NickTG Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 31 minutes ago, gia_nnis said: Ασε μας ρε φιλε με 1300κιλα... Τοσο καιει το polo tsi 1.2 105hp! Και μιλαμε για 1060κιλα! Εντός που? Με τι συνθήκες? Ποιος οδηγάει? Γενικά δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση ή τα νούμερα που γράφεις κάθε φορά χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα.
gia_nnis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, NickTG είπε Εντός που? Με τι συνθήκες? Ποιος οδηγάει? Γενικά δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση ή τα νούμερα που γράφεις κάθε φορά χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. Απλη 95αρα.Με εξωτερικη 12β. Συνολο βαρους 150κιλα 2 ατομα. Μεσογειων-Κηφισιας με κινηση υποτονικη.. και σε στενα μεσα. Οδηγηση οικονομικη δηλαδη το κρατας στη ροπη γιατι αν το δουλευεις πιο χαμηλα ανεβαινει η καταναλωση-τουλαχιστον ετσι δειχνει το trip! Παντα η καταναλωση ειναι κοντα στα 8λ. Και στην αντιπροσωπεια που εχω ρωτησει μου ειπαν τοσο καιει!!! 1
Lucifer Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Έχω το προηγούμενο μοντέλο, δεύτερο χέρι (σε άψογη κατάσταση βέβαια) στα 112000 κάτι, καθημερινή χρήση εντός πόλης και ταξιδάκια (χοντρά ταξιδάκια, roadtrips κτλ). Δε μου έχει βγάλει (φτου φτου) κανένα πρόβλημα ως τώρα και δεν είμαι και ο πιο τακτικός άνθρωπος του κόσμου σε σέρβις, λάδια κτλ. Στα αρνητικά είναι το βάρος του που το κάνει να καίει λίγο παραπάνω μέσα στην πόλη, αλλά το νέο μοντέλο δεν ξέρω αν έχει αυτό το θέμα. Γενικά, απ' όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει (φίλων, νοικιασμένα κτλ) είναι με διαφορά το καλύτερο για το δικό μου στυλ οδήγησης που θέλω έναν απλό σκύλο για διπλή χρήση εντός/εκτός πόλης. Νοιώθω τον δρόμο λες και περπατάω (δε μπορώ κάτι αμορτισέρ αεράτα σαν αυτά που φοράνε οι Γαλλίδες), είναι ψηλό και δεν κωλώνει σε λακούβες, πεζοδρόμια, @@ μύδια, εύκολο στα αναλώσιμά του και γενικά αξιόπιστο και βολικό.
ktm13 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, gia_nnis είπε Ασε μας ρε φιλε με 1300κιλα... Τοσο καιει το polo tsi 1.2 105hp! Και μιλαμε για 1060κιλα! Ποσα κιλα εισαι φιλε?Μηπως από φαναρι σε φαναρι πιάνεις κοφτες? Θελεις να σου στειλω φωτο να δεις καταναλωση?
gia_nnis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 4 λεπτά πριν, ktm13 είπε Ποσα κιλα εισαι φιλε?Μηπως από φαναρι σε φαναρι πιάνεις κοφτες? Θελεις να σου στειλω φωτο να δεις καταναλωση? 2 ώρες πριν, gia_nnis είπε Απλη 95αρα.Με εξωτερικη 12β. Συνολο βαρους 150κιλα 2 ατομα. Μεσογειων-Κηφισιας με κινηση υποτονικη.. και σε στενα μεσα. Οδηγηση οικονομικη δηλαδη το κρατας στη ροπη γιατι αν το δουλευεις πιο χαμηλα ανεβαινει η καταναλωση-τουλαχιστον ετσι δειχνει το trip! Παντα η καταναλωση ειναι κοντα στα 8λ. Και στην αντιπροσωπεια που εχω ρωτησει μου ειπαν τοσο καιει!!!
ktm13 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 30 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Εμένα η κατανάλωση είναι μόνιμα 7,8 -7,9
gia_nnis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, ktm13 είπε Εμένα η κατανάλωση είναι μόνιμα 7,8 -7,9 Σεβαστο.. Μπορει οι συνθηκες σου να μην ειναι τοσο εντος.. και να κανεις πολλα χλμ καθε φορα που ζεσταινεται το μοτερ..
The_Judas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δεν παίζουν ρόλο μόνο τα κιλά.. 6.8/100χλμ δηλώνει η vw για το polo tsi, 7.8/χλμ δηλώνει η opel για τα astra j. Το ford focus που είναι και αυτό 1300κιλά και καίει γύρω στα 6. Σε πραγματικές συνθήκες λογικά ανεβαίνει η κατανάλωση.
gia_nnis Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 22 ώρες πριν, ktm13 είπε Εμένα η κατανάλωση είναι μόνιμα 7,8 -7,9 Με act φαντασου για να εχει πραγματικη καταναλωση 7-7,5λ!!!
EmpYristis Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Πάντως το Astra 2011 με το βασικό μοτερ, οπως και το αντίστοιχο Corsa είναι χελώνες λογω χαμηλης ιπποδύναμης κι αυξημένου σχετικά βαρους. Σταυροκοπιεσαι και κατεβαζεις 2-3 σχέσεις για να κανεις μια προσπέραση. Με τα 115 θα πηγαίνει σαφως καλύτερα. Επίσης εχει οπως και τα Focus ως το 09, άπειρα κουμπιά ελέγχου στον πίνακα οργανων, οπως προαναφέρθηκε.
gia_nnis Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, EmpYristis είπε Πάντως το Astra 2011 με το βασικό μοτερ, οπως και το αντίστοιχο Corsa είναι χελώνες λογω χαμηλης ιπποδύναμης κι αυξημένου σχετικά βαρους. Σταυροκοπιεσαι και κατεβαζεις 2-3 σχέσεις για να κανεις μια προσπέραση. Με τα 115 θα πηγαίνει σαφως καλύτερα. Επίσης εχει οπως και τα Focus ως το 09, άπειρα κουμπιά ελέγχου στον πίνακα οργανων, οπως προαναφέρθηκε. Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση...
EmpYristis Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, gia_nnis είπε Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση... Οικονομική στενότητα. Επίσης τα χιλιαδες rent a car, leasing που μετα πωλούνται ως μεταχειρισμένα στην πλειοψηφία τους ειναι οι βασικές εκδόσεις. Αυτές με.τασια, χωρις πατακια, κλπ.. Σε ομορφιά παντως και κρατημα ειναι το συγκεκριμένο Astra αρκετά καλό. Με το μοτέρ των 115 θα είναι αξιοπρεπέστατο.
The_Judas Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Προφανώς και πουλάνε λόγω κόστους οι φθηνές εκδόσεις. Πριν από 10 χρόνια έπαιρνες με 14.000 τελική το Astra H (90hp). Στα ίδια χρήματα δεν υπήρχαν πολλές επιλογές για οικογενειακό αυτοκίνητο. Ναι μεν αργή επιτάχυνση αλλά σε άλλους τιμές ήταν πολύ καλό για την εποχή του. Σε τελική ανάλυση για έναν οδηγό που οδηγάει χωρίς να κάνει τρελές προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους με μια λωρίδα ή σε ανηφόρες, μια χαρά είναι. Ορισμένοι δίνουν 15000 για να πάρουν κάτι σουπερμινι κουβάδες. Τα οποία μπορεί να έχουν επιτάχυνση αλλά υστερούν σε άλλους τομείς. Σήμερα πλέον βέβαια υπάρχουν κάποια μικρά αυτοκίνητα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα μεγαλύτερης κατηγορίας. Αλλά και πάλι δεν κάνουν για κάποιον που χρειάζεται χώρους.
panoskatos Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 15/3/2019 στις 1:56 ΠΜ, gia_nnis είπε Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση... Εσύ που μιλάς για κηδείες, τάφους και μνημόσυνα θα ήθελα να καταθέσεις μια λίστα με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και κυβισμού είτε βενζίνη είτε πετρελαίου και φυσικά να μην είναι τούρμπο που να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2019 από panoskatos 1
The_Judas Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Με μια γρήγορη αναζήτηση, το καινούργιο μοντέλο που βλέπω του astra είναι πιο φθηνό από τον ανταγωνισμό (auris, golf). Ειδικά η έκδοση με 150 ίππους συμφέρει περισσότερο αλλά και ο κινητήρας turbo 1.0 παρά τα μόλις 105 άλογα έχει πολύ καλή ροπή. Το ford focus έχει μια ανταγωνιστική έκδοση με 1.0 (125 ίππους) σε κοντινό κόστος αλλά αν ανέβεις στα 150 άλογα ξεφεύγει στην τιμή. Επίσης υπάρχει και το i30 σε κοντινό κόστος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα