Antretng Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Έχω ενα σταθεροποιητή της APC και μόλις συνειδητοποίηση ότι τρεμοπαίζει το πράσινο λαμπάκι του surge protection (περισσοτερο σβηστό μένει βέβαια). Θυμίζει λάμπα φθορίου που είναι για αλλαγμα. Το λαμπάκι του ground παραμένει σταθερά αναμμένο πράσινο. Το στέλνω για ανακύκλωση; Είναι ασφαλές να το χρησιμοποιήσω ως δεύτερο πολύπριζο (δηλαδη για συσκευές που θα βαζα απλό φτηνο πολύπριζο); Αν εχετε και καμια πρόταση για αντικαταστατη (5πριζο για tower, οθονη, ήχεια, εκτυπωτής και router) για τιμή κάτω των 40 ευρώ θα ήταν ευπρόσδεκτη. Αν και μάλλον σε apc με βλεπω πάλι. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2019 από Antretng
camel555 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Κατέβασε το manual της συσκευής γιατί σε πολύπριζο της ΑPC, αν θυμάμαι καλά, έλεγε επιστροφή και αντικατάσταση της συσκευής. Νομίζω ότι έλεγε να μην το χρησιμοποιείς πλέον αν σβήσει η λυχνία για το surge protection. To ground ελέγχει την γείωση οπότε σωστά παραμένει αναμμένο. Από το δικό μου manual: Surge protection indicator - When the unit is plugged in and turned on, the green Surge protection indicator illuminates to show the surge protector is capable of protecting equipment from harmful electrical surges. If the indicator does not illuminate when the unit is plugged in and turned on, the unit has sustained damage and is no longer capable of protecting your equipment. It should be returned according to the instructions provided by Schneider Electric IT (SEIT) Technical Support. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2019 από camel555
Antretng Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Το θέμα είναι ότι δεν θυμάμαι ούτε πότε το αγόρασα ούτε βρίσκω την απόδειξη. Συνήθως πόσα χρόνια σε καλύπτουν;
camel555 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 27 λεπτά πριν, Antretng είπε Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Το θέμα είναι ότι δεν θυμάμαι ούτε πότε το αγόρασα ούτε βρίσκω την απόδειξη. Συνήθως πόσα χρόνια σε καλύπτουν; Στο δικό μου γράφει "Standard warranty - Lifetime (European Union countries only)", με τον κωδικό του σταθεροποιητή σου, πιστεύω θα βρεις επίσημο documentation από την APC. Μπορείς να τους πάρεις και τηλέφωνο να ρωτήσεις (1 800 11 62 900).
Antretng Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 2 λεπτά πριν, camel555 είπε Στο δικό μου γράφει "Standard warranty - Lifetime (European Union countries only)", με τον κωδικό του σταθεροποιητή σου, πιστεύω θα βρεις επίσημο documentation από την APC. Μπορείς να τους πάρεις και τηλέφωνο να ρωτήσεις (1 800 11 62 900). Σε ευχαριστω πολυ! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα