετικά νέα κατηγορία λογο α2 διπλώματος και έχει ωραίες επιλογές, όπως mt03, Duke, benelli trk, το 300αρι street naked της bmw κλπ

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ioannis112 είπε

Ξεκίνησα μαθήματα για να βγάλω το Α1 δίπλωμα (μέχρι 600cc) και έχω αρχίσει από περιέργεια να κοιτάζω μηχανες. Απο θέμα κυβικών σκέφτομαι από 250 μέχρι μαξ 400 και αυτές είναι οι επιλογές που έχω βρει που μου αρέσουν αρκετά.

Κawasaki Z250 sl

Kawasaki Ninja 250Sl

Bajar Dominar 400

Φανταζομαι οι δύο kawasaki είναι καλές επιλογές, έχετε ιδέα για την τελευταία; Γενικά πως σας φαίνονται σαν επιλογές;

Ευχαριστώ.

Αν είναι γενικά το πρώτο σου μηχανάκι θα έλεγα ότι οι επιλογές σου είναι κακές. Ξεκίνα με παπί, κράτα το 2 με 3 χρόνια και μετά το κοιτάς. 

  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ioannis112 είπε

Ξεκίνησα μαθήματα για να βγάλω το Α1 δίπλωμα (μέχρι 600cc) και έχω αρχίσει από περιέργεια να κοιτάζω μηχανες. Απο θέμα κυβικών σκέφτομαι από 250 μέχρι μαξ 400 και αυτές είναι οι επιλογές που έχω βρει που μου αρέσουν αρκετά.

Κawasaki Z250 sl

Kawasaki Ninja 250Sl

Bajar Dominar 400

Φανταζομαι οι δύο kawasaki είναι καλές επιλογές, έχετε ιδέα για την τελευταία; Γενικά πως σας φαίνονται σαν επιλογές;

Ευχαριστώ.

Η επιλογή καλό είναι να γίνεται με γνώμονα που μένεις και για τι μετακινήσεις τη θες.

Αν μένεις Αθήνα ή μεγάλη πόλη και το θες για καθημερινή υπερβολική κίνηση οι καλές επιλογές συνήθως είναι δύο.Πρώτο το πάντα εύχρηστο παπί λόγω ευελιξίας και οικονομίας και δεύτερο αν σώνει και καλά θέλεις μηχανή μία με ψηλό τιμόνι που περνάει πάνω από καθρέφτες είσαι ψηλά και βλέπεις καλύτερα στο βάθος μπροστά σου.Δεν πας σε χαμηλή δρόμου.

Από αυτές που έχεις επιλέξει δεν ταιριάζει καμία σε μεγάλη κίνηση,άρα δεν κινείσαι καθημερινά σε δρόμο με κίνηση ή είσαι σε λάθος επιλογή.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Η επιλογή καλό είναι να γίνεται με γνώμονα που μένεις και για τι μετακινήσεις τη θες.

Αν μένεις Αθήνα ή μεγάλη πόλη και το θες για καθημερινή υπερβολική κίνηση οι καλές επιλογές συνήθως είναι δύο.Πρώτο το πάντα εύχρηστο παπί λόγω ευελιξίας και οικονομίας και δεύτερο αν σώνει και καλά θέλεις μηχανή μία με ψηλό τιμόνι που περνάει πάνω από καθρέφτες είσαι ψηλά και βλέπεις καλύτερα στο βάθος μπροστά σου.Δεν πας σε χαμηλή δρόμου.

Από αυτές που έχεις επιλέξει δεν ταιριάζει καμία σε μεγάλη κίνηση,άρα δεν κινείσαι καθημερινά σε δρόμο με κίνηση ή είσαι σε λάθος επιλογή.

Οι χαμηλότερες μηχανές, δεν βρίσκουν στους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Οι ψηλότερες (XT κτλ) είναι που βρίσκουν

Δλδ, ένα 300cc δεν κάνει για μετακινήσεις εντός πόλεως σε κίνηση? Και τότε γιατί κάνει? Δλδ πόσο πιο ευέλικτο είναι ένα παπί από ένα duke/kawa 300cc? Οικονομικότερο όλων το παπί, αλλά και με τρελούς περιορισμούς

Θα πρέπει να μας πει ο TS την ηλικία του και να θα είναι το μοναδικό του όχημα. Αυτά είναι τα βασικά για τις μηχανές που κοιτάζει.

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, panoskatos said:

Αν είναι γενικά το πρώτο σου μηχανάκι θα έλεγα ότι οι επιλογές σου είναι κακές. Ξεκίνα με παπί, κράτα το 2 με 3 χρόνια και μετά το κοιτάς. 

 

Γιατί να το κάνει αυτό? 

Δημοσ.

Τα μηχανάκια που αναφέρεις είναι θανάσιμα βαρετά, σε ένα εξάμηνο θα ανοίγεις το γκάζι και θα κόβεις φλέβα,κρίμα να χάσεις τόσα χρήματα στη μεταπώληση,αν είσαι μπετό και με παπί θα σκοτωθείς,αν έχεις μια στοιχειώδη αντίληψη θα πας σε κάτι τουλάχιστο με 50 άλογα να το χαρείς εν καιρώ αφού πας σε καινούριο.

Δημοσ.

Το πάπι συνχωρει λάθη ενός αρχάριου είναι καλή επιλογή για πρώτη επαφή στις 2 Ρόδες. Απλά τα πράγματα.

  Και σε ένα καινούργιο οδηγό αυτοκινήτου δεν  θα πρότεινα με τίποτα να πάει σε 2 λίτρο με 170 ps πχ

Σαν όχημα εννοείται είναι καλύτερο αυτό που έχει περισσότερο γκάζι και καλύτερο στήσιμο αλλά για να μπορέσει κάποιος άπειρος με μηδενικά χιλιόμετρα να απολαύσει το "καλύτερο"  και να το κουμαντάρει σε όλες τής επερχόμενες συνθήκες  χρειάζεται μια Α εμπειρία

Πχ με το αμάξι έχω σχεδόν 350k μπορώ να αποφύγω  και έχω αποφύγει παρά πολλά...φυσικά παίζει κύριο λόγο η αντίληψη τα αντανακλαστικά αλλά δεν  αρκεί μόνο η αντίληψη η τα αντανακλαστικά χρειάζεται συνδιασμός όλων των ικανοτήτων.. για την δύσκολη στιγμή.. πχ για εμένα είναι παιχνιδάκι να περνάω στο μισό εκατοστό   να χωνομαι σε κενό που αφήνει  πχ σταματημένο τρόλεϊ ο από πίσω με μικρότερο σε όγκο όχημα σταματάει συνήθως. Γιατί θεωρεί ότι δέν χωράει , δεν γνωρίζει στο έπακρο το όχημα του. Γιατί απλά δεν έχει την τριβή οπως κάνω επαγγελματικά και αναγκαστικά έχω πολύ μεγαλύτερη τριβή με το όχημα μου. 

στα 30 μου πήρα το πρώτο μου μηχανάκι παπί για να κάνω διανομές μετά από καθημερινή χρήση μέσα σε λίγους μήνες. Πήρα για την καύλα μου 600αρα μηχανή ! 

Που ακόμα μαθαίνω καί θά μαθαίνω.. 

Εάν μου έδιναν μηχανή 600αρα στην αρχή θα φοβόμουν όσο δεν πάει.. γιατί πολύ απλά έχω συναίσθηση. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 minutes ago, christopher0016 said:

Το πάπι συνχωρει λάθη ενός αρχάριου είναι καλή επιλογή για πρώτη επαφή στις 2 Ρόδες. Απλά τα πράγματα.

  

 

Τι λάθη είναι αυτά που θα συγχωρέσει ένα παπί και όχι μια μηχανή 250cc που και καλύτερη συμπεριφορά θα έχει και καλύτερα φρένα? 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τι λάθη είναι αυτά που θα συγχωρέσει ένα παπί και όχι μια μηχανή 250cc που και καλύτερη συμπεριφορά θα έχει και καλύτερα φρένα? 

Με το παπί θέλεις την κατηφόρα για τον Άδη να πιάσεις τα 100 

Λάθη τής ροπής και δύναμης που έχει μια μηχανή 250 300 600 κτλπ cc 

 Άμα συμπλεκταρεις με το παπί και ανοίξεις τέρμα το γκάζι με Δευτέρα μέσα αφήνοντας τον συμπλέκτη  απλά θα μπει η τρίτη και δεν θα καταλάβεις τίποτα σε μια δυνατή μηχανή δεν νομίζω να ισχύει το ίδιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Το παπί είναι το καλύτερο σχολείο για τους δύο τροχούς. 

Έχω εμπειρία μηχανής 27 χρόνια,  άμα μου δώσεις να οδηγήσω τώρα παπί θα νομίζεις ότι οδηγάω δίτροχο πρώτη φορά στην ζωή μου. Δεν θέλω να κάνω βόλτα με παπί ούτε για να πάω να πάρω τσιγάρα.. 

Όμως είναι το καλύτερο μηχανάκι για τον καινούριο μοτοσικλετιστή. 

Οι λόγοι είναι πάρα πολλοί. 

Όποιος θέλει ακούει την συγκεκριμένη συμβουλή, όποιος δεν θέλει ας κάνει του κεφαλιού του. 

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτά που κοιτάει ο @ioannis112 δεν έχουν τρελά γκάζια, και πιστεύω, για πολλούς λόγους, ότι είναι τα παπάκια του 2020, όλες αυτές οι κατηγορίες των 250 έως 350 κυβικά. Τα παπάκια ήταν κάποτε, δεν πιστεύω ότι αξίζει να γυρίσουμε 30-40 χρόνια πίσω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...